Σύνολο ψηφοφόρων: 56
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
μια γνωστη μου που εχει κανει μεταπτυχιακο ειδικης αγωγης κ διδασκει μου ειπε οτι περυσι στα επαλ υπηρχαν ειδικα τμηματα ειδικης αγωγης. θεωρω οτι αν τα απομονωναμε κ τα βαζαμε σε ξεχωριστη ταξη θα τους εκανε κακο. το θεμα ειναι να ειναι το ιδιο με τα αλλα παιδια κ οχι να τα θεωρουμε ιδιαιτερη περιπτωση. αυτο που κατα την αποψη μου θα ηταν το καλυτερο ειναι να δημιουργηθουν τμηματα ειδικης αγωγης κατι σαν ενισχυτικη διδασκαλια η ακομα καλυτερα κατι σαν το ολοημερο σχολειο του δημοτικου. εκει τα παιδια θα κανουν τα μαθηματα της επομενης μερας δουλευοντας πανω στις δικες τους αναγκες κ αποριες. κατι σαν εξατομικευμενη διδασκαλια. εκτος αυτου να υπαρχει μια εξτρα ωρα την ημερα οπου εκει θα προσπαθουν οι καταρτισμενοι εκπαιδευτικοι να λυσουν τα κενα τους