0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
Το ότι τα παιδιά περιμένουν να χαρούν με τον βαθμό όμως είναι πρόβλημα. Είναι παθογένεια. Να χαρείς γιατί έγραψες καλά, προφανώς θα χαρείς, και προφανώς ο βαθμός είναι ένας εύκολος τρόπος να αποτυπώσεις ένα αποτέλεσμα, ειδικά σε μια γραπτή δοκιμασία. Εκεί είναι και μετρημένα κουκιά, προφανώς το 19 δείχνει ότι τη συγκεκριμένη μέρα οι απαντήσεις που έδωσες στις συγκεκριμένες ερωτήσεις είναι για 19, ενώ άλλου είναι για 13 κοκ. Αυτό όμως αποτυπώνει απλα και μόνο τη συγκεκριμένη μέρα, τις συγκεκριμένες συνθήκες και τις συγκεκριμένες ερωτήσεις, και αναφέρεται σε συγκεκριμένες δεξιότητες (γραπτού λόγου, διαχείρισης χρόνου, κατανόησης των ζητουμένων κλπ). Δεν αντικατοπτρίζει το διάβασμα γενικα, ούτε γενικα τις δεξιότητες του παιδιού ή το γενικό ενδιαφέρον του για το μάθημα. Αυτή η ποσοτικοποίηση της επίδοσης κ μάλιστα σε 20βαθμη κλίμακα, είναι προβληματική. Δεν υπάρχει κάτι αντικειμενικό που να λέει ότι αν εχεις κάνει αυτά κ αυτά δικαιούσαι 13 κ όχι 12 ή 14. (αναφέρομαι στον βαθμό του τετραμήνου, όχι στο γραπτό). Η περιγραφική από μόνη της μπορεί να ειναο ασαφής. θα μπορούσε να κατατμηθεί σε τομείς πχ συμμετοχή στο μάθημα, ασκήσεις για το σπίτι, γραπτή επίδοση, προφορική επίδοση κλπ κ να υπάρχει μια κλίμακα ΑΒΓΔ, ώστε να καταλαβαίνει κάποιος πού βρίσκεται, αλλά να μην κολλαει κιόλας στο αν πήρε 15 ή 16 ή 14. γι αυτό θεωρώ ότι όλη αυτήν την παρερμηνεία των γονέων σχετικά με το νόημα των βαθμών, που την περνάνε κ στα παιδιά, καλό είναι να μην τη συντηρούμε κι εμείς. Και κάτι τελευταίο: αυτός που πήρε 19 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάλεψε περισσότερο σπ αυτόν που πήρε 13. Είναι ολόκληρο υπόβαθρο από πίσω που μπορεί να οδηγήσει στο 13 ή το 19. Συχνά αυτοί με μέτριες επιδόσεις έχουν παλέψει πολύ περισσότερο, τουλάχιστον στις πιο μικρές τάξεις. Ή κ σε πιο μεγάλες, μπορεί κάποιος να έκανε τεράστιο δρόμο για να φτάσει πχ σε ενα 14, ξεκινώντας από πολύ πιο χαμηλά, σε σχέση με κάποιον που του ήρθε πιο αβίαστα ένας επίσης μέτριος βαθμός.
Δυστυχώς η μετάλλαξη της Βρετανίας δεν είναι η μόνη που απλώνεται στον κόσμο. Στην Βραζιλία υπάρχει μια ακόμη μετάλλαξη για την οποία σήμερα συνεδρίασε ο ΠΟΥ και φαίνεται να είναι ακόμα πιο μεταδοτική.https://www.kathimerini.gr/world/561228799/dramatiki-ekklisi-gia-oxygono-se-klinikes-tis-vrazilias/Και ο διευθυντής μας δέχεται παιδιά στο σχολείο που είναι άρρωστα επειδή οι γονείς λένε ότι είναι μια ιωσουλα. Η περιοχή έχει ένα δυο κρούσματα την ημέρα αλλά γονιός που εργάζεται στον ΕΟΔΔΥ δεν στέλνει το παιδί του στο σχολείο.
Εγώ πάντως σήμερα πάγωσα στο σχολείο και δεν είμαι και στη Βόρεια Ελλάδα. Εννοείται με ρούχα ζεστά κι πλήρως εξοπλισμένη.
Συνάδελφοι λέτε η δευτεροβάθμια να ανοίξει 25 Ιανουαρίου;