0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εκεινη την ωρα το δικο μας νηπιο τρωει και παει για μεσημεριανο υπνο. Σιγα μην το στησω στην οθονη μεσημεριατικα για να ικανοποιηθουν μερικοι κομπλεξικοι που φοβουνται μη τυχον και πληρωθει τζαμπα η νηπιαγωγος οπως ειπε και η Εσπερος. Κατα τ αλλα τα νηπια δεν εχουν απολυτως τιποτα να κερδισουν απ τη συγχρονη. Πιο καλα θα ηταν να ανεβαζει η νηπιαγωγος κανενα φυλλο εργασιας και ως εκει.
Τα ωφέλη -εστω κ ψίχουλα-θα είναι ίδια μάλλον με τα ωφέλη σύγχρονης για όλα τα νήπια παγκοσμίως τα οποία τα έχουν βρει μετά από έρευνα οι αντίστοιχοι ειδικοί παγκοσμίως. Προφανώς δεν θα λύνουν διαφορικές εξισώσεις κ θα κάνει το κάθε νήπιο ότι για όσο αντέχει. Εάν εσείς θέλετε να το αποκοψετε από οποιαδήποτε μαθησιακή διαδικασία/ ρουτίνες / επαφή με δάσκαλα , τάξη κλπ- από τη στιγμή που δια ζώσης δεν υπάρχει , επιλογή σας είναι.
Το όραμά των G7 για μια ψηφιοποιημένη ενοποιημένη Ευρώπη γίνεται πράξη. Αναφορικά με την Εκπαίδευση όλων των βαθμίδων, δείτε στη σελίδα 9......και θαυμάστε. Επίσημα έγγραφα μη ψεκασμένα, για όσους αμφισβητούν. Οι αποφάσεις πάρθηκαν για εμάς χωρίς εμάς όμως συνάνθρωποι. Αντί να ζούμε μια απλή ζωή χωρίς πολυπλοκότητες και σε ανθρωπινές συνθήκες, μας θέλουν κλεισμένους στα σπίτια μας ζώντας μια ψηφιακή ζωή. Ηταν όραμά τους, γίνεται πράξη. https://www.ggb.gr/sites/default/files/basic-page-files/8.COM_2020_67_Shaping%20Europe%27s%20Digital%20Future_EL.pdf
Πανδημίες υπήρχαν πάντα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Απλώς τώρα έχουμε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να κάνουμε κάποια πράγματα ψηφιακά για όσο διάστημα χρειαστεί, ώστε να προφυλαχθούμε. Το έγγραφο που παραθέτεις είναι όντως επίσημο και δεν είναι "ψεκασμένο" όπως λες. Η ερμηνεία του από εσένα, ο τρόπος που συνδυάζεις καταστάσεις και ο σκοπός για τον οποίο το χρησιμοποιείς όμως είναι. Λυπάμαι που σε φόρουμ εκπαιδευτικών δίνεται βήμα σε τέτοιες επικίνδυνες θεωρίες!
Δύο έως τέσσερις τα νήπια είτε επιστρέφουν σπίτι είτε παραμένουν ολοήμερο είναι η ώρα που τρώνε, χαλαρώνουν και κάποια κοιμουνται, πράγμα αναμενόμενο, φυσιολογικό και αδιαπραγματευτο για αρκετές οικογένειες.Προτιμω λοιπόν να μπαίνουμε για πολυ λιγο και όχι καθημερινά να βλέπει τη δασκάλα του και τον καιρό...έχει καιρό να τον μάθει.Στον παιδικό σταθμό τα βιντεάκια που ανέβαζαν οι δασκαλες δίνοντας μας ιδέες για ποικίλες δραστηριοτητες και το υλικό που έστελναν ασύγχρονα μια χαρά δούλεψαν τουλάχιστον στη δική μας περίπτωση.Θεωρω ότι κάθε οικογένεια θα βρει ατομική λυση αναλόγως των δυνατοτήτων, αντιλήψεων, υποχρεώσεων, καθημερινότητάς.