*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 213001 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marcy

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 528
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1008 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 02:15:54 μμ »
Πόσοι εκπαιδευτικοί ανά ειδικότητα παραμένουν αδιόριστοι από το 24μηνο, 30μηνο, ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, του Φώτη Σουρτζή

http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=44106
Ζωή είναι αυτό που συμβαίνει την ώρα που εσύ κάνεις σχέδια για το μέλλον.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1009 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 02:52:08 μμ »
νομιζω οτι ο πινακας εχει ενα τουλαχιστον λαθος, οι εναπομειναντες φυσικοι του 24μηνου αν δε κανω λαθος ειναι 29 και οχι 39

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1010 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 02:53:40 μμ »
joap,με καλυψες απολυτα με το τελευταιο μηνυμα

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1011 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:10:56 μμ »
νομιζω οτι ο πινακας εχει ενα τουλαχιστον λαθος, οι εναπομειναντες φυσικοι του 24μηνου αν δε κανω λαθος ειναι 29 και οχι 39

Όντως (εκ παραδρομής λογικά).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1012 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:15:16 μμ »
νομιζω οτι ο πινακας εχει ενα τουλαχιστον λαθος, οι εναπομειναντες φυσικοι του 24μηνου αν δε κανω λαθος ειναι 29 και οχι 39

Όντως (εκ παραδρομής λογικά).

o πίνακας είναι εδώ http://www.pde.gr/index.php?action=tpmod;dl=item539
ας πείτε τι λάθη υπάρχουν να τον βελτιώσουμε.

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1013 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:19:00 μμ »
το εντυπωσιακό είναι ότι αρκετοί φέτος δεν διορίστηκαν παρότι κλήθηκαν βάσει της εγκυκλίου του υπουργείου. Είτε δεν κατέθεσαν αίτηση είτε οι περιοχές διορισμού που επέλεξαν καλύφθηκαν από άλλους αφού δεν συμπεριέλαβαν το κουτάκι ναι σε όλα.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1014 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:24:24 μμ »
το εντυπωσιακό είναι ότι αρκετοί φέτος δεν διορίστηκαν παρότι κλήθηκαν βάσει της εγκυκλίου του υπουργείου. Είτε δεν κατέθεσαν αίτηση είτε οι περιοχές διορισμού που επέλεξαν καλύφθηκαν από άλλους αφού δεν συμπεριέλαβαν το κουτάκι ναι σε όλα.

Ενδιαφέρον στοιχείο (αν και θα βγούμε εκτός θέματος τώρα). Ποιος ο αριθμός αυτών των περιπτώσεων και σε ποιες ειδικότητες; Και τι προβλέπεται, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, σε αυτές τις περιπτώσεις;

edit: ΟΚ το είδα (όσον αφορά τους αριθμούς και τις ειδικότητες) στον πίνακα του αρχείου που παρέθεσες πριν  :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:27:07 μμ από Landau »
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1015 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:26:18 μμ »
ισως ειδαν το νεο μισθο και λακισαν ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1016 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:27:25 μμ »
μαλλον αυτο....στις μερες μας ειναι προκληση να παιρνεις τοοοοοσα πολλα λεφτα..... :P
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1017 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:28:12 μμ »
ισως ειδαν το νεο μισθο και λακισαν ;D ;D ;D

Ή/και πρόλαβαν να βρουν κάτι καλύτερο και παράτησαν το θέμα "δημόσια εκπαίδευση"  ::)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1018 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:29:26 μμ »
το εντυπωσιακό είναι ότι αρκετοί φέτος δεν διορίστηκαν παρότι κλήθηκαν βάσει της εγκυκλίου του υπουργείου. Είτε δεν κατέθεσαν αίτηση είτε οι περιοχές διορισμού που επέλεξαν καλύφθηκαν από άλλους αφού δεν συμπεριέλαβαν το κουτάκι ναι σε όλα.

Ενδιαφέρον στοιχείο (αν και θα βγούμε εκτός θέματος τώρα). Ποιος ο αριθμός αυτών των περιπτώσεων και σε ποιες ειδικότητες; Και τι προβλέπεται, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, σε αυτές τις περιπτώσεις;

φαίνονται στον πίνακα πόσοι κλήθηκαν και πόσοι διορίστηκαν. Το άθροισμα των διορισθέντων συμφωνεί με τις ανακοινώσεις του υπουργείου.
Ποια ισχύουσα νομοθεσία; Δεν ξέρουμε αν είμαστε σε παράταση της μεταβατικής ή αν έχει λήξει η μεταβατική...
Η ΟΛΜΕ πρέπει να στριμώξει το υπουργείο να προβεί σε συμπληρωματικούς διορισμούς βάσει τουλάχιστον της εγκυκλίου του.


edit: είδα ότι είδες αυτό που ρωτούσες :P

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1019 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:31:07 μμ »
Ρε παιδιά εμείς προσβλέπουμε στην εκπαίδευση την κατ’ εξοχήν «τέχνη του εφικτού» με τον πλέον ανέφικτο τρόπο: μέσα από  ένα διαγωνισμό με ασήμαντη πιθανότητα επιτυχίας και το χειρότερο; καταβάλλοντας τεράστιο τίμημα σε κόπο, χρόνο και ψυχική φθορά που στο φινάλε εξανεμίζει το όποιο μεράκι διατηρούμε για την δουλειά μας.
Μεγάλο ρόλο παίζει η αντικειμενική πραγματικότητα: δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας πλην τις ελάχιστες που προσφέρει η δημόσια εκπαίδευση καθώς και η τεράστια ψυχολογική βαρύτητα που έχει μια  τέτοια θέση με τον χαρακτήρα μονιμότητας και επίσημης αποδοχής του ρόλου του εκπαιδευτικού…
Ας τα σταθμίσουμε και να δούμε τι μας συμφέρει;
Αν σε ένα διαγωνισμό για ελάχιστες θέσεις διαγωνίζονται 20πλάσιοι υποψήφιοι τότε το 95% που θα αποτύχουν υπερψηφίζουν και για την ματαίωση των θυσιών τους;
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι αγνοεί κανείς το πόσο δύσκολο και αβέβαιο είναι να ανήκει στο 5%...
 Φυσικά, στο τέλος,  τον λόγο τον έχει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης.

Ο νέος νόμος βάζει τον ασεπ στο επίκεντρο αλλά μοριοδοτεί μια σειρά από προσόντα που είναι ούτως ή άλλως ωφέλημα για τους κατόχους τους.
Έτσι δημιουργείται μια επετηρίδα που επιτρέπει μια κινητικότητα. Αλλά ο σχεδιασμός του υποψήφιου εκπαιδευτικού  θα είναι τελικά μακροπρόθεσμος. Δεν θα αρκεί μια καλή βαθμολογία για να διοριστεί κανείς.
Τουλάχιστον θα το πάρει απόφαση ότι πρέπει να  έχει έξτρα προσόντα για  να μπει αφού υπάρχει τέτοιος ανταγωνισμός.
Αυτό όμως θα μπορούσε να αφορά κάποιον που τώρα μπαίνει στο πανεπιστήμιο και επομένως  σε ένα χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 6 χρόνων από σήμερα.
Ο νέος νόμος όπως είπα και σε άλλο μήνυμα έλαβε υπόψη την διαμορφωμένη πραγματικότητα και καλύπτει τον μέσο όρο όσων έχουν την ατυχία να είναι εγκλωβισμένοι με το σύστημα που ίσχυσε. Με μια βασική όμως προϋπόθεση να γίνουν ικανοί διορισμοί.
Και όταν λέω ικανοί διορισμοί, εννοώ τουλάχιστον της κλίμακας 1 πρόσληψη προς 1 συνταξιοδότηση. 
Αφού σχεδιάστηκε για να εξασφαλίσει μια σχετικά ομαλή συνέχεια πάει να πει ότι υπάρχει η βούληση απ’ το υπουργείο. Άρα στην συγκυρία που βρέθηκε η χώρα και η εκπαίδευση στην περίπτωσή μας πρέπει να γίνει ένας ανασχεδιασμός ενδεχομένως ώστε να επιτευχθούν οι αρχικοί στόχοι.
Δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να αποδεχθούμε ένα restart μόνο και μόνο γιατί κάποιοι αισθανόμαστε  ριγμένοι από τις δυσλειτουργίες που προηγήθηκαν. 
Και αυτό γιατί έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, συναδέλφους εκπαιδευτικούς, που δικαίως ή αδίκως βρίσκονται σε αδιέξοδο. 
Η ίδια η φύση της εκπαίδευσης δεν μπορεί να αποδεχθεί την ισοπέδωση…

Παρατήρηση 1η:η συμμετοχή στο διαγωνισμό του ασεπ, όπως και σε κάθε διαγωνισμό, έχει ως λογική συνέπεια ότι κάποιος αποδέχεται ότι θα υπάρξουν επιτυχόντες και αποτυχόντες. Δε σημαίνει ότι ξεκινά την προσπάθειά του με σημαία την ηττοπάθεια. Βέβαια, η γνώση ότι οι θέσεις εργασίας είναι ελάχιστες σίγουρα αποτελεί επιβαρυντικό παράγοντα, κι ακόμη χειρότερα αν γνωρίζει ότι ο αριθμός των επιτυχόντων είναι άγνωστος. Αυτό όμως δεν παύει να σημαίνει ότι ξεκινά με προϋπόθεση ότι αποδέχεται το διαγωνισμό ως μέσο εισδοχής στην εκπαίδευση. Εφόσον υπάρχει αντίρρηση επ’ αυτού, είτε δε συμμετέχει καθόλου, είτε αγωνίζεται για την αντικατάσταση του διαγωνισμού από κάποια άλλη μορφή κρίσης.
Παρατήρηση 2η: η μοριοδότηση δεν είναι σημερινό φρούτο, υπάρχει και εξελίσσεται χωρίς πάντα να λαμβάνει υπόψη όσους μένουν πίσω και γι’ αυτό τρέχουν ασθμαίνοντας. Προσωπικά, θεωρώ πολύ ευκολότερο να αποκτήσω γνώσεις υπολογιστών ή γαλλικών ώστε να μοριοδοτηθώ σε ένα διαγωνισμό με 1 βαθμό από το να μοριοδοτούμαι με 5 ή 10 βαθμούς περισσότερο αν έχω κάποια αναπηρία ή πολυτεκνία. Εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο από αυτό που περιγράφεις, δηλαδή επιβραβεύεται μια παγιωμένη κατάσταση εις βάρος άλλων που έχουν την τύχη ή ατυχία να μην ανήκουν σε κάποια κατηγορία Θεωρώ δε ότι κάποια μοριοδότηση κινείται σε λανθασμένη κατεύθυνση αν δε ζητά πραγματικά εκπαιδευτικά ή παιδαγωγικά προσόντα.
Τέλος, η παρατήρησή σου ότι δεν είναι δυνατό να δεχτούμε επανεκκίνηση επειδή κάποιοι αισθάνονται ριγμένοι μάλλον έρχεται σε αντίθεση με την καταληκτική σου πρόταση ότι δεν είναι αποδεκτή η ισοπέδωση. Διότι σε κάθε αλλαγή, η κατηγορία που εκτοξεύεται και που διατύπωσες έμμεσα κι εσύ στην αρχή είναι αυτή, ότι δηλ. ισοπεδώνονται τα πάντα και χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την εφαρμογή ώστε να αφορά τους μελλοντικούς υποψηφίους.

Αποσυνδεδεμένος Bill

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1020 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:42:09 μμ »
γι αυτο ποτε δεν προκειται να κερδισουμε......γιατι ειμαστε ολοι στην κατηγορια τους, οι απολυτοι γνωστες και δικαιοι και οι μονοι ΣΩΣΤΟΙ! Δεν μας φταει καμια κατηγορια και κανενας συναδελφος. Αυτο που μας φταει ειναι η ξεροκεφαλια μας! Τη στιγμη που εμεις διατυπωνουμε τις ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ προτασεις μας εναντια σε αλλους συναδελφους, την ιδια στιγμη οι υψηλα ιθυνοντες μας λενε μ@@@ς και γελαν! Τα σχεδια τους ειναι η ισοπεδωση και αυτο δεν το ανατρεπει κανενας ΑΣΕΠ και καμια προυπηρεσια και κανενα κοινωνικο κριτηριο! Ας σταματησουν λοιπον αυτες οι φωνες και ας ΕΝΩΘΟΥΜΕ για ΜΙΑ ΦΟΡΑ εστω, για το καλο μας!!!
η κατασταση ειναι: αντε γεια! που λεει και μια φιλη ;)

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #1021 στις: Σεπτέμβριος 05, 2011, 03:44:20 μμ »
γι αυτο ποτε δεν προκειται να κερδισουμε......γιατι ειμαστε ολοι στην κατηγορια τους, οι απολυτοι γνωστες και δικαιοι και οι μονοι ΣΩΣΤΟΙ! Δεν μας φταει καμια κατηγορια και κανενας συναδελφος. Αυτο που μας φταει ειναι η ξεροκεφαλια μας! Τη στιγμη που εμεις διατυπωνουμε τις ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΕΣ προτασεις μας εναντια σε αλλους συναδελφους, την ιδια στιγμη οι υψηλα ιθυνοντες μας λενε μ@@@ς και γελαν! Τα σχεδια τους ειναι η ισοπεδωση και αυτο δεν το ανατρεπει κανενας ΑΣΕΠ και καμια προυπηρεσια και κανενα κοινωνικο κριτηριο! Ας σταματησουν λοιπον αυτες οι φωνες και ας ΕΝΩΘΟΥΜΕ για ΜΙΑ ΦΟΡΑ εστω, για το καλο μας!!!
Όλοι συμφωνούν,βρες εσύ τον ενοποιητικό παράγοντα και ακολουθούμε.Για αρχή τι προτείνεις,να μπουκάρουμε στο υπουργείο;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160738
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 421
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 397
Σύνολο: 410

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.