0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
καλησπέραμπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να βρω τις οδηγίες διδασκαλίας για τη στατιστική γενικής παιδείας γ λυκείου??βρήκα όλα τα άλλα εκτός από αυτό!!
Οι οδηγίες που ζητάς υπάρχουν εδώhttp://www.pi-schools.gr/lessons/mathematics/odigies_did_math_lyk.pdfείναι του 2007-2008 όπως δημοσιεύτηκαν από το παιδαγωγικό ινστιτούτο. Από τοτε δεν έχει υπάρξει κάτι πιο καινούργιο
Επισήμως θα τον κράξουν. Άλλωστε η αναλογία αλλάζει (3 άλγεβρα 2 γεωμετρία) στο δεύτερο τετράμηνο.
Θέλω να εκφράσω έναν προβληματισμό μου σχετικά με την διδασκαλία της Άλγεβρας Α Λυκείου:Σύμφωνα με την νέα δομή, στο 1ο κεφάλαιο διδάσκονται οι απόλυτες τιμές. Όμως σύμφωνα με το νέο βιβλίο, ασκήσεις του στυλ |χ-2|=3 θα διδαχθούν στο 2ο κεφάλαιο, ενώ ασκήσεις του στυλ |χ-2|<3 θα διδαχθούν στο 3ο κεφάλαιο. Συμφωνείτε με αυτό; Εγώ καθόλου! Θα έπρεπε και οι δύο αυτές μορφές ασκήσεων να διδαχθούν την ώρα που εξηγείς τα απόλυτα. Τι θα τους πεις στο 3ο κεφάλαιο δηλαδή; θυμόσαστε τι λέγαμε στο 1ο για τα απόλυτα;Η νέα δομή δεν μαρεσει καθόλου! Θα προτιμούσα ένα κεφάλαιο να ασχολείται με τα απόλυτα (εξισώσεις, ανισώσεις, γραφική παράσταση), ένα κεφάλαιο να ασχολείται με το τριώνυμο (εξισώσεις, ανισώσεις, γραφική παράσταση, μελέτη, μονοτονία κλπ). Τώρα αυτά είναι σκόρπια.Περιμένω την άποψή σας
Θέλω να θέσω έναν προβληματισμό μου σχετικά με την διδασκαλία της Άλγεβρας Α Λυκείου:Σύμφωνα με την νέα δομή, στο 1ο κεφάλαιο διδάσκονται οι απόλυτες τιμές. Όμως σύμφωνα με το νέο βιβλίο, ασκήσεις του στυλ |χ-2|=3 θα διδαχθούν στο 2ο κεφάλαιο, ενώ ασκήσεις του στυλ |χ-2|<3 θα διδαχθούν στο 3ο κεφάλαιο. Συμφωνείτε με αυτό; Εγώ καθόλου! Θα έπρεπε και οι δύο αυτές μορφές ασκήσεων να διδαχθούν την ώρα που εξηγείς τα απόλυτα. Τι θα τους πεις στο 3ο κεφάλαιο δηλαδή; θυμόσαστε τι λέγαμε στο 1ο για τα απόλυτα;Η νέα δομή δεν μαρεσει καθόλου! Θα προτιμούσα ένα κεφάλαιο να ασχολείται με τα απόλυτα (εξισώσεις, ανισώσεις, γραφική παράσταση), ένα κεφάλαιο να ασχολείται με το τριώνυμο (εξισώσεις, ανισώσεις, γραφική παράσταση, μελέτη, μονοτονία κλπ). Τώρα αυτά είναι σκόρπια.Περιμένω την άποψή σαςΥΓ ελπίζω κάποιος να απαντήσει γιατί μου φαίνεται ότι σε αυτό το θέμα μιλάω και απαντάω μόνος μου τελικά!