0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το σημαντικό είναι να μην παίρνει κανείς απολυτήριο με 9,5 ( να ευχηθούμε πως τελικά θα παραμείνει το 10 σε κάθε μάθημα της κατεύθυνσης και 8 στα υπόλοιπα! Για έμενα είναι σημαντικότερο να αποκτήσουν όλοι οι μαθητές κάποιες γνώσεις στα μαθηματικά παρά να τους υποχρεώνουν όλους να τα γράφουν πανελλαδικά, είναι ντροπή να βλέπεις βαθμούς κάτω από 5! Αφού θέλουν να αποσυνδέσουν το λύκειο από τα ΑΕΙ ας μας επιτρέψουν να κάνουμε σωστά τη δουλεία μας.
Η Νεοελληνική Γλώσσα είναι η κορυφή των όλων και το γιατί όλοι το γνωρίζουμε....Ο σπαραγμός για τα υπόλοιπα μαθήματα δεν θα υπήρχε αν δεν υπήρχαν τα φροντιστήρια και φυσικά....τα ιδιαίτερα,ας μη κρυβόμαστε...Ελεύθερη πρόσβαση λοιπόν σε μη ανταγωνιστικές σχολές και για 5-6 υψηλής ζήτησης έθνικό απολυτήριο + ένα τεστ δεξιοτήτων ....ένα όμως,πάνω στα κατευθυντήρια μαθηματα.
Νομίζετε πως όλοι θέλουν να κάνουν φροντιστήριο σε γ λυκείου? Οι μαθητές πηγαίνουν φροντιστήριο επειδή τα βιβλία είναι κακόγραμμένα και τα θέματα των εξετάσεων δεν ανταποκρίνονται σε όσα έχουν διδαχτεί! Υγ γιατί πρέπει να γράφουν όλοι νεοελληνική γλωσσά αφού δεν θα τους χρειαστεί στο πανεπιστήμιο? Μήπως να την αντικαταστήσουμε με κάποια γλώσσα προγραμματισμού.
@anixia:Εθνικό απολυτήριο = πανελλήνιες εξετάσεις; Γιατί πως αλλιώς θα υπάρχει "αντικειμενικό" απολυτήριο;Επίσης, οι λεγόμενες ανταγωνιστικές σχολές δεν είναι 5-6, αλλά πολύ περισσότερες. Οπότε, για ποιες σχολές να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση και πώς ακριβώς θα είναι "ελεύθερη"; Χωρίς κανένα απολύτως κριτήριο; Π.χ. σε τμήματα ΤΕΙ, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση τόσο απόφοιτοι γενικών λυκείων, όσο και ΕΠΑΛ, αν πάνε οι περισσότεροι σε "μη ανταγωνιστικές" σχολές, τι ακριβώς θα γίνει εκεί μετά;Άλλο αποσύνδεση εισαγωγικών εξετάσεων από το λύκειο, και άλλο ελεύθερη πρόσβαση. Το καλύτερο θα ήταν κάθε σχολή να προσδιορίζει τα μαθήματα (που προφανώς έχουν διδαχθεί στο σχολείο) που θέλει να εξετάζει, ενώ η ύλη να καθορίζεται από κοινού με το υπουργείο. Θα πει κανείς ότι έτσι πάλι θα πέσει σύννεφο το φροντιστήριο και το ιδιαίτερο.. οπότε αν θέλουν πραγματικά να δώσουν λύση και σε αυτό το ζήτημα, ας κάνουν προπαρασκευαστική τάξη για όσους θέλουν να εισαχθούν κάπου. Αλλά οι εξετάσεις για απολυτήριο λυκείου να είναι και αυστηρές. Δεν μπορεί να παίρνει κάποιος απολυτήριο με κάτω από τη βάση σε έστω ένα μάθημα!Και φυσικά πρέπει να αλλάξει δραστικά η ύλη και η κατανομή της σε πολλά μαθήματα στο σχολείο.
Πιστεύω πως οι κατευθύνσεις θα έπρεπε να χωριστούν όπως οι επιστήμες σε ανθρωπιστικές, θετικές και κοινωνικές. Η ανθρωπιστική και η θετική ομάδα προσανατολισμού έχουν συνοχή, όχι όμως και η "λεγόμενη" οικονομική. Επίσης, τι νόημα έχουν τα μαθήματα κατεύθυνσης, αν δεν εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο; Γιατί να μην είναι μαθήματα γενικής παιδείας;