0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαι δάσκαλος με 31 χρόνια υπηρεσίας. Πίστευα στην επετηρίδα και στον κλάδο μου καλά ήταν μέχρι που μπλόκαρε κάποια στιγμή κι αυτός. Διαφωνούσα με το γραπτό διαγωνισμό, όμως σήμερα πιστεύω πως είναι το πιο δίκαιο σύστημα. Διαβάζω τις διαφορές σας και δε βγάζω άκρη. Όλοι έχετε ένα μέρος του δίκιου. Χρειάζεται ένας σεισμός στο σύστημα. Γκρέμισμα και ανοικοδόμηση από την αρχή με γραπτό διαγωνισμό που θα έχει υψηλή βάση και στους επιτυχόντες προσμέτρηση μετρήσιμων κριτηρίων. Καμία περίοδος χάριτος γιατί δημιουργεί νέα προβλήματα. Τακτός διαγωνισμός ανά διετία χωρίς παράθυρα.
Θα συμφωνήσω ότι ο γραπτός διαγωνισμός είναι το πιο δίκαιο σύστημα και η προσμέτρηση των επιμέρους κριτηρίων θα πρέπει να γίνεται εφόσον ο υποψήφιος περάσει τη βάση. Επειδή όμως δεν είναι σωστό να υπάρχουν εκπαιδευτικοί διαφόρων ταχυτήτων στο σχολείο θα πρότεινα κάτι ακόμα πιο ριζοσπαστικό, έναν πραγματικό σεισμό στο σύστημα. Άρση μονιμότητας και γραπτό διαγωνισμό και για τους μόνιμους οι οποίοι δεν έχουν περάσει ποτέ από αυτήν τη διαδικασία. Δεν είναι λογικό να διαχωρίζονται οι εκπαιδευτικοί σε «τυχερούς» και «άτυχους» ανάλογα με την εποχή κατά την οποία κλήθηκαν να υπηρετήσουν το σύστημα. Καμία περίοδος χάριτος για κανέναν!