*

Αποστολέας Θέμα: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις  (Αναγνώστηκε 859295 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2520 στις: Αύγουστος 27, 2014, 10:40:14 μμ »
Κοιτάξτε, δεν μπορει πάντα να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και να λέμε πως είμαστε άθυρμα της εκάστοτε κυβέρνησης. Η προσωπική ευθυνη που είναι?
Δεν γινεται να ερχεται η ωρα της συμπλήρωσης του μηχανογραφικου και να λεω στον υποψήφιο πως οι λεγομενες καθηγητικες σχολες ξεψυχουν και εκεινος/η να επιμενει να δηλωσει φυσικος-μαθηματικος- φιλόλογος-νηπιαγωγος.

Ουτε και το κρατος ειανι υποχρεωμένο να μειωσει εισακτέους, όταν η παιδεια είναι/η πρεπει να είναι  κοινωνικο,  ελευθερο αγαθό.

Χαίρομαι για την απάντηση σου και είναι πολύ εύκολο να δείξω την ευθύνη του κράτους και των κυβερνήσεων. Οι φετινοί εισακτέοι, δηλαδή αυτοί που ξεκίνησαν το Σεπτέμβρη του 2013 την προσπάθεια για εισαγωγή σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ και λογικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς έλαβαν την απόφαση τους θα αποφοιτήσουν στην καλύτερη περίπτωση το 2018 και αν προσθέσουμε στρατιωτικό για τους άντρες και τίποτα ακόμα θα βγούνε στην αγορά εργασίας το 2020. Δηλαδή θέλουμε οι ίδιοι να είναι σε θέση να εκτιμήσουν τι θα γίνει μετά από 6 χρόνια; θέλουμε οι ίδιοι να έχουν αυτή την ικανότητα, αλλά όχι η πολιτεία να προγραμματίζει σε βάθος 10ετίας τις ανάγκες της;

Θα πω ένα απλό παράδειγμα. Όταν ήμουν φοιτητής τα παιδαγωγικά τμήματα ήταν απαξιωμένα και είχαν χαμηλότατες βάσεις, γιατί οδηγούσαν στην ανεργία. Όσοι όμως αποφοίτησαν τότε μετά από 2-3 χρόνια διορίστηκαν και οι αυξημένοι ρυθμοί διορισμών συνεχίστηκαν μέχρι το 2009 περίπου για μαι εξαετία δηλαδή. Βλέποντας αυτή την κατάσταση άριστοι και επηρεασμένοι από δήθεν ειδικούς των πανελλαδικών σε ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, φροντιστήρια κλπ έβαλαν ως πρώτη επιλογή τα παιδαγωγικά. Αποτέλεσμα; μαθητές που θα μπορούσαν να περάσουν ακόμα και ιατρική τελειώσαν το παιδαγωγικό, αλλά μέχρι να πάρουν το πτυχίο τους η στρόφιγγα των διορισμών έκλεισε. Ποια είναι η ατομική τους ευθύνη;

Δεν υπάρχει ευθύνη της πολιτείας και των Κυβερνήσεων ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να ενημερώσουν ότι ξέρετε κύριοι εμείς για μια πενταετία θα διορίζουμε δασκάλους, γιατί έχουμε συνταξιοδοτήσεις, αλλά για μετέπειτα οι ρυθμοί διορισμών θα μειωθούν σημαντικά. Αναφέρω ιδιαίτερα τους δασκάλους, γιατί η μόνη και αποκλειστική δυνατότητα απασχόλησης τους είναι η εκπαίδευση. Χιλιάδες πτυχιούχοι, οι οποίοι θα μπορούσαν να σπουδάσουν οποιαδήποτε επιστήμη εγκλωβίστηκαν. Τέλος πάντων ξεφύγαμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 27, 2014, 11:10:36 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:32:34 »

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2521 στις: Αύγουστος 27, 2014, 10:48:01 μμ »
Σε λιγα χρόνια (οχι μακρια) που τα σχολεια, η εκπαιδευση θα περασουν στους δημους και στους ιδιωτες ....ο εκπαιδευτικος θα απαξιωθει ...και να δειτε  πως θα υπαρχει ενδιαφερον για τον χωρο μονον απο τις γυναικες που θα το βλεπουν ως υποαπασχοληση....μεγαλωνοντας παραλληλα και τα παιδια τους.
Δεν λεω πως συμφωνω .......κάνω μονο μια εκτιμηση.

Αποσυνδεδεμένος el ΠΕ 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2522 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:02:54 μμ »
Οι έχοντες προϋπηρεσία 24 μηνών μέχρι το 2010, μπορεί να είχαν επιτυχία σε ΑΣΕΠ του π.χ. 2002. Δεν θα έπρεπε και για αυτές τις περιπτώσεις να ισχύει το "2 τελευταίοι διαγωνισμοί"; Υπάρχει ένα γενικότερο πρόβλημα να συγκρίνεις βαθμολογίες από διαφορετικούς διαγωνισμούς, αλλά αυτό είναι μία άλλη μεγάλη ιστορία.
Επίσης, δεν πριμοδοτεί και άλλες περιπτώσεις με τη βάση;

Με την εμπειρία των 4 τελευταίων ΑΣΕΠ και μη έχοντας γράψει κάτω από 55 μέσο όρο σε κανέναν θα συμφωνήσω ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις βαθμολογίες από διαφορετικούς ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου οι ΑΣΕΠ των φιλολόγων του 2002 και του 2004 ήταν "παιδικοί'' μπροστά στους 2 τελευταίους. Το δικαιότερο πιστεύω θα ήταν να υπολογίζονται αθροιστικά τα μόρια όλων των ΑΣΕΠ που έχει δώσει κανείς από το 1998 και μετά για να μην έχουμε γκρίνιες. Οι νέοι πτυχιούχοι όμως τότε δεν θα είχαν κανένα λόγο να έρθουν να δώσουν.Θα ήταν ένα είδος ''επετηρίδας''.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2523 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:05:27 μμ »
Ο ΑΣΕΠ είναι ένας τρόπος να μεταφερθεί η ευθύνη της ανεργίας από την εκάστοτε Κυβέρνηση στο ίδιο το άτομο. Περιγράφω την ίδια κατάσταση με δύο διαφορετικούς τρόπους διορισμού:

1. Επετηρίδα. 20.000 δάσκαλοι στην επετηρίδα και κάθε χρόνο διορίζονται 1000, ενώ προστίθενται 2.500 νέοι πτυχιούχοι κάθε χρόνο. Ποιο είναι το κλίμα που επικρατούσε τότε; Η ευθύνη των Κυβερνήσεων που ενώ δεν σκοπεύουν να διορίσουν βάζουν με το τσουβάλι φοιτητές στα παιδαγωγικά για λόγους λαϊκισμού ή σε άλλες περιπτώσεις ότι υπάρχουν χιλιάδες κενά αλλά οι δάσκαλοι είναι άνεργοι.

2. ΑΣΕΠ. 20.000 δάσκαλοι στο διαγωνισμό, διαγωνίζονται για 3.000 θέσεις για όλη την τριετία. Ποιο είναι το κλίμα που επικρατεί; ας ήσουν "άξιος" να διοριστείς.

Μπραβο συναδελφε, ετσι ακριβως ειναι. Αν οι κυβερνωντες ηθελαν να λυσουν το προβλημα της επετηριδας, υπηρχαν λυσεις. Αλλα δεν ειχαν πολιτικη πυγμη να τις δωσουν και προτιμησαν να μεταθεσουν την ευθυνη στους υποψηφιους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:32:34 »

Αποσυνδεδεμένος sothito

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 96
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2524 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:10:47 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα Τέρι και προσθέτω το εξής. Ο ΑΣΕΠ είναι ένας τρόπος να μεταφερθεί η ευθύνη της ανεργίας από την εκάστοτε Κυβέρνηση στο ίδιο το άτομο. Περιγράφω την ίδια κατάσταση με δύο διαφορετικούς τρόπους διορισμού:

1. Επετηρίδα. 20.000 δάσκαλοι στην επετηρίδα και κάθε χρόνο διορίζονται 1000, ενώ προστίθενται 2.500 νέοι πτυχιούχοι κάθε χρόνο. Ποιο είναι το κλίμα που επικρατούσε τότε; Η ευθύνη των Κυβερνήσεων που ενώ δεν σκοπεύουν να διορίσουν βάζουν με το τσουβάλι φοιτητές στα παιδαγωγικά για λόγους λαϊκισμού ή σε άλλες περιπτώσεις ότι υπάρχουν χιλιάδες κενά αλλά οι δάσκαλοι είναι άνεργοι.

2. ΑΣΕΠ. 20.000 δάσκαλοι στο διαγωνισμό, διαγωνίζονται για 3.000 θέσεις για όλη την τριετία. Ποιο είναι το κλίμα που επικρατεί; ας ήσουν "άξιος" να διοριστείς.

Το πραγματικό πρόβλημα της ανορθολογικής διαχείρισης από τις Κυβερνήσεις του επιστημονικού δυναμικού που "παράγεται" στην Ελλάδα εξαφανίζεται ως δια μαγείας.

Ακριβώς. Μπράβο σου. Επιτέλους, τα αυτονόητα βρε παιδιά!


Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2526 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:22:43 μμ »
Χαίρομαι για την απάντηση σου και είναι πολύ εύκολο να δείξω την ευθύνη του κράτους και των κυβερνήσεων. Οι φετινοί εισακτέοι, δηλαδή αυτοί που ξεκίνησαν το Σεπτέμβρη του 2013 την προσπάθεια για εισαγωγή σε κάποιο ΑΕΙ-ΤΕΙ και λογικά κατά τη διάρκεια της χρονιάς έλαβαν την απόφαση τους θα αποφοιτήσουν στην καλύτερη περίπτωση το 2018 και αν προσθέσουμε στρατιωτικό για τους άντρες και τίποτα ακόμα θα βγούνε στην αγορά εργασίας το 2020. Δηλαδή θέλουμε οι ίδιοι να είναι σε θέση να εκτιμήσουν τι θα γίνει μετά από 6 χρόνια; θέλουμε οι ίδιοι να έχουν αυτή την ικανότητα, αλλά όχι η πολιτεία να προγραμματίζει σε βάθος 10ετίας τις ανάγκες της;


Κανεις δεν μπορει να ξερει τι θα συμβει. Και, δεν είναι δουλεια της πολιτειας να οριζει κάθε τοσο τους εισακτέους ανα σχολη με βαση τις ανάγκες που ποτε δεν ξερει πως θα είναι μετα από 6-7 -8 χρόνια.
λοιπον, αυτό μ αρεσει, αυτό θα σπουδασω. Χρεος όμως της πολιτειας, αλλα και των οργανων της είναι να μην αλλάζει κάθε τοσο τους νομους. Χρεος δικο μας να μην το επιτρέπουμε.Εχουμε ευθυνη και μεις. 
Πιστευω πως συμφωνούμε.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2527 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:24:00 μμ »
Κοιτάξτε, δεν μπορει πάντα να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και να λέμε πως είμαστε άθυρμα της εκάστοτε κυβέρνησης. Η προσωπική ευθυνη που είναι?
Δεν γινεται να ερχεται η ωρα της συμπλήρωσης του μηχανογραφικου και να λεω στον υποψήφιο πως οι λεγομενες καθηγητικες σχολες ξεψυχουν και εκεινος/η να επιμενει να δηλωσει φυσικος-μαθηματικος- φιλόλογος-νηπιαγωγος.

Ουτε και το κρατος ειανι υποχρεωμένο να μειωσει εισακτέους, όταν η παιδεια είναι/η πρεπει να είναι  κοινωνικο,  ελευθερο αγαθό.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, το κράτος είναι υποχρεωμένο να μειώσει τους εισακτέους, επειδή τα τελευταία 20-30 χρόνια αυτοί αυξάνονταν αδικαιολόγητα για ψηφοθηρικούς και μόνο λόγους, χωρίς κανέναν προγραμματισμό, χωρίς καμία μέριμνα για τις συνθήκες σπουδών τους (στιβαγμένοι στα αμφιθέατρα και τα εργαστήρια). Επίσης, το κράτος έπρεπε να είχε θεσπίσει από την αρχή τη βάση στις εξετάσεις για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όχι μόνο στο μέσο όρο, αλλά και σε κάθε μάθημα ξεχωριστά. Σε ποια άλλη σοβαρή χώρα κάποιος περνάει σε σχολή έχοντας γράψει κάτω από τη βάση σε τουλάχιστον ένα μάθημα (δεν θίγω καν το θέμα, ότι περνάνε σε σχολές με μέσο όρο κάτω από τη βάση...);!

Μπορεί στους νηπιαγωγούς η εκπαίδευση να είναι μονόδρομος, και στους φιλολόγους σχεδόν μονόδρομος, αλλά στους μαθηματικούς και τους φυσικούς, που ανέφερες ως παράδειγμα, υπάρχουν και άλλες διέξοδοι.
Το πρόβλημα είναι ότι η πλειοψηφία των ατόμων σπουδάζουν κάτι που συνήθως δεν τους αρέσει, μόνο και μόνο επειδή έτυχε να περάσουν στην τάδε σχολή. Αυτό λύνεται με την αλλαγή της εισαγωγής στην τριτοβάθμια και με περιορισμό των εισακτέων σε λογικά πλαίσια (και δεν μιλάω καν για δραματικό περιορισμό, για να μη θίγεται και ο χαρακτήρας του κοινωνικού αγαθού της παιδείας).

Με όλα τα παραπάνω φτάνουμε στο σημερινό πρόβλημα του πως θα ήταν πιο δίκαιο να δημιουργηθούν οι πίνακες αναπληρωτών/διορισμών.

el ΠΕ 02  σχετικά με το παράδειγμα του δικαιότερου που ανέφερες (περί άθροισης των βαθμών των ΑΣΕΠ), αυτό μόνο δικαιότερο δεν είναι! Αν όμως λαμβανόταν υπόψη ο μέσος όρος όλων των βαθμών του καθενός, τότε θα το συζητούσαμε.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2528 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:28:45 μμ »
σε καμια καθηγητική σχολη δεν υπαρχει μονόδρομος ...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2529 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:33:40 μμ »

Με την εμπειρία των 4 τελευταίων ΑΣΕΠ και μη έχοντας γράψει κάτω από 55 μέσο όρο σε κανέναν θα συμφωνήσω ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις βαθμολογίες από διαφορετικούς ΑΣΕΠ. Κατά τη γνώμη μου οι ΑΣΕΠ των φιλολόγων του 2002 και του 2004 ήταν "παιδικοί'' μπροστά στους 2 τελευταίους. Το δικαιότερο πιστεύω θα ήταν να υπολογίζονται αθροιστικά τα μόρια όλων των ΑΣΕΠ που έχει δώσει κανείς από το 1998 και μετά για να μην έχουμε γκρίνιες. Οι νέοι πτυχιούχοι όμως τότε δεν θα είχαν κανένα λόγο να έρθουν να δώσουν.Θα ήταν ένα είδος ''επετηρίδας''.

φοβερη προταση ! Στειλτει και στο lover- boy να την μελετησει. Αυριο θα βγει στα καναλια να μας πει αλλα!
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2530 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:48:08 μμ »
φοβερη προταση ! Στειλτει και στο lover- boy να την μελετησει. Αυριο θα βγει στα καναλια να μας πει αλλα!
;D ;D ;D ;D ;D
troktiko, αυμφωνώ μαζί σου!!! Φοβερή πρόταση!!! Με συμφέρει τα μάλα!!! Αθροιστικά, θα εκτοξευτώ με 3 ασεπ, δε θα διοριστώ απλώς! Ελπίζω να προλάβει να το εφαρμόσει ο lover, προτού μπει στο σκοτεινό χρονοντούλαπο της Ιστορίας!!!
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος el ΠΕ 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2531 στις: Αύγουστος 27, 2014, 11:50:18 μμ »

el ΠΕ 02  σχετικά με το παράδειγμα του δικαιότερου που ανέφερες (περί άθροισης των βαθμών των ΑΣΕΠ), αυτό μόνο δικαιότερο δεν είναι! Αν όμως λαμβανόταν υπόψη ο μέσος όρος όλων των βαθμών του καθενός, τότε θα το συζητούσαμε.
[/quote]
Kι αυτό θα μπορούσε να γίνει, αρκεί να λαμβάνονται υπόψη στο μέσο όρο και οι αποτυχημένοι ΑΣΕΠ. Θεωρώ καλύτερο κάποιον που ήταν επιτυχών σε 5 ΑΣΕΠ με υψηλές ή αξιοπρεπείς βαθμολογίες από αυτόν που ήταν αποτυχών (ή δεν πήγε καν να διαγωνιστεί-το ίδιο είναι) στους 4 και σε έναν και μοναδικό ΑΣΕΠ έγραψε πολύ καλά ή ήταν και λίγο παραπάνω τυχερός εκείνη τη μέρα (ξέρουμε όλοι ότι για λιγότερο από μία ερώτηση πολλαπλής μπορείς να χάσεις το διορισμό - πόσο μάλλον όταν υπάρχουν και ερωτήσεις μη καλά διατυπωμένες) και διορίστηκε.
Στο ότι δεν πρέπει να χαρίζεται το 50 στους έχοντες προυπηρεσία θα συμφωνήσω μαζί σου.  Απλώς με ένα 50 όσες προσαυξήσεις και να έχεις δύσκολο να διοριστείς.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 28, 2014, 12:16:20 πμ από el ΠΕ 02 »

Αποσυνδεδεμένος el ΠΕ 02

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 242
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2532 στις: Αύγουστος 28, 2014, 12:07:00 πμ »
;D ;D ;D ;D ;D
troktiko, αυμφωνώ μαζί σου!!! Φοβερή πρόταση!!! Με συμφέρει τα μάλα!!! Αθροιστικά, θα εκτοξευτώ με 3 ασεπ, δε θα διοριστώ απλώς! Ελπίζω να προλάβει να το εφαρμόσει ο lover, προτού μπει στο σκοτεινό χρονοντούλαπο της Ιστορίας!!!
Εμπνευσμένο από τη σημερινή ατάκα του lov. Δεν ακούσατε που είπε σήμερα ότι του παραπονέθηκε ένας διοριστέος-αδιόριστος από τον ΑΣΕΠ του 2002;!!!Έτσι δε θα έχουμε γκρίνιες του τύπου ''εγώ είχα γράψει καλά στον ΑΣΕΠ του 2000'', ''εγώ είχα γράψει καλύτερα το 1998 και δε διορίστηκα τότε για λίγο,γιατί να μετράνε μόνο οι 2 τελευταίοι''. Ό,τι έχει ο καθένας σε ΑΣΕΠ ας τα μαζεύει και θα βγαίνει ένα άθροισμα 300 στο τέλος (θα χαίρεται τουλάχιστον με αυτή τη βαθμολογία, τώρα αν θα διορίζεται κιόλας αυτό είναι άλλο θέμα).

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πίνακες αναπληρωτών- εξελίξεις
« Απάντηση #2533 στις: Αύγουστος 28, 2014, 12:10:53 πμ »
Εμπνευσμένο από τη σημερινή ατάκα του lov. Δεν ακούσατε που είπε σήμερα ότι του παραπονέθηκε ένας διοριστέος-αδιόριστος από τον ΑΣΕΠ του 2002;!!!Έτσι δε θα έχουμε γκρίνιες του τύπου ''εγώ είχα γράψει καλά στον ΑΣΕΠ του 2000'', ''εγώ είχα γράψει καλύτερα το 1998 και δε διορίστηκα τότε για λίγο,γιατί να μετράνε μόνο οι 2 τελευταίοι''. Ό,τι έχει ο καθένας σε ΑΣΕΠ ας τα μαζεύει και θα βγαίνει ένα άθροισμα 300 στο τέλος (θα χαίρεται τουλάχιστον με αυτή τη βαθμολογία, τώρα αν θα διορίζεται κιόλας αυτό είναι άλλο θέμα).
Τέλειο!!! Δεν το είπα πάντως κακοπροαίρετα, πραγματικά το σκεπτικό σου μου άρεσε ως εύστοχο αστείο, που σατιρίζει επιτυχημένα τα κωμικοτραγικά που ζούμε! Χρειαζόταν όντως πολλή φαντασία να το σκεφτείς! Να 'σαι καλά, που μ' έκανες και γέλασα!!!  ;D
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 417
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 375
Σύνολο: 381

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.