*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 729421 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1148 στις: Νοέμβριος 05, 2012, 10:00:52 πμ »
συμφωνω και επαυξανω ΗΘΕΛΕΣΤΑ ΚΑΙ ΠΑΘΕΣΤΑ που ελεγε και η γιαγια μου :P

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:46:38 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1149 στις: Νοέμβριος 19, 2012, 05:32:31 μμ »
Στην Δημόσια Διαβούλευση για το Σχέδιο Νόμου ««Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις»:


Άρθρο 32: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Παρατείνεται για επτά (7) μήνες ακόμα η προθεσμία που τάσσει το εδ. β) της παρ. 1 του άρθρου 329 του ν. 4072/2012, (ΦΕΚ Α’86) προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα καθορίζει τα όργανα, την διαδικασία καθώς και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης , καθώς και τη βαρύτητα των επιμέρους κριτηρίων για την προαγωγική εξέλιξη και την αξιολόγηση της θητείας των εκπαιδευτικών σε θέσεις ευθύνης. Η παράταση άρχεται από την 11η Αυγούστου 2012, ότε και εξέπνευσε η ταχθείσα προθεσμία, και λήγει στις 10 Μαρτίου 2013.

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=1522

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1150 στις: Νοέμβριος 19, 2012, 07:49:41 μμ »
http://www.enikos.gr/society/98011,Antidroyn_oi_ka8hghtes_.html

Αντιδρούν οι καθηγητές

Την αντίθεσή τους στην αξιολόγηση, εξέφρασαν σήμερα, για άλλη μία φορά, στον υπουργό Παιδείας Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο οι εκπρόσωποι των καθηγητών (ΟΛΜΕ) που τον επισκέφθηκαν με αφορμή το πόρισμα της επιτροπής του υπουργείου για την αξιολόγηση.

Όπως είπαν οι καθηγητές, «αν το υπουργείο επιχειρήσει να εφαρμόσει την αξιολόγηση-χειραγώγηση και το πλαίσιο του ν. 4024/11, θα βρει απέναντί του ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως τη βρήκε και στην προσπάθειά του να πείσει τους εκπαιδευτικούς για την αντιεκπαιδευτική πολιτική του με τα ερωτηματολόγια».

Επ' αυτού, ο υπουργός Παιδείας υποσχέθηκε στους εκπαιδευτικούς να συναντηθούν και την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ σε ανακοίνωσή του το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει: «Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή ζούγκλα, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις».
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος sxedia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1151 στις: Νοέμβριος 19, 2012, 07:54:14 μμ »
Θα το πω για πολλοστή φορά, η σημερινή κατάντια και η "αξιολόγηση" στην όποια θα αναγκαστούν οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι απόρροια του ότι επί δεκαετίες αρνούνταν και να συζητήσουν για το πώς θα πρέπει να αξιολογούνται. Με την αγαστή φυσικά συνεργασία του πολιτικού συστήματος που μέσα από την θολούρα της μη αξιολόγησης και την επικράτηση της μετριοκρατίας,  έφτιαξε πρόσφορο έδαφος για ρουσφέτια και βολέματα ανίκανων κάθε φορά. Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα...

Συμφωνω GREEN απολυτα μαζι σου!!! Βρειτε και ενα κοινο συνωνυμο των υπογραμμισμενων λεξεων.... Ελα παμε ελα παμε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:46:38 »

Αποσυνδεδεμένος evan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1152 στις: Νοέμβριος 23, 2012, 09:20:38 πμ »
Και στην Αγγλία που αξιολογούνται είδαμε τα χάλια τους.
Τα σχολεία καλούν διορθωτές να διενεργούν ορθογραφικούς/γραμματικούς ελέγχους σε ό,τι δίνουν οι δάσκαλοι στους γονείς

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/northgate-high-school-in-ipswich-hires-1448554
«Η ΛΕΓΕ ΤΙ ΣΙΓΗΣ ΚΡΕΙΤΤΟΝ Η ΣΙΓΗΝ ΕΧΕ» 
Ή να πεις κάτι καλύτερο από τη σιωπή, ή αλλιώς να σιωπάς.

«ΩΣ ΟΥΔΕΝ Η ΜΑΘΗΣΙΣ, ΗΝ ΜΗ ΝΟΥΣ ΠΑΡΗ»
Η μάθηση είναι μηδέν χωρίς τη σκέψη και την κρίση.

Μένανδρος ο Αθηναίος (342-292 π.Χ)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1153 στις: Νοέμβριος 23, 2012, 01:00:22 μμ »
http://www.enikos.gr/society/98011,Antidroyn_oi_ka8hghtes_.html

το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει: «Ως συνδικαλιστικό κίνημα θα αντισταθούμε για να μην περάσει η αξιολόγηση-χειραγώγηση των εκπαιδευτικών, που φέρνει την υποταγή, τη διάσπαση του κλάδου, τη μισθολογική καθήλωση, την εργασιακή ζούγκλα, την άρση της μονιμότητας και τις απολύσεις».

Oλα αυτά θα τα φέρει η αξιολόγηση?  Δηλαδή, οσο δεν υπαρχει τιποτε απο όλα αυτα δεν θα γίνουν?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1154 στις: Δεκέμβριος 04, 2012, 01:56:50 μμ »
http://gr.news.yahoo.com/%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B1%CE%BD-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CF%83%CE%B5%CF%80-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-105200675.html

Τους προσέλαβαν με ΑΣΕΠ και τώρα τους απολύουν..........

Δε διασφαλίζει τη μονιμότητα πλέον ούτε η επιτυχία στον ΑΣΕΠ.....Υπάρχει λοιπόν κανείς που αμφιβάλλει σχετικά με τις προθέσεις τους περί αξιολόγησης;;;

Και με μια βαθύτερη ανάγνωση:το κράτος δικαίου βασιλεύει λέμε!!!!Τα γνωστά λαμόγια που διορίστηκαν με μπάρμπα στην Κορώνη κάθονται μόνιμα στις καρέκλες τους και τα κορόιδα, διοριστέοι εξετάσεων  του ΑΣΕΠ απολύονται...
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 04, 2012, 02:07:30 μμ από adigoni »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1155 στις: Δεκέμβριος 04, 2012, 02:40:18 μμ »
Δεν έχει ακριβώς έτσι το θέμα και δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με την αξιολόγηση. Οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι όντως προορίζονταν για την Αγροτική αλλά μετά την πώλησή της προσλήφθηκαν στο ΙΚΑ. Όχι όμως σε κενές θέσεις, αλλά σε θέσεις για τις οποίες είχε βγει προκήρυξη και λίστα διοριστέων. Οι πρώτοι δηλαδή πήραν τη θέση των δεύτερων επειδή οι δεύτεροι δεν είχαν ακόμη προσληφθεί και επειδή (αυτοσχεδιάστε...)
Τώρα που οι δεύτεροι διεκδικούν το διορισμό τους, οι πρώτοι δικαίως και φεύγουν από το ΙΚΑ.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1156 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 09:37:43 μμ »
για την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων...

http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=194053&catID=11

Όλη η διαδικασία αξιολόγησης των Δημοσίων Υπαλλήλων

Η έλευση στις αρχές της εβδομάδας των Γάλλων εμπειρογνωμόνων της TaskForce στην Αθήνα αναμένεται ότι θα κλειδώσει τα κριτήρια της αξιολόγησης περίπου 650.000 υπαλλήλων, που θα σαρώσει το στενό και το ευρύτερο δημόσιο τομέα ολόκληρη τη διάρκεια της επόμενης χρονιάς. Θα έχει προηγηθεί η αξιολόγηση των δομών του κράτους, από την οποία θα προκύψουν μεγάλες μειώσεις σε επίπεδο γενικών διευθύνσεων, διευθύνσεων, τμημάτων και γραφείων, ενώ θα καταργηθούν οργανικές θέσεις σε υπουργεία, υπηρεσίες και οργανισμούς.

Το πακέτο των δύο αξιολογήσεων θα έχει ως τελικό στόχο την παγίωση του συστήματος της κινητικότητας στο Δημόσιο, με τους υπαλλήλους να μπορούν να μετακινούνται συνεχώς από υπηρεσία σε υπηρεσία, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν κάθε φορά. Επίσης, θα προσδιορίσει το προσωπικό εκείνο που δεν διαθέτει προσόντα, ειδικότητες και ικανότητες. Το προσωπικό αυτό θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξόδου από το δημόσιο τομέα, ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις των εκπροσώπων του Μηχανισμού Στήριξης για δραστική μείωση εργαζομένων και δαπανών. Ολο αυτό, μάλιστα, συνδέεται με τη ρήτρα απόκλισης που υπέγραψε η χώρα μας με την Τρόικα. Σύμφωνα με αυτή, σε κάθε απόκλιση από τους στόχους θα υπάρχει αυτόματη μείωση δημοσίων δαπανών (ενδεχομένως δηλαδή και απολύσεις), εξαιρουμένων μισθών και συντάξεων.

Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής» από την «κρησάρα» της αξιολόγησης θα περάσει το τακτικό προσωπικό, που σήμερα απασχολείται σε υπουργεία, ανεξάρτητες αρχές, νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Από την αξιολόγηση αναμένεται ότι θα εξαιρεθούν οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ και φορέων του ευρύτερου δημόσιου τομέα, οι συμβασιούχοι έργου και ορισμένου χρόνου, οι ωρομίσθιοι και οι μετακλητοί υπάλληλοι, που απασχολούνται σε γραφεία υπουργών και υφυπουργών και σε πολιτικά γραφεία. Ερώτημα παραμένει ακόμα τι μέλλει γενέσθαι με τους ενστόλους, που αποτελούν ειδική κατηγορία ως προς τα καθήκοντά τους. Η αξιολόγησή τους ή μη θα αποφασισθεί από τις συναντήσεις της TaskForce, με τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνη Μανιτάκη.

Το γενικό πρόσταγμα της όλης διαδικασίας αξιολόγησης του προσωπικού που σήμερα απασχολείται στο στενό πυρήνα του Δημοσίου και στον ευρύτερο τομέα αναμένεται ότι θα το έχει το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού. Στόχος είναι να εφαρμοστούν διαφανείς διαδικασίες, για ένα εγχείρημα που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στα χρονικά του Δημοσίου. Η διαδικασία της αξιολόγησης θα πραγματοποιείται μέσα από γραπτά τεστ πολλαπλών επιλογών. Αυτά θα διαμορφωθούν ανάλογα με το επίπεδο της εκπαιδευτικής κατηγορίας των εργαζομένων, καθώς θα υπάρχουν διαφορετικά τεστ αξιολόγησης για τους υπαλλήλους της κατηγορίας ΠΕ, της κατηγορίας ΤΕ, της κατηγορίας ΔΕ και της κατηγορίας ΥΕ. Το τεστ θα γίνεται μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, το ερωτηματολόγιο θα περιλαμβάνει περίπου 80 ερωτήσεις, η διάρκεια θα είναι προκαθορισμένη (περίπου δύο με τρεις ώρες) και τα αποτελέσματα θα βγαίνουν άμεσα.

Πώς θα γίνει η διαδικασία

Γραπτό τεστ και βαθμολόγηση των τυπικών προσόντων και του προσωπικού φακέλου θα περιλαμβάνει η αξιολόγηση του προσωπικού. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, οι Γάλλοι εμπειρογνώμονες της Ομάδας Δράσης, υπό τον Χορστ Ράιχενμπαχ, προτείνουν εξατομικευμένη αποτίμηση του προφίλ κάθε δημοσίου υπαλλήλου. Βάση της αξιολόγησης αυτής θα είναι:

-Τα προσόντα. Δηλαδή, οι σπουδές, στις οποίες θα υπολογίζονται και τα πτυχία. Η επιμόρφωση που έχει λάβει ο υπάλληλος με τη συμμετοχή του σε σεμινάρια ή εκπαιδευτικά προγράμματα. Η εμπειρία που διαθέτει από προηγούμενη προϋπηρεσία. Η γνώση ξένων γλωσσών.

-Οι δεξιότητες. Δηλαδή, οι ειδικές γνώσεις επάνω στις νέες τεχνολογίες και τη διαχείριση έργων.

-Οι προσωπικές ικανότητες. Η εμπειρία επάνω στο αντικείμενο εργασίας και γενικότερα στη δημόσια διοίκηση.

Η αξιολόγηση θα ξεκινήσει από αυτούς που κατέχουν θέσεις ευθύνης. Δηλαδή, για τους προϊσταμένους τμημάτων, διευθύνσεων και γενικών διευθύνσεων. Για αυτήν την κατηγορία είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο της συνέντευξης. Από συνέντευξη δεν αποκλείεται να περάσουν και άλλες ειδικές κατηγορίες υπαλλήλων, όπως είναι, για παράδειγμα, οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

albedo

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1157 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 11:06:14 μμ »
Εδικά για τους εκπαιδευτικούς η "TasκForce" θα απαιτήσει να ληφθεί ως βασικό προσόν το δίπλωμα οδήγησης και η κατοχή αυτοκινήτου... πως αλλιώς θα μετακινούνται από σχολείο σε σχολείο για την συμπλήρωση του ωραρίου? ;)

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1158 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 11:33:07 μμ »
Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟΣ!
Στοιχεία σοκ με δασκάλους που δηλώνουν δήθεν ψυχική αδυναμία προκειμένου να κάθονται σπίτι τους !
Ένας στους δέκα  εκπαιδευτικούς φαίνεται ...

να πάσχει από κάποιας μορφή διαταραχή με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η παραμονή του στις αίθουσες.
Σύμφωνα με την εφημερίδα '' Έθνος '', εκτός εκπαίδευσης αναμένεται να βρεθούν όλοι οι δάσκαλοι και καθηγητές που αποδεδειγμένα παρουσιάζουν βαριάς μορφής ψυχασθένεια ή ανυπέρβλητα ψυχολογικά προβλήματα. Μάλιστα, η απόφαση της κυβέρνησης φαίνεται να είναι ήδη ειλημμένη και υπολογίζεται οι πρώτοι εκπαιδευτικοί που θα ''πάρουν απολυτήριο'' να φτάσουν τους 8.500.
Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι 2.500 από αυτούς, οι επονομαζόμενοι και ''επίορκοι'', αναφέρονται σε περιστατικά που έφθασαν μεν στα πειθαρχικά συμβούλια, αλλά δεν τελεσιδίκησαν ποτέ οι υποθέσεις τους, και οι υπόλοιποι, περίπου 6.000 είναι όλοι αυτοί που έχουν δηλώσει ψυχική αδυναμία. Το ποτάμι θα σαρώσει και εκείνους που καταγράφονται ασθενείς, απλώς και  μόνο για να ''λουφάρουν'' και να αποφύγουν τη διδασκαλία, γεγονός που στο παρελθόν συνέβαινε υπερβολικά. Τα αριθμητικά στοιχεία σοκάρουν, αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα, πολλαπλασιαζόμενη μάλιστα επί συναπτά έτη.
Ο ένας στους δέκα εκπαιδευτικούς πάσχει από κάποιας μορφής  ψυχική διαταραχή. Από απλή κατάθλιψη μέχρι και σοβαρά ψυχολογικά νοσήματα, που ενδεχομένως να τον οδηγήσουν με κατάλληλες συνθήκες, είτε σε βία μέσα στην τάξη, είτε στην τοξικομανία, είτε στον χώρο της παιδοφιλίας, της πορνογραφίας και της σεξουαλικής παρενόχλησης των ανυποψίαστων μαθητών.

http://fimotro.blogspot.gr/2012/12/8500_9.html
 

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1159 στις: Ιανουάριος 16, 2013, 04:34:24 μμ »
http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/180000_16.html

ΩΡΑ ΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑ 180.000 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...

Η ώρα της... κρίσης πλησιάζει για τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θα περάσουν από αξιολόγηση, όπως προβλέπει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο θα δοθεί τις επόμενες μέρες προς διαβούλευση, αφού μέχρι τις 10 Μαρτίου πρέπει να εκδοθεί το σχετικό Προεδρικό Διάταγμα.
Με τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία φαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί θα αξιολογούνται κάθε ένα ή δύο χρόνια από τον διευθυντή του σχολείου ως προς το υπηρεσιακό τους έργο και κάθε τέσσερα χρόνια για το παιδαγωγικό/διδακτικό τους έργο από σχολικό σύμβουλο.
Επίσης, δάσκαλοι και καθηγητές θα έχουν έναν ατομικό φάκελο αξιολόγησης, στον οποίο θα καταγράφονται όλες οι δράσεις τους. Σε αυτόν τον φάκελο θα μπορεί να συμπληρώνει και ο ίδιος ο εκπαιδευτικός τις δραστηριότητές του που θεωρεί άξιες αναφοράς.
Οι εκπαιδευτικοί που δεν θα έχουν θετική αξιολόγηση θα περνούν από επιμορφωτικά προγράμματα και στη συνέχεια θα επαναξιολογούνται, αλλά δεν θα μπορούν να διεκδικούν θέσεις ευθύνης.
Το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι η αξιολόγηση δεν θα έχει χαρακτήρα τιμωρίας. Δάσκαλοι και καθηγητές, όμως, πιστεύουν ότι θα είναι το μέσο για την έξοδό τους από τις σχολικές αίθουσες.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1160 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 10:08:54 πμ »
Έτσι θα βαθμολογούνται οι εκπαιδευτικοί

Έτοιμο είναι το προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. Τετράβαθμη η κλίμακα, από 0 έως 100 οι βαθμοί αξιολόγησης.
 Ο εκπαιδευτικός που θα κρίνεται ελλιπής θα βαθμολογείται από 0 έως 30, επαρκής από 31 έως 60, πολύ καλός από 61 έως 80 και εξαιρετικός από 81 έως 100.
 
 Ο αξιολογούμενος συμπληρώνει και υποβάλλει έκθεση αυτοαξιολόγησής του, το αργότερο μέσα σε πέντε μέρες πριν από την έναρξη της αξιολογικής περιόδου. Οι αξιολογητές πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησης προσκαλούν εγγράφως τους αξιολογούμενους σε συνάντηση για να συζητήσουν σχετικά με την επικείμενη αξιολόγηση.
 
 Η αξιολόγηση θα γίνεται μεταξύ 1 Φεβρουαρίου και 31 Μαρτίου. Η διοικητική αξιολόγηση είναι ετήσια. Η εκπαιδευτική διενεργείται μία φορά ανά τριετία.
 
 Να σημειωθεί ότι οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς χάνουν το δικαίωμα προαγωγής, καθώς εγγράφονται στον πίνακα των μη προακτέων.
 
 Όσον αφορά τα κριτήρια αξιολόγησης τους τα κυριότερα είναι αυτά που αναφέρονται στο παιδαγωγικό κλίμα που διαμορφώνουν στην τάξη και η οργάνωσή της, η «αξιολόγηση» από μέρους των εκπαιδευτικών των δυνατοτήτων και του επιπέδου των μαθητών τους, οι διδακτικές ενέργειες τους, η συνολική προετοιμασία των μαθητών για τη διδασκαλία, κλπ.
 
 Να σημειωθεί ότι σε αξιολόγηση θα τίθενται όλοι οι φορείς της εκπαίδευσης, περιφερειακοί διευθυντές, διευθυντές, σχολικοί σύμβουλοι.
 
 Οι αξιολογούμενοι θα έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν ενστάσεις σε δευτεροβάθμια όργανα αξιολογικής κρίσης.
 
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1161 στις: Ιανουάριος 17, 2013, 03:09:50 μμ »
Ναι το διάβασα στο esos.gr  :P :P :P
Καλά είναι τόσο ηλίθιοι ή παίζουν θέατρο στην τρόικα;
Μπορούν αν εφαρμοστούν όλες αυτές οι μ@λ@κί€ς σε ένα σχολείο που δεν έχει καλά καλά πετρέλαιο για θέρμανση;
Άσε τους μισθούς και το εγκλωβισμό των συναδέλφων λόγω μεταθέσεων-αποσπάσεων και την περικοπή των μισθών που δεν αρκούν να αγοράσουμε ούτε μελάνι για τον εκτυπωτή ή ακόμη και για σύνδεση στο ίντερνετ...


''ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ:
Ελλιπής εφόσον μεταξύ αυτού και των μαθητών διαπιστώνεται απουσία σχέσεων  ή σχέσεις αδιάφορες. Δεν υπάρχει πνεύμα και συμπεριφορά συνεκτικής τάξης, ελάχιστοι μαθητές συμμετέχουν στις εργασίες της τάξης , δεν διατυπώνονται , ούτε έμμεσα, προσδοκίες για τη μάθηση και τη συμπεριφορά  των μαθητών και ο αξιολογούμενος χρησιμοποιεί ως βασικό μέσο επίτευξης  της σχολικής πειθαρχίας την επιβολή κυρώσεων .
ΕΠΑΡΚΗΣ εφόσον αναπτύσσει σχέσεις σεβασμού μεταξύ αυτού και των μαθητών , αμοιβαίας αποδοχής και αλληλοβοήθειας μεταξύ των μαθητών, και διασφαλίζει συνθήκες συναίνεσης και αποδοχής των απόψεων και θέσεων κατά τη διδακτική διαδικασία.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ: Εφόσον:
α/δημιουργεί, με λόγια και πράξεις, συνθήκες αποδοχής, στήριξης και ενθάρρινσης για όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές ιδίως για τους προερχόμενους από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και τους έχοντες μειωμένη αυτοεκτίμηση.
β/εκφράζει με λόγια και με πράξεις υψηλές , αλλά ρεαλιστικές προσδοκίες για τη μάθηση και συμπεριφορά των μαθητών και
γ/αποφεύγει τον διδακτισμό σε θέματα αξιακά, ενώ παράλληλα υιοθετεί δημοκρ5ατικό τρόπο επικοινωνίας , με στόχο να ενθαρρύνει τις συλλογικές αποφάσεις και την ελεύθερη έκφραση και τεκμηρίωση προσωπικών θέσεων με βάση λιγιθκα, αξιακά επ[ισχειρήματα και παράθεση δεδομένων.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Εφόσον πλέον προϋποθέσεων της προηγούμενης περίπτωσης εμπεδώνει δημοκρατικό τρόπο επικοινωνίας και επίλυσης θεμάτων ενθαρρύνοντας  πέρα  από την αιτιολόγηση απόψεων , τη διαδικασία της  τεκμηριωμένης διαλεκτικής αντιπαράθεσης επί θέσεων, κρίσεων και προτάσεων.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ
ΕΛΛΙΠΗΣ Εφόσον μεταξύ αυτού και των μαθητών, υπάρχει ουδέτερο έως και ψυχρό κλίμα  με στοιχεία τριβών και αντεγκλήσεων, εμ αποτέλεσμα οι μαθητές να παραμένουν αδιάφοροι και αποστασιοποιημένοι.
ΕΠΑΡΚΗΣ: Εφόσον
α/καλλιεργεί συνθήκες παιδαγωγικής λειτουργίας και μαθησιακής ετοιμότητας
β/δημιουργεί στη τάξη , με ρητές δηλώσεις και συμβολικά μέσα, κλίμα ενδιαφέροντος για τη μάθηση
γ/φροντίζει να ευαισθητοποιεί τους μαθητές σε θέματα αποφυγής διακρίσεων
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ: Εφόσον δημιουργεί στη τάξη με ρητές δηλώσεις και συμβολικά μέσα κλίμα αναζήτησης και δημιουργικότητας.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Εφόσον ενθαρρύνει την ύπαρξη και ενίσχυση κλίματος συλλογικότητας και πρωτοβουλίας

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΕΛΛΙΠΗΣ: Εφόσον παραμελεί το χώρο και την παιδαγωγική λειτουργικότητα της τάξης, δεν φροντίζει για τη θέσπιση κανόνων, δεν μερινά για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφορά και κυρίως δεν αντιμετωπίζει ανάρμοστες μορφές συμπεριφοράς των μαθητών με παιδαγωγικό τρόπο.
ΕΠΑΡΚΗΣ:Εφόσον διαμορφώνει κατάλληλα τον χώρο, ώστε να είναι ασφαλής και παιδαγωγικά λειτουργικός, ανάλογα με την ηλικία των μαθητών.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ: εφόσον
α/εμπλέκει την πλειονότητα των μαθητών σ μαθησιακή αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου
β/δημιουργεί όρους θέσπισης και τήρησης των κανόνων συμπεριφοράς
γ/εμπλέκει ενεργά την τάξη στην παρακολούθηση των συστηματικών παραβάσεων των κανόνων αλλά και στη θ΄σπιση συνεπειών , αναλόγων με την ηλικία και τη φύση του παραπτώματος.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Εφόσον φροντίζει για την ομαλή ένταξη στις μαθητικές  ομάδες καις τη σχολική ζωή, μελετά βαθύτερα τα αίτια και τις συνθήκες δύσκολων περιπτώσεων μαθητικής συμπεριφοράς , εμπλέκει στη διαμόρφωση του πλάνου και άλλους συναδέλφους για κοινή στάση.

 ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΛΛΙΠΗΣ: Εφόσον η προετοιμασία δεν λαμβάνει υπόψη ή λαμβάνει πλημμελώς και επιφανειακά τα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά και τη μαθησιακή ετοιμότητα των μαθητών.
ΕΠΑΡΚΗΣ: Εφόσον λαμβάνει υπόψη, κατά τον προγραμματισμό της διδασκαλίας και του γενικότερου εκπαιδευτικούς έργου, τα ιδιαίτερα ψυχολογικά και αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της ηλι8κίας των μαθητών που διδάσκει.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ: Εφόσον λαμβάνει υπόψη , κατά τον προγραμματισμό την κοινωνικο-πολιοτισμική σύνθεση και τις διαφοροποιημένες μαθησιακές ανάγκες  των μαθητών.
ΕΞΑΙΡΤΕΤΙΚΟΣ: Εφόσν λαμβάνει υπόψη τις μαθησιακές νόρμες της ηλικίας των μαθητών, τα γνωστικά κενά στην ύλη μαθημάτων προηγουμένων ετών, τις εννοιολογικές προϋποθέσεις κάθε θέματος και τις δυσκολίες της ηλικίας για την ακατανόητη των θεμάτων της ύλης .

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΕΛΛΙΠΗΣ: Εφόσν παραλείπει την  ενημέρωση και π[προετοιμασία των μαθητών ή αυτή είναι ασαφής και δημιουργεί σύγχυση στους μαθητές και δεν φροντίζει για τη δημιουργία θετικού εκπαιδευτικού κλίματος.
ΕΠΑΡΚΗΣ: Εφόσον
α/με άμεσο ή έμεσο τρόπο, προσανατολίζει τους μαθητές στο θέμα, στους στόχους και στη διαδικασία κάθε μαθήματος
β/ενεργοποιεί προηγούμενη γνώση μέσω σύνδεσης με προηγούμενα μαθήματα, με εμπειρίες μαθητών και με αναγκαίες επαναλήψεις και
γ/ επιχειρεί να κινητοποιεί σε ικανοποιητικό βαθμό το μαθητικό ενδιαφέρον με την ανάδειξη αποριών και επισήμανση παρανοήσεων για θέματα του περιεχομένου του μαθήματος με τη διατύπωση «προκλητικής» ερώτηση για ασυνήθιστα θέματα.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ: Εφόσον:
α/πριν την έναρξη του κυρίως μέρους του μαθήματος , προετοιμάζει  ψυχολογικά και μαθησιακά τους μαθητές με ανάπτυξη σχετικού προβληματισμού για τον τρόπο μαθησιακής προσέγγισης.
β/αξιοποιεί επιπλέον τη σύνδεση του διδακτέο θέματος με την επικαιρότητα, εμ τις εμπειρίες των μαθητών και τις αναπαραστάσεις τους
γ/ δρομολογεί υψηλό επίπεδο μαθήματος
ε/κρατά μαθησιακά ενεργούς τους μαθητές στο σύνολό τους
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ: Εφόσον αναφέρεται στις επιστημονικές  και και επιστημολογικές αντιπαραθέσεις επί του διδακτέου θέματος"
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 324
Σύνολο: 327

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.