PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Τελευταία νέα
Πρόσκληση εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών ΠΕ & ΔΕ για το σχολικό έτος 2024-2025
Συμπληρωματική μετάθεση, ανακλήσεις μετάθεσης και διορθώσεις μονάδων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από περιοχή σε περιοχή μετάθεσης, έτους 2024
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ένα πρόβλημα μαθηματικών (Αναγνώστηκε 6890 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
fair_play
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 354
Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:34:19 μμ »
Tweet
Γειά σας.
Βρήκα το παρακάτω πρόβλημα στο
http://mathslife.eled.uowm.gr
"Ο κύριος Κώστας έχει ένα τετράγωνο χωράφι με μήκος της κάθε πλευράς του 60 μέτρα. Αποφάσισε να φτιάξει μέσα μία φάρμα ζώων και θέλει να την περιφράξει με συρματόπλεγμα, το οποίο θα στηρίζεται πάνω σε τσιμεντένιους πασσάλους. Πόσους πασσάλους θα χρειαστεί για όλη την περίφραξη αν ο καθένας απέχει από τον άλλο 3 μέτρα;"
Η λύση που προτείνουν μου φαίνεται λάθος.
Μπορεί κάποιος να δώσει μια λύση, μήπως βρεθεί μια άκρη;
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 06:15:16 »
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #1 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:42:51 μμ »
Ποια λύση προτείνουν;
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #2 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:47:49 μμ »
4*(60/3) = 80
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
TRTP
Νέο μέλος
Μηνύματα: 31
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #3 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:49:31 μμ »
60 μέτρα η κάθε πλευρά άρα 240 μέτρα η περίφραξη.
Ένας πάσσαλος κάθε τρία μέτρα άρα 240:3=80 πάσσαλοι.
Αφού η περίφραξη αρχίζει και τελειώνει στον ίδιο πάσσαλο δεν χρειάζεται ο +1 πάσσαλος του τέλους.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 06:15:16 »
stepping_stone
Νέο μέλος
Μηνύματα: 45
Αν το ξερα ότι έχει χρήμα, θα γινόμουν παραμυθάς!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #4 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:50:56 μμ »
Αφού το χωράφι είναι τετράγωνο με πλευρά 60 μ. πρέπει να περιφράξουμε συνολικά 4 x 60 = 240 μ.
Αφού θα τοποθετούμε πασσάλους κάθε 3 μ. χρειαζόμαστε 240 : 3 = 80 πασσάλους.
Επειδή όμως ο πρώτος πάσσαλος θα είναι ταυτόχρονα και ο τελευταίος στο κλειστό περίγραμμα του τετραγώνου, θα χρειαστούμε συνολικά 80 - 1 = 79 πασσάλους.
Δε βλέπω που είναι το δύσκολο...
Καταγράφηκε
sikat
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4151
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #5 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:52:44 μμ »
240:3=80 πασάλους.
1. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ., 2. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.,.........................80. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.
Ενώνουμε την αρχή του 1 με το τέλος του 80 και έτοιμο το χωράφι! Βάλε και έναν ακόμη για πόρτα
.
Καταγράφηκε
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #6 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:56:05 μμ »
Ρώτησα ποια λύση προτείνουν για να δω και σε ποια τάξη αναφερεται το πρόβλημα.Για παράδειγμα η τρίτη δημοτικού που είνια η κόρη μου δεν θα μπορεί να καταλάβει το -1 πάσσαλος γιατί η αρχή της μιας πλευράς είναι το τέλος της άλλης.Εξαρτάται από το επίπεδο των παιδιών.
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #7 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 09:59:22 μμ »
Δεν αφαιρείται 1 από το 80.
Η σωστή απάντηση είναι 80 (και όχι 79).
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #8 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:01:28 μμ »
Εγώ νομίζω πως η σωστή απάντηση είναι 78
Καταγράφηκε
MARKOS
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #9 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:03:29 μμ »
Να ρωτησω: Τί λεμε διαμετρο και τι περίμετρο ?
επισης, εμβαδον και "έκταση" ειναι το ιδιο πραγμα;
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6022
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #10 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:05:02 μμ »
constans με νομίσματα δεν κάνουμε μαθηματικά
MARKOS πάρε ένα βιβλίο δημοτικού
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #11 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:05:58 μμ »
γιατί νομίσματα; σε χάνω...
Καταγράφηκε
MARKOS
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #12 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:07:29 μμ »
δεν εχω βιβλιο δημοτικου. Θα μου τα πειτε εσεις που τα διδασκετε
Εμβαδον και έκταση ειναι το ιδιο?
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
Lasid
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 10827
Φύλο:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #13 στις:
Μάρτιος 12, 2013, 10:09:18 μμ »
Συμφωνώ με τον Landau. Το σωστό είναι 80, αφού κάθε τρία μέτρα τοποθετείται ένας πάσσαλος.
Σκεφτείτε ότι στο τέλος κάθε 3 μέτρων βάζουμε έναν πάσσαλο. Στα τελευταία τρία μέτρα βάζουμε επίσης έναν πάσσαλο και η περίφραξη κλείνει ακριβώς εκεί που δεν είχαμε βάλει πάσσαλο στην αρχή της! Πιο απλά δεν μπορώ να το πω.
Άρα δε χρειάζεται το -1.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Ένα πρόβλημα μαθηματικών