*

Αποστολέας Θέμα: Κείμενο εργασίας για θέματα μεταθέσεων, τοποθετήσεων και αποσπάσεων  (Αναγνώστηκε 64998 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Τελος, να υπενθυμισω ότι το ζητημα του μηδενισμου των μοριων των μετατεθεντων εκπαιδευτικων ειχε τεθει ακροθιγως από το υπουργειο κατα τη δημοσια συζητηση που ειχε ανοιξει περυσι τον Νοεμβριο η Διαμαντοπουλου με τις δηλωσεις της περι ριζικης μεταρρυθμισης του εκπαιδευτικου ζητηματος. Αν ανατρεξει κανεις στις  δηλωσεις της υπουργου και σια και τις ανακοινωσεις του υπηρεσιακων παραγοντων του υπουργειου της τοτε περιοδου, θα εντοπισει επιτηδευμενα γενικολογες και ασαφεις διατυπωσεις που, για τους αρκουντως σκεπτικιστες, επιφυλακτικους, καχυποπτους ή κακοπροαιρετους, ειχαν εκληφθει ως συγκεκαλυμμενη προθεση της νεας εκπαιδευτικης ηγεσιας να δρομολογησει το μηδενισμο των μοριων κατοπιν μεταθεσεως εν ευθετω χρονω. Φαινεται λοιπον, υπο το φως των νεων δεδομενων, πως αφενος υπηρχε από την πρωτη στιγμη καποιο ειδος  κρυφης ατζεντας για το τι μελλει γεννεσθαι στη δημοσια εκπαιδευση, αφετερου αυτή ειχε διαμορφωθει πριν η κριση ενσκηψει επισημα στη χωρα.      

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3388
    • Προφίλ
Ποιο τρόπο αντίδρασης θεωρείτε τον πλέον κατάλληλο; Γιατί, αν περιμένουμε από την ΟΛΜΕ, σωθήκαμε. Πάντως εγώ προτείνω να κάνουμε πρόεδρό της ΟΛΜΕ τον Γκλέτσο ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Φαινεται λοιπον, υπο το φως των νεων δεδομενων, πως αφενος υπηρχε από την πρωτη στιγμη καποιο ειδος  κρυφης ατζεντας για το τι μελλει γεννεσθαι στη δημοσια εκπαιδευση, αφετερου αυτή ειχε διαμορφωθει πριν η κριση ενσκηψει επισημα στη χωρα.
++++++++++++++

Αποσυνδεδεμένος despoina25

  • Συνδρομητής
  • Πλήρες μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 318
    • Προφίλ
συναδελφοι αυτο που αισθανομαι εγω ειναι οτι απο την στιγμη που μπηκα στο δημοσιο(φετος δλδ) τιμωρουμε συνεχεια χωρις να εχω κανει τπτ. οταν διαβασα αυτο το κειμενο τρελαθηκα. εχω εντοπιοτητα σε ενα δυσπροσυτο νησι οπου κ διοριστικα. τοσα χρονια δεν αλλαζα την εντοπιοτητα μου στην Αθηνα οπου κ διαμενω μονιμα με το σκεπτικο να μαζεψω μορια κ να παω μετα απο τα 3 υποχρεωτικα χρονια σπιτακι μου. τωρα λενε οτι οσοι ειναι διορισμενοι στον που εχουν εντοπιοτητα θα λαμβανουν 0 μορια. δεν ξερω τι να κανω αμα ισχυσει αυτο. με καταστρεφει. δεν προλαβαινω να μεταφερω τα δικαιωματα μου καν επειδη θελει 2 χρονια. στην ουσια θα καθομαι στην ακρη του κοσμου για το τπτ. λετε να χασω κ τα φετινα μορια? βοηθεια..............

Δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσουν μαζί σου, αλλά εγώ θα διαφωνήσω. Το μέτρο αυτό είναι ολόσωστο για μένα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό δικαιούσαι τα μόρια δυσπρόσιτου, ενώ είσαι σπίτι σου; Για να μπορείς να πας Αθήνα που και γω θέλω, αλλά απέχω 6 ώρες από το σπίτι μου και πάλι παίρνω μόνο 6 μόρια;
Βεβαίως και μπορείς να πάρεις τα μόρια του δυσπρόσιτου δικαιότατα, αν πας σε οποιοδήποτε άλλο δυσπρόσιτο που δεν είναι σπίτι σου και θα είσαι σαν τους εκατοντάδες άλλους εκπαιδευτικούς που ξεσπιτόνονται (γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις κάπου εντοπιότητα και να μην έχεις σχέση με το εκεί περιβάλλον). Άρα σίγουρα, εντοπιότητα και μόρια δε συνάδουν.

Υ.Γ. : Για το μόνο που για μένα έχεις δίκιο, είναι για την τριετία που αναφέρεις και ότι δεν μπορείς αν θες να φύγεις. Πάντως, δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα φετινά μόρια.

 Από την άλλη όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μόνιμος κάτοικος του δυσπρόσιτου θα αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες για όλη του τη ζωή. Ναι, είναι άδικο να παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που είναι από αλλού, αλλά δεν είναι δίκαιο να του τα μηδενίσουμε κιόλας! Δηλαδή, αυτός που μένει και δουλεύει στην Αθήνα, έχοντας όλες τις ανέσεις ενός αστικού κέντρου, θα παίρνει ένα μόριο, και αυτός που είναι από την Ανάφη θα παίρνει πάλι ένα λόγω εντοπιότητας;  Ο δεύτερος δεν έχει ούτε νοσοκομείο, ούτε συχνά δρομολόγια το χειμώνα, σε περίπτωση κακοκαιρίας μπορεί να αντιμετωπίζει και πρόβλημα ανεφοδιασμού...Μην είμαστε και τελείως άδικοι. Εγώ ζωντάς 5 μήνες σε δυσπρόσιτο νησί, καταλαβαίνω ότι ακόμα και οι ντόπιοι που μένουν εδώ το χειμώνα είναι ήρωες. Ένας μαθητής μου πέρισυ είχε αρρωστήσει, έπρεπε να μεταβεί στην Αθήνα για να χειρουργηθεί και επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ελικόπτερο, αναγκάστηκε να ταξιδέψει με το μοναδικό καράβι που έφευγε μετά από πόσες ώρες, με 8 μποφώρ, και έφτασε τελικά στο νοσοκομείο μετά από κανένα 12ωρο. Η οικογένεια του συγκεκριμένου παιδιού δηλαδή δε βιώνει στο πετσί της την έννοια του δυσπρόσιτου, επειδή μένουν στο σπίτι τους; Εγώ πιστεύω ότι η "άνεση του σπιτιού μας" σε νησί (ή σε βουνό που χιονίζει από τον Οκτώβρη) δεν είναι ταυτόσημη με την "άνεση του σπιτιού μας" στην πόλη και γι 'αυτό δεν είναι δίκαιο να παίρνουμε οι κάτοικοι αστικών κέντρων τα ίδια μόρια με τους κατοίκους των περιοχών αυτών.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ


Δεν ξέρω πόσοι θα συμφωνήσουν μαζί σου, αλλά εγώ θα διαφωνήσω. Το μέτρο αυτό είναι ολόσωστο για μένα. Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιο σκεπτικό δικαιούσαι τα μόρια δυσπρόσιτου, ενώ είσαι σπίτι σου; Για να μπορείς να πας Αθήνα που και γω θέλω, αλλά απέχω 6 ώρες από το σπίτι μου και πάλι παίρνω μόνο 6 μόρια;
Βεβαίως και μπορείς να πάρεις τα μόρια του δυσπρόσιτου δικαιότατα, αν πας σε οποιοδήποτε άλλο δυσπρόσιτο που δεν είναι σπίτι σου και θα είσαι σαν τους εκατοντάδες άλλους εκπαιδευτικούς που ξεσπιτόνονται (γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να έχεις κάπου εντοπιότητα και να μην έχεις σχέση με το εκεί περιβάλλον). Άρα σίγουρα, εντοπιότητα και μόρια δε συνάδουν.

Υ.Γ. : Για το μόνο που για μένα έχεις δίκιο, είναι για την τριετία που αναφέρεις και ότι δεν μπορείς αν θες να φύγεις. Πάντως, δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να χάσεις τα φετινά μόρια.

 Από την άλλη όμως, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο μόνιμος κάτοικος του δυσπρόσιτου θα αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες για όλη του τη ζωή. Ναι, είναι άδικο να παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που είναι από αλλού, αλλά δεν είναι δίκαιο να του τα μηδενίσουμε κιόλας! Δηλαδή, αυτός που μένει και δουλεύει στην Αθήνα, έχοντας όλες τις ανέσεις ενός αστικού κέντρου, θα παίρνει ένα μόριο, και αυτός που είναι από την Ανάφη θα παίρνει πάλι ένα λόγω εντοπιότητας;  Ο δεύτερος δεν έχει ούτε νοσοκομείο, ούτε συχνά δρομολόγια το χειμώνα, σε περίπτωση κακοκαιρίας μπορεί να αντιμετωπίζει και πρόβλημα ανεφοδιασμού...Μην είμαστε και τελείως άδικοι. Εγώ ζωντάς 5 μήνες σε δυσπρόσιτο νησί, καταλαβαίνω ότι ακόμα και οι ντόπιοι που μένουν εδώ το χειμώνα είναι ήρωες. Ένας μαθητής μου πέρισυ είχε αρρωστήσει, έπρεπε να μεταβεί στην Αθήνα για να χειρουργηθεί και επειδή δεν υπήρχε διαθέσιμο ελικόπτερο, αναγκάστηκε να ταξιδέψει με το μοναδικό καράβι που έφευγε μετά από πόσες ώρες, με 8 μποφώρ, και έφτασε τελικά στο νοσοκομείο μετά από κανένα 12ωρο. Η οικογένεια του συγκεκριμένου παιδιού δηλαδή δε βιώνει στο πετσί της την έννοια του δυσπρόσιτου, επειδή μένουν στο σπίτι τους; Εγώ πιστεύω ότι η "άνεση του σπιτιού μας" σε νησί (ή σε βουνό που χιονίζει από τον Οκτώβρη) δεν είναι ταυτόσημη με την "άνεση του σπιτιού μας" στην πόλη και γι 'αυτό δεν είναι δίκαιο να παίρνουμε οι κάτοικοι αστικών κέντρων τα ίδια μόρια με τους κατοίκους των περιοχών αυτών.

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ
Καλό θα είναι εκτός από τις μεταθέσεις, τοποθετήσεις και αποσπάσεις (εκ των οποίων σοβαρές αλλαγές πρέπει να γίνουν στις αποσπάσεις, δηλ. να μοριοδοτούνται, τα υπόλοιπα δε χρειάζονται κατεδάφιση) να πέσουν λίγο τα φώτα και στις περίφημες διαθέσεις για τις ανάγκες τις υπηρεσίας (στημένες δουλειές οι περισσότερες), με τις οποίες ο διατιθέμενος παίρνει τα μόρια του σχολείου και βρίσκεται σε γραφείο.

Αν κοιτάξει κάποιος στη Δαύγεια θα βρει πολλές τέτοιες περιπτώσεις (και οι περισσότερες γίνανε στην αρχή της σχολικής χρονιάς, πριν ξεκινήσει η Διαύγεια), π.χ. (ενδεικτικώς) http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4ΙΦΧ9-3Ε και http://static.diavgeia.gov.gr/doc/4Ι019-ΥΒ

Κατά τα λοιπά, μειώθηκαν οι αποσπασμένοι στα γραφεία (Σ.Σ. αυτό δεν ήταν το πολιτικό μήνυμα που πέρασαν σε συνεργασία με τα στρατευμένα ΜΜΕ;), αλλά τελικά από την πίσω πόρτα πάλι εκεί βρίσκονται και χωρίς αβαρία στα μόρια που μαζεύουν...

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

"Δυσπρόσιτες" οι μεταθέσεις για τους εκπαιδευτικούς - Εγκλωβίζονται στην άγονη γραμμή οι καθηγητές - Τιμωρείται η μητρότητα

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19996


Συμφωνα με την παραπανω δημοσιευση του Ελευθερου Τυπου, η αναμοριοδοτηση των σχολικων μοναδων θα εχει αναδρομικο χαρακτηρα, πραγμα παντελως απαραδεκτο.

Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος loulou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • Φύλο: Γυναίκα
  • My Home is where My Dog is
    • Προφίλ
Και με τις βελτιώσεις και τοποθετήσεις στην ίδια περιοχή τι θα γίνεται ρε παιδιά; Αφού όλοι, νεοδιόριστοι, βρισκομενοι στη διάθεση, έχοντες οργανική μπαίνουμε στο ίδιο τσουβάλι. Σε άλλους θα αφαιρούνται τα μόρια και άλλοι θα τα κρατάνε; Με ποιά κριτήρια θα γίνονται οι τοποθετήσεις; τα μπαχαλοειδή;
Μου φαίνεται στο υπουργείο κάθονται, κάθονται και μετά πετάει κάτι ο κ...!
Αν και όπως είπαν και μερικοί στο forum, πιστεύω ότι ήταν προσχεδιασμένα κάποια πράγματα.
Εδώ και καιρό το Υπουργείο κάνει διαχείρηση προσωπικού και όχι εκπαιδευτική πολιτική.

Υ.Γ. τα μέλη ΔΕΠ κάλά θα βολέψουν τις γυναικούλες τους. Οι υπόλοιπες οικογένειες θα συναντώνται κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2005
    • Προφίλ

"Δυσπρόσιτες" οι μεταθέσεις για τους εκπαιδευτικούς - Εγκλωβίζονται στην άγονη γραμμή οι καθηγητές - Τιμωρείται η μητρότητα

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=19996


Συμφωνα με την παραπανω δημοσιευση του Ελευθερου Τυπου, η αναμοριοδοτηση των σχολικων μοναδων θα εχει αναδρομικο χαρακτηρα, πραγμα παντελως απαραδεκτο.



Μία ακόμα κλασσική τακτική αυτής της Κυβέρνησης: θέλουμε να εφαρμόσουμε 5 πράγματα, προσθέτουμε σε αυτά και άλλα 5 εντελώς κατεδαφιστικά, στην πορεία αποσύρουμε τα κατεδαφιστικά (ορισμένα εκ των οποίων μπορεί να είναι και εξόφθαλμα παράνομα) και μας λένε κι ευχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3388
    • Προφίλ
Επειδή μετά την περσινή λαίλαπα αυτή είναι η δεύτερη που μας απειλεί, ρωτάω πώς θα αντιδράσουμε; Μπορούμε να κινηθούμε νομικά κατά αυτού του εκτρώματος που ετοιμάζουν;

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ

Παραθετω το κειμενο:

Α' ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ

1. Κριτήρια μεταθέσεων

2.1.   Σε κάθε περίπτωση, μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα λαμβάνουν οι
εκπαιδευτικοί που ζητούν μετάθεση σε σχολεία που λειτουργούν στην περιοχή του
δήμου όπου είναι δημότες.

ή

Σε κάθε περίπτωση, μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα λαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί που ζητούν μετάθεση σε σχολεία που λειτουργούν στην περιοχή του δήμου της έδρας τους.
Έδρα του εκπαιδευτικού αποτελεί δήμος όπου υπάγεται η μόνιμη κατοικία του. Αλλαγή έδρας γίνεται με γραπτή δήλωση του εκπαιδευτικού μέχρι το τέλος του Μαρτίου κάθε έτους και ισχύει από το μεθεπόμενο έτος, Η δήλωση συνοδεύεται από αποδεικτικά στοιχεία
.
2.2.   Οι σχολικές μονάδες π/θμιας και δ/θμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται σε έντεκα
(11) κατηγορίες, τις Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ,Ι και ΙΑ^ε βάση τα παρακάτω κριτήρια:

α. Τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων -
β. Τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών
γ. Την οργανικότητα (για τα σχολεία της π/βάθμιας εκπ/σης)
δ. Την απόσταση τους από την έδρα της περιφερειακής ενότητας (νομού) ε. Τις συγκοινωνιακές συνθήκες στ. Το υψόμετρο.

Η κατάταξη γίνεται με απόφαση του Υπουργού-€θ¥Η<^_ΠΗ^^ ύστερα από πρόταση των αρμοδίων κεντρικών υπηρεσιακών συμβουλίων. Τα κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπόψη τη γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών καθώς και τις εισηγήσεις των ανώτερων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Για την υποβολή των σχετικών εισηγήσεων από τα ανώτερα περιφερειακά συμβούλια και για τη διατύπωση γνώμης από τις δευτεροβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις ο Υπουργός τάσσει εύλογη προθεσμία. Μετά την παρέλευση άπρακτης της παραπάνω προθεσμίας η κατάταξη των σχολείων σε κατηγορίες γίνεται ύστερα από πρόταση των κεντρικών υπηρεσιακών συμβουλίων.

2.3.   Για κάθε έτος υπηρεσίας σε σχολεία Α, Β, Γ, Δ, Ε, ΣΤ, Ζ, Η, Θ, I και ΙΑ κατηγορίας υπολογίζονται 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 και 10 μονάδες μετάθεσης αντίστοιχα.

2.4.   Οι μονάδες λόγω δυσμενών συνθηκών στην έδρα του σχολείου όπου υπηρέτησαν υπολογίζονται μόνο για την αμέσως επόμενη μετάθεση ή τοποθέτηση των εκπαιδευτικών.

2.5.   Οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολεία της έδρας τους δεν λαμβάνουν μονάδες λόγω δυσμενών συνθηκών.

2.6. Ο χρόνος που αφορά μακροχρόνιες (πέραν του μηνός) αναρρωτικές άδειες με αποδοχές, άδειες κύησης και λοχείας, ανατροφής τέκνου, εκπαιδευτικές άδειες και άδειες χωρίς αποδοχές θεωρείται ότι διανύθηκε σε σχολείο Α κατηγορίας.

3. Ειδικές κατηγορίες μετάθεσης

3.1. Στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης προστίθενται οι εξής περιπτώσεις:

α. Εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά με κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε μόνιμη αναπηρία άνω του 67%, που έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση μυελού των οστών ή μεταμόσχευση κερατοειδούς χιτώνος, καρδιάς, ήπατος, πνευμόνων, νεφρού, παγκρέατος ή λεπτού εντέρου ή πάσχουν από συγγενή υδροκεφαλία με μόνιμη τεχνητή παροχέτευση του εγκεφαλονωτιαίου υγρού (δπυπί: ), συνοδευόμενη και από άλλες διαμαρτίες, όπως αραχνοειδής κύστη με φαινόμενα επιληπτικής κρίσης, από μυϊκή δυστροφία ϋυςηθηηθ, από βαριά αγγειακή δυσπλασία του εγκεφαλικού στελέχους, από κακοήθεις νεοπλασίες (λευχαιμίες, λεμφώματα, συμπαγείς όγκους, από συγγενική αιμορραγική διάθεση - αιμορροφιλίες και υποβάλλονται σε θεραπεία με παράγοντες πήξεως, από ινσουλινοεξαρτώμενο νεανικό διαβήτη τύπου 1.

β. Εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι ή οι σύζυγοι τους πάσχουν από από κακοήθεις νεοπλασίες (λευχαιμίες, λεμφώματα, συμπαγείς όγκους), από συγγενική αιμορραγική διάθεση-αιμορροφιλίες, και υποβάλλονται σε θεραπεία με παράγοντες πήξεως ή αντιμετωπίζουν έχουν κινητικά προβλήματα οφειλόμενα σε μόνιμη αναπηρία άνω του 67% ή έχουν υποβληθεί σε μεταμόσχευση μυελού των οστών, κερατοειδούς χιτώνος, καρδιάς, ήπατος, πνευμόνων, νεφρού, παγκρέατος ή λεπτού εντέρου.


Γ' ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ

1. Κριτήρια

2.1.   Κατά τις αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία του ΥΠΔΒΜΘ, στις περιφερειακές
διευθύνσεις και στις διευθύνσεις εκπαίδευσης και σε φορείς αρμοδιότητας του
ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου, τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια ή τα
αρμόδια όργανα των φορέων λαμβάνουν υπόψη τα εξής κριτήρια:

α. τις μεταπτυχιακές σπουδές, κατά προτίμηση στη διοίκηση της εκπαίδευσης
β. την τεκμηριωμένη γνώση του αντικειμένου της θέσης που θα καλυφθεί
γ. την πιστοποιημένη γνώση των νέων τεχνολογιών
δ. την αξιόλογη διοικητική εμπειρία, κατά προτίμηση στις υπηρεσίες ή τους φορείς ε. την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών

2.2.   Οι εκπαιδευτικοί που είναι υπεράριθμοι στα σχολεία τους αποσπώνται κατ'
απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους.

2.3.   Για τις αποσπάσεις από σγολείο σε σχολείο της ίδιας ή άλλης διεύθυνσης
εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια για τις μεταθέσεις, εκτός από τις
συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί.
Επίσης συνεκτιμώνται από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο τα εξής:

α. Βαριές και δυσίατες ασθένειες: ί. των ίδιων των εκπ/κών, των παιδιών ή των συζύγων τους (μόρια μέχρι 10, ανάλογα με την πάθηση ή τη βαρύτητα της) ϋ, των γονέων τους, εφόσον αποδεδειγμένα κατοικούν στην περιοχή όπου ζητείται η απόσπαση (μόρια μέχρι 5, ανάλογα με την πάθηση ή τη βαρύτητα της) ιιι. αδελφών τους με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον συνοικούν ή έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλεια τους (μόρια μέχρι 5).

β. Η συνυπηρέτηση με σύζυγο εκπ/κό της π/θμιας ή της δ/θμιας εκπσης ή μελών Δ.Ε.Π. Πανεπιστημίων ή Ε.Π. Τ.Ε.Ι. Τμημάτων ή Παραρτημάτων (μονάδες 10)

γ. Οι εξαιρετικά σοβαροί οικογενειακοί λόγοι, όπως η διάζευξη ή διάσταση, η χηρεία, η ανάγκη για εξωσωματική γονιμοποίηση κλπ (μόρια μέχρι 3)

δ. Οι σπουδές του εκπ/κού (μεταπτυχιακές ή για απόκτηση άλλου τίτλου) σε σχολή που εδρεύει σε διαφορετική περιοχή από αυτήν όπου ανήκει οργανικά ο εκπ/κός (μόρια μέχρι 2).


2.4.   Αποσπώνται κατά προτεραιότητα οι εκπ/κοί που:

α) Ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης
β) Είναι τρίτεκνοι
γ) Είναι σύζυγοι στρατιωτικών των Ενόπλων Δυνάμεων, ένστολου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, του Πυροσβεστικού και του Λιμενικού Σώματος
δ) Είναι εκλεγμένοι περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, δήμαρχοι, αντιδήμαρχοι, περιφερειακοί ή δημοτικοί σύμβουλοι ε) Είναι σύζυγοι δικαστικών λειτουργών.

3. Κωλύματα αποσπάσεων
Δεν έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης για απόσπαση όσοι ανήκουν οργανικά σε ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ, πειραματικά, μουσικά, καλλιτεχνικά ή μειονοτικά σχολεία και σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, με εξαίρεση αυτούς που είναι υπεράριθμοι στα σχολεία αυτά.

4. Σειρά αποσπάσεων

4.1.   Οι αποσπάσεις διενεργούνται με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
β. Αποσπάσεις στις περιφερειακές διευθύνσεις και στις διευθύνσεις εκπαίδευσης
γ. Αποσπάσεις σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου ΠΔΒΜΘ
δ. Αποσπάσεις σε ΣΜΕΑΕ, σε τάξεις υποδοχής των λοιπών σχολείων και σε ΚΕΔΔΥ
ε. Αποσπάσεις σε πειραματικά σχολεία
στ. Αποσπάσεις σε καλλιτεχνικά σχολεία
ζ. Αποσπάσεις σε σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
η. Αποσπάσεις σε μειονοτικά σχολεία
θ. Αποσπάσεις σε μουσικά σχολεία
ι. Αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ
ια. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας διεύθυνσης εκπαίδευσης

4.2.   Τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ αποσπούν ή τοποθετούν τους εκπ/κούς με την εξής σειρά:

α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του συμβουλίου
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας του συμβουλίου
δ. Τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριοτων
στ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων.
ζ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών

Και με τις βελτιώσεις και τοποθετήσεις στην ίδια περιοχή τι θα γίνεται ρε παιδιά; Αφού όλοι, νεοδιόριστοι, βρισκομενοι στη διάθεση, έχοντες οργανική μπαίνουμε στο ίδιο τσουβάλι. Σε άλλους θα αφαιρούνται τα μόρια και άλλοι θα τα κρατάνε; Με ποιά κριτήρια θα γίνονται οι τοποθετήσεις; τα μπαχαλοειδή;
Μου φαίνεται στο υπουργείο κάθονται, κάθονται και μετά πετάει κάτι ο κ...!
Αν και όπως είπαν και μερικοί στο forum, πιστεύω ότι ήταν προσχεδιασμένα κάποια πράγματα.
Εδώ και καιρό το Υπουργείο κάνει διαχείρηση προσωπικού και όχι εκπαιδευτική πολιτική.

Υ.Γ. τα μέλη ΔΕΠ κάλά θα βολέψουν τις γυναικούλες τους. Οι υπόλοιπες οικογένειες θα συναντώνται κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα

Συμφωνα με το κειμενο μετα απο τοποθετηση (δηλαδη οριστικη τοποθετηση και βελτιωση θεσης) θα μηδενιζεται η μοριοδοτηση του εκπαιδευτικου. Δηλαδη μπαχαλοποιηση και εντος ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ...

Αν δε προστεθει στην εξισωση και η νεα χαρτογραφηση της τοπικης αυτοδιοικησης με τους ευμεγεθεις καλλικρατικους δημους, τοτε η συγχυση, ο ανορθολογισμος και οι αντιφασεις εντεινονται.
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Για τις αποσπάσεις από σγολείο σε σχολείο της ίδιας ή άλλης διεύθυνσης εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια για τις μεταθέσεις, εκτός από τις συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί.

Εσείς τι καταλαβαίνετε από αυτό; Εγώ δε μπορώ να βγάλω άκρη.

Αποσυνδεδεμένος Damien

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2083
  • Φύλο: Άντρας
  • Sors rota tu volubilis
    • Προφίλ
Για τις αποσπάσεις από σγολείο σε σχολείο της ίδιας ή άλλης διεύθυνσης εκπαίδευσης λαμβάνονται υπόψη τα κριτήρια για τις μεταθέσεις, εκτός από τις συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί.

Εσείς τι καταλαβαίνετε από αυτό; Εγώ δε μπορώ να βγάλω άκρη.

Ισχυουν ολα τα κριτηρια των μεταθεσεων, εκτος των ΜΣΔ:

α) η συνολική υπηρεσία
β) η συνυπηρέτηση
γ) οι οικογενειακοί λόγοι
δ) οι συνθήκες διαβίωσης στις έδρες των σχολείων όπου υπηρέτησαν ή υπηρετούν
ε) η εντοπιότητα
στ) η πρώτη προτίμηση

Δηλαδη δεν ισχυει το δ) και ενδεχομενως το στ).
Μα μετά το θέρο είναι η απελπισία. Ο θερμόχνοτος Λίβας κατακαίει το κάθε βλαστερό, κι οι κάργες καταπίνουν τα στεγνά βατράχια που απόμειναν στα βουρκωμένα χαντάκια.

La Resa Dei Conti
http://www.youtube.com/watch?v=7tiTzQoEWDw

Πείτε τους ότι (δεν) έφυγα: http://www.pde.gr/index.php?topic=27576.1148

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3388
    • Προφίλ
Παράθεση
Συμφωνα με το κειμενο μετα απο τοποθετηση (δηλαδη οριστικη τοποθετηση και βελτιωση θεσης) θα μηδενιζεται η μοριοδοτηση του εκπαιδευτικου. Δηλαδη μπαχαλοποιηση και εντος ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ...

Δηλαδή αν είσαι στη διάθεση δε θα μηδενίζονται τα μόρια και αν πάρεις οργανική ή νέα οργανική θα μηδενίζονται; Καταλαβαίνετε ότι οι ανισότητες έτσι εντείνονται αντί να αποκαθίστανται;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 326
Σύνολο: 326

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.