0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αφού αργείτε και εσείς να μπείτε στην τάξη καμία φορά, γιατί να μην αργώ και εγώ;αφού μπαίνετε στην τάξη καμιά φορά με τον καφέ, γιατί να μην μπω και εγώ;αφού καπνίζετε στους χωρους του σχολείου, θα καπνισω και εγώ...
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ!
Υπάρχουν επιμορφώσεις και σχετική βιβλιογραφία. Δια βίου μάθηση...
killbill οι παιδοψυχολόγοι είναι απαραίτητο να υπάρχουν, αλλά μπορούν μόνο επικουρικά να λειτουργήσουν στην λήψη της απόφασης. Δηλαδή να δώσουν την γνώμη τους. Κι αυτό γιατί την πραγματική συμπεριφορά του παιδιού στο σχολείο την ξέρουν οι καθηγητές και κανείς άλλος. Επίσης, οι καθηγητές, καλώς ή κακώς, είναι και οι φορείς εξουσίας στο σχολείο, άρα αυτοί που αποφασίζουν και τις ποινές. Είναι καλό βέβαια, να ζητάνε (και να βρίσκουν) όσο περισσότερη βοήθεια μπορούνε πριν καταλήξουν. ΥΓ: όσο αφορά την διχογνωμία, θα διαφωνήσω. Δεν είναι αυτό απόδειξη "μη καταλληλότητας". Και 20 γιατρούς να βάλεις σε ένα δωμάτιο, πάνω από έναν ασθενή, πάλι την ίδια διχογνωμία θα έχεις.