Σύνολο ψηφοφόρων: 56
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.
Παράθεση από: w1red στις Μάρτιος 19, 2009, 09:53:18 μμΜάλλον κανείς δεν διάβασε τα μηνύματα μου, ίσως επειδή ήταν μεγάλα. Μιας και δεν πήρα καμία απάντηση σ' αυτά, θα συνεχίσω να κάνω τον "δικηγόρο του διαβόλου", αν και η ψηφοφορία δείχνει πως οι περισσότεροι είναι υπέρ. Ρωτάω λοιπόν, μπόρεσε κάποιος από εσάς σε τμήμα 25 μαθητών να πετύχει τους στόχους αυτούς; Στην πράξη θα ήθελα να μάθω τι κάνετε, δεν δίνουμε ΑΣΕΠ αυτήν την στιγμή. Τις παιδαγωγικά ορθές απαντήσεις τις γνωρίζω.Α, και να υπενθυμίσω ότι και η αριθμητική αξιολόγηση θεωρείται "ταμπελοποίηση" και ότι εγώ τουλάχιστον είμαι υπέρ της περιγραφικής αξιολόγησης.
Συμφωνώ μαζί σου πως ο εκπαιδευτικός κάνει την διαφορά και όπως και εγώ, έτσι και εσύ το έχεις βιώσει. Οπότε δεν κατάλαβα τι σε μπερδεύει; Όσον αφορά την ετικέτα, χαίρομαι που και εσύ ακόμα και σε ένα μικτό τμήμα, την έβαλες στον εαυτό σου. Γράφεις "δεν μπορούσα να πα΄ρω πάνω από 15." και "δεν έπεφτα κάτω από 19" Για μένα αυτά είναι ετικέτες, που όπως είπα και πριν ο καθένας μας βάζει στον εαυτό του, αλλά και οι υπόλοιποι σε εμάς. Το θέμα είναι μικτά ή όχι τμήματα, εσύ μου απαντάς καλύτεροι καθηγητές.. συμφωνώ, αλλά πάνω στο θέμα τι έχεις να πεις; Αν ήσουν σε μια τάξη που κρατούσε τον ρυθμό έτσι ώστε να λύνετε τις απορίες σας, δεν θα τα πήγαινες καλύτερα; Το τρένο το χάνεις όταν δεν το προλαβαίνεις.. όχι όταν πάει αργά και σε περιμένει emmaki μου