*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 727000 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2268 στις: Ιούνιος 25, 2019, 08:57:12 μμ »
Υπηρετώ χρόνια σε τέσσερα σχολεία της Α/ΘΜΙΑΣ με πλήρες ωράριο 21 ώρες ενώ ταυτόχρονα 3 συνάδελφοι τα τελευταία χρόνια δεν διδάσκουν ούτε μια ώρα... με διάφορες προφασεις. Για πόσο ακόμα θα πληρώνονται το ίδιο με τους υπόλοιπους και θα μας διασύρουν;
Αρκετά έως εδώ.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:47 »

Αποσυνδεδεμένος vasia1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2269 στις: Ιούνιος 25, 2019, 09:37:37 μμ »
Έξι χρόνια στα δημοτικά, σε πάνω από 10 δημοτικά, κάποιον να μην έχει πλήρες ωράριο δεν είδα. Ούτε έναν.  Παλιότερα στη β/θμια ναι. Το καλύτερο όμως είναι άλλο. Το αν έχει ωράριο δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση. Δεν τέθηκε σαν κριτήριο, ούτε πρόκειται. Αντίθετα μετράνε η γνωριμία με το σύμβουλο, η καλή σχέση με το διευθυντή, το γλύψιμο, τα σεμινάρια με "κλήρωση" που οι γνωστοί είναι πάντα τυχεροί, τα σεμινάρια που κάποιοι απέκτησαν χωρίς παρακολούθηση, το αν συμμετείχαν στις ... πανελλαδικές και πολλές άλλες ομορφιές.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2270 στις: Ιούνιος 25, 2019, 09:47:26 μμ »
Ειλικρινα τους βλεπω....κατι αλλο δεν μπορω να αναφερω. Προσεξε ομως ανεφσρα παντελη αποχη ..ουτε μια ωρα. ...με διαφορες προφασεις. Για τα υπολοιπα...δυστυχως εχεις δικιο.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1699
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2271 στις: Ιούνιος 25, 2019, 10:29:40 μμ »
Έξι χρόνια στα δημοτικά, σε πάνω από 10 δημοτικά, κάποιον να μην έχει πλήρες ωράριο δεν είδα. Ούτε έναν.  Παλιότερα στη β/θμια ναι. Το καλύτερο όμως είναι άλλο. Το αν έχει ωράριο δεν έχει καμία σχέση με την αξιολόγηση. Δεν τέθηκε σαν κριτήριο, ούτε πρόκειται. Αντίθετα μετράνε η γνωριμία με το σύμβουλο, η καλή σχέση με το διευθυντή, το γλύψιμο, τα σεμινάρια με "κλήρωση" που οι γνωστοί είναι πάντα τυχεροί, τα σεμινάρια που κάποιοι απέκτησαν χωρίς παρακολούθηση, το αν συμμετείχαν στις ... πανελλαδικές και πολλές άλλες ομορφιές.
Εγώ πάλι 6 χρόνια στα δημοτικά βλέπω ειδικότητες να μην συμπληρώνουν, όχι από δικό τους φταίξιμο, το ωράριο τους και δασκάλους που για να μην συμπληρώσουν το ωράριο τους με ολοήμερο ή σε άλλο σχολείο, να εμφανίζονται στο πρακτικό με ανύπαρκτες ώρες γραμματειακης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:42:47 »

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2272 στις: Ιούνιος 26, 2019, 07:37:54 πμ »
Άσχετα με τα συμφέροντα του καθένα εδώ μέσα και χωρίς να θέλω να σπάσω τη φούσκα που ζουν κάποιοι εδώ μέσα, οι μορφές αξιολογησεις και από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις Ευρωπαικές χώρες/βόρεια Αμερική /Αυστραλία.

1) Ναι, ΔΕΝ είναι νόμιμο ο άλλος να έχει 8-10 μάθημα το πρωί και μετά να εξαφανίζεται από το σχολείο.

2) Ναι, ΔΕΝ γίνεται ο άλλος να μην κάνει μάθημα γιατί απλά βαριέται και να κάνει την ύλη με τα ίδια διαγωνίσματα τώρα 30 χρόνια.

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 
4) Ναι δεν γίνεται να ΄βαζεις ότι εξετάσεις θες εσύ λες κ κάνεις αυτόνομη διδασκαλία και επειδή δεν κάνεις μάθημα, να βάζεις σε όλους 16-17-19 για να ξεφορτώνεσαι τους γονείς. Τράπεζα θεμάτων υπάρχει παντού κ πρέπει να υπάρχει.

5) Ναι δεν είναι παράλογο να αξιολογούν και οι γονείς σε σελίδα online. Βόρεια Αμερική γίνεται το ίδιο, από τα σχολεία μέχρι τους καθηγητές στα πανεπιστήμια μέχρι τους γιατρούς στο νοσοκομείο και την εφορία.

 Σε όποιον δεν αρέσει να παραιτηθεί, δεν πειράζει, θα πάει ένας που ΔΕΝ έχει πρόβλημα με την αξιολογηση.

Γενικά το έργο, είμαι δάσκαλος κι βασικά κάνω δουλειά part time με 18-19 ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με τα χρόνια προυπ. τσεπώνω 1000 ευρώ και δουλεύω άλλες 3 δουλειές γιατί είμαι ξεκούραστος, πρέπει να τελειώσει, δεν νομίζετε?

Και αυτό κυρίως γιατί την πληρώνουν τα ΕΡΜΑ που πάνε στο σχολείο στις 8 και και τρώνε τις πιο παραγωγικές τους ώρες ΧΩΡΙΣ λόγο.

Δεν γίνεται το σχολείο να είναι απλή κούραση που τους τρώει χρόνο από τους καθηγητές του φρονστιρηρίου!! οι οιοποι ΕΡΜΟΙ από τη μία τους βάζουν στα πανεπιστήμια και από την άλλη η προυπ τους είναι ανύπαρκτη!?!? αλλά μετράει του μαθηματικού που πάει πίνει ένα καφέ και φεύγει!!! κ μάθημα κάνει ΑΜΑ θέλει, άμα δεν θέλει, διαβάζει το Πρωταθλητή την ώρα του μαθήματος! :o


Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2385
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2273 στις: Ιούνιος 26, 2019, 08:26:37 πμ »
Άσχετα με τα συμφέροντα του καθένα εδώ μέσα και χωρίς να θέλω να σπάσω τη φούσκα που ζουν κάποιοι εδώ μέσα, οι μορφές αξιολογησεις και από πάνω προς τα κάτω και από κάτω προς τα πάνω υπάρχουν σε ΟΛΕΣ τις Ευρωπαικές χώρες/βόρεια Αμερική /Αυστραλία.

1) Ναι, ΔΕΝ είναι νόμιμο ο άλλος να έχει 8-10 μάθημα το πρωί και μετά να εξαφανίζεται από το σχολείο.

2) Ναι, ΔΕΝ γίνεται ο άλλος να μην κάνει μάθημα γιατί απλά βαριέται και να κάνει την ύλη με τα ίδια διαγωνίσματα τώρα 30 χρόνια.

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 
4) Ναι δεν γίνεται να ΄βαζεις ότι εξετάσεις θες εσύ λες κ κάνεις αυτόνομη διδασκαλία και επειδή δεν κάνεις μάθημα, να βάζεις σε όλους 16-17-19 για να ξεφορτώνεσαι τους γονείς. Τράπεζα θεμάτων υπάρχει παντού κ πρέπει να υπάρχει.

5) Ναι δεν είναι παράλογο να αξιολογούν και οι γονείς σε σελίδα online. Βόρεια Αμερική γίνεται το ίδιο, από τα σχολεία μέχρι τους καθηγητές στα πανεπιστήμια μέχρι τους γιατρούς στο νοσοκομείο και την εφορία.

 Σε όποιον δεν αρέσει να παραιτηθεί, δεν πειράζει, θα πάει ένας που ΔΕΝ έχει πρόβλημα με την αξιολογηση.

Γενικά το έργο, είμαι δάσκαλος κι βασικά κάνω δουλειά part time με 18-19 ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με τα χρόνια προυπ. τσεπώνω 1000 ευρώ και δουλεύω άλλες 3 δουλειές γιατί είμαι ξεκούραστος, πρέπει να τελειώσει, δεν νομίζετε?

Και αυτό κυρίως γιατί την πληρώνουν τα ΕΡΜΑ που πάνε στο σχολείο στις 8 και και τρώνε τις πιο παραγωγικές τους ώρες ΧΩΡΙΣ λόγο.

Δεν γίνεται το σχολείο να είναι απλή κούραση που τους τρώει χρόνο από τους καθηγητές του φρονστιρηρίου!! οι οιοποι ΕΡΜΟΙ από τη μία τους βάζουν στα πανεπιστήμια και από την άλλη η προυπ τους είναι ανύπαρκτη!?!? αλλά μετράει του μαθηματικού που πάει πίνει ένα καφέ και φεύγει!!! κ μάθημα κάνει ΑΜΑ θέλει, άμα δεν θέλει, διαβάζει το Πρωταθλητή την ώρα του μαθήματος! :o

Για τα κακώς κείμενα που πράγματι συμβαίνουν στην Ελλάδα φταίει πρωτίστως η κεφαλή, η ηγεσία, όλοι αυτοί που επί δεκαετίες γαλούχησαν τον νεοέλληνα με αυτές τις "αρχές". Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις ρεμούλα και διαφθορά. Ή μήπως όχι;
Και τώρα έρχονται τάχα μου - πάντα οι ίδιοι -  να διορθώσουν τις παθογένειες. Βέβαια τις πάθογένειες των άλλων και όχι των ίδιων. Εμείς σαν ιθαγενείς που τιμάμε τη θέση μας, αρκούμαστε στο ξεμπρόστιασμα και στον εξευτελισμό των συμπολιτών μας μήπως επιπλεύσουμε.

@Δάφνες
Η προπαγάνδα της αξιολόγησης χρειάζεται επιχειρήματα και αποδείξεις. Ειδικά όταν κατά τας γραφάς σας πραγματοποιείται σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες.
Μιας και είστε και είμαστε επιστήμονες, άλλοι με απλά πτυχία*, άλλοι με μεταπτυχιακά* και άλλοι με διδακτορικά*, όταν θέλουμε να πείσουμε ας παραθέτουμε τουλάχιστον ένα link, μια πηγή βρε αδερφέ. Διαφορετικά η κουβέντα θα μένει σε επίπεδο καφενείου.
Όχι πως την υποτιμώ αλλά νομίζω ότι προσβάλλει τη σπουδαιότητα, την αριστεία και το ηθικό ανάστημα κάποιων μελών ;).

*πλερωμένα ή μη, στην ψωροκώσταινα ή στα κολλέγια του εξωτερικού.

Εύχομαι πολλές κερδισμένες μάχες για μια θέση στον ήλιο! Οι ξαπλώστρες είναι λίγες και ακριβές. Δεν χωράμε όλοι δηλαδή;;;
Αφιερωμένο...https://www.youtube.com/watch?v=HZMI2iflHx0
Χωράμε. Απλά πρέπει να καθίσουμε όλοι σε πετσέτα και καταγής.

Υ.Γ. Είμαι υπέρ της αξιολόγησης αλλά όχι να είναι ο αξιολογητής όρθιος με μαστίγιο και εγώ γονατιστός και δεμένος. ;)
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2274 στις: Ιούνιος 26, 2019, 10:03:04 πμ »

Μιας και είστε και είμαστε επιστήμονες, άλλοι με απλά πτυχία*, άλλοι με μεταπτυχιακά* και άλλοι με διδακτορικά*, όταν θέλουμε να πείσουμε ας παραθέτουμε τουλάχιστον ένα link, μια πηγή βρε αδερφέ. Διαφορετικά η κουβέντα θα μένει σε επίπεδο καφενείου.
Όχι πως την υποτιμώ αλλά νομίζω ότι προσβάλλει τη σπουδαιότητα, την αριστεία και το ηθικό ανάστημα κάποιων μελών ;).


Μα και η αξιολόγηση που προτείνει ο Χατζηδάκης της ΝΔ τι άλλο παρά αξιολόγηση διαδικτυακού καφενείου είναι;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2275 στις: Ιούνιος 26, 2019, 10:20:38 πμ »
Υ.Γ. Είμαι υπέρ της αξιολόγησης αλλά όχι να είναι ο αξιολογητής όρθιος με μαστίγιο και εγώ γονατιστός και δεμένος. ;)

Εδώ ακριβώς βρίσκεται η ουσία.. Ποιες τεχνικές θα εφαρμοστούν.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2276 στις: Ιούνιος 26, 2019, 11:39:36 πμ »
Το ενδιαφέρον με τη συζήτηση περί αξιολόγησης είναι ότι κανένας δεν μπορεί να ορίσει με ακρίβεια τον όρο.

Υπάρχουν πολλά είδη αξιολόγησης. Στην εκπαίδευση, μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας, για αξιολόγηση εκπαιδευτικών και φυσικά αξιολόγηση μαθητών. Υπάρχει περιγραφική και αριθμητική αξιολόγηση. Ωστόσο, όλα τα είδη αξιολόγησης έχουν ένα κοινό στοιχείο: Θέτουν σαφείς στόχους, δίνουν μέσα και χρόνο και στο τέλος ελέγχουν να δουν αν ο στόχος επετεύχθη. Σε κάθε περίπτωση, δίνεται ανατροφοδότηση και προτείνονται λύσεις για τα προβλήματα που τυχόν εμφανίστηκαν.

Το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα είναι ότι κανένας δεν έχει καταλάβει ποιος είναι ο στόχος. Τι αποτέλεσμα θέλουμε να έχουμε στο τέλος της χρονιάς; Τι μέσα θα χρησιμοποιήσουμε για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα; Τα αναλυτικά προγράμματα είναι διατυπωμένα με απίστευτες γενικολογίες, τα εγχειρίδια δεν έχουν καμία σχέση με τα προγράμματα -μη συζητήσουμε το πρόβλημα του ενός εγχειριδίου/ευαγγελίου- και φυσικά το εξεταστικό σύστημα είναι εκτός τόπου και χρόνου. Δε θέλω να συζητήσω για τα μέσα που παρέχονται για την επίτευξη του στόχου, όποιος και αν είναι αυτός.

Και πάντα, μα πάντα, η αξιολόγηση έχει στόχο τη βελτίωση της διαδικασίας που αξιολογεί μέσω της ανατροφοδότησης. Αν η αξιολόγηση δεν προτείνει λύσεις, δεν έχει νόημα, τζάμπα χάνουμε το χρόνο μας.

Κοινώς, για να αξιολογήσει κάποιος ένα εκπαιδευτικό, πρέπει πρώτα να του πει ξεκάθαρα "Θέλω να κάνεις αυτό", το οποίο "αυτό" να είναι ξεκάθαρο και εφικτό. Έπειτα να του παρέχει τα απαραίτητα μέσα να το πετύχει. Γιατί πχ. κριτική σκέψη με παπαγαλία εξεταστικό σύστημα δεν γίνεται, ούτε με μαγικό ραβδί. Και φυσικά να του δώσει και τον απαραίτητο χρόνο για να το πετύχει. Αν μετά από όλα αυτά, κάτι πάει στραβά, θα πρέπει να προταθούν συγκεκριμένες λύσεις. Φυσικά, όλα αυτά θέλουν χρόνια για να γίνουν. Η Φινλανδία κάνει εκπαιδευτική μεταρρύθμιση διάρκειας 30 χρόνων, αλλά στην Ελλάδα θέλουμε να εφαρμόσουμε αξιολόγηση σε μισό σχολικό έτος.

Αυτά τα (ουκ) ολίγα από μένα.

ΥΓ. Αν έρθει κάποιος και μου ξαναπεί να εφαρμόζω περισσότερες ΤΠΕ στο μάθημα σε σχολείο που μου πέφτουν σοβάδες στο κεφάλι, ειλικρινά φοβάμαι ότι θα βιαιοπραγήσω!  :P

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2277 στις: Ιούνιος 26, 2019, 12:17:02 μμ »
Δάφνη μου, όσο και αν καταλαβαίνω το θυμό σου, έχω να σου πω ότι έχω περάσει από 14 σχολεία και έχω δει άπειρο άγχος από την πλευρά των εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι που δουλεύουν δεν είναι οι εξαιρέσεις, αλλά η πλειοψηφία. Και το άγχος γίνεται κάθε χρόνο και χειρότερο.

Δεν σου λέω ότι στα σημερινά σχολεία η κατάσταση είναι ιδανική. Υπάρχουν και περιπτώσεις σαν και αυτές που περιγράφεις, αλλά είναι λίγες. Η κατάσταση δεν είναι τόσο ακραία όσο νομίζεις ότι είναι.

Αποσυνδεδεμένος real

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2278 στις: Ιούνιος 26, 2019, 12:42:10 μμ »
Σοβαρά τώρα; Υπάρχουν και κάποιοι που σιγονταρουν τις Δάφνες; Πού συμβαίνουν αυτά στα σχολεία και μάλιστα είναι και η καθιερωμένη κατάσταση;;;;!!!! Σώνει και καλά να μας αξιολογήσει η κάθε Δάφνη, η οποία κατά τα άλλα κάνει κρα να μπει σ'αυτό το απαξιωμενο σχολείο! Να μιλάς για τον εαυτό σου! Δεν επέτρεψα σε κανέναν να απαξιώσει το μάθημα μου, γιατί το κάνω σωστά ολοσωστα! Όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων! Μαζεψου κοινώς...
Just be real!

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2279 στις: Ιούνιος 26, 2019, 01:01:18 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη real

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2280 στις: Ιούνιος 26, 2019, 01:32:40 μμ »
Η πλειοψηφια προσπαθει με τα μεσα που διαθετει, αλλα υπαρχει και μια μειοψηφια η οποια με την συμπεριφορα της εκθετει τους υπολοιπους δυστυχως. Και η οποια μειοψηφια πρεπει να ελεγχθει για το καλο ολων.
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος AnnaB

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4178
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2281 στις: Ιούνιος 26, 2019, 01:44:44 μμ »

3) Ναι, δεν γίνεται η οργανική σου να είναι στο Καστελόριζο κι εσύ να έχεις αράξει Θεσσαλονική τώρα 20 χρόνια με αποσπάσεις.
 


Δηλαδή είναι παράλογο που οποιοσδήποτε εργαζόμενος θέλει να γυρίσει σπίτι του και στην οικογένειά του και ζητά αποσπάσεις γιατί δεν καταφέρνει να πάρει μετάθεση;;; Έτσι και κάποιος άλλος πάει στην οργανική του, είτε γιατί είναι από εκεί και το επιλέγει, είτε γιατί το επιλέγει για την μοριοδότηση.
Όσα κομμάτια και αν μπορέσεις να ενώσεις,
δεν θα σου φτάσουν μια στιγμή για να με νιώσεις...

https://www.youtube.com/watch?v=4rU6GYvCqOA

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160624
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 278
Σύνολο: 290

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.