*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 726981 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1288 στις: Ιανουάριος 23, 2013, 01:30:15 μμ »
Julie_v,
1. Γιατί, είναι απόλυτο ότι π.χ. οι υπότροφοι του ΙΚΥ είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από τους υπόλοιπους;
2. Οι διορισμένοι σε ξερονήσια τι δυνατότητες είχαν/ έχουν να παρακολουθήσουν επιμορφώσεις και να πάρουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ; Μήπως κι εδώ δεν εισάγονται τεχνητές διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία των εκπαιδευτικών;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:18:27 »

Αποσυνδεδεμένος papakas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1289 στις: Ιανουάριος 23, 2013, 01:31:06 μμ »
Τι καθομαστε κ συζηταμε...εδω αν ενας εκπαιδετικος δεν εκανε καθόλου μάθημα επι 20ετια θα αρχισει να αξιολογειται στην ιδια βαση με εμενα που εκανα μαθημα τα χρονια αυτα...κ αν εχει και ΤΠΕ και εγω δεν εχω θα βγει και απο πανω

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1290 στις: Ιανουάριος 23, 2013, 02:20:57 μμ »
Julie_v,
1. Γιατί, είναι απόλυτο ότι π.χ. οι υπότροφοι του ΙΚΥ είναι καλύτεροι εκπαιδευτικοί από τους υπόλοιπους;
2. Οι διορισμένοι σε ξερονήσια τι δυνατότητες είχαν/ έχουν να παρακολουθήσουν επιμορφώσεις και να πάρουν πιστοποίηση στις ΤΠΕ; Μήπως κι εδώ δεν εισάγονται τεχνητές διαφοροποιήσεις στη βαθμολογία των εκπαιδευτικών;

Για να μιλήσω στην γλώσσα όσων δέχονται την αξιολόγηση:
Όπως το κριτήριο εμπέδωσης της νέας γνώσης και της αξιολόγησης των μαθητών ελέγχει το βαθμό επίτευξης αυτού που λέει,
όπως στο κριτήριο των τυπικών υπαλληλικών υποχρεώσεων, ο αξιολογούμενος εκπαιδευτικός ελέγχεται στο κατά πόσον ανταποκρίνεται  στις  υπαλληλικές του υποχρεώσεις, έτσι και για τα κριτήρια της κατηγορίας V - Επιστημονικής και επαγγελματικής ανάπτυξης, στο κριτήριο των τυπικών προσόντων και της επιστημονικής ανάπτυξης οι εκπαιδευτικοί αξιολογούνται για κάτι άλλο.  Η επιτυχία ή διορισμός μέσω ΑΣΕΠ δεν ελέγχει τα τυπικά προσόντα και την επιστημονική ανάπτυξη, ενώ η υποτροφία του ΙΚΥ ελέγχει το συγκεκριμένο.

Το σύνολο των "επιδόσεων" (μέσα από τα διάφορα κριτήρια) βγάζει τον τελικό βαθμό.

Η άποψή μου είναι ότι η εκπαίδευση δεν ποσοτικοποιείται και κυρίως τα μακροχρόνια αποτελέσματά της σε βάθος χρόνου είναι πιο σημαντικά από το "ήρθε ο σύμβουλος σε είδε στην τάξη τα μιλήσατε. Ιδίως όταν οι εκφράσεις των "εφόσον......" στα διάφορα κριτήρια χωλαίνουν της ακριβούς διατύπωσης που αρμόζει σε ένα νομοθέτημα.

Ιδίως όταν αυτοί που θα μας αξιολογήσουν (πχ Δ/ντες σχολείων) ελέγχονται στο κριτήριο του τρόπου υλοποίησης του νομοθετικού πλαισίου για την κατηγορία I - Άσκηση διοικητικού και οργανωτικού έργου στο κατά ποσόν "εισηγείται καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρεί ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων" (εξαιρετικός) και κρίνονται ελλιπείς όταν "αρκείται στην τήρηση του ισχύοντος νομοθετικού και ευρύτερου κανονιστικού πλαισίου λειτουργίας των σχολικών μονάδων χωρίς να αξιοποιεί ούτε κατ' ελάχιστον τις δυνατότητες αποδοτικής οργάνωσης και διοίκησης".

Αλίμονο ελλιπής όταν εφαρμόζουν τους νόμους. Φανταστείτε πως θα "δικαιολογούν" οι Δ/ντες τις κάθε παρατυπίες (παρανομίες) που γίνονται κατά κόρον στα σχολεία για βόλεμα των ημετέρων: "Εγώ;;;;;;;  Εισηγούμαι καινοτομικές ή άλλων προσεγγίσεις που θεωρώ ότι μπορούν να βελτιώσουν την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και την καλύτερη εφαρμογή των εγκυκλίων για αυτό δεν εφαρμόζω τους Νόμους"

Περαστικά μας.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1291 στις: Ιανουάριος 23, 2013, 08:15:32 μμ »
διαφωνώ μαζί σου αγαπημένη  Happiness!!
Το ξέρω  ;D ;D ;D :-*


Ένα σημαντικό θέμα εδώ όμως είναι το περιβόητο ανώτατο ποσοστό προακτέων στον επόμενο βαθμό. Διότι οκ, να δεχτώ όπως λες οτι ένας εκπαιδευτικός που προσπαθεί να κάνει την δουλειά του όσο καλύτερα μπορεί, δεν έχει να φοβάται από την αξιολόγηση και δεν υπάρχει περίπτωση να βγει "μη προακτέος". Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα είναι και προακτέος. Παίζεται δηλαδή το βιωτικό του επίπεδο. Το όφελος της αξιολόγησης για αυτόν τον εκπαιδευτικό λοιπόν πιο είναι; Το να εξασφαλίζει απλά ότι δεν θα τον απολύσουνε, μένοντας μισθολογικά στάσιμος;
Στην δικιά μου ειδικότητα πχ είναι γνωστό ότι πολύ μεγάλος αριθμός συναδέλφων διορίστηκε με 2-3 μεγάλες "φουρνιές" του ΑΣΕΠ. Όλοι αυτοί ξεκινάνε από την ίδια χρονική αφετηρία και σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου, μέχρι να φτάσουν στο χρονικό προαπαιτούμενο όριο για να είναι πχ βαθμό Β', ένας σημαντικός αριθμός θα έχει ... "λυγίσει", θα έχει "μείνει πίσω". Και αυτό είναι κάτι που η συγκεκριμένη αξιολόγηση το προεξοφλεί με τα ποσοστά της.

Εγώ βλέπω 2 πράγματα να γίνονται σε βάθος χρόνου. 1ον δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού, ακόμα και υπόσκαψη του έργου των άλλων συναδέλφων, προκειμένου να μπορέσει ο καθένας ως άτομο να είναι στο top 70-80%, όσο είναι για κάθε βαθμό. 2ον με τη πάροδο των χρόνων θα γίνει εμπειρικά γνωστό στον κλάδο μέχρι ποιο βαθμό έχει κάποιος "φυσιολογικός" εκπαιδευτικός την δυνατότητα να φτάσει, γιατί από εκεί και μετά θα πρέπει να σκίζεται με περισσότερη εντατικοποίηση της δουλειάς του, όντας πλέον και ηλικιακά μεγάλος, με μικρές πιθανότητες προαγωγής, και η μεγάλη πλειοψηφία θα πηγαίνει μέχρι αυτό τον βαθμό και μετά απλά θα αράζει, ίσα ίσα για να μην απολυθεί, καθότι οι πιθανότητες προαγωγής θα είναι ούτως ή άλλως όσες και του Λόττο. Το 2ο βέβαια σημαίνει εμπράκτως μείωση (ναι, κι άλλη!) του μισθού, καθώς ο έχων 25 χρόνια υπηρεσίας θα έχει πιθανότατα καθηλωθεί στον μισθό των 20 χρόνων υπηρεσίας.

Κι όλα αυτά βέβαια, έχοντας υιοθετήσει την υπόθεση ότι στην εφαρμογή της συγκεκριμένης αξιολόγησης δεν θα συμβαίνουν τα συνηθισμένα τέρατα. Γιατί άμα αφήσουμε αυτή την υπόθεση, ε, βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:18:27 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1292 στις: Ιανουάριος 24, 2013, 01:43:28 πμ »
Εγώ βλέπω 2 πράγματα να γίνονται σε βάθος χρόνου. 1ον δημιουργία κλίματος ανταγωνισμού, ακόμα και υπόσκαψη του έργου των άλλων συναδέλφων, προκειμένου να μπορέσει ο καθένας ως άτομο να είναι στο top 70-80%, όσο είναι για κάθε βαθμό. 2ον με τη πάροδο των χρόνων θα γίνει εμπειρικά γνωστό στον κλάδο μέχρι ποιο βαθμό έχει κάποιος "φυσιολογικός" εκπαιδευτικός την δυνατότητα να φτάσει, γιατί από εκεί και μετά θα πρέπει να σκίζεται με περισσότερη εντατικοποίηση της δουλειάς του, όντας πλέον και ηλικιακά μεγάλος, με μικρές πιθανότητες προαγωγής, και η μεγάλη πλειοψηφία θα πηγαίνει μέχρι αυτό τον βαθμό και μετά απλά θα αράζει, ίσα ίσα για να μην απολυθεί, καθότι οι πιθανότητες προαγωγής θα είναι ούτως ή άλλως όσες και του Λόττο. Το 2ο βέβαια σημαίνει εμπράκτως μείωση (ναι, κι άλλη!) του μισθού, καθώς ο έχων 25 χρόνια υπηρεσίας θα έχει πιθανότατα καθηλωθεί στον μισθό των 20 χρόνων υπηρεσίας.
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό!
  

Αποσυνδεδεμένος theolian

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1293 στις: Ιανουάριος 24, 2013, 10:46:09 μμ »
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός")
 είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια)


sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1294 στις: Ιανουάριος 24, 2013, 11:29:13 μμ »
Δηλ. με μεταπτυχιακό, ΤΠΕ και ξένη γλώσσα ( 2 κριτήρια στο "πολύ καλός")
 είσαι απλώς επαρκής , ενώ με δεύτερο πτυχίο,ΤΠΕ και γλώσσα είσαι πολύ καλός (3 κριτήρια)

Και με διδακτορικό , ΤΠΕ και ξένη γλώσσα είσαι επαρκής. Τουλάχιστον τα "εφόσον....." στο κριτήριο των τυπικών προσόντων και της επιστημονικής ανάπτυξης είναι σαφή για τη διατύπωση ενός νομοθετήματος και μπορούμε να τα αλλάξουμε.

Τα άλλα κριτήρια πώς ελέγχονται; Κατά βούληση;

Δεν είναι τυχαίο που , στη χώρα μας , η επιλογή προσωπικού γινόταν για χρόνια μέσω τυπικών προσόντων και η συνέντευξη είχε απορριφθεί από τα κριτήρια. Τώρα επανέρχεται η προσωπική εκτίμηση του αξιολογητή.

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1295 στις: Ιανουάριος 24, 2013, 11:49:19 μμ »
αυτά περί αξιολόγησης αποτελούν ριπλέι της φαντασιοπληξίας  των πασοκικών χρονικών.
θα πει κανείς αφού η νέα δημοκρατία είναι στα πράγματα γιατί αναμασά τις αηδιαστικές αερολογίες του χθες;
δεν ξέρω προσωπικά την απάντηση αλλά πολύ φοβάμαι ότι η κυβέρνηση είναι σε πανικό για να καταφεύγει σε
συνθηματολογία χωρίς κανένα αντίκρυσμα.
να ρωτήσω κάτι τους δήθεν σχεδιαστές της αξιολόγησης που έχουν ξεσηκώσει αυτούσιες πρακτικές από ανεπτυγμένες χώρες.
- έχει γίνει ποτέ μελέτη για την ελληνική πραγματικότητα;
-πχ το φροντιστήριο στην Ελλάδα που έχει υποκαταστήσει την δημόσια αλλά και ιδιωτική γυμνασιακή-λυκειακή εκπαίδευση έχει μελετηθεί ως φαινόμενο; έχει κανείς κατανοήσει και περιγράψει την επίδραση στην διδασκαλία σε μια τάξη την στιγμή που σχεδόν όλοι οι μαθητές έχουν ήδη παρακολουθήσει όχι μόνο το μάθημα αλλά την ενότητα στο φροντιστήριο;
μπορεί να με πείτε ξανθιά αλλά έχω αυτή την απορία.
και μην πει κανείς ότι ξέρεις... με τις νέες διδασκαλίες και την αξιολόγηση δεν θα είναι αναγκαίο το φροντιστήριο...
γιατί πολύ απλά υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι πτυχιούχοι που προσφέρουν σχεδόν τζάμπα εκπαιδευτικές υπηρεσίες και υπάρχει μια παράδοση δεκαετιών οι γονείς να προσφεύγουν σε αυτές...
- και ένα ερώτημα προς τους ιθύνοντες: γιατί βάλανε τον πήχη τόσο ψηλά σε επίπεδο πρωταθλητισμού; εδώ τα βασικά δεν μπορεί να υλοποιήσει το υπουργείο. ξέχασε τόσο γρήγορα το περσινό φιάσκο με τα βιβλία; 
έμελλε όμως να έχει  κάθε τάξη CD χωρίς διαδραστικούς πίνακες  :o


Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1296 στις: Ιανουάριος 26, 2013, 07:33:22 μμ »
Μια πολύ ενδιαφέρουσα εισήγηση για την αξιολόγηση (του Προέδρου του Παιδαγωγικού του ΑΠΘ):

http://www.youtube.com/watch?v=WqJymwvo-W8

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1297 στις: Ιανουάριος 28, 2013, 11:24:18 μμ »
Η ΔΑΚΕ ΠΕ απορρίπτει το Π.Δ.για την Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Φοβάται απολύσεις εκπαιδευτικών

Πουθενά στο Π.Δ. δεν αναφέρεται ρητά ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων εκπαιδευτικών ως αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας, τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και σημειώνει τα εξής:
Α.Το προτεινόμενο Προεδρικό Διάταγμα κινείται αποκλειστικά στα πλαίσια του Ν.4024/2011 (Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο) και του Μεσοπρόθεσμου και συνδέει το αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας με τις άδικες, αυθαίρετες και εντελώς παράλογες ποσοστώσεις για την βαθμολογική εξέλιξη.
Β. Πουθενά στο Π.Δ. δεν αναφέρεται ρητά ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων εκπαιδευτικών ως αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας.
Γ.Είναι βάσιμη η καχυποψία απέναντι στην αξιολόγηση, που θα εφαρμοστεί από στελέχη της εκπαίδευσης που η επιλογή τους (Διευθυντές Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολείων) έχει γίνει με αναξιοκρατικά και κομματικά κριτήρια.
Δ.Απουσιάζουν παντελώς από το Προεδρικό Διάταγμα εκείνες οι δικλείδες ασφαλείας προς όφελος των αξιολογουμένων που θα τους προστατεύουν από τυχούσες απειλές και αυθαιρεσίες των αξιολογητών.
Ε.Ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων όπως προβλέπεται είναι, δυστυχώς, επί της ουσίας «διακοσμητικός».
Ζ.Ενώ, λοιπόν, τα όργανα, τα κριτήρια και η αποτίμηση της «από πάνω προς τα κάτω» αξιολόγησης περιγράφονται με ακρίβεια σε εξήντα οκτώ (68) σελίδες, για την αξιολόγηση των αξιολογητών από τους αξιολογούμενους γίνεται αναφορά σε ένα άρθρο πέντε (5) σειρών!!! Και μάλιστα προβλέπει ότι η χρήση των εκθέσεων αυτών εναπόκειται στην κρίση των προϊσταμένων αν θα ληφθεί υπόψη!!!


Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. λέει ΝΑΙ 
-  σε αξιολόγηση έντιμη και αντικειμενική, που θα αναφέρεται στο σύνολο των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που το προϊόν της θα τη βελτιώνει, που δεν θα τιμωρεί και δεν θα εξοντώνει τον εκπαιδευτικό.
- σε αξιολόγηση που δεν θα κατηγοριοποιεί τα σχολεία και δεν θα χειραγωγεί τον εκπαιδευτικό.

 
ΛΕΕΙ ΟΧΙ στο προτεινόμενο Προεδρικό Διάταγμα για την Αξιολόγηση
Η ΔΑΚΕ υπενθυμίζει    στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ότι «όσες προσπάθειες έγιναν για την εφαρμογή νομοθετικών ρυθμίσεων που ψηφίστηκαν κατά το παρελθόν και αφορούσαν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ακυρώθηκαν στην πράξη».
Η ΔΑΚΕ  καλεί  την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας - την ύστατη έστω ώρα -  να αποσύρει το συγκεκριμένο προσχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος και να λάβει υπόψη της τις τεκμηριωμένες θέσεις του Κλάδου για την Αξιολόγηση.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΠΕ

Προσχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:
«Στο ίδιο - άχαρο -  έργο θεατές…»

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα στο απυρόβλητο
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί στο… «απόσπασμα»!

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. αποτελεί διαχρονικά την υπεύθυνη συνδικαλιστική φωνή των εκπαιδευτικών. Αρνηθήκαμε το λαϊκισμό, τον «ξύλινο», καταγγελτικό λόγο και είχαμε θέσεις και προτάσεις για όλα τα μεγάλα ζητήματα που αφορούσαν την Δημόσια Εκπαίδευση.
Στο πολυσυζητημένο και «ταλαιπωρημένο» ζήτημα της Αξιολόγησης η παράταξή μας δεν δίστασε να πάει κόντρα στο «ρεύμα της εποχής» και να καταθέσει ρεαλιστική και διαχρονική πρόταση που έγινε θέση του Κλάδου μέσα από συλλογικές διαδικασίες, συνδικαλιστικά και επιστημονικά συνέδρια.
Θυμίζουμε ότι η υπεύθυνη πρόταση μας υποχρέωσε παρατάξεις που κάποτε «έκαιγαν ερωτηματολόγια» που αφορούσαν την αξιολόγηση (βλ. ΠΑΣΚ) να την ενστερνιστούν και, ταυτόχρονα, «ξεμπρόστιασε» τη στείρα άρνηση και την έλλειψη αντιπρότασης που διέκρινε τις συνδικαλιστικές παρατάξεις της αριστεράς.
Την ίδια υπευθυνότητα αναμέναμε να επιδείξει η οργανωμένη πολιτεία σ’ αυτό το «ακανθώδες» για την εκπαίδευση ζήτημα. Στηρίξαμε το διάλογο ελπίζοντας η πολιτεία να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών.  Δυστυχώς, όμως…
Μετά από «κυοφορία» αρκετών μηνών δόθηκε στη δημοσιότητα το Προσχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος για την Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών (και μόνο αυτών! Η αξιολόγηση των δομών, των υποδομών, της χρηματοδότησης, των αναλυτικών προγραμμάτων, των βιβλίων, και γενικότερα όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας απουσιάζει παντελώς και μετατίθεται στις «καλένδες»!)
Η τρικομματική κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας επιτέλους «άνοιξε τα χαρτιά» της. Οι δηλώσεις και τα λόγια «συμπάθειας προς τους εκπαιδευτικούς και το έργο που παρέχουν» που είχαν ακουστεί από την πλευρά τόσο της σημερινής πολιτικής ηγεσίας (από τους κ.κ. Αρβανιτόπουλο και Παπαθεοδώρου) όσο και παλαιοτέρων υπουργών, σε όλες τις συναντήσεις της ΔΟΕ με την πολιτική ηγεσία για το μείζον ζήτημα της αξιολόγησης αποδείχτηκαν «άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε»!
Θυμίζουμε ότι η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας με δηλώσεις της είχε δει «θετικά» τη συνολική πρόταση της ΔΟΕ, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί μέσα από εκπαιδευτικά συνέδρια και συνδικαλιστικές διαδικασίες γενικών συνελεύσεων του Κλάδου. Είχε, δε, δηλώσει τη συμφωνία της στο «άδικο» και εντελώς αδικαιολόγητο καθεστώς των «ποσοστώσεων» που προβλέπει ο Ν.4024/2011.
Αποδεικνύεται στην πράξη η ασυνέπεια έργων και λόγων!
Δόθηκε στη δημοσιότητα ένα προσχέδιο που ενσωματώνει φιλοσοφία, στόχους, διαδικασίες που «απέχουν παρασάγγας» από τις θέσεις του Κλάδου για την Αξιολόγηση.
Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. είχε ξεκάθαρα τονίσει ότι:
     βασική προϋπόθεση για την πραγματοποίηση ουσιαστικού διαλόγου είναι η αποσύνδεση της αξιολόγησης από τη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη που προβλέπονται από τις διατάξεις  του Ν. 4024/2011. Το προτεινόμενο Προεδρικό Διάταγμα κινείται αποκλειστικά στα πλαίσια του Ν.4024/2011 (Μισθολόγιο – Βαθμολόγιο) και του Μεσοπρόθεσμου και συνδέει το αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας με τις άδικες, αυθαίρετες και εντελώς παράλογες ποσοστώσεις για την βαθμολογική εξέλιξη.
     αποτελεί «κόκκινη» γραμμή η πιθανότητα απολύσεων ως αποτέλεσμα οποιασδήποτε αξιολογικής διαδικασίας. Πουθενά στο Π.Δ. δεν αναφέρεται ρητά ότι δεν τίθεται θέμα απολύσεων εκπαιδευτικών ως αποτέλεσμα της αξιολογικής διαδικασίας.
     Είναι βάσιμη η καχυποψία απέναντι στην αξιολόγηση, που θα εφαρμοστεί από στελέχη της εκπαίδευσης που η επιλογή τους (Διευθυντές Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Σχολικοί Σύμβουλοι, Διευθυντές Σχολείων) έχει γίνει με αναξιοκρατικά και κομματικά κριτήρια, με βάση το Ν.3848/10 που έχει καταδικαστεί σύσσωμα από την εκπαιδευτική κοινότητα. Τη στιγμή μάλιστα που απουσιάζουν παντελώς από το Προεδρικό Διάταγμα εκείνες οι δικλείδες ασφαλείας προς όφελος των αξιολογουμένων που θα τους προστατεύουν από τυχούσες απειλές και αυθαιρεσίες των αξιολογητών.
     σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση πρέπει να έχει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Δυστυχώς ο ρόλος του Συλλόγου Διδασκόντων όπως προβλέπεται είναι, δυστυχώς, επί της ουσίας «διακοσμητικός».
     ήταν απαραίτητο να προβλέπεται και διαδικασία «από τα κάτω προς τα πάνω» αξιολόγησης. Ενώ, λοιπόν, τα όργανα, τα κριτήρια και η αποτίμηση της «από πάνω προς τα κάτω» αξιολόγησης περιγράφονται με ακρίβεια σε εξήντα οκτώ (68) σελίδες, για την αξιολόγηση των αξιολογητών από τους αξιολογούμενους γίνεται αναφορά σε ένα άρθρο πέντε (5) σειρών!!! Και μάλιστα προβλέπει ότι η χρήση των εκθέσεων αυτών εναπόκειται στην κρίση των προϊσταμένων αν θα ληφθεί υπόψη!!!

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
είχε δηλώσει (βλ. και ανακοινώσεις της στις 20/11/2012 και στις 16/01/2013) σε όλους τους τόνους και σε κάθε κατεύθυνση ότι όποιο σύστημα αξιολόγησης δεν περιλαμβάνει τα παραπάνω βασικά σημεία θα μας βρει αντίθετους!

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. λέει ΝΑΙ 
    σε αξιολόγηση έντιμη και αντικειμενική, που θα αναφέρεται στο σύνολο των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που το προϊόν της θα τη βελτιώνει, που δεν θα τιμωρεί και δεν θα εξοντώνει τον εκπαιδευτικό.
    σε αξιολόγηση που δεν θα κατηγοριοποιεί τα σχολεία και δεν θα χειραγωγεί τον εκπαιδευτικό.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ στο προτεινόμενο Προεδρικό Διάταγμα για την Αξιολόγηση
ΛΕΜΕ ΟΧΙ στην Αξιολόγηση – Χειραγώγηση
Τέλος θυμίζουμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι όσες προσπάθειες έγιναν για την εφαρμογή νομοθετικών ρυθμίσεων που ψηφίστηκαν κατά το παρελθόν και αφορούσαν στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών ακυρώθηκαν στην πράξη. Τα διατάγματα και τα «φιρμάνια» έμειναν ανενεργά και «κενά περιεχομένου» ύστερα από την αντίδραση του Κλάδου των Εκπαιδευτικών.
Το ίδιο θα γίνει και τώρα.
Θυμίζουμε επίσης ότι ο Έλληνας Εκπαιδευτικός από το 2010 και μετά βιώνει πρωτοφανή οικονομική και επιστημονική υποβάθμιση και η προτεινόμενη αξιολόγηση τον «καταπιέζει», το θέτει στο στόχαστρο την ίδια ώρα που το υπόλοιπο εκπαιδευτικό σύστημα μένει στο «απυρόβλητο» και δεν αξιολογείται.

Η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.,
η πρώτη δύναμη στον κλάδο των Εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα είναι, για άλλη μια φορά, μπροστά στον αγώνα για την ανατροπή των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών που  επιχειρεί να εφαρμόσει η σημερινή «τρικομματική» κυβέρνηση.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας - την ύστατη έστω ώρα -  να αποσύρει το συγκεκριμένο προσχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος και να λάβει υπόψη της τις τεκμηριωμένες θέσεις του Κλάδου για την Αξιολόγηση.

Για τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Ο Πρόεδρος        Ο Γενικός Γραμματέας
       
Χαράλαμπος Κόκκινος         Μάνος Ανδρουλάκης

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1298 στις: Ιανουάριος 29, 2013, 07:21:50 μμ »
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα δεν αφορά την επικείμενη αξιολόγησή μας, αλλά είναι σχετικό διότι αναφέρεται στις πρόσφατες κρίσεις διευθυντών (αξιολόγηση είναι και αυτή..):
Σε αργία ολόκληρο το συμβούλιο επιλογής διευθυντών Π Ε Καρδίτσας:
Και τα 7 μέλη του (Δ/ντής Εκπαίδευσης, διορισμένα και αιρετά μέλη, Σχολικοί Σύμβουλοι) καθώς και η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας που επικύρωσε την απόφαση, παραπέμπονται σε δίκη. Ταυτόχρονα η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας τους παραπέμπει και στα αρμόδια Πειθαρχικά Συμβούλια (με αποτέλεσμα την αυτοδίκαιη αργία) με την κατηγορία της παράβασης καθήκοντος. Όλα αυτά προέκυψαν μετά από υποβολή μήνυσης για τη διαδικασία επιλογής Διευθυντών σχολείων που έγινε το 2011, από υποψήφιο που θεώρησε πως αδικήθηκε στην προφορική συνέντευξη.

 www. esos.gr


 
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1299 στις: Φεβρουάριος 03, 2013, 12:04:44 μμ »
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 03, 2013, 12:34:14 μμ από Stelios »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1300 στις: Φεβρουάριος 18, 2013, 05:10:10 μμ »


Η ΔΑΚΕ καθηγητών ζητά λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων
Η θέση για την Αξιολόγηση

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε με ανακοίνωσή της  απαιτεί τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και την έναρξη νέας διαδικασίας για αξιοκρατικές επιλογές Στελεχών, και διερωταίται σχετικά με το Προεδρικό διάταγμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών:
"Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση; Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι περισσότεροι Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν επελέγησαν στις θέσεις τους λόγω της τυφλής υποταγής τους στα κελεύσματα της κυρίας Διαμαντοπούλου και τη συνεπή προσήλωση τους στο ΠΑΣΟΚ;".
Η ΔΑΚΕ  καταγγέλλει πως «οι κρίσεις που έγιναν το 2010 ήταν σκληρά κομματικές κρίσεις και στόχο είχαν την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τους ημετέρους. Θεωρούμε αδιανόητο τα συγκεκριμένα Στελέχη της Εκπαίδευσης να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς».
 Επίσης η παράταξη των καθηγητών της κυβερνητικής παράταξης σημειώνει:
Α.Ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι η ψυχή του σχολείου και να εμπνέει και να καθοδηγεί το μαθητή.
Β.Είμαστε αντίθετοι με τους συναδέλφους που ακολουθούν αντιεκπαιδευτικές μεθόδους και έχουν συγκρουσιακή λογική στις σχέσεις τους με τους μαθητές.
Γ.Κατηγορηματικά δηλώνουμε ότι ο καθηγητής που δε συνεργάζεται με τους συναδέλφους, είναι φυγόπονος και δεν αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει  τα καθήκοντα του επιβαρύνοντας  τους συναδέλφους του, έχει αυθάδη και αντισυναδελφική συμπεριφορά και προκαλεί με τη στάση του τους μαθητές, δεν έχει καμία θέση στο δημόσιο σχολείο.
Δ.Δε μπορεί όμως το Υπουργείο Παιδείας να επικαλείται μεμονωμένα περιστατικά , που αφορούν μικρή μειοψηφία εκπαιδευτικών, για να επιβάλει ένα σχέδιο αξιολόγησης που πρωτίστως στοχεύει στη μισθολογική καθήλωση μεγάλου  μέρους των εκπαιδευτικών.
Ε.Είναι γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που είναι συνεπείς στα υπαλληλικά τους καθήκοντα, έχουν εποικοδομητικές σχέσεις με τους μαθητές τους, αλλά έχουν κάποια προβλήματα στη διδακτική μεθοδολογία που ακολουθούν ή παρουσιάζουν κάποια κενά στο γνωστικό αντικείμενο. Ζ.Οι εκπαιδευτικοί αυτής της κατηγορίας δε γίνονται καλύτεροι με τη μισθολογική τους καθήλωση.
Η.Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε έχει προτείνει Σχολή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που θα αναλαμβάνει τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να παραμένουν επιστημονικά επαρκείς, παρακολουθώντας και τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις.
Θ.Οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται θα πρέπει να απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα, λαμβάνοντας πλήρεις αποδοχές. Η επιμόρφωση πρέπει να είναι συστηματική και να αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να παρακολουθήσουν μια ετήσια επιμόρφωση τουλάχιστον μία φορά στη διάρκεια του υπηρεσιακού τους βίου. Επιπρόσθετα θα πρέπει να προβλέπονται ταχύρρυθμες επιμορφώσεις, έτσι ώστε η επιμόρφωση να είναι συνεχής.
   
Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε  για το σχέδιο Π.Δ για την Αξιολόγηση

Κατατέθηκε από το Υπουργείο Παιδείας προς διαβούλευση  το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Μία προσεκτική ανάλυση του προτεινόμενου σχεδίου υποχρεώνει τον πιο καλόπιστο να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για ένα κείμενο, που σε καμία περίπτωση δε μπορεί να αποτελέσει βάση συζήτησης.
Τα βασικά του χαρακτηριστικά είναι τα εξής:
•    Συνδέεται άμεσα η αξιολόγηση με τη μισθολογική προαγωγή στον επόμενο βαθμό
•    Υπάρχουν προκαθορισμένες ποσοστώσεις για τη μετάβαση από τον ένα βαθμό στον άλλο, με αποτέλεσμα να είναι δυνατόν να απορριφθούν συνάδελφοι, παρά τη θετική τους παρουσία στο χώρο του σχολείου. Ειδικά η μετάβαση από το βαθμό Γ στο βαθμό Β είναι Γολγοθάς, αφού το 40% δε θα προαχθεί , ανεξάρτητα από την επίδοση τους
•    Ο βαθμός Α είναι στην πραγματικότητα άβατο για τους εκπαιδευτικούς, αφού μόνο το 15% θα φτάσει σε αυτόν. Αν εξαιρέσουμε τα στελέχη της εκπαίδευσης που τον κατέχουν  ήδη λόγω  θέσεως (Περιφερειακοί Διευθυντές, Διευθυντές Εκπαίδευσης) και αυτοί που πιθανόν θα τον λάβουν ύστερα από την αξιολογική διαδικασία (Διευθυντές και Υποδιευθυντές Σχολικών Μονάδων), ελάχιστοι μαχόμενοι εκπαιδευτικοί  θα έχουν αυτή τη δυνατότητα
Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε εδώ και πολλά χρόνια έχει ταχθεί υπέρ της θεσμοθέτησης μιας αξιολόγησης με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια που θα αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών δομών αλλά και του εκπαιδευτικού έργου. Στόχος αυτής της αξιολόγησης θα πρέπει να είναι η καταγραφή των ελλείψεων και η επισήμανση προβλημάτων και η χάραξη μιας διορθωτικής πολιτικής που θα βελτιώσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.
    Σχετικά με το ρόλο των εκπαιδευτικών στο σχολείο η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε είναι απολύτως σαφής. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι η ψυχή του σχολείου και να εμπνέει και να καθοδηγεί το μαθητή. Είμαστε αντίθετοι με τους συναδέλφους που ακολουθούν αντιεκπαιδευτικές μεθόδους και έχουν συγκρουσιακή λογική στις σχέσεις τους με τους μαθητές. Κατηγορηματικά δηλώνουμε ότι ο καθηγητής που δε συνεργάζεται με τους συναδέλφους, είναι φυγόπονος και δεν αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει  τα καθήκοντα του επιβαρύνοντας  τους συναδέλφους του, έχει αυθάδη και αντισυναδελφική συμπεριφορά και προκαλεί με τη στάση του τους μαθητές, δεν έχει καμία θέση στο δημόσιο σχολείο. Δε μπορεί όμως το Υπουργείο Παιδείας να επικαλείται μεμονωμένα περιστατικά , που αφορούν μικρή μειοψηφία εκπαιδευτικών, για να επιβάλει ένα σχέδιο αξιολόγησης που πρωτίστως στοχεύει στη μισθολογική καθήλωση μεγάλου  μέρους των εκπαιδευτικών.
    Είναι γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που είναι συνεπείς στα υπαλληλικά τους καθήκοντα, έχουν εποικοδομητικές σχέσεις με τους μαθητές τους, αλλά έχουν κάποια προβλήματα στη διδακτική μεθοδολογία που ακολουθούν ή παρουσιάζουν κάποια κενά στο γνωστικό αντικείμενο. Οι εκπαιδευτικοί αυτής της κατηγορίας δε γίνονται καλύτεροι με τη μισθολογική τους καθήλωση. Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε έχει προτείνει Σχολή Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών που θα αναλαμβάνει τη συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, έτσι ώστε να παραμένουν επιστημονικά επαρκείς, παρακολουθώντας και τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις. Οι εκπαιδευτικοί που επιμορφώνονται θα πρέπει να απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα, λαμβάνοντας πλήρεις αποδοχές. Η επιμόρφωση πρέπει να είναι συστηματική και να αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών. Όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να παρακολουθήσουν μια ετήσια επιμόρφωση τουλάχιστον μία φορά στη διάρκεια του υπηρεσιακού τους βίου. Επιπρόσθετα θα πρέπει να προβλέπονται ταχύρρυθμες επιμορφώσεις, έτσι ώστε η επιμόρφωση να είναι συνεχής.
    Αντίθετα το Υπουργείο Παιδείας δε φαίνεται να κινείται προς αυτήν την κατεύθυνση. Στο προτεινόμενο Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος αναφέρεται ρητά ότι από το παρόν σχέδιο δεν προκύπτει δαπάνη για το Δημόσιο. Απαντάμε στο Υπουργείο Παιδείας: ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
    Τίθεται επίσης το ερώτημα: Ποιος θα κάνει την αξιολόγηση; Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οι περισσότεροι Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν επελέγησαν στις θέσεις τους λόγω της τυφλής υποταγής τους στα κελεύσματα της κυρίας Διαμαντοπούλου και τη συνεπή προσήλωση τους στο ΠΑΣΟΚ; Οι κρίσεις που έγιναν το 2010 ήταν σκληρά κομματικές κρίσεις και στόχο είχαν την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τους ημετέρους. Θεωρούμε αδιανόητο τα συγκεκριμένα Στελέχη της Εκπαίδευσης να αξιολογήσουν τους εκπαιδευτικούς. Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε απαιτεί τη λήξη της θητείας των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και την έναρξη νέας διαδικασίας για αξιοκρατικές επιλογές Στελεχών.
    Οι δυνάμεις της Αριστεράς λένε όχι σε κάθε μορφή αξιολόγησης. Η Συνεργασία ξεχνάει ότι με τις ψήφους των συνέδρων της έχουν βγει τα συμπεράσματα του 8ου Συνεδρίου της ΟΛΜΕ που αναφέρουν καθαρά ότι η ΟΛΜΕ αποδέχεται την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Η Ε.Σ.Α.Κ Δ.Ε.Ε κηρύσσει την επανάσταση αρνούμενη κάθε μορφή αξιολόγησης. Δε μας λέει όμως ότι στα Σοσιαλιστικά Κράτη της Ανατολικής Ευρώπης υπήρξε το πιο σκληρό αξιολογικό σύστημα. Αποσιωπά το γεγονός ότι στη Σοβιετική Ένωση υπήρξε διπλή αξιολόγηση, τόσο σε επίπεδο Σοβιετικής Δημοκρατίας, όσο και σε κεντρικό επίπεδο με την ύπαρξη αξιολογητών που στέλνονταν από τη Μόσχα και αξιολογούσαν τόσο τους εκπαιδευτικούς  όσο και τις δομές και τα Στελέχη Εκπαίδευσης κάθε δημοκρατίας. Οι Παρεμβάσεις πιστεύουν ότι με όχημα τις δικαιολογημένες αντιδράσεις των εκπαιδευτικών θα πραγματοποιήσουν τα θολά επαναστατικά τους οράματα.
    Συνάδελφοι, η χώρα μας βιώνει μια πρωτόγνωρη οικονομική κρίση. 1.200.000 εργαζόμενοι έχασαν τη δουλειά τους χωρίς να τους δοθεί η ευκαιρία να αξιολογηθεί η εργασία τους. 500.000 εργαζόμενοι βρίσκονται υπό καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας, έχουν υποστεί σημαντικές μειώσεις των αποδοχών τους και επικρέμεται πάνω από τα κεφάλια τους ο κίνδυνος της απόλυσης. Οι αριστερές παρατάξεις προτείνουν να απευθυνθούμε στην κοινωνία και να ζητήσουμε τη στήριξη της στον αγώνα για να μην εφαρμοστεί καμία μορφή αξιολόγησης. Εμείς που αξιολογούμε καθημερινά τα παιδιά τους, ζητάμε τη συμπαράσταση των γονέων για να μην αξιολογηθούμε οι ίδιοι. Πιστεύει αλήθεια κανένας ελεύθερα στοχαζόμενος συνάδελφος ότι με μία τέτοια θέση θα τους έχουμε μαζί μας;
    Η στάση της απόλυτης άρνησης κάθε μορφής αξιολόγησης είναι ο καλύτερος σύμμαχος στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για να περάσει με τη στήριξη της κοινωνίας το απαράδεκτο σχέδιο μισθολογικής καθήλωσης. Είναι πολύ εύκολο για Υπουργείο Παιδείας να παρουσιάσει τους καθηγητές ως μία ακόμα συντεχνία που απολαμβάνει μία σχετική εργασιακή ασφάλεια, που επιθυμεί να λειτουργεί αυθαίρετα και κατά το δοκούν στον εργασιακό της  χώρο και πειραματίζεται πάνω στα παιδιά. Η λογική της καθολικής άρνησης και της αποφυγής του διαλόγου δε γίνεται αποδεκτή από την κοινωνία.
Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε έχει ξεκάθαρες θέσεις και τις καταθέτει στον κλάδο:
•    Λέμε ΝΑΙ  σε μία αξιολόγηση με καθαρά παιδαγωγικά κριτήρια και τελικό στόχο τη βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου
       ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ
•    Τη σύνδεση της αξιολόγησης με τη μισθολογική προαγωγή και τις απολύσεις.
•    Τον καθορισμό συγκεκριμένων ποσοστώσεων στις προαγωγές που στόχο έχουν τη μη εξέλιξη μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από την απόδοση τους
•    Την παραμονή επί διετία στον ίδιο βαθμό όσων εκπαιδευτικών κριθούν ανεπαρκείς
•    Τους κομματικούς αξιολογητές (Διευθυντές Δευτεροβάθμιας, Σχολικούς Συμβούλους, Διευθυντές Σχολικών Μονάδων)
       Για όλους αυτούς τους λόγους ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΘΗΛΩΣΗΣ που επιχειρούν να υλοποιήσουν.  Καλούμε τους συναδέλφους μας που αποτελούν τη σιωπηλή πλειοψηφία να στηρίξουν τις θέσεις μας. Να μην αφήσουν μία φωνασκούσα μειοψηφία να επιβάλλει τις θέσεις της στον κλάδο. Η επικράτηση ακραίων θέσεων μόνο κακό θα κάνει στον κλάδο μας. Η Δ.Α.Κ.Ε Δ.Ε με αίσθημα ευθύνης καλεί τους συναδέλφους να στηρίξουν τις θέσεις της και να βρίσκονται σε αγωνιστική ετοιμότητα.

Ε.Ε. της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δ.Ε

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1301 στις: Φεβρουάριος 18, 2013, 05:48:05 μμ »
Παντως σε Πειραματικο Γυμνασιο που εγινε σημερα παρακολουθηση διδασκαλιαςαπο σχολ.συμβουλο  συνεβη το εξης.Τα παιδια παρολο που ειχαν προειδοποιηθει οτι θα παρισταται ο συμβουλος σχεδονειχαν  αφηνιασει.Αλλο χαζευε,αλλο κοιμοταν,δεν απαντουσαν σε εξωφρενικα ευκολες ερωτησεις με αποτελεσμα ο συμβουλος να πει στον καθηγητη (με την 20 ετη και πειρα)οτι δεν ''το ειχε σημερα το τμημα''.Στον επομενο καθηγητη τα ιδια παιδια μπηκαν κανα τριλεπτο αφοτου ειχε μπει στην ταξη ο συμβουλος και ειχαν την ιδια συμπεριφορα.(Επισης σφυριχτηκε οτι εχει πεσει ''γραμμη'' να αξιολογηθουν αρνητικα οσοι ειναι αποσπασμενοι στα Πειραματικα ωστε να μεινουν κενες οι θεσεις για ολους αυτους που θα πρεπει να ''διατεθουν ολικα''.)
ΥΓ.Ο διευθυντης μου φουλ στα μεσα και στα εξω ενος παλαι ποτε μεγαλου κομματος ειναι πολυ υπερ της αξιολογησης.Μαλιστα σημερα του ξεφυγε''κακα τ αψεματα,''ειμαστε'' ο μονος κλαδος που δεν εχει αξιολογηθει....(και λιγο πιο μετα)γιατι τι θ απαθουν οι παλιοι?κανεις δεν τους κουναει απο τη θεση τους(και καπου εκει σαν να ενιωσα ενα σφιξιμο στο στομαχι  :-\ )

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160623
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 306
Σύνολο: 311

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.