*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 278638 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #280 στις: Απρίλιος 29, 2013, 01:23:52 μμ »
Ωραία σου απαντήσαμε

Αυτούς ψηφισανε, αυτούς έχουμε με αυτούς θα συναποφασίσουμε.
Το να αναμασάς τα ίδια και τα ίδια θα μας αλλάξεις άποψη;
Και εγώ διαφωνώ με κάποια πράγματα. Τα είπα μία-δύο φορές όχι 100.
Προσπαθώ να δω και τι λένε οι άλλοι μήπως κάνω λάθος. Δεν έχω μια στάνταρ παγιωμένη  άποψη που δεν αλλάζει βρέξει - χιονίσει, αυτή είναι πάει και τελείωσε...αν κάποιος έχει επιχειρήματα σαφώς και θα τα δεκτώ και αν δεν συμφωνω θα προσπαθήσω μέσα από αντεπιχειρήματα να δω αν έχει δίκιο ο άλλος ή εγώ....
Το να μπαίνεις και εσύ και ο trekto (ναι και αυτός σε λιγότερο βαθμό) και να γράφετε καθε 1 μήνυμα 2 δικά σας τι κάνετε;;; δεν προσπαθείτε να επιβάλλετε κάποια γραμμή ή έστω την άποψη σας; τι σε πείραξαν οι χαρακτηρισμοί - επειδή δηλαδή κάποιος δεν στα είπε γαλλικά και διπλωματικά; Δεν έχεις καταλάβει ότι κάποιοι ΗΔΗ σε υποψιάζονται; Σε πείραξε δηλαδή που σου είπα άκομψα την άποψη μου ή δεν έχεις συνηθίσει να σου κάνουν επιθέσεις; Εμείς γιατί ντε και καλά πρέπει να συνηθίζουμε στις όποιες πλύσεις εγκεφάλου;

Αν θέλεις να βοηθήσεις τον κλάδο πες επιχειρήματα. Το τι θα ψηφίσουμε είναι ΔΙΚΟ ΜΑΣ θέμα και δεν έχει κανένας δικαίωμα να μας το επιβάλλει έστω και αν έχει τις καλύτερες προθέσεις. Το καταλαβαίνεις; Και στο φινάλε αν κάναμε λάθος τόσα χρόνια είσαι και εσύ συνυπέυθυνος γιατί έδειξες ανεπάρκεια επιχειρημάτων και αδυναμία συμμετοχής στα κοινά ώστε να έχουμε κάποιον πιο ηθικό και ικανό να ψηφίσουμε.

Η εκτόξευση αυθαίρετων ( = που δεν στηρίζονται πουθενά) χαρακτηρισμών εναντίον μου, πέραν του ότι καταστρέφει την διεξαγωγή διαλόγου ( από που και ως που εδώ είναι χώρος όπου πρέπει να συμμετάσχουν ΜΟΝΟΝ όσοι συμφωνούν με την προκήρυξη απεργίας τώρα? Απαγορεύεται δηλαδή να συμμετάσχουν όσοι εκτιμούν ότι αυτή θα κάνει ζημιά στον κλάδο?), οφείλεται μάλλον στον εκνευρισμό που σου προκαλεί το γεγονός ότι δεν μπορείς να απαντήσεις στις παραπάνω αιτιάσεις.

Είναι αλήθεια ότι "είναι εκνευριστικότατο" κάποια επιχειρήματα-αλήθειες να "σου καταστρέφουν την φαντασίωση της διεξαγωγής του μεγάλου αγώνα", όμως η αληθινή ζωή είναι σκληρή και συντρίβει αυτούς που "χαραμίζουν" το υπέρτατο όπλο τους με ηγεσίες που έχουν δουλέψει για την συγκρότηση του μετώπου που θέλεις να πολεμήσεις. 
Και το "χαράμισμα" του υπέρτατου όπλου μας, θα μου επιτρέψεις να μην σου το χαρίσω ( ούτε σε εσένα, ούτε σε κανέναν άλλον),  γιατί το ζήτημα αφορά ΚΑΙ εμένα που είμαι μέλος της ομάδας των εκπαιδευτικών.

Υ.Γ.1 Οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποίησες, ΦΥΣΙΚΑ και δεν θα αιτιολογηθούν.
Εκτοξεύτηκαν επιπόλαια, χωρίς να βασίζονται κάπου, και με μοναδικό σκοπό την καταστροφή του διαλόγου μέσω της "εξουδετέρωσης" κάθε αντίθετης φωνής.

Υ.Γ.2: Για το ότι είμαι συνυπεύθυνος για το ότι δεν έπεισα εγκαίρως με τα όποια επιχειρήματά μου, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία να συμπεριφερθεί στις συνδικαλιστικές εκλογές όπως συμπεριφέρθηκε, έχεις απόλυτο δίκιο.
Έχω πλήρη συναίσθηση αυτής μου της ευθύνης.
Για την ιστορία, αναφέρω αυτά που άκουγα ως "απαντήσεις" όποτε τα επεσήμαινα κατά το παρελθόν:
α) "Είσαι δεξιός" γι' αυτό τα λες αυτά
β) "Είσαι ακροαριστερός" γι' αυτό τα λες αυτά
γ) "Είσαι ΠΑΣΟΚ" γι' αυτό τα λες αυτά
δ) "Είσαι νεοφιλελεύθερος" γι' αυτό τα λες αυτά
ε) "Μας ζάλισες", άσε μας ήσυχους να σχεδιάσουμε την πορεία προς το μέλλον. "Σε ακούσαμε"
Και επειδή οι "δικαιολογίες ανακυκλώνονται", λέω μήπως θα πρέπει να σκεφτούμε να εγκαταλείψουμε την νιρβάνα μας και να προσγειωθούμε στο αεροδρόμιο που λέγεται "αληθινή σκληρή ζωή" ( μπορούμε και να μην το κάνουμε αν θέλουμε ακόμα. "Οι φάπες" που θα φάμε ( ως κλάδος αλλά και ως άτομα), θα μας πείσουν σε μια επόμενη φάση.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2013, 01:42:15 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:04:46 »

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #281 στις: Απρίλιος 29, 2013, 01:36:21 μμ »
@PA 

Αν κατάλαβες καλά εγώ εδώ μέσα έχω πει επιχειρήματα γιατί δεν συμφωνώ με την διεξαγωγή απεργίας.
Επιχειρήματα πολύ πιο αναλυτικά από τα δικά σου που λες μονοδιάστατα ότι φταίει η ηγεσία των συνδικαλιστών που ειδικά στην ΟΛΜΕ τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σε αρκετά μεγάλο βαθμό.

Οτα λοιπόν εσύ προσβλήθηκες με την προσωπική επίθεση που σου έκανα (που μπορεί να ισχύει μπορεί και να μην ισχύει, βλέπεις δεν ξέρω ποιος είσαι για να τσεκάρω σε ποια κόμματα έχεις δηλώσει το πιθανό ενδιαφέρον σου να συμμετάσχεις) με τον ίδιο τρόπο προσβάλλομαι και εγώ να με χαρακτηρίζει έστω και έμμεσα ένας ΗΛΙΘΙΟ που δεν έχω γνώση. Το να το πει μια φορά δεκτό το να το λέει κάθε τρεις και λίγο .... Επίσης αν έχει καταλάβει είσαι από τους λίγους που δεν θέλουν απεργία εδώ μέσα. Αν δεις τα μηνύματα σου προσπαθείς αυτή η μειοψηφία να φανεί πλειοψηφία σε μηνύματα γιατί δεν έχεις μάθει να μην επικρατεί η άποψη σου. Και στο φινάλε ρε φίλε/φιλη αν θέλουμε να αυτοκαταστραφούμε τι σε νοιάζει; Τόσο πολύ φοβάσαι μην χάσεις την θεσούλα σου ή μην αλλάξει κάτι στο καθεστός που εργάζεσαι; Εσύ δεν μας είπες ότι είσαι άξιος και δεν έχεις βάλει ποτέ βύσμα; Σύμφωνα με τον αξιακό σου κώδικα οι σωστοί, οι δίκαιοι και οι ικανοί στο τέλος δεν ανταμοίβονται;;;

ΥΓ1. ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ κυρίως με υπογραμμισμένα και μαυρισμένα γράμματα που μου θυμίζουν προκυρήξεις και μανιφέστα ή άνθρωπο σε έντονη ψυχολογική φόρτιση (πόσες φορές ξαναδιαβάζεις τα μηνύματα σου; αν είναι πάνω από 2 φιλικά στο λέω κοίταξε το!!!)

ΥΓ2. Συνέχισε μόνος/η σου κουράστηκα. είναι πραγματικά δύσκολο να μάθεις σε κάποιους εκπαιδευτικούς ότι εκτός απο καθηγητές που μιλάνε καμιά φορά πρέπει να γίνουν και μαθητές και να ακούνε. Θα συνεχίσω να απαντώ μόνο στους υπόλοιπους.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2013, 01:48:03 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος panoptic

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #282 στις: Απρίλιος 29, 2013, 01:55:16 μμ »
@PA 

Αν κατάλαβες καλά εγώ εδώ μέσα έχω πει επιχειρήματα γιατί δεν συμφωνώ με την διεξαγωγή απεργίας.
Επιχειρήματα πολύ πιο αναλυτικά από τα δικά σου που λες μονοδιάστατα ότι φταίει η ηγεσία των συνδικαλιστών που ειδικά στην ΟΛΜΕ τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει σε αρκετά μεγάλο βαθμό.

Οτα λοιπόν εσύ προσβλήθηκες με την προσωπική επίθεση που σου έκανα (που μπορεί να ισχύει μπορεί και να μην ισχύει, βλέπεις δεν ξέρω ποιος είσαι για να τσεκάρω σε ποια κόμματα έχεις δηλώσει το πιθανό ενδιαφέρον σου να συμμετάσχεις) με τον ίδιο τρόπο προσβάλλομαι και εγώ να με χαρακτηρίζει έστω και έμμεσα ένας ΗΛΙΘΙΟ που δεν έχω γνώση. Το να το πει μια φορά δεκτό το να το λέει κάθε τρεις και λίγο .... Επίσης αν έχει καταλάβει είσαι από τους λίγους που δεν θέλουν απεργία εδώ μέσα. Αν δεις τα μηνύματα σου προσπαθείς αυτή η μειοψηφία να φανεί πλειοψηφία σε μηνύματα γιατί δεν έχεις μάθει να μην επικρατεί η άποψη σου. Και στο φινάλε ρε φίλε/φιλη αν θέλουμε να αυτοκαταστραφούμε τι σε νοιάζει; Τόσο πολύ φοβάσαι μην χάσεις την θεσούλα σου ή μην αλλάξει κάτι στο καθεστός που εργάζεσαι. Εσύ δεν μας είπες ότι είσαι άξιος και δεν έχεις βάλει ποτέ βύσμα. Σύμφωνα με τον αξιακό σου κώδικα οι σωστοί, οι δίκαιοι και οι ικανοί στο τέλος δεν ανταμοίβονται;;;

ΥΓ. ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ κυρίως με υπογραμμισμένα και μαυρισμένα γράμματα που μου θυμίζουν προκυρήξεις και μανιφέστα.


+++++1000
Αγαπητέ ICT mην ασχολείσαι περισσότερο με τον/την εν λόγω που τρολλάρει ασύστολα υπό το μανδύα της σοβαροφάνειας και των δήθεν επιχειρημάτων. Αρκετή προτεσταντική ηθική έχουμε υποστεί στο τομάρι μας τα τελευταία χρόνια. Δεν θέλουμε άλλους αυτόκλητους ιεροκήρυκες  που σείουν το μαστίγιο στην  εκπαιδευτική κοινότητα για  τις προπατορικές της αμαρτίες. Τα κουβαδάκια σας και σε άλλο ευήκοο ποίμνιο...

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #283 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:00:03 μμ »
Εγώ προτείνω στον ICT και στον PA για να λύσουν τις διαφορές τους, να έρθουν 12 η ώρα την τρίτη , Κορνάρου 2 και Ερμού γωνία στην συνέλευση της ολμε, όπου αποφασίζεται το μέλλον της απεργίας.
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:04:46 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #284 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:00:34 μμ »
Eγω γιατι οταν διαβαζω τα μηνυματα ολων σας ,δεν νιωθω ''αγανακτισμενη'' ,θιγομενη ωστε να γινω πολυ  ειρωνικη ή εριστικη σε καποια μηνυματα που θα δωσω ως απαντηση; Καθε ομορφος κηπος εχει ποικιλομορφια!

Και στο κατω-κατω της γραφης ,οση εχουν ''κτισμενη'' με γερα θεμελια Αποψη δεν κινδυνευουν να ''παρασυρθουν'' και οσοι δεν εχουν εεεε.....ας υιοθετησουν αυτες που τους ταιριαζουν στο πολιτικο τους  προφιλ  και στον ψυχισμο τους!
Αυτο φιλοι ειναι Δημοκρατια ,αν και για τον καθενα εχει αλλη υποσταση ,ε θα επικρατησει '' αυτη'' των πολλων!!!! ::) ::) ???

Αλλωστε και ο ΡΑ και ο ICT εχουν ''πει''  και οι δυο τους φοβερα, εν μερει  ''πραματα''!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2013, 02:02:53 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #285 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:01:34 μμ »
ENA KEIMENO ME AΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ

Για μισή χούφτα ώρες διδασκαλίας


Οι απειλές της ΟΛΜΕ και των συνδικαλιστών για απεργία στην περίοδο των Πανελλαδικών εξετάσεων δεν θα πρέπει να σας απασχολούν. ΚΑΝΕΙΣ εκπαιδευτικός δεν θα ακολουθήσει. Είμαστε δημόσιοι λειτουργοί και άνθρωποι.

του Λεωνίδα Καστανά

Στα χρόνια της δανεικής ευφορίας δεν τολμούσες να ζητήσεις ούτε μια ώρα υπερωρία από ένα καθηγητή μέσης εκπαίδευσης. Κανείς δεν την ήθελε και ας ήταν πληρωμένη ( μετά από ένα χρόνο και..) Υπήρχε και σχετική οδηγία της ΟΛΜΕ προς τους συναδέλφους να μην την αποδέχονται.
Το πρόσχημα: Να διορίσει το (πάμπλουτο κράτος) ωρομίσθιους, αναπληρωτές, μόνιμους, να φάνε ψωμί οι άνεργοι.
Η ουσία: Κανείς δεν ήθελε να δουλέψει παραπάνω στο σχολείο, ακόμα και με αμοιβή.

Στα χρόνια της δανεικής ευφορίας δεν τολμούσες να ζητήσεις από καθηγητή να πάει σε άλλο σχολείο να συμπληρώσει ωράριο. Θεωρείτο χτύπημα κάτω από τη μέση. Το έκαναν μόνο όσοι διευθυντές δεν ήξεραν ή είχαν προηγούμενα με κάποιους και τους «έδιναν» ως υπεράριθμους στα γραφεία. Είχαν (και έχουν ακόμα) τρόπους να τους κρατήσουν στα σχολεία έστω και με μειωμένο ωράριο.
Το πρόσχημα: Η ανάγκη γραμματειακής υποστήριξης που σε μερικές περιπτώσεις δεν είναι πρόσχημα αλλά πραγματικότητα λόγω τρελής γραφειοκρατίας, αλλά και η ανάγκη να έχει η βιβλιοθήκη του σχολείου υπεύθυνο, που είναι παραμύθι χωρίς δράκο.

Η ουσία:  Κανείς δεν ήθελε να τρέχει και αλλού, «άγνωστος» εν μέσω «αγνώστων», να προσφέρει σε «αγνώστους» τις υπηρεσίες του. Τα πολλά μικρά σχολεία εξυπηρετούσαν την απόκρυψη των πραγματικών αναγκών. Τα Γραφεία έκαναν τα στραβά μάτια.

Στα χρόνια της δανεικής ευφορίας, αλλά ακόμα και σήμερα, όταν είχες υπεράριθμους καθηγητές έφτιαχνες περισσότερα τμήματα. Αν δεν είχες παιδιά, έφτιαχνες και παιδιά, δηλαδή έγραφες παιδιά από τη γειτονιά που δεν παρακολουθούσαν ή δεν  δήλωνες αυτούς που διέκοπταν από πολύ νωρίς τη φοίτηση. Αυτό το μέτρο συνεχίζεται ακόμα αλλά περιορισμένα.

Το πρόσχημα: Περισσότερα τμήματα, άρα λιγότερα παιδιά ανά τμήμα, άρα καλύτερο μάθημα. Για τα άλλα σχολεία που τους λείπουν καθηγητές ας διορίσει το κράτος ωρομίσθιους, να φάνε ψωμί και οι ……..
Η ουσία:  Καλύπτουμε τους δικούς μας υπεράριθμους, γιατί είναι δικοί μας, αδέλφια μας, αλλά και γιατί κανείς δεν θέλει να τρέχει και αλλού.

Στα χρόνια της δανεικής ευφορίας, το πελατειακό κράτος έχωνε αντικείμενα δεξιά και αριστερά ώστε να δημιουργεί ανάγκες νέων ειδικοτήτων, ώστε να διορίζει αβέρτα πτυχιούχους. Μετά οι επί μέρους συντεχνίες επέβαλαν μια ιδιαίτερη αυστηρότητα στις αναθέσεις, έτσι ώστε να είναι δύσκολη η κινητικότητα μέσα στο σχολείο. Πx. «Μου λείπουν δυο ώρες Γεωγραφία.» «Μα βάλε το γυμναστή να τις κάνει που έχει μειωμένο ωράριο». «Α δεν μπορώ δεν την έχει ανάθεση.»  Κάποια στιγμή μια άλλη συντεχνία άλλαζε το αναλυτικό πρόγραμμα εις όφελός της και κάποιοι έμεναν ξεκρέμαστοι. Δυστυχώς για όλους αυτούς, τα σχολεία λειτουργούν μόνο 35 ώρες την εβδομάδα.
Το πρόσχημα: Το σχολείο πρέπει να παρέχει πολλές γενικές γνώσεις που κάνουν το μαθητή να βλέπει κριτικά τα πράγματα κλπ. Το κάθε μάθημα είναι πολύ σοβαρή υπόθεση και δεν μπορεί να το κάνει ο κάθε «άσχετος».
Η ουσία: Κάπως πρέπει και το κράτος να βοηθήσει τους ανέργους πτυχιούχους. Πως; Με διορισμούς. Που; Στα σχολεία.

Στα χρόνια της δανεικής ευφορίας, το πελατειακό κράτος μπορούσε να διορίζει στα σχολεία και μετά να αποσπά όσους καθηγητές είχαν το ανάλογο «δόντι» σε άλλες απίθανες υπηρεσίες. Εδώ που τα λέμε «καλά έκανε». Αν κάποιος δε γούσταρε να διδάσκει σε σχολείο αλλά γούσταρε να δουλεύει στην Αρχιεπισκοπή, στον ΟΑΕΔ ή στις Βιβλιοθήκες των Δήμων με γεια του με χαρά του. Τι να έκανε στο σχολείο; Θα ήταν χείριστος δάσκαλος. Αλλά αποσπούσε και για εξυπηρέτηση βουλευτών και κομμάτων. Και συνεχίζει να το κάνει για τα κόμματα, ακόμα και σήμερα.
Το πρόσχημα: Είστε πολλοί στην εκπαίδευση, αν λείψουν και μερικές χιλιάδες για άλλες υπηρεσίες δεν χάθηκε ο κόσμος.
Η ουσία: Κάθε απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ είχε δυνατότητα να διοριστεί στη Μέση Εκπαίδευση, υπήρχε (και υπάρχει ακόμα) μια ειδικότητα γι αυτόν. Έλα όμως που κάποιοι ούτε ήθελαν αλλά ούτε ήξεραν να διδάξουν. Έλα που πολλοί από αυτούς όλο και κάποιο πολιτικό μέσο είχαν για να αποφύγουν την τάξη και τον πίνακα.

Υπάρχουν και άλλα πιο πιπεράτα που θα εξοργίσουν αφάνταστα τους «έξω από το σινάφι», αλλά δεν έχω καμιά διάθεση να νομίσει κανείς ότι οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας είναι σκάρτοι και δεν δουλεύουν και διαπλέκονται κλπ. Μερικοί το κάνουν, αλλά η πλειοψηφία δουλεύει. Το σύστημα δεν δουλεύει. Με την ανοχή των εκπαιδευτικών και κυρίως των συνδικαλιστικών εκπροσώπων τους.
Θυμάμαι μια κυρία Γαλλικών που μια χρονιά βρέθηκε με -6 ώρες λόγω αλλαγής του αναλυτικού προγράμματος. Της είπαν να πηγαίνει μια φορά την εβδομάδα σε ένα διπλανό σχολείο να συμπληρώνει ωράριο. Το θεώρησε προσβλητικό, πήγε στον αριστερό συνδικαλιστή και κείνος με ενέργειές του την απάλλαξε από το «βάρος». Μετά όλος ο σύλλογος διδασκόντων συνεχάρη, αυτήν για την τόλμη της και το συνδικαλιστή για το ενδιαφέρον του.
 
Όσο υπήρχαν τα λεφτά η διαχείριση προσωπικού ήταν εύκολη υπόθεση. Διορισμοί. Χώσε και σώσε. Οι συνδικαλιστές και τα κόμματα ευχαριστημένα, οι πτυχιούχοι ευχαριστημένοι, η κοινή γνώμη ευχαριστημένη. Κάποια προβλήματα υπήρχαν στα νησιά και στα λαγκάδια που έφευγαν οι νεοδιόριστοι με βύσμα για τις μεγάλες πόλεις, αλλά όχι μεγάλα. Υπήρχε χρήμα και όλα διορθώνονταν. Διόριζε περισσότερους από αυτούς που χρειάζονταν ώστε να καλύπτει πάντα τις «απώλειες». Αν ήσουν τυχερός και δεν υπήρχαν αποσπάσεις στην ειδικότητά σου μπορεί, ως νεοδιόριστος σε δύσβατη περιοχή, να είχες κάτω από 10 ώρες μάθημα την εβδομάδα. Διακοπές επί πληρωμή. Καθόλου άσχημα.

Σήμερα που λείπει το χρήμα τι κάνουμε;

Σε ένα τόσο μα τόσο στρεβλό, διάτρητο και αντιπαραγωγικό σύστημα όποια επί μέρους αλλαγή και να κάνεις θα δημιουργήσει προβλήματα, ίσως και περισσότερα και από αυτά που θα λύσει. Και σίγουρα κάποιους θα τους δυσαρεστήσει.

Το υπουργείο ήδη από τη χρονιά που μόλις τελείωσε αντιμετώπισε προβλήματα πολλών κενών στα γυμνάσια και στα λύκεια της χώρας. Τα μπάλωσε με υπερωρίες πολλές εκ των οποίων επεβλήθησαν με πράξεις του ΠΥΣΔΕ έστω και καθυστερημένα. Ούτως ή άλλως υπάρχει βαθιά πεποίθηση στην κοινωνία ότι η πραγματική εκπαίδευση γίνεται στο σπίτι ή στο φροντιστήριο και στο σχολείο η φοίτηση είναι απλά υποχρεωτική. «Δυστυχώς πρέπει να πάμε». Γι αυτό και οι «τοπικές κοινωνίες» δεν ξεσηκώθηκαν που τα παιδιά τους έκαναν μειωμένο ωράριο. Τους βόλευε ή αδιαφορούσαν.

Εφέτος, με μηδέν διορισμούς και περισσότερες συνταξιοδοτήσεις (λόγω και της φημολογίας περί αύξησης του ωραρίου), τα προβλήματα των κενών θα ήταν περισσότερα.  Νέο νόμο για το λύκειο δεν έχει ετοιμάσει, οι συγχωνεύσεις σχολείων πάγωσαν γιατί προκαλούν αντιδράσεις στους ψηφοφόρους και δεν υπάρχουν και κτήρια, λεφτά για υπερωρίες δεν υπάρχουν, οπότε η αύξηση του ωραρίου ήταν η μόνη λύση. Η κοινωνία βλέπει με καλό μάτι την αύξηση των 2 ωρών σε έναν καθηγητή που δουλεύει 18 ώρες την εβδομάδα. Οι συνάδελφοι το είχαν σίγουρο και έχουν προσαρμοστεί στην ιδέα. «Παρήλθον οι χρόνοι εκείνοι.»

Είναι μια δίκαιη λύση για να καλύψει τα κενά. Τα σχολεία πρέπει να δουλέψουν πλήρως. Στην Ευρώπη ζούμε. Τους αποσπασμένους μάλλον δεν μπορεί και σίγουρα δεν θέλει να τους φέρει πίσω. Ποιες μετατάξεις και ποια κινητικότητα; Οι νόμοι και οι δικηγόροι εντός και εκτός κυβέρνησης καραδοκούν. Το Σύστημα έχει  εξαντλήσει τους πελάτες του με τα οικονομικά μέτρα, δεν είναι σοφό να το παρακάνει όταν έχει και άλλες λύσεις. Αλλά και να τους έφερνε τα κενά δεν θα καλύπτονταν. Η αύξηση του δίνει περισσότερες δυνατότητες χειρισμών ώστε να καλύπτει και να διαχειρίζεται κατά το δοκούν, αποσπάσεις, μεταθέσεις κλπ με μεγαλύτερη άνεση. Αλλά και επί της ουσίας δυο ώρες την εβδομάδα παραπάνω μάθημα δεν είναι και τραγικό.

Η ρύθμιση όμως γεννάει προβλήματα υπεραριθμιών, άρα αναγκαστικών μεταθέσεων πράγμα που θα φέρει αντιδράσεις. Κάποιοι ενδεχομένως θα χρειαστεί να μετακινηθούν, πολύ ή λίγο από την έδρα τους. Ελπίζω τα όποια προβλήματα ανακύψουν να επιλυθούν με γνώμονα τη λογική και την εξυπηρέτηση του εργαζόμενου εφόσον αυτό είναι εφικτό. Είναι στο χέρι των ΠΥΣΔΕ να το κάνουν.

Κάποιοι ΔΥ όμως θα ζοριστούν, είναι αλήθεια και αυτό κανείς δεν το θέλει. Ούτε ο εργαζόμενος του ιδιωτικού τομέα που έχασε τη δουλειά του το ήθελε, ούτε τα 400.000 νοικοκυριά που δεν έχουν κανένα μισθό το θέλουν. Στον πόλεμο υπάρχουν και απώλειες άμαχου πληθυσμού.

Στην Ελλάδα της κρίσης, του χρέους και του μνημόνιου οι σκληρές και «σκληρές» προσαρμογές και αναγκαίες είναι και θα συνεχιστούν επί μακρόν. Το σύστημα είναι υποχρεωμένο να προσαρμοστεί αν θέλει να επιβιώσει. Μέχρι να καταλάβουν οι κυβερνώντες ότι με τα μπαλώματα δε γίνεται δουλειά και να στήσουν το μαγαζί από την αρχή, με δραστικές μεταρρυθμίσεις. Ως τότε άλλοι θα πληρώνουν και άλλοι θα …….   

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #286 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:10:28 μμ »
Ειτε συμφωνουμε ,ειτε οχι ..... ''πολλες μαζεμενες αληθειες''  :-[ !

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #287 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:12:20 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 20, 2013, 09:24:48 μμ από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #288 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:20:21 μμ »
πολύ ωραία!!! στο προκείμενο του τόπικ τώρα , πως θα διοργανωθεί η απεργία που μιλάμε εδώ ; τι μορφή θα έχει; π.χ. με επαναλαμβανόμενες , με συνεχή απεργία διαρκείας ,πως λέτε να είναι; εμπιστευόμαστε τον φορέα μας ; γιατί μόνο αυτός μπορεί να αποφασίζει. θα ακολουθήσουν οι συνάδελφοι;  ερωτήματα βλέπετε πολλά , που πρέπει να μπουν σε σειρά.και δεν αναφέρω τον υπαρκτό κίνδυνο της πολιτικής επιστράτευσης κάποια στιγμή , με το πρόσχημα των  πανελλαδικών. αυτά είναι τα υπαρκτά θέματα και σε αυτά προτείνω να απαντήσουμε αλλά και να προβληματιστούν αυτοί που θα πάρουν τις αποφάσεις.

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #289 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:34:02 μμ »


Και για να μην κοροϊδευόμαστε κιόλας, να ποιος είναι ο Λεωνίδας Καστανάς.

http://www.athensvoice.gr/contributor/%CE%BB%CE%B5%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%82
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 30, 2013, 12:16:05 πμ από trekto »
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #290 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:37:48 μμ »
@steven_seagal

το κείμενο μπορώ να πω είναι αρκετά ουδέτερο και όπως και κάθε ουδέτερο κείμενο έχει αλήθειες. Το θέμα είναι το εξής αν και ξεφεύγουμε από το topic.

Μια χώρα οφείλει να έχει κάποιο προγραμματισμό. Να ξέρει τι θέλει για τα επόμενα 10 τουλάχιστον χρόνια.
Η Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια είχε αποφασίσει να ζει με δανεικά (όχι τυχαία).
Για να φτάσουμε στους υπεράριθμους στο δημόσιο (γενικά) μιλάω υπήρξαν και άλλοι υπεράριθμοι.
Υπεραριθμοι επιχειρηματίες της πλάκας (οικογενειακές επιχειρήσεις που στηρίχθηκαν σε δανεικο κεφάλαιο, χωρίς τεχνογνωσία και με λόγική 1 αγοράζω 3 πουλάω σε τιμές)
Υπεράριθμοι κομματικά διορισμένοι σε επιχειρήσεις με σκοπό αυτές να παίρνουν Δημόσια Εργα.
Υπεράριθμοι φοιτητές για να στηρίζεται η περιφέρεια (κυρίως σε αυτούς) και οι υπεράριθμοι phds

Γενικά το πρόβληαμ της χώρας είναι ότι δεν παράγει. Γιατί όμως δεν παράγει; Γιατί η όποια παραγωγική της βάση καταστράφηκε άμεσα (με επιταγές της ΕΟΚ) και έμμεσα  (με φθηνό δανεικό χρήμα) με αποτέλεσμα να γίνει υπερπληθωρική και να μην εξάγει.

Το σοκ του πολέμου που αναφέρει ο δημοσιογραφος σαφώς και ήταν αναπόφευκτο. το θέμα είναι ότι το πάρτι συνεχίζεται ακόμα και τώρα από τους κυβερνώντες. Και μάλιστα πιο έντονο. επίσης κανένας δεν μας λέει γιατί όλες αυτές οι περικοπές δεν οδηγούν σε ανάπτυξη μέσω επενδύσεων. Που είναι οι επενδύσεις; Γιατί οι εταιρίες παρουσιάζουν τρελά κέρδη;
Μήπως γιατί εξαγάγουν και δεν τους νοιάζει να ρίξουν εδώ τις τιμές;

Γιατί π.χ. δεν υπάρχει μια προοπτική για τους χιλιάδες αναπληρωτές που θα εκδιωχθουν του χρόνου;

Οσο για την αθώα Ε.Ε. επειδή ήμουν στον Ι.Τ. μήπως η είσοδος μας στο Ε.Ε. ήταν ένα παιχνίδι ξεπλύματος μάυρου χρήματος αρχικά στο Χρηματιστήριο και μετά στα ακίνητα; Γιατί δεν μπορεί να μην το ήξεραν. Και γιατί δεν μας άφήνουν να χρεοκοπήσουμε για να ξεκινήσουμε ΟΛΟΙ από το μηδέν; Θα ήθελα πραγματικά να μας απαντήσει η Ε.Ε. με το να καθόμαστε στο ευρώ τι θα μας προσφέρει χωρίς να μας αφήνει να κάνουμε επενδύσεις προοπτικής...

Αν θέλουμε να πάμε σε φθηνή παραγωγή θέλουμε δραχμή ώστε και οι τιμές να αναγκαστούν να προσαρμοστούν στα τωρινά δεδομένα και δεν μιλάω για τα εισαγόμενα μιλάω για την τωρινή παραγωγή. Καμία χώρα δεν ξέφυγε από το ΔΝΤ με σκληρό νόμισαμ. Αν θέλουμε παραγωγή μεσα στο ευρώ να μας αφήσουν να αναπτυχθούμε με εξαγωγικές επιχειρήσεις και με όχι κουφάρια επιχειρήσεων στην ελλάδα και τις πραγματικές εταιρίες στην Βουλγαρία και Ρουμανία...

ΥΓ1. Ξέφυγα αλλά για όλα δεν φταίνε και οι μόνιμοι στο Δημόσιο. Σαφώς και έχουν ευθύνες κυρίως εκείνοι που με συμπεριφορές πλήγωσαν το κοινό αίσθημα. Ομως θα δούμε ότι οι συμπεριφορές αυτές πολλές φορές από πίσω έκρυβαν και την εξαρτημένη σχέση με βουλευτές και υπουργούς που παρουσιάζονται σαν θιασώτες της κάθαρσης. επίσης ενώ μιλάμε για κάθαρση βλέπουμε ότι πολλοί επίορκοι πραγματικά επίορκοι θα αθωωθούν και απλός κόσμος θα χάσει την δουλειά του. Που είναι η αξιολόγηση (και δεν μιλάω για καθηγητές) μιλάω γενικα στο Δημόσιο. Που είναι τα μπόνους παραγωγικότητας; 

ΥΓ2. trekto στα έχω χώσει όσο δεν πάει αλλά αυτό με το 12 μαθητές και ο ένας Ιούδας....κορυφαίο....

ΥΓ3. Πραγματικά θα ήθελα να πετύχει η καθαρση στο δημόσιο Για να το πω πιο ξεκάθαρα και ας κατηγορηθώ ως αιρετικός κ.τ.λ. Ναι θα ήθελα να γίνουν τα πάντα ιδιωτικά και ας χάσω τη βόλη μου. Και αυτό γιατί κάποιοι εκτιμούν κάτι μόλις το χάσουν. Θα ήθελα όμως αυτός που θα αναλάβει να σέβεται στοιχειώδης κανόνες της οικονομίας (όπως και θα σέβεται και τις ιδιαίτερότητες των αδυνάτων για παροχή υπηρεσιών) οπου ισχύουν κανόνες και όχι far west. επειδή όμως ούτε οι πολιτικοί, ούτε οι επιχειρηματίες ούτε οι ίδιοι οι πολίτες σε αυτή τη χώρα (με κάποιες εξαιρέσεις) θέλουμε να παίξουμε τίμια τότε προτιμώ να είναι όσα ακόμα είναι Δημόσιο και να στηρίζονται στο φιλότιμο των όποιων εργαζόμενων  λειτουργούν ανιδιοτελώς.
Μέχρι λοιπόν να φτάσουμε στο σημείο οι ίδιοι οι επιχειρηματίες να ζητάνε από τους πελάτες να πάρουν την απόδειξη (και αυτό όχι για τον φόβο μην πληρώσουν πρόστιμο) δεν θέλω καμία αλλαγή ιδίως από αυτούς που ποτέ δεν έφεραν αντίδραση στην νοοτροπία και τις πρακτικές των κομμάτων τους που μας έφτασαν ως εδώ. το καλύτερο είναι να φύγουν, να απολύσουν τα παπαγαλάκια τους μπας και κάποιος μπρορεί κάποια στιγμή να ασχοληθεί με αυτόν το τόπο και μόνο με αυτόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 29, 2013, 03:01:04 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #291 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:51:36 μμ »
Ειτε συμφωνουμε ,ειτε οχι ..... ''πολλες μαζεμενες αληθειες''  :-[ !

Αναφέρομαι στο κείμενο του Κου Καστανά, το οποίο δεν παρουσιάζει κανένα επίσημο στοιχείο (αριθμοί, έρευνες), αλλά ο γράφων φιλοσοφεί γενικεύοντας επικίνδυνα.

Εν γένει οι γενικεύσεις είναι πολύ επικίνδυνες μέρες που είναι και καλό είναι να μιλάμε κάθε φορά με στοιχεία. Δεν αρνούμαι ότι υπάρχει βάση στα όσα λέει, αλλά στα δικά μου μάτια πρόκειται για άλλη μια απίστευτη γενικόλογη αναφορά.

Αποσυνδεδεμένος trekto

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 286
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #292 στις: Απρίλιος 29, 2013, 02:57:20 μμ »
Ειτε συμφωνουμε ,ειτε οχι ..... ''πολλες μαζεμενες αληθειες''  :-[ !

Αναφέρομαι στο κείμενο του Κου Καστανά, το οποίο δεν παρουσιάζει κανένα επίσημο στοιχείο (αριθμοί, έρευνες), αλλά ο γράφων φιλοσοφεί γενικεύοντας επικίνδυνα.

Εν γένει οι γενικεύσεις είναι πολύ επικίνδυνες μέρες που είναι και καλό είναι να μιλάμε κάθε φορά με στοιχεία. Δεν αρνούμαι ότι υπάρχει βάση στα όσα λέει, αλλά στα δικά μου μάτια πρόκειται για άλλη μια απίστευτη γενικόλογη αναφορά.

Ας του απαντήσουμε του κύριου καστανά εδώ
http://mhmadas.blogspot.gr/2013/04/blog-post_29.html

εγώ του απάντησα, και περιμένω αν θα δημοσιεύσει την απάντησή μου.
http://www.cartoonstock.com/lowres/wpa0649l.jpg

Κατά την διάρκεια της απεργίας, αν κάποιος συνάδελφος είναι σε θέση κλειδί, θέλει να απεργήσει αλλά δεν μπορεί λόγω οικονομικού, παρακαλώ να μου στείλει pm.

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #293 στις: Απρίλιος 29, 2013, 03:52:01 μμ »
Αν δε βαριέται κάποιος, ας ρίξει μια ματιά στο παρακάτω σύνδεσμο. Είναι το φυλλάδιο που κυκλοφορεί το ΠΑΜΕ στα σχολεία με αφορμή τις εκλογές για το συνέδριο της ΟΛΜΕ. Ρίξτε μια ματιά ιδιαίτερα στο χωρίο με τίτλο "αξιοποίησε την πείρα σου, πάρε υπόψη" . Εκεί όποιος κάνει τον κόπο και το διαβάσει θα βρει πολλή τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Θα καταλάβετε, επίσης, γιατί για να έχουμε πραγματικό κίνημα πρέπει πρωτίστως να καθαρίσουμε το σωματείο μας. Εγώ απεργία θα κάνω, εάν προκηρυχθεί, όπως κάνω κάθε φορά, αλλά δεν εθελοτυφλώ, κιόλας. Ξέρω ότι χρειάζονται πολύ περισσότερα από το να πάω στην Ερμού την ώρα που συνεδριάζει η ΟΛΜΕ για να πιέσω. 

http://www.edupame.gr/sites/default/files/diak_16_olme.pdf

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160856
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 966
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 904
Σύνολο: 925

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.