Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΟΧΙ δεν είναι μονόδρομος ο γραπτός και ούτε πρόκειται να γίνει, διότι έχει μεγάλο κόστος διενέργειας και δεν συμφέρει τους έχοντες προϋπηρεσία, παρά μόνο τους νέους που τελειώνουν τώρα τις σχολές και δεν έχουν ούτως ή άλλως στον ήλιο μοίρα
Σε λίγο ο νόμος θα λέει "αν εργαστείς χ ψ χρόνια ως αναπληρωτής δικαιούσαι διορισμό"
Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.
σωστο και δικαιο!!διαφωνω στα κοινωνικα
Tι εννοείς; Διαφωνείς με το να προσμετρώνται τα κοινωνικά κριτήρια ή με την πρότασή μου να προσμετρώνται λιγότερο από τα υπόλοιπα κριτήρια; Στο συγκεκριμένο ζήτημα, όπως και στα άλλα, προσπάθησα να βρω τη χρυσή τομή, παρόλο που και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να μετρούν καθόλου για τον διορισμό, αλλά μόνον για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών. Ενδεχομένως να αποτελούσε λύση η πρόβλεψη κάποιων θέσεων αποκλειστικά για ειδικές κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνους, τρίτεκνους, ασθενείς κλπ) αντί για τη μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, αλλά τότε το κρίσιμο ζήτημα θα ήταν πόσες θέσεις σε σχέση με το σύνολο. Π.χ., στους πίνακες αναπληρωτών θεωρώ ότι οι ειδικές κατηγορίες μαζί με τους τρίτεκνους καταλαμβάνουν πολύ περισσότερες θέσεις από ό,τι θα έπρεπε. Άρα, χρειάζεται μια συμβιβαστική και δίκαιη λύση και σε αυτό το θέμα...
να προσμετράται και η πολύτεκνη και η τριτεκνη οικογένεια . Με μοριοδοτηση αλλά να προσμετράται
Αυτό πρότεινα κι εγώ, απλώς επισήμανα την ανάγκη να μοριοδοτούνται λιγότερο από τα υπόλοιπα: ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και επιστημονική κατάρτιση (βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακά). Αυτό το έκανα, γιατί στις φήμες για τις προθέσεις του υπουργείου που κυκλοφόρησαν έγινε λόγος για ισόποση μοριοδότηση τριών πυλώνων: προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά και κοινωνικά. Επειδή δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι η βαθμολογία του γραπτού ΑΣΕΠ δε θα μοριοδοτηθεί, θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνεται στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Ωστόσο, με την ισόποση μοριοδότηση κοινωνικών κριτηρίων δε συμφωνώ, γιατί αφενός παραβιάζει κάθε έννοια αξιοκρατίας στον τομέα της εκπαίδευσης, το - υποτιθέμενα- προνομιακό πεδίο της αξιοκρατίας, και αφετέρου επειδή δεν ισχύει σε καμιά προκήρυξη του ΑΣΕΠ, εξ όσων γνωρίζω. Επιμένω ότι ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η προκήρυξη ξεχωριστών θέσεων, όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ (ας με διορθώσει καποιος, αν κάνω λάθος σχετικά με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημόσιο).