*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1740246 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2156 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 05:20:54 μμ »
ΟΧΙ δεν είναι μονόδρομος ο γραπτός και ούτε πρόκειται να γίνει, διότι έχει μεγάλο κόστος διενέργειας και δεν συμφέρει τους έχοντες προϋπηρεσία, παρά μόνο τους νέους που τελειώνουν τώρα τις σχολές και δεν έχουν ούτως ή άλλως στον ήλιο μοίρα
Αν το Υπουργείο ορίσει υψηλό παράβολο, μια χαρά καλύπτονται τα έξοδα διενέργειας ενός νέου γραπτού ΑΣΕΠ! Και μη μου πεις ότι δεν θα έχει ή δεν θα βρει ο άλλος 50 ή 60 ευρώ να δώσει για τη συμμετοχή του!
Επίσης, μην κοιτάζεις καθόλου τι συμφέρει και ποιους, γιατί τα πράγματα είναι σαφή και οι προσφυγές θα πέσουν σωρηδόν!
Τέλος, τα υποτιμητικά σου σχόλια για τους νέους συναδέλφους δεν σε τιμούν καθόλου! Είναι σα να λες: το μέλλον του δημόσιου σχολείου ανήκει με "το έτσι θέλω" στους παλαιούς της εκπαίδευσης, αφού δεν μπορούν τώρα να καθίσουν να διαβάσουν και να γράψουν! Ωραίο σκεπτικό!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2157 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 05:23:51 μμ »
Μετα την 527 και περιπου 600 αναδρομικους διορισμους επιτυχοντων ΑΣΕΠΙΤΩΝ και δεκαδες προσφυγες στο ΣΤΕ επιτυχοντων του 04 και 06 εσεις συνεχιζετε να πιστευετε οτι θα διοριστειτε μονο με την προυπηρεσια ?

ΟΧΙ δεν είναι μονόδρομος ο γραπτός και ούτε πρόκειται να γίνει, διότι έχει μεγάλο κόστος διενέργειας και δεν συμφέρει τους έχοντες προϋπηρεσία, παρά μόνο τους νέους που τελειώνουν τώρα τις σχολές και δεν έχουν ούτως ή άλλως στον ήλιο μοίρα

Αποσυνδεδεμένος kosgian

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 478
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2158 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 05:33:32 μμ »
Εντω μεταξυ ενω εμεις "σφαζομαστε" για το νεο συστημα των διορισμων...το Υπουργειο πριν λιγες ημερες κατηργησε ενα σωρο μαθηματα απο τις εξετασεις και αργοτερα ισως και απο το σχολικο προγραμμα...Με αποτελεσμα στο μελλον να εχει και υπεραριθμους σε ορισμενες ειδικοτητες...Αλλα τωρα ποιος τα βλεπει αυτα οταν ο καθενας κοιταει  το "μαγαζακι" του.... 8)

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2159 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 06:40:44 μμ »
Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:21:32 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2160 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 06:45:04 μμ »
Σε λίγο ο νόμος θα λέει "αν εργαστείς χ ψ χρόνια ως αναπληρωτής δικαιούσαι διορισμό"
Μέχρι να το πει ας μην επαίρονται κάποιοι! Προς το παρόν όλες αυτές οι δηλώσεις είναι μη ρεαλιστικές. Κινούνται εκτός νομικού πλαισίου. Κουραστήκαμε να υποστηρίζεται πάντοτε το παράνομο, επειδή βολεύει και εξυπηρετεί.

Ας έρθει νέος νόμος με τα όρια που τόνισε κι ο υπουργός "μας" τα νομικά όρια και βλέπουμε...

Σίγουρα δεν θα χρειάζονται τόσο πολλοί εκπαιδευτικοί... Και δεν είναι ο περιορισμός των εξετάσεων που οδηγεί σε "κόψιμο" ωρών. Το δημογραφικό είναι όμως μια σκληρή πραγματικότητα.


Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2161 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 08:15:02 μμ »
Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.
σωστο και δικαιο!!διαφωνω στα κοινωνικα
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2162 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 08:24:56 μμ »
Νομιζω οτι το πιο δίκαιο σύστημα είναι αυτο που με βολευει εμένα.  Το ιδιο νομιζω οτι ισχύει και για τον κάθε έναν εδω μεσα. Ετσι δεν είναι. Όποιος διαφωνει ας μας πει την εκπαιδευτικη του προϊστορια και ποιο συστημα προτεινει.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1559
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2163 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 09:00:58 μμ »
Θα ξεκινήσω την τοποθέτησή μου από τη διαπίστωση ότι με ευθύνη κυρίως της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας η θεσμοθέτηση ενός αντικειμενικού συστήματος προσλήψεων εκπαιδευτικών έχει καταστεί γόρδιος δεσμός. Όσο κι αν τραβά το σκοινί κάθε ομάδα συμφερόντων προς τη μεριά της, δε θα νικήσει σε αυτή την διελκυστίνδα! Άρα, διαφαίνεται πως όποια λύση κι αν προκριθεί θα ευνοήσει αλλά και θα δυσαρεστήσει σε έναν βαθμό όλους. Απολύτως δικαιωμένος δε θα νιώσει κανείς, το θέμα είναι να μην γίνουν μεγάλες αδικίες! Τούτου λεχθέντος και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον μαθητών και εκπαιδευτικών, προτείνω γραπτό διαγωνισμό για όλους, ώστε να διασφαλιστούν ίσες ευκαρίες διεκδίκησης μιας θέσης για όλους, αλλά ταυτόχρονα και πρόβλεψη του δικαιώματος των εκπαιδευτικών να κρατήσουν καλύτερη βαθμολογία που τυχόν πέτυχαν σε παρελθόντες ΑΣΕΠ. Τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ θα πρέπει να προστεθούν στα μόρια της προϋπηρεσίας, χωρίς ταβάνι μεν αλλά με συντελεστή βαρύτητας που να διασφαλίζει μια ισορροπία μεταξύ ΑΣΕΠ και προϋπηρεσίας, αφού εξαιτίας της αδιοριστίας μιας ολόκληρης δεκαετίας οι προϋπηρεσίες έχουν γιγαντωθεί. Μια λύση θα ήταν ένα μόριο για κάθε μήνα προϋπηρεσίας, αλλα και ΟΛΑ τα μόρια του ΑΣΕΠ και όχι μόνο αυτά πάνω από τη βάση. Όσον αφορά την προϋπηρεσία, θεωρώ ότι θα πρέπει να μετρήσει μόνον η προϋπηρεσία σε δημόσιο σχολείο. Επειδή όμως δε γνωρίζω αν αυτό είναι εφικτό στο πλαίσιο της αξιοκρατίας και ισονομίας που το ΑΣΕΠ οφείλει να εξασφαλίζει, και εφόσον επιβάλλεται από το Σύνταγμα να μετρά και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο ή και η συναφής προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα, προτείνω να τεθεί ως προϋπόθεση ένταξης στον πίνακα αναπληρωτών/ μόνιμων διορισμών η βάση 55 στον γραπτό ΑΣΕΠ. Επίσης, η προϋπηρεσία στην ειδική θα πρέπει να μετρά μόνο στην ειδική και όχι και στη γενική. Συμπληρωματικά, επιβάλλεται να προσμετρώνται, όπως ίσχυε διαχρονικά, τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά κι ο βαθμός πτυχίου. Τέλος, τα κοινωνικά κριτήρια θα πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να προσμετρηθούν, αλλά όχι ισόποσα με ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, καθώς άλλοι τομείς του δημοσίου προσφέρονται περισσότερο για άσκηση κοινωνικής πολιτικής παρά η εκπαίδευση, όπου το κόστος του ενδεχομένου να παρεισφρήσουν άτομα ακατάλληλα για την εκπαίδευση θα το υποστούν οι ίδιοι οι μαθητές! Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού είναι πολύ δύσκολο να το ασκήσει κανείς με επιτυχία και προς όφελος των παιδιών και δε θα πρέπει να καθορίζεται το ποιος θα το ασκήσει από το πόσα παιδιά έχει ή άλλα τέτοια άσχετα με την εκπαίδευση κριτήρια.
Δεν θα κανω κανενα σχολιο πανω στην τοποθετηση σου..Θα αναφερθω μονο στον βαθμο πτυχιου και θα σου πω μια χρονια μπηκε στην μοριοδοτηση στην ειδικη αγωγη κατα το λομβερδιο θεωρημα και ευτυχως βγηκε την αλλη χρονια γιατι εκανε τους πινακες σαν τον ..... του.Ειδικα τωρα με την ενοποιηση των κλαδων οπου πχ στον κλαδο πε09 στους 100 πρωτους μονο το 20% εχει πτυχιο πανω απο 7....ξερεις ποσο ειναι το αντιστοιχο στους πε15 που μπηκαν και αυτοι στον κλαδο πε80 πλεον..στους 100 πρωτους ειναι το 70%...

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2164 στις: Οκτώβριος 13, 2018, 10:11:47 μμ »
σωστο και δικαιο!!διαφωνω στα κοινωνικα
Tι εννοείς; Διαφωνείς με το να προσμετρώνται τα κοινωνικά κριτήρια ή με την πρότασή μου να προσμετρώνται λιγότερο από τα υπόλοιπα κριτήρια; Στο συγκεκριμένο ζήτημα, όπως και στα άλλα, προσπάθησα να βρω τη χρυσή τομή, παρόλο που και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να μετρούν καθόλου για τον διορισμό, αλλά μόνον για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών. Ενδεχομένως να αποτελούσε λύση η πρόβλεψη κάποιων θέσεων αποκλειστικά για ειδικές κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνους, τρίτεκνους, ασθενείς κλπ) αντί για τη μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, αλλά τότε το κρίσιμο ζήτημα θα ήταν πόσες θέσεις σε σχέση με το σύνολο. Π.χ., στους πίνακες αναπληρωτών θεωρώ ότι οι ειδικές κατηγορίες μαζί με τους τρίτεκνους καταλαμβάνουν πολύ περισσότερες θέσεις από ό,τι θα έπρεπε. Άρα, χρειάζεται μια συμβιβαστική και δίκαιη λύση και σε αυτό το θέμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2018, 10:19:08 μμ από vougan »

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2165 στις: Οκτώβριος 14, 2018, 08:44:47 πμ »
Tι εννοείς; Διαφωνείς με το να προσμετρώνται τα κοινωνικά κριτήρια ή με την πρότασή μου να προσμετρώνται λιγότερο από τα υπόλοιπα κριτήρια; Στο συγκεκριμένο ζήτημα, όπως και στα άλλα, προσπάθησα να βρω τη χρυσή τομή, παρόλο που και εγώ προσωπικά θεωρώ ότι δε θα έπρεπε να μετρούν καθόλου για τον διορισμό, αλλά μόνον για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών. Ενδεχομένως να αποτελούσε λύση η πρόβλεψη κάποιων θέσεων αποκλειστικά για ειδικές κοινωνικές ομάδες (πολύτεκνους, τρίτεκνους, ασθενείς κλπ) αντί για τη μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων, αλλά τότε το κρίσιμο ζήτημα θα ήταν πόσες θέσεις σε σχέση με το σύνολο. Π.χ., στους πίνακες αναπληρωτών θεωρώ ότι οι ειδικές κατηγορίες μαζί με τους τρίτεκνους καταλαμβάνουν πολύ περισσότερες θέσεις από ό,τι θα έπρεπε. Άρα, χρειάζεται μια συμβιβαστική και δίκαιη λύση και σε αυτό το θέμα...
να προσμετράται και η πολύτεκνη και η τριτεκνη οικογένεια . Με μοριοδοτηση αλλά να προσμετράται
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος vougan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2166 στις: Οκτώβριος 14, 2018, 09:10:36 πμ »
να προσμετράται και η πολύτεκνη και η τριτεκνη οικογένεια . Με μοριοδοτηση αλλά να προσμετράται
Αυτό πρότεινα κι εγώ, απλώς επισήμανα την  ανάγκη να μοριοδοτούνται λιγότερο από τα υπόλοιπα: ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και επιστημονική κατάρτιση (βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακά). Αυτό το έκανα, γιατί στις φήμες για τις προθέσεις  του υπουργείου που κυκλοφόρησαν έγινε λόγος για ισόποση μοριοδότηση τριών πυλώνων: προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά και κοινωνικά. Επειδή δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι η βαθμολογία του γραπτού ΑΣΕΠ δε θα μοριοδοτηθεί, θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνεται στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Ωστόσο, με την ισόποση μοριοδότηση κοινωνικών κριτηρίων δε συμφωνώ, γιατί αφενός παραβιάζει κάθε έννοια αξιοκρατίας στον τομέα της εκπαίδευσης, το - υποτιθέμενα- προνομιακό πεδίο της αξιοκρατίας, και αφετέρου επειδή δεν ισχύει σε καμιά προκήρυξη του ΑΣΕΠ, εξ όσων γνωρίζω. Επιμένω ότι ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η προκήρυξη ξεχωριστών θέσεων, όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ (ας με διορθώσει καποιος, αν κάνω λάθος σχετικά με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημόσιο).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2018, 09:13:42 πμ από vougan »

Αποσυνδεδεμένος muk

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2167 στις: Οκτώβριος 14, 2018, 10:39:01 πμ »
Αυτό πρότεινα κι εγώ, απλώς επισήμανα την  ανάγκη να μοριοδοτούνται λιγότερο από τα υπόλοιπα: ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και επιστημονική κατάρτιση (βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακά). Αυτό το έκανα, γιατί στις φήμες για τις προθέσεις  του υπουργείου που κυκλοφόρησαν έγινε λόγος για ισόποση μοριοδότηση τριών πυλώνων: προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά και κοινωνικά. Επειδή δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι η βαθμολογία του γραπτού ΑΣΕΠ δε θα μοριοδοτηθεί, θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνεται στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Ωστόσο, με την ισόποση μοριοδότηση κοινωνικών κριτηρίων δε συμφωνώ, γιατί αφενός παραβιάζει κάθε έννοια αξιοκρατίας στον τομέα της εκπαίδευσης, το - υποτιθέμενα- προνομιακό πεδίο της αξιοκρατίας, και αφετέρου επειδή δεν ισχύει σε καμιά προκήρυξη του ΑΣΕΠ, εξ όσων γνωρίζω. Επιμένω ότι ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η προκήρυξη ξεχωριστών θέσεων, όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ (ας με διορθώσει καποιος, αν κάνω λάθος σχετικά με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημόσιο).

Στο υπολοιπο δημοσιο  πλεον δινεται παντως 15% των θεσεων  στους πολυτεκνους, 10% στους τριτεκνους, 10% στα ατομα με αναπηρια και 5% στα ατομα που εχουν προστατευομενο μελος ( τεκνο ή αδερφο αν θυμαμαι) με αναπηρια. Συνολο 40% των θεσεων καθε προκηρυξης.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1559
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2168 στις: Οκτώβριος 14, 2018, 10:40:40 πμ »
Αυτό πρότεινα κι εγώ, απλώς επισήμανα την  ανάγκη να μοριοδοτούνται λιγότερο από τα υπόλοιπα: ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία και επιστημονική κατάρτιση (βαθμός πτυχίου - μεταπτυχιακά). Αυτό το έκανα, γιατί στις φήμες για τις προθέσεις  του υπουργείου που κυκλοφόρησαν έγινε λόγος για ισόποση μοριοδότηση τριών πυλώνων: προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά και κοινωνικά. Επειδή δεν μπορώ καν να διανοηθώ ότι η βαθμολογία του γραπτού ΑΣΕΠ δε θα μοριοδοτηθεί, θεωρώ ότι συμπεριλαμβάνεται στα ακαδημαϊκά κριτήρια. Ωστόσο, με την ισόποση μοριοδότηση κοινωνικών κριτηρίων δε συμφωνώ, γιατί αφενός παραβιάζει κάθε έννοια αξιοκρατίας στον τομέα της εκπαίδευσης, το - υποτιθέμενα- προνομιακό πεδίο της αξιοκρατίας, και αφετέρου επειδή δεν ισχύει σε καμιά προκήρυξη του ΑΣΕΠ, εξ όσων γνωρίζω. Επιμένω ότι ίσως η καλύτερη λύση θα ήταν η προκήρυξη ξεχωριστών θέσεων, όπως γίνεται σε όλες τις προκηρύξεις ΑΣΕΠ (ας με διορθώσει καποιος, αν κάνω λάθος σχετικά με τις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ στο υπόλοιπο δημόσιο).
Σου ανεφερα καποιους απο τους λογους που ο βαθμος πτυχιου θα δημιουργησει προβληματα και επιμενεις...μαλλον πρεπει να εχεις 9 βαθμο πτυχιου...

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #2169 στις: Οκτώβριος 14, 2018, 11:05:25 πμ »
Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (Σ.Α.Ν.), ο Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων (ΠΑ.Σ.Α.Δ.) και η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (Π.Ε.Α.Δ.) ως τρεις θεσμικές συλλογικότητες των αναπληρωτών εκπαιδευτικών λειτουργών στην Πρωτοβάθμια και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ενόψει της εξαγγελίας από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ενός Συστήματος Μόνιμων Διορισμών υπό την εποπτεία του Α.Σ.Ε.Π., το οποίο θα αντικαταστήσει τις σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις του ν. 3848/2010, καταθέτουν την εξής Πρόταση:

1. προϋπηρεσία (1 μόριο για κάθε μήνα εργασίας)

2. μοριοδότηση (1 μόριο για κάθε μονάδα πάνω από τη βάση) του τελευταίου ΑΣΕΠ (2008), σε όποιον κλάδο υπάρχουν επιτυχόντες.

3. πτυχίο (ημερομηνία κτήσης του βασικού / βαθμός σε περίπτωση που τα προηγούμενα στοιχεία ισοσταθμίζονται)

Η Πρόταση αυτή:

(α) αποτελεί επί της ουσίας συγκερασμό των τριών «ιστορικών» τρόπων μόνιμων διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση.

(β) αποκαθιστά με δίκαιο τρόπο την πολυετή προσφορά χιλιάδων συναδέλφων στη δημόσια εκπαίδευση γιατί οι εκπαιδευτικοί ως αναπληρωτές σήκωσαν το βάρος των μνημονίων και με κόπους και θυσίες κράτησαν ανοιχτά τα σχολεία σε όλη την Ελλάδα.

(γ) δίνει τη δυνατότητα στην Πολιτεία να αποκαταστήσει στον ευαίσθητο τομέα της Δημόσιας Εκπαίδευσης την «κανονικότητα» για την εύρυθμη λειτουργία ενός Δημόσιου Αγαθού μετά από μια δεκαετία απουσίας μόνιμων διορισμών.

Σε κάθε περίπτωση, οι Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Λειτουργοί που εκπροσωπούνται από κοινού από τις θεσμικές συλλογικότητές τους (Σ.Α.Ν.-ΠΑ.Σ.Α.Δ.-Π.Ε.Α.Δ.) απαιτούν και πρέπει να έχουν λόγο στην τελική διαμόρφωση οποιουδήποτε σχετικού νομοθετήματος.
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159953
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 720
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 629
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.