Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Μήνυμα ξεκίνησε από: guestteacher στις Νοέμβριος 19, 2017, 10:40:04 πμ

Τίτλος: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 19, 2017, 10:40:04 πμ
Ολη η ανάλυση του αιρετού βρίσκεται εδώ

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/i-deyterovathmia-ekpaideysi-stin-ellada-2017

Προκαλεί πάντως ενδιαφέρον γιατί μετά την τοποθέτηση της παρούσας κυβέρνησης τόσο ο ίδιος όσο και ο Κοτσυφάκης έχουν σταματήσει να αναρτούν απολογισμούς που αναφέρονται σε μονίμους εκπαιδευτικούς ανά ειδικότητα (όπως τουλάχιστον κάνει η Αβθμια) και κυρίως να παραθέτει νούμερα αποχωρήσεων μόνο του ΚΥΣΔΕ και κυρίως μόνο παραιτήσεις. Επίσης το να αναφέρει νούμερα ειδικοτήτων με αναπληρωτές μέσα διαστρεβλώνει την πραγματικότητα μιας και δεν μπορει να γίνει σύγκριση από χρονιά σε χρονιά... Κε Κορδή προστατεύετε κάποιον ή σας ευνοεί αυτή η απόκρυψη μήπως;

YΓ1. Και κάτι τελευταίο, με χρήση όλων των ΦΕΚ από το 2010 έως σήμερα εγώ τις μειώσεις στην Δευτεροβάθμια (με οποιονδήποτε τρόπο όπως π.χ μετατάξεις) τις βγάζω περίπου 27800. Νομίζω ότι το νούμερο μου έχει θεαματική απόκλιση από τις 19000 αποχωρήσεις τις δικές σας... Για ξαναδείτε λίγο τα νούμερα....
YΓ2. Και για να παίξουμε λίγο με τα νούμερα....Ενώ σύμφωνα με το άρθρο σας σε έξι χρόνια οι σχολικές μονάδες μειώθηκαν κατά περίπου 12% και σε 20 χρόνια από τώρα οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας (εστω του Λυκείου) θα μειωθούν κατά 23% έχετε μαζί με τους προηγουμένους κατορθώσει να μειώσετε το προσωπικό της Δευτεροβάθμιας μέσα σε περίπου 7 χρόνια κατά 30% μόνο τους μόνιμους (για να μην μιλήσω για αναπληρωτές)...Ισως γιατί πρέπει να προσληφθούν κάποιοι άλλοι στο υπόλοιπο Δημόσιο (ακόμα και φέτος)....Και δεν μιλάω για νευραλγικά πόστα....Τι θα γίνει θα πείτε καμία αλήθεια κάποτε;
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: PROFITIS στις Νοέμβριος 19, 2017, 10:58:09 πμ
Ολη η ανάλυση του αιρετού βρίσκεται εδώ

http://www.alfavita.gr/arthron/ekpaideysi/i-deyterovathmia-ekpaideysi-stin-ellada-2017

Προκαλεί πάντως ενδιαφέρον γιατί μετά την τοποθέτηση της παρούσας κυβέρνησης τόσο ο ίδιος όσο και ο Κοτσυφάκης έχουν σταματήσει να αναρτούν απολογισμούς που αναφέρονται σε μονίμους εκπαιδευτικούς ανά ειδικότητα (όπως τουλάχιστον κάνει η Αβθμια) και κυρίως να παραθέτει νούμερα αποχωρήσεων μόνο του ΚΥΣΔΕ και κυρίως μόνο παραιτήσεις. Επίσης το να αναφέρει νούμερα ειδικοτήτων με αναπληρωτές μέσα διαστρεβλώνει την πραγματικότητα μιας και δεν μπορει να γίνει σύγκριση από χρονιά σε χρονιά... Κε Κορδή προστατεύετε κάποιον ή σας ευνοεί αυτή η απόκρυψη μήπως;

YΓ. Και κάτι τελευταίο, με χρήση όλων των ΦΕΚ από το 2010 έως σήμερα εγώ τις μειώσεις στην Δευτεροβάθμια (με οποιονδήποτε τρόπο όπως π.χ μετατάξεις) τις βγάζω περίπου 27800. Νομίζω ότι το νούμερο μου έχει θεαματική απόκλιση από τις 19000 αποχωρήσεις τις δικές σας... Για ξαναδείτε λίγο τα νούμερα....

Μερικες παρατηρησεις στο αρθρο του Κορδη (μελος του Συριζα)...30 χρονια στην Δθμια ειναι λιγο δυσκολο ως απιθανο να εχει καποιος... οποτε οι περισσοτεροι θα βγαινουν στα 67 ...πολλοι συναδελφοι μεχρι και τα 40 ακομη και τωρα εχουν ελαχιστα χρονια συνταξιοδοτησης...Βεβαια αυτο σημαινει ενταφιασμος των οποιων ελπιδων διατηρουν οι νεοι συναδελφοι....για δορισμο...

Επισης φανταστειτε καθηγητη στα 67 και μαθητη στα 17....τραγικο...ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ Διαφορα...Πως θα επικοινωνουν αυτοι? Για να μη μιλησω για τις σωματικες και ψυχικες δυναμεις ενος 67χρονου...
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:07:18 πμ
Μερικες παρατηρησεις στο αρθρο του Κορδη (μελος του Συριζα)...30 χρονια στην Δθμια ειναι λιγο δυσκολο ως απιθανο να εχει καποιος... οποτε οι περισσοτεροι θα βγαινουν στα 67 ...πολλοι συναδελφοι μεχρι και τα 40 ακομη και τωρα εχουν ελαχιστα χρονια συνταξιοδοτησης...Βεβαια αυτο σημαινει ενταφιασμος των οποιων ελπιδων διατηρουν οι νεοι συναδελφοι....για δορισμο...

Επισης φανταστειτε καθηγητη στα 67 και μαθητη στα 17....τραγικο...ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ Διαφορα...Πως θα επικοινωνουν αυτοι? Για να μη μιλησω για τις σωματικες και ψυχικες δυναμεις ενος 67χρονου...

Αυτό το έχουν λύσει το θέμα αλλά δεν τολμάνε να το πουν....
Όταν φτάσει σε μια ηλικία που δεν θα αντέχεις (το 17 που λες είναι καλό γιατί παίζει και μαθητής 7 και να κάνεις εφημερίες με γονείς στα κάγκελα) τότε θα αναγκαστείς να στελεχώσεις υπηρεσίες εκτός σχολικής τάξης με απόσπαση ή μετάταξη αν είσαι μόνιμος (για τους αναπληρωτές δεν τους ενδιαφέρει το ποιος μιας και αυτό που τους νοιάζει είναι το πόσοι)...Και η αναλογία αναπληρωτών - μονίμων θα αλλάξει άρδην. Η λογική τους που δεν τολμούν να πουν είναι η εξής....Οι υπόλοιποι Δ.Υ. καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες...Στην εκπαίδευση βλέπουν ανθρωπομήνες και λόγω των συνθηκών του επαγγέλματος δεν συμφέρει να έχεις μόνιμους (στο μυαλό τους).... Με λιγότερες εισφορές και με επίδομα ανεργίας σου λένε παίρνεις πάνω κάτω ετησίως όσα οι μόνιμοι...Και από ότι φαίνεται βρίσκουν ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά οπότε όλοι ;;;  ευχαιριστημένοι....
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: PROFITIS στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:19:35 πμ
Αυτό το έχουν λύσει το θέμα αλλά δεν τολμάνε να το πουν....
Όταν φτάσει σε μια ηλικία που δεν θα αντέχεις (το 17 που λες είναι καλό γιατί παίζει και μαθητής 7 και να κάνεις εφημερίες με γονείς στα κάγκελα) τότε θα αναγκαστείς να στελεχώσεις υπηρεσίες εκτός σχολικής τάξης με απόσπαση ή μετάταξη αν είσαι μόνιμος (για τους αναπληρωτές δεν τους ενδιαφέρει το ποιος μιας και αυτό που τους νοιάζει είναι το πόσοι)...Και η αναλογία αναπληρωτών - μονίμων θα αλλάξει άρδην. Η λογική τους που δεν τολμούν να πουν είναι η εξής....Οι υπόλοιποι Δ.Υ. καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες...Στην εκπαίδευση βλέπουν ανθρωπομήνες και λόγω των συνθηκών του επαγγέλματος δεν συμφέρει να έχεις μόνιμους (στο μυαλό τους).... Με λιγότερες εισφορές και με επίδομα ανεργίας σου λένε παίρνεις πάνω κάτω ετησίως όσα οι μόνιμοι...Και από ότι φαίνεται βρίσκουν ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά οπότε όλοι ;;;  ευχαιριστημένοι....

Eνα κατεργο θα ειναι για μαθητες και εκπαιδευτικους ...ο 67χρονος παππουλης/γιαγια θα κυνηγαει 15χρονα μεσα στην ταξη...φανταστειτε εικονα...Αλλα ειπαμε ΜΝΗΜΟΝΙΟ το οποιο καποιοι εδω μεσα δεν θελουν να καταλαβουν τι σημαινει... 8)
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:45:15 πμ
Αυτό το έχουν λύσει το θέμα αλλά δεν τολμάνε να το πουν....
Όταν φτάσει σε μια ηλικία που δεν θα αντέχεις (το 17 που λες είναι καλό γιατί παίζει και μαθητής 7 και να κάνεις εφημερίες με γονείς στα κάγκελα) τότε θα αναγκαστείς να στελεχώσεις υπηρεσίες εκτός σχολικής τάξης με απόσπαση ή μετάταξη αν είσαι μόνιμος (για τους αναπληρωτές δεν τους ενδιαφέρει το ποιος μιας και αυτό που τους νοιάζει είναι το πόσοι)...Και η αναλογία αναπληρωτών - μονίμων θα αλλάξει άρδην. Η λογική τους που δεν τολμούν να πουν είναι η εξής....Οι υπόλοιποι Δ.Υ. καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες...Στην εκπαίδευση βλέπουν ανθρωπομήνες και λόγω των συνθηκών του επαγγέλματος δεν συμφέρει να έχεις μόνιμους (στο μυαλό τους).... Με λιγότερες εισφορές και με επίδομα ανεργίας σου λένε παίρνεις πάνω κάτω ετησίως όσα οι μόνιμοι...Και από ότι φαίνεται βρίσκουν ανθρώπους να κάνουν τη δουλειά οπότε όλοι ;;;  ευχαιριστημένοι....


   Άμα παίρνουν όσα και οι μόνιμοι γιατί δεν τους διορίζουν να φανούν και καλοί;;
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:47:28 πμ
Eνα κατεργο θα ειναι για μαθητες και εκπαιδευτικους ...ο 67χρονος παππουλης/γιαγια θα κυνηγαει 15χρονα μεσα στην ταξη...φανταστειτε εικονα...Αλλα ειπαμε ΜΝΗΜΟΝΙΟ το οποιο καποιοι εδω μεσα δεν θελουν να καταλαβουν τι σημαινει... 8)
[/b]


     Πως εξηγείς το συσχετισμό μνημονίων -διορισμών σε άλλα υπουργεία;;;;; Άντε να το μεταφέρουμε και εδώ το ποιηματάκι. Μονότονος εσύ, μονότονη κι εγώ....
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:56:34 πμ

   Άμα παίρνουν όσα και οι μόνιμοι γιατί δεν τους διορίζουν να φανούν και καλοί;;

Για πολλούς λόγους...

1) Ο κυριότερος γιατί δεν θα μπορούν να τους απολύσουν εύκολα (μιλάμε πάντα για 2017 μιας και στο μέλλον όλα είναι πιθανά)
2) Γιατί πληρώνονται μέσω ΕΣΠΑ (η πλειοψηφία)
3) Γιατί παίρνουν αυτούς που θέλουν και όπου τους θέλουν και από του χρόνου πάλι αλλαγές
4) Γιατί ο κάθε Υπουργός Παιδείας μπορεί με λίγες αυξομειώσεις ωρών να εξυπηρετήσει αποφοίτους συγκεκριμένων Πανεπιστημιάκων ιδρυμάτων ή ΤΕΙ
5)....
6)....

Οσο για τα χρήματα (καθαρά) όντως παίρνουν περίπου τα ίδια σε ετήσια βάση (με την προυπόθεση ότι οι αναπληρωτές προσλαμβάνονται Σεπτέμβριο και δικαιούνται επίδομα ανεργίας για 2 μήνες) αφού οι εισφορές επιστρέφουν στο κράτος μιας και ποτέ δεν μπήκαν στους λογαριασμούς. Η μόνη διαφορά είναι πως οι αναπληρωτές ετησίως χάνουν 2 μήνες συνατξιοδότησης, αλλά σε μια κοινωνία  που δεν ξέρεις τι σύνταξη θα πάρεις και πότε και μάλιστα αρκετοί εμφανίζονται να εργαζονται έξω για 200 ευρώ επίσημα και κάποια άλλα μαύρα αυτά είναι ψιλά γράμματα ή ποιος ζει ποιος πεθαίνει μετά από 20-30-40 χρόνια...
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: PROFITIS στις Νοέμβριος 19, 2017, 11:59:49 πμ
[/b]


     Πως εξηγείς το συσχετισμό μνημονίων -διορισμών σε άλλα υπουργεία;;;;; Άντε να το μεταφέρουμε και εδώ το ποιηματάκι. Μονότονος εσύ, μονότονη κι εγώ....

Πες μου τα Υπουργεια και τα νουμερα διορισμων ...τοτε...για να κανουμε συγκρισεις...
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 12:09:10 μμ
Πες μου τα Υπουργεια και τα νουμερα διορισμων ...τοτε...για να κανουμε συγκρισεις...

    Αν στο εξωτερικό που βρίσκεσαι εκτός από το να γράφεςι στο πδε ,σερφάρεις και στο ιντερνετ ή έχεις μεσω διαδικτύου  τη δυνατότητα να διαβάζεις ελληνικές εφημερίδες θα δεις ότι βγαίνουν προκηρύξεις για μόνιμο προσωπικό σε ελτα , δήμους , νοσοκομεία , υπουργείο πολιτισμού κλ κλπ κλπ. Στα περισσότερα από αυτά οι προκυρήξεις είναι κυρίως φωτογραφικές. Τελευταία όπως έγραψα στο άλλο νημα 22-24 -επίσης φωτογραφικές- για υπαλλήλους της βουλής τις οποίες εξήγγειλε ο Βούτσης. Όπως χαρακτηριστικά έγραψα και στο άλλλο νήμα, περίμενα ότι κάποιοι θα χρησιμοποιούσαν τον αριθμό προσλήψεων ως δικαιολογια. Μόνο που είναι δικαιολογία φτηνή , γιατί 1ον προσλήψεις δε γίνονται με βάση το που χρειάζονται πιο λίγοι , αλλά, με βάση το που χρειάζονται άτομα. Αφού στην εκπαίδευση υπάρχουν πολλά κενά εκεί υπάρχουν ανάγκες, και όχι αν λείπει κάπου κλαποιος κλητληρας. Και 2ον ας υπήρχε η αναλογία 1:5 και στην εκπαίδεσυη κ ας διόριζαν έστω και 50 άτομα κάθε χρόνο και ας έλεγαν τίτε δε μπορούμε περισσότερους λόγω μνημονίων. Όταν δεν διορίζουν καθόλου, ούτε έναν για δείγμα δε φταίει κατά την ταπεινή μου άποψη το μνημόνιο, αλλά άλλοι σκοποι.....
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: PROFITIS στις Νοέμβριος 19, 2017, 12:13:50 μμ
    Αν στο εξωτερικό που βρίσκεσαι εκτός από το να γράφεςι στο πδε ,σερφάρεις και στο ιντερνετ ή έχεις μεσω διαδικτύου  τη δυνατότητα να διαβάζεις ελληνικές εφημερίδες θα δεις ότι βγαίνουν προκηρύξεις για μόνιμο προσωπικό σε ελτα , δήμους , νοσοκομεία , υπουργείο πολιτισμού κλ κλπ κλπ. Στα περισσότερα από αυτά οι προκυρήξεις είναι κυρίως φωτογραφικές. Τελευταία όπως έγραψα στο άλλο νημα 22-24 -επίσης φωτογραφικές- για υπαλλήλους της βουλής τις οποίες εξήγγειλε ο Βούτσης. Όπως χαρακτηριστικά έγραψα και στο άλλλο νήμα, περίμενα ότι κάποιοι θα χρησιμοποιούσαν τον αριθμό προσλήψεων ως δικαιολογια. Μόνο που είναι δικαιολογία φτηνή , γιατί 1ον προσλήψεις δε γίνονται με βάση το που χρειάζονται πιο λίγοι , αλλά, με βάση το που χρειάζονται άτομα. Αφού στην εκπαίδευση υπάρχουν πολλά κενά εκεί υπάρχουν ανάγκες, και όχι αν λείπει κάπου κλαποιος κλητληρας. Και 2ον ας υπήρχε η αναλογία 1:5 και στην εκπαίδεσυη κ ας διόριζαν έστω και 50 άτομα κάθε χρόνο και ας έλεγαν τίτε δε μπορούμε περισσότερους λόγω μνημονίων. Όταν δεν διορίζουν καθόλου, ούτε έναν για δείγμα δε φταίει κατά την ταπεινή μου άποψη το μνημόνιο, αλλά άλλοι σκοποι.....

50 ? ? ?....Καλημερα...και Περαστικα....
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 12:21:54 μμ
50 ???....Καλημερα...και Περαστικα....

 Το 50 ήταν τρόπος του λέγειν για να σου δείξω ότι αν υπήρχε πραγματικά θέμα δεσμευσεων θα έκαναν έστω αυτό, αλλά απο τη στιγμή που δεν κάνουν ούτε αυτό δεν είναι θέμα μνημονίων και άλλων σδημοσιονομικών κωλυμμάτων. Αν δεν το καταλαβαίνεις περαστικά δικά σου. ΑΝ -πράγμα το οποίο πιστεύω ότι συμβαίνει- το καταλαβαίνεις πολύ καλά ,άλλα, στην προσπάθειά σου να αποπροσανατολίσεις και να σαμποτάρεις προσπάθεις, όντως περαστικά μας μιας κ ενώ σε έχουμε πάρει χαμπάρι ασχολούμαστε ακόμα μαζί σου. Εγώ προσωπικά το κάνω μόνο και μόνο για να μη σου πράσει ούτε για μια στιγμή η ιδέα ότι με έχεις με τα σαθρά σου επιχειρήματα αποστομώσει . Επίσης, για μια ακόμα φορά δεν απάντησες γοα τα άλλα υπουργεία. Και το σταματάω εδώ γιατί πραγματικά σε λυπάμαι ου δεν μπορείς να απαντήσεις. Ειλικρινά πλέον μου έρχεσαι φοβερά κρίμα. Έχεις στριμωχτεί τόσο πολύ που το γεγονός ότι δεν έχεις απαντήσει ενώ σου έχω κάνει αυτή την ερώτηση δεκάδες φορές πάντα υην προσπερνάς καθώς δεν έχεις τι να πεις.!!!!!!!!!!!! Συνέχισε σαν τον Καρρά στην Παριζιάνα:  Υπάρχουν μνημόνια .... Δεν υπάρχουν παιδιά....   Υπάρχουν μνημόνια .... Δεν υπάρχουν παιδιά....   Υπάρχουν μνημόνια .... Δεν υπάρχουν παιδιά....   Υπάρχουν μνημόνια .... Δεν υπάρχουν παιδιά....   
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 12:28:48 μμ
Και ως συνήθως κουβέντα για τοπ πάπλωμα . Μου είπες να σου πω υπουργεία και σου ανέφερα. Αλλά ούτε γι αυτά είπες κάτι. ΚΌλλησες στο 50.. Αμναμενόμενο για εσεένα. Εγώ το περίμενα. Να το δουν κι άλλοι ήθελα... Και το είδαν.... και κατάλαβαν.....
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: PROFITIS στις Νοέμβριος 19, 2017, 01:08:39 μμ
Και ως συνήθως κουβέντα για τοπ πάπλωμα . Μου είπες να σου πω υπουργεία και σου ανέφερα. Αλλά ούτε γι αυτά είπες κάτι. ΚΌλλησες στο 50.. Αμναμενόμενο για εσεένα. Εγώ το περίμενα. Να το δουν κι άλλοι ήθελα... Και το είδαν.... και κατάλαβαν.....

Γιατι δεν μου λες καλυτερα ποιος σε ζει εσενα ...?
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 01:24:48 μμ
Δουλεύω καρδιά μου πάντα από την πρώτη φάση. Έχω την τύχη να είναι η μόνιμη κατοικία μου σε ένα νομό πολύ κοντά σε έναν άλλο που παίρνει αρκετούς αμανπληρωτές , οπότε δε χρειάζεται τις περισσότερες χρονιές-όχι όλες βέβαια από όσες έχω εργαστεί- να ξοδεύω πολλά για μετακινήσεις στις αρχες, και κάποιες χρονιές γίνονται δρομολόγια με γκρουπάκια συναδέλφων οπότε τις μισές χρονιές από αυτές που δουλέυω δε χρειάστηκε να νοικιάζω. Δεν κάνω έξαλλή ζωή με μπουζούκια, ταξίδια στο εξωτερικό, όπως αρκετοί άλλοι συνάδελφοι, οπότε κια με το επιδομα ανεργίας τη βγάζω αξιοπρεπώς τα καλοκαίρια πάλι με μετρημένη ζωή. Στην εφορία εργάζεσαι εσύ;  Αυτά μέχρι στιγμής.Επειδή αυτό δεν μου εξασφαλίζει το μέλλον, παλεύω να διοριστώ , παρά ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΦΙΛΟΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙΣ ΑΠΌ ΤΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ.   Ικανοποιήθηκες; Αν ναι θα μου απάντησεις και εσύ με τη σειρά σου για το συσχετισμό μνημονίων-διορισμών σε  άλλα υπουργεία;;;; Υποθέτω πως δεν θα μου απαντήσεις !!!!!!!
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 19, 2017, 01:33:18 μμ
Αν μου επιτρέπετε για να το κλείσω κάπου εδώ μιας και η προσωπική αντιπαράθεση δεν ευνοεί κανένα και κουράζει και τους υπόλοιπους .
Τα στοιχέια υπάρχουν εδώ....


http://apografi.yap.gov.gr/apografi

Και στα στοιχεία αυτά όμως οι μετονομασίες και οι διασπάσεις - συγχωνεύσεις Υπουργείων σε αποπροσανατολίζουν. Ασε που παλιότερα δεν ήξερες πόσοι διορίζονται και πόσοι μετατάσονται.
Διαχρονικά οι κυβερνώντες έχουν τον τρόπο να παίζουν μπάλα και να μην του παίρνουν μυρωδιά ή ακόμα και αν τους παρουν να τα μπαλώνουν...

ΥΓ. @νέμι.... Ακόμα και να διοριστείς - που στο εύχομαι - ίσως λέω ίσως να καταλάβεις ότι η "οδύσσεια" σου θα συνεχιστεί...Πολλές φορές όσο οξύμωρο και αν ακούγεται η αναπλήρωση μπορεί να είναι πιο συμφέρουσα από την μονιμότητα... Φυσικά αυτό δεν ισχύει για όλους...
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: νεμι στις Νοέμβριος 19, 2017, 01:48:42 μμ
Αν μου επιτρέπετε για να το κλείσω κάπου εδώ μιας και η προσωπική αντιπαράθεση δεν ευνοεί κανένα και κουράζει και τους υπόλοιπους .
Τα στοιχέια υπάρχουν εδώ....


http://apografi.yap.gov.gr/apografi

Και στα στοιχεία αυτά όμως οι μετονομασίες και οι διασπάσεις - συγχωνεύσεις Υπουργείων σε αποπροσανατολίζουν. Ασε που παλιότερα δεν ήξερες πόσοι διορίζονται και πόσοι μετατάσονται.
Διαχρονικά οι κυβερνώντες έχουν τον τρόπο να παίζουν μπάλα και να μην του παίρνουν μυρωδιά ή ακόμα και αν τους παρουν να τα μπαλώνουν...

ΥΓ. @νέμι.... Ακόμα και να διοριστείς - που στο εύχομαι - ίσως λέω ίσως να καταλάβεις ότι η "οδύσσεια" σου θα συνεχιστεί...Πολλές φορές όσο οξύμωρο και αν ακούγεται η αναπλήρωση μπορεί να είναι πιο συμφέρουσα από την μονιμότητα... Φυσικά αυτό δεν ισχύει για όλους...


   Έχεις απόλυτο δίκιο γι αυτό το σταματάω εδώ καθώς υπάρχει συγκεκριμένο άλλο νήμα για αυτό το θέμα. Απλά ακόμα και αν κουράζουν κάποιες συμπεριφορές καλό είναι να ξεσκεπάζονται οι προσωπικότητές τους , όχι για κάποιον άλλο λόγο, παρα μόνο τη βαρύτητα και αξιοποιστία των λόγων τους. Τέλος εδώ.
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: gia 96 στις Νοέμβριος 19, 2017, 03:30:56 μμ
Αν μου επιτρέπετε για να το κλείσω κάπου εδώ μιας και η προσωπική αντιπαράθεση δεν ευνοεί κανένα και κουράζει και τους υπόλοιπους .
Τα στοιχέια υπάρχουν εδώ....


http://apografi.yap.gov.gr/apografi

Και στα στοιχεία αυτά όμως οι μετονομασίες και οι διασπάσεις - συγχωνεύσεις Υπουργείων σε αποπροσανατολίζουν. Ασε που παλιότερα δεν ήξερες πόσοι διορίζονται και πόσοι μετατάσονται.
Διαχρονικά οι κυβερνώντες έχουν τον τρόπο να παίζουν μπάλα και να μην του παίρνουν μυρωδιά ή ακόμα και αν τους παρουν να τα μπαλώνουν...

ΥΓ. @νέμι.... Ακόμα και να διοριστείς - που στο εύχομαι - ίσως λέω ίσως να καταλάβεις ότι η "οδύσσεια" σου θα συνεχιστεί...Πολλές φορές όσο οξύμωρο και αν ακούγεται η αναπλήρωση μπορεί να είναι πιο συμφέρουσα από την μονιμότητα... Φυσικά αυτό δεν ισχύει για όλους...
Σαφώς η αναπλήρωση δεν γίνεται να συγκριθεί με την μονιμότητα ενός διορισμένου εκπαιδευτικού για πολλούς λόγους, αλλά πρωτίστως γιατί ο μόνιμος γνωρίζει πως τα επόμενα 3-5 χρόνια θα έχει μια σταθερή βάση, μια σταθερή εργασία, ένα σχολείο σταθερό, μια σταθερή κατοικία, στην οποία θα μπορεί να φέρει και την οικογένειά του, ώστε να μην την αποχωρίζεται για κάποιους μήνες, όπως γίνεται με τους αναπληρωτές. Αποτέλεσμα αυτών θα είναι ο εκπαιδευτικός να κάνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς σωστά την δουλειά του κι όχι να τρέχει να ολοκληρώσει την ύλη, όταν προσλαμβάνεται ως ΑΚΩ τον Νοέμβριο π.χ. , να είναι πιο παραγωγικός, πιο αποτελεσματικός, πιο υπεύθυνος, εφόσον γνωρίζει ότι τους ίδιους μαθητές θα τους ξανασυναντήσει τα επόμενα χρόνια. Θα δημιουργηθεί ένα δέσιμο του μόνιμου εκπαιδευτικού με το σχολείο στο οποίο θα υπηρετεί, με τα παιδιά, τους συναδέλφους και την τοπική κοινωνία. Τέλος, μια ακόμη σημαντική διαφορά έχει να κάνει με την ψυχολογία του εκπαιδευτικού, καθώς ο αναπληρωτής νιώθει πιο μειονεκτικά και "δεύτερης κατηγορίας" συνάδελφος (ας μου επιτραπεί ο όρος), αφού δεν έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν μόνιμο, ενώ ο μόνιμος νιώθει πιο ασφαλής και πιο δικαιωμένος! Φυσικά, υπάρχουν κι άλλα που θα μπορούσα να γράψω, αλλά μένω σ'αυτά!

Και επειδή, όπως διάβασα, από το 2021-2022 όλοι οι εκπαιδευτικοί θα συνταξιοδοτούνται στα 67, (εκτός κι αν κάποιος έχει 40 χρόνια εργασίας, οπότε θα μπορεί να αποχωρήσει στα 62 του έτη) ό,τι κινητοποιήσεις έχουμε πρόθεση να κάνουμε, επείγει να τις κάνουμε ΤΩΡΑ! Ή διορισμοί ΑΜΕΣΑ ή αλλιώς ας αλλάξουμε επαγγελματική κατεύθυνση/παραλλαγή!
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 20, 2017, 09:12:42 πμ
Σαφώς η αναπλήρωση δεν γίνεται να συγκριθεί με την μονιμότητα ενός διορισμένου εκπαιδευτικού για πολλούς λόγους, αλλά πρωτίστως γιατί ο μόνιμος γνωρίζει πως τα επόμενα 3-5 χρόνια θα έχει μια σταθερή βάση, μια σταθερή εργασία, ένα σχολείο σταθερό, μια σταθερή κατοικία, στην οποία θα μπορεί να φέρει και την οικογένειά του, ώστε να μην την αποχωρίζεται για κάποιους μήνες, όπως γίνεται με τους αναπληρωτές. Αποτέλεσμα αυτών θα είναι ο εκπαιδευτικός να κάνει από την αρχή της σχολικής χρονιάς σωστά την δουλειά του κι όχι να τρέχει να ολοκληρώσει την ύλη, όταν προσλαμβάνεται ως ΑΚΩ τον Νοέμβριο π.χ. , να είναι πιο παραγωγικός, πιο αποτελεσματικός, πιο υπεύθυνος, εφόσον γνωρίζει ότι τους ίδιους μαθητές θα τους ξανασυναντήσει τα επόμενα χρόνια. Θα δημιουργηθεί ένα δέσιμο του μόνιμου εκπαιδευτικού με το σχολείο στο οποίο θα υπηρετεί, με τα παιδιά, τους συναδέλφους και την τοπική κοινωνία. Τέλος, μια ακόμη σημαντική διαφορά έχει να κάνει με την ψυχολογία του εκπαιδευτικού, καθώς ο αναπληρωτής νιώθει πιο μειονεκτικά και "δεύτερης κατηγορίας" συνάδελφος (ας μου επιτραπεί ο όρος), αφού δεν έχει τα ίδια δικαιώματα με έναν μόνιμο, ενώ ο μόνιμος νιώθει πιο ασφαλής και πιο δικαιωμένος! Φυσικά, υπάρχουν κι άλλα που θα μπορούσα να γράψω, αλλά μένω σ'αυτά!

Και επειδή, όπως διάβασα, από το 2021-2022 όλοι οι εκπαιδευτικοί θα συνταξιοδοτούνται στα 67, (εκτός κι αν κάποιος έχει 40 χρόνια εργασίας, οπότε θα μπορεί να αποχωρήσει στα 62 του έτη) ό,τι κινητοποιήσεις έχουμε πρόθεση να κάνουμε, επείγει να τις κάνουμε ΤΩΡΑ! Ή διορισμοί ΑΜΕΣΑ ή αλλιώς ας αλλάξουμε επαγγελματική κατεύθυνση/παραλλαγή!

Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα λες εντούτοις στα κόκκινα διαφωνώ.
Οταν με το καλό διορίστεις θα διαπιστώσεις ότι όσα σημείωσα με κόκκινο δεν ισχύουν. Τουλάχιστον όχι για όλες τις ειδικότητες. Θα διαπιστώσεις ακόμα ότι ο μισθός του νεοδιοριζόμενου κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις ενώ δύσκολο έως αδύνατο να διοριστείς σε μεγάλο αστικό κέντρο κάτι που κάποιες ειδικότητες αναπληρωτών το πετυχαίνουν αν είναι ψηλά στον Πίνακα. Οι 1000+ ανευ αποδοχών δε νομίζω εξάλλου ότι είναι όλες για συνέχιση της άδειας ανατροφής...

ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση ο διορισμός είναι η φυσική κατάληξη κάποιου ο οποίος παιδεύεται αρκετά χρόνια στην εκπάιδευση, είναι κάποιας ηλικίας και δεν έχει άλλες επιλογές. Αυτό χωρίς διάθεση να θίξω κανένα.
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: gia 96 στις Νοέμβριος 20, 2017, 09:28:25 πμ
Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα λες εντούτοις στα κόκκινα διαφωνώ.
Οταν με το καλό διορίστεις θα διαπιστώσεις ότι όσα σημείωσα με κόκκινο δεν ισχύουν. Τουλάχιστον όχι για όλες τις ειδικότητες. Θα διαπιστώσεις ακόμα ότι ο μισθός του νεοδιοριζόμενου κρύβει δυσάρεστες εκπλήξεις ενώ δύσκολο έως αδύνατο να διοριστείς σε μεγάλο αστικό κέντρο κάτι που κάποιες ειδικότητες αναπληρωτών το πετυχαίνουν αν είναι ψηλά στον Πίνακα. Οι 1000+ ανευ αποδοχών δε νομίζω εξάλλου ότι είναι όλες για συνέχιση της άδειας ανατροφής...

ΥΓ. Σε κάθε περίπτωση ο διορισμός είναι η φυσική κατάληξη κάποιου ο οποίος παιδεύεται αρκετά χρόνια στην εκπάιδευση, είναι κάποιας ηλικίας και δεν έχει άλλες επιλογές. Αυτό χωρίς διάθεση να θίξω κανένα.
Συνάδελφε, αν ρωτούσες όλους τους σημερινούς αναπληρωτές τι προτιμούν:τον διορισμό ή την αδιέξοδη αναπλήρωση, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ θα σου απαντούσαν τον διορισμό, γιατί όπως γράφεις κι εσύ είναι η φυσική κατάληξη και η δικαίωση ενός εκπαιδευτικού που έχει μελετήσει, που έχει κουραστεί, που έχει εξελιχθεί σε γνώσεις, που έχει προσπαθήσει!
Όσο για τον μισθό του πρωτοδιόριστου, είναι γνωστό ότι είναι χαμηλός, αλλά δεν καταλαβαίνω από που έχει επικρατήσει η λανθασμένη αντίληψη πως στους αναπληρωτές "μένουν" λεφτά! Εγώ προσωπικά πάντα έμπαινα μέσα οικονομικά, είτε λόγω των καθημερινών μετακινήσεων (βενζίνες, φθορά αυτοκινήτου, σέρβις), είτε λόγω ενοικίων κλπ. αναπόφευκτων εξόδων σ'ένα μακρινό μέρος. Και για τα αστικά κέντρα, εμένα προσωπικά δεν με πολυαπασχολεί και η επαρχία έχει τα καλά της, αρκεί ο άλλος να μην είναι "κακομαθημένος"!
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: guestteacher στις Νοέμβριος 20, 2017, 09:37:06 πμ
Συνάδελφε, αν ρωτούσες όλους τους σημερινούς αναπληρωτές τι προτιμούν:τον διορισμό ή την αδιέξοδη αναπλήρωση, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ θα σου απαντούσαν τον διορισμό, γιατί όπως γράφεις κι εσύ είναι η φυσική κατάληξη και η δικαίωση ενός εκπαιδευτικού που έχει μελετήσει, που έχει κουραστεί, που έχει εξελιχθεί σε γνώσεις, που έχει προσπαθήσει!
Όσι για τον μισθό του πρωτοδιόριστου, είναι γνωστό ότι είναι χαμηλός, αλλά δεν καταλαβαίνω από που έχει επικρατήσει η λανθασμένη αντίληψη πως στους αναπληρωτές "μένουν" λεφτά! Εγώ προσωπικά πάντα έμπαινα μέσα οικονομικά, είτε λόγω των καθημερινών μετακινήσεων (βενζίνες, φθορά αυτοκινήτου, σέρβις), είτε λόγω ενοικίων κλπ. αναπόφευκτων εξόδων σ'ένα μακρινό μέρος. Και για τα αστικά κέντρα, εμένα προσωπικά δεν με πολυαπασχολεί και η επαρχία έχει τα καλά της, αρκεί ο άλλος να μην είναι "κακομαθημένος"!

Κάποιες διευκρινήσεις. Εγώ και εσύ δεν καλύπτουμε όλες τις περιπτώσεις. Αν δεις πολλοί δεν αποδέχθηκαν διορισμό, πολλοί παραιτούνται και όχι για λόγους υγείας ούτε συνταξιοδότησης κατι που πριν μερικά χρόνια ήταν αδιανόητο. Αυτό πρέπει να μας λέει κάτι. Και για να στο πω πιο απλά αν είναι να διοριστεί στο υπόλοιπο Δημόσιο ή καθηγητής απλά λέω ξανασκέψου το. Αν έχεις βολευτεί με το να είσαι αναπληρωτής και με ιδιαίτερα κοντά στον τόπο σου κάθε χρόνο ξανασκέψου το. Είπα και πριν το ότι ο διορισμός είναι για κάποιους ή τους περισσότερους δεν σημαίνει ότι είναι για όλους. Και επειδή ο διορισμός είναι απόφαση ζωής αν κάποιος είναι να ξεκινήσει να γίνει αναπληρωτής τώρα απλά να το ξανασκεφτεί.

ΥΓ. Και για να το κλείσω από την πλευρά μου για να μην κουράζω. Δες τα κόκκινα γράμματα πάνω και αποφάσισε για πόσο το αντέχεις να μην γίνεται αυτό. Καλημέρα σου.
Τίτλος: Απ: H Εκπαίδευση το 2017
Αποστολή από: gia 96 στις Νοέμβριος 20, 2017, 10:20:51 πμ
Κάποιες διευκρινήσεις. Εγώ και εσύ δεν καλύπτουμε όλες τις περιπτώσεις. Αν δεις πολλοί δεν αποδέχθηκαν διορισμό, πολλοί παραιτούνται και όχι για λόγους υγείας ούτε συνταξιοδότησης κατι που πριν μερικά χρόνια ήταν αδιανόητο. Αυτό πρέπει να μας λέει κάτι. Και για να στο πω πιο απλά αν είναι να διοριστεί στο υπόλοιπο Δημόσιο ή καθηγητής απλά λέω ξανασκέψου το. Αν έχεις βολευτεί με το να είσαι αναπληρωτής και με ιδιαίτερα κοντά στον τόπο σου κάθε χρόνο ξανασκέψου το. Είπα και πριν το ότι ο διορισμός είναι για κάποιους ή τους περισσότερους δεν σημαίνει ότι είναι για όλους. Και επειδή ο διορισμός είναι απόφαση ζωής αν κάποιος είναι να ξεκινήσει να γίνει αναπληρωτής τώρα απλά να το ξανασκεφτεί.

ΥΓ. Και για να το κλείσω από την πλευρά μου για να μην κουράζω. Δες τα κόκκινα γράμματα πάνω και αποφάσισε για πόσο το αντέχεις να μην γίνεται αυτό. Καλημέρα σου.
Κι εγώ δυο πράγματα θα γράψω, για να μη κουράζω!
Να είναι κάποιος αναπληρωτής και κοντά στο σπίτι του, ώστε να κάνει και ιδιαίτερα και να ζει άνετα, δεν είναι το σύνηθες για τις τωρινές εποχές! Και για να πειστείς, αγαπητέ συνάδελφε, κοίταξε πού κλήθηκε το 80% των αναπληρωτών της Δευτ/θμιας στη γενική παιδεία (όπου ανήκω κι εγώ): νησιά και πάλι νησιά σε όλες τις μέχρι τώρα φάσεις! Αν βέβαια αναφέρεσαι στους δασκάλους, στους θεατρικής αγωγής και σε κάποιες λίγες ειδικότητες της Πρωτ/θμιας και της Δευτ/θμιας, όπως οι βιολόγοι, που έχουν πολλά ακόμη κενά και σε νομούς πιο βατούς, τότε εκεί ίσως να είναι συνηθισμένο αυτό που γράφεις, δεν ξέρω, όμως σίγουρα.
Επιπλέον, πολλοί έχουν αρνηθεί διορισμό, γιατί προφανώς είναι άνω των 45 και έχουν βολευτεί σε κάποια άλλη εργασία (δημόσια ή ιδιωτική, κοντά στη μόνιμη κατοικία τους) ή έχουν "κάνει ένα όνομα" στον τόπο τους ως ιδιοκτήτες φροντιστηρίων και αυτό δεν θέλουν να το εγκαταλείψουν, γιατί προφανώς τους αποδίδει περισσότερα! Ξέρω φιλόλογο, σήμερα 50+ , που της ήρθε ο διορισμός το 2010 στα Δωδ/νησα και αρνήθηκε, γιατί ως συνιδιοκτήτρια φροντιστηρίου στην πόλη της είχε πελατεία και "όνομα" και ήθελε να τα κληροδοτήσει στο γιο της, που μάλλον τώρα έχει πάρει το πτυχία του από την Φιλοσοφική Αθηνών!
Τέλος, κανένας αναπληρωτής δεν είναι βολεμένος με αυτή την σημερινή αδιέξοδη κατάσταση, που τείνει να παγιωθεί, εκτός κι αν μιλάμε για όσους προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών ή όσους έρχονται ως αλεξιπτωτιστές στις πρώτες θέσεις των πινάκων και την έχουν σίγουρη την αναπλήρωση, πιο σίγουρη μάλιστα από τον διορισμό!
Και ασφαλώς, για να ζητάμε διορισμούς στην παιδεία, δεν ξεκινήσαμε τώρα να είμαστε αναπληρωτές! Έχουμε ένα background, πολλά χρόνια πίσω μας που δουλεύουμε στα δημόσια σχολεία, μ'αυτές τις ελαστικές μορφές εργασίας και αυτά πλέον ούτε μας καλύπτουν, ούτε μας αρκούν!