Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο κ. Κασσιανός αποκάλυψε εμμέσως για το ποια προσόντα θα μετρούν στους μόνιμους διορισμούς στην Γενική Αγωγή!!! Αφού οι εκπαιδευτικοί της Γενικής Αγωγής θα έχουν τα ίδια κριτήρια με το Ε.Β.Π. καταλαβαίνουμε ότι μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν θα μετρούν αφού όσοι δουλεύουν ως Ε.Β.Π. είναι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν πάρει κάποια ειδίκευση στα ΙΕΚ."Υπογράμμισε δε πως ότι προβλέπεται από άποψη κριτηρίων για τους εκπαιδευτικούς της Γενικής Εκπαίδευσης θα ισχύσει για το Ε.Ε.Π. και για το Ε.Β.Π., αντιθέτως με τους Εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής για τους οποίους θα υπάρξει ως προαπαιτούμενο ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών."Πηγή: http://www.alfavita.gr/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/270961_neo-systima-diorismon-stin-eae-rythmisi-gia-ta-metaptyhiaka#ixzz5UHJLtzv0
Άρα, εμείς θα διοριζόμαστε με το απολυτήριο λυκείου...Μη διαστρεβλώνετε κατα το δοκούν αυτά που διαβάζετε. Άκριβως το αντίθετο είπε.
Δεν ξέρω ακριβώς τι θα μετράει αλλά από το άρθρο που παράθεσα καταλαβαίνουμε ότι κάποια πράγματα δεν θα μετρούν. Αφού σύμφωνα με το άρθρο http://www.alfavita.gr/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/270961_neo-systima-diorismon-stin-eae-rythmisi-gia-ta-metaptyhiaka#ixzz5UHJLtzv0 θα έχουμε τα ίδια κριτήρια με τους Ε.Β.Π. συμπεραίνουμε με ασφάλεια ότι μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν θα μετρούν.
Μας προσγείωσε ανώμαλα ο Τσακαλώτος; Ξεκάθαρα φαίνεται πλεόν ότι δεν ήταν δεσμευτικές οι δηλώσεις του υπουργού παιδείας. Μόνο πυροσβεστικές. Ο χρόνος περνάει και τίποτα δεν γίνεται. Θα έχουμε μπόλικο χρόνο ακόμη να σκεφτόμαστε, να συζητάμε και να σχεδιάζουμε Το δικαιότερο, Το καλύτερο, Το αξιοκρατικότερο σύστημα διορισμών. Στις προτάσεις μας όμως ας φροντίσουμε να βρίσκονται στο επίκεντρο οι βασικοί στόχοι: α) καλύτερη παιδεία για όλους, β) κανένας αποκλεισμός λόγω ηλικίας, οικογενειακής κατάστασης, έλλειψης προϋπηρεσίας κανενός πτυχιούχου "καθηγητικής σχολής".Τα επιχειρήματα τύπου "έχω θυσιάσει τόσα χρόνια, τόσα χρήματα, τόσα... επενδύοντας στον διορισμό μου με βάση την προϋπηρεσία μου", δεν ευσταθούν, διότι δεν υπήρχε τέτοιος τρόπος πρόσληψης διορισμού εδώ και 20 χρόνια σχεδόν. Αντίθετα, οργανώναμε την επαγγελματική μας ζωή βάσει του ισχύοντος ΝΟΜΟΥ. Δουλεύαμε φυσικά ως αναπληρωτές, για να έχουμε εισοδήματα από το επάγγελμα που επιλέξαμε και οι περισσότεροι αγαπάμε. Μέχρι εκεί. Φοβάμαι όμως πως ο ΑΣΕΠ δεν είναι πια ανεξάρτητη αρχή, όπως ονοματίζεται. Αν είναι όμως ακόμη, θα πρέπει να υπερασπιστεί τον διαγωνισμό του. Και θα έπρεπε να δικαιωθούν όλοι οι επιτυχόντες που θα ήταν τώρα διορισμένοι είτε ως διοριστέοι είτε ως επιλαχόντες. Διότι οι αδικίες είναι πολλές, αλλά τις έχουν υποστεί εκείνοι που έδιναν στους διαγωνισμούς και έχουν επιτύχει κιόλας. Δεν θεοποιούμε τον διαγωνισμό, αλλά ήταν ο ένας και μοναδικός και νόμιμος τρόπος πρόσληψης!!!!! Από την πρόταξή τους στον πίνακα (Φίλης) ως τη διαγραφή των μορίων ασεπ (δεν είναι θέση του υπουργού, σωστά;) η απόσταση μεγάλη και δεν υπάρχει καμία λογική και κανένας σχεδιασμός. Πασιφανές! Το συμπέρασμα: δεν υπάρχει η πολιτική βούληση να λυθεί το ζήτημα/ κουβάρι. Ο διαγωνισμός - επανέρχομαι- είναι η μοναδική λύση (κι ας μην είναι η αγαπητή).
Έχει αναλυθεί απο πολλούς συναδέλφους πολλάκις ο λόγος απόρριψης ενός γραπτού ΑΣΕΠ.
Γιατί δεν γράφεις απλά, θέλω γραπτό ΑΣΕΠ! Δεν χρειάζεται να κουράζεις τα δάχτυλά σου στο πληκτρολόγιο για να πείσεις τον εαυτό σου. Άλλωστε αυτό κάνουμε όλοι τον τελευταίο καιρό. Το θέμα ξεφούσκωσε, τα επιχειρήματα στερέψαν...Έχει αναλυθεί απο πολλούς συναδέλφους πολλάκις ο λόγος απόρριψης ενός γραπτού ΑΣΕΠ. Δεν γίνεται να περνάμε μια τόσο ψυχοφθόρα διαδικασία κάθε 2-3 χρόνια για να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε ελέφαντες με αμοιβή μια θέση αναπληρωτή κάπου στο Αιγαίο ή στα κορφοβούνια, στη μέση του πουθενά. Περιμένουμε και θα κρίνουμε τη νέα πρόταση.
Ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, αρκεί να σχετίζεται με το θέμα και να μην προσβάλει. Κάτι που δεν έκανε ο συνάδελφος. Είχε, απλώς, την ανάγκη να εκφράσει την άποψή του και καλώς το έκανε. Το πρόβλημα δεν είναι η κατάθεση απόψεων, ακόμα και αν είναι χιλιοειπωμένες, αλλά οι ειρωνείες.
Αν η πραγματικότητα έχει άρωμα ειρωνείας θα συμφωνήσω μαζί σου. Αν εσύ έχεις άλλη εικόνα, δικαίωμά σου, ζεις μια διαφορετική πραγματικότητα...
"Δε χρειάζεται να κουράζεις τα δάχτυλά σου στο πληκτρολόγιο". Προτιμώ, λοιπόν, να ζω στη δική μου πραγματικότητα που σέβομαι και δεν ειρωνεύομαι την άποψη του οποιουδήποτε. Εσύ ζήσε στη δική σου, που στην τελική άνετα θα μπορούσε να σταθεί χωρίς κανένα άρωμα ειρωνείας. Το κλείνω εδώ, γιατί σε ένα τέτοιο forum δε μου αρέσουν οι προσωπικές αντιπαραθέσεις.
Αν δεν αντιλαμβάνεσαι την ειρωνεία της πραγματικότητας που ζούμε απορώ πως αντιλαμβάνεσαι την τρέλα της ζωής...Κλείνω με πόνο ψυχής για να μην κουράσουμε... τα δάχτυλά μας.Καλή σου μέρα
εγώ ακόμη δεν έχω καταλάβει πώς θα προηγείται κάποιος έναντι άλλου, όπως π.χ. στην ειδική αγωγή. Στον πίνακα χωρίς προυπηρεσία, όλοι έχουν μεταπτυχιακό κλπ. Άρα ποιος θα προηγείται;Δεν είναι και πολλοί οι διδακτορικοί, ούτε οι πολύτεκνοι;Άρα ποιος θα διοριστεί πρώτος και ποιος δεύτερος; Με βάση ημερομηνία του μεταπτυχιακού; Βαθμό μεταπτυχιακού; Τι είναι αυτό που θα διαφοροποιήσει τους υποψήφιους χωρίς προυηπηρεσία;