*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1749630 φορές)

0 μέλη και 35 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mokrina

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 679
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6594 στις: Δεκέμβριος 26, 2018, 09:59:14 μμ »
Θα κανουν και προσφυγή γιατι έπαιρναν 10 χρόνια μορια ενώ οι προηγούμενοι μόνο δύο. Ισες ευκαιρίες για όλους.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:54:02 »

Αποσυνδεδεμένος antonis dour

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6595 στις: Δεκέμβριος 26, 2018, 10:14:46 μμ »
Παιδια αν μπορει να απαντησει καποιος. Μπορει καποιος απο Εεπ να μεταφερει την προυπηρεσια του ως εκπαιδευτικος συμφωνα με το συστημα διορισμου; Δε μιλαω απο εκπαιδευτικος σε εκπαιδευτικος. Απο εεπ σε εκπαιδευτικος

Αποσυνδεδεμένος "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
  • Γέλα, πουλί μου, γέλα, είναι η ζωή μια τρέλα!!!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6596 στις: Δεκέμβριος 26, 2018, 10:33:57 μμ »
Με την ΜΗ  προσμετρηση των μοριων του ΑΣΕΠ...οι ΑΣΕΠΙΤΕΣ χανουν απο το Σεπτεβρη θεσεις στους πινακες ...κανω λαθος?
Ποιο Σεπτέμβρη, βρε παιδιά; Το Σεπτέμβρη το εν λόγω σύστημα θα είναι μια γλυκιά ανάμνηση. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε  :D :D

Αποσυνδεδεμένος geokom

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 181
  • ΠΕ-03
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6597 στις: Δεκέμβριος 26, 2018, 10:39:11 μμ »
Σε βαθος χρονου ολοι θα ειναι χαμενοι. Το αεναο κυνηγι προσοντων απο τη μια και η ελευθερη μεταφορα προυπηρεσιας απο γενικη σε ειδικη αγωγη προμηνυουν συνεχεις ανακαταξεις στους πινακες τα επομενα χρονια. Εκει που δεν το περιμενεις θα σκαει σαν αλεξιπτωτιστης απο πανω σου ενας με προσοντα που απεκτησε οταν εσυ δουλευες ή με μεταφορα προυπηρεσιας απο τη γενικη στην ειδικη. Η μεγαλη μετακινηση θα γινει απο τη γενικη προς την ειδικη και εκει θα πεσουν κεφαλια.

Μόλις ανέφερες τη μισή αλήθεια γιατί η άλλη όψη του νομίσματος απεικονίζει τη μεταφορά της προϋπηρεσίας από την ειδική στην γενική που συντελούνταν όλα τα προηγούμενα χρόνια ανεξάρτητα από την κατά βούληση εξαργύρωση. Σε απλά ελληνικά έπαιζαν μπάλα και στους δύο πίνακες εκμεταλλευόμενοι τη μονόδρομη προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
Αποτελεί πιο δίκαιο μέτρο εφόσον εφαρμοστεί η αλλαγή του νόμου με κατεύθυνση προς το σπάσιμο του μονοπωλίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2018, 10:42:31 μμ από geokom »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:54:02 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2944
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6598 στις: Δεκέμβριος 26, 2018, 11:19:33 μμ »
Με την αφορμή της έκθεσης σε δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας για το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, ενημερώνουμε ότι σε σχέση με την προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν υπάρχει, εκ πρώτης ανάγνωσης, καμιά διαφοροποίηση με όσα ίσχυαν μέχρι σήμερα. Μόνη εκκρεμότητα να διευκρινιστεί τι θα ισχύσει με τη διαπιστωτική πράξη απόλυσης.

Ωστόσο, επειδή προέκυψαν κάποια ερωτήματα, διευκρινίζουμε στους συναδέλφους, ιδιαίτερα σε όσους δεν παρακολουθούν στενά τα της Ομοσπονδίας, τα ακόλουθα:


• Η ΟΙΕΛΕ έχει κληθεί να συμμετάσχει στο διάλογο για το νέο σύστημα και θα καταθέσει αναλυτικά τις προτάσεις της, όπως άλλωστε πράττει σε όλα τα σημαντικά ζητήματα που αφορούν το χώρο της Παιδείας.

• Δεν τίθεται κανένα ζήτημα αμφισβήτησης της προϋπηρεσίας που διανύεται στην ιδιωτική εκπαίδευση ως δημόσιας υπηρεσίας. Το ζήτημα αυτό έχει λυθεί εδώ και τέσσερις δεκαετίες με σωρεία νομοθετικών ρυθμίσεων. Επομένως, το πλαφόν αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας που προβλέπει το νέο σύστημα αφορά και στην προϋπηρεσία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Για περισσότερες πληροφορίες επί του ζητήματος, επισυνάπτουμε σχετικό

για την προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση.


Χρόνια Πολλά σε όλους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την ιδιωτική εκπαίδευση ορίζει με σαφήνεια πως η εκπαιδευτική προϋπηρεσία που διανύεται στα ιδιωτικά σχολεία είναι πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία και χρησιμοποιείται για την υπηρεσιακή τους εξέλιξη τόσο στην ιδιωτική όσο και στην δημόσια εκπαίδευση.

Α. Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ
 

Πιο συγκεκριμένα:


1. Στα άρθρα 2, 3 και 4 του Ν.1600/86 προβλέπεται ότι η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση των εκπαιδευτικών που μονιμοποιούνται, καθώς και η υπηρεσία τους στη δημόσια εκπαίδευση με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, λογίζεται ως πραγματική δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία, για κάθε περίπτωση.


2. Με το άρθρο 17 του Ν.2470/97 αναγνωρίζεται για μισθολογική εξέλιξη (Μ.Κ. και χρονοεπίδομα) η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών σε σχολεία ιδιωτικής εκπαίδευσης.


3. Με το άρθρο 6 του ν. 1824/1988 και το άρθρο 15 του ν. 3205/2003 θεσμοθετείται η αναγνώριση της πλήρους προϋπηρεσίας σε ιδιωτικά σχολεία των εκπαιδευτικών που εργάζονται πλέον στη δημόσια εκπαίδευση.


4. Με το άρθρο 97, παρ. 2 του Ν. 4310/2014 η συνολική προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση συνυπολογίζεται για την υπηρεσιακή εξέλιξη.

5. Αντίστοιχη είναι και η πρόβλεψη του άρθρου 33, του Ν. 4386/2016, όπου αναφέρεται πως ο συνολικός χρόνος της προϋπηρεσίας τους σε σχολεία της ιδιωτικής εκπαίδευσης συνυπολογίζεται για την ένταξη του υπό κρίση προσωπικού στις διατάξεις του ν. 4024/2011 (Α΄226) και για την υπηρεσιακή του κατάσταση, χωρίς τον περιορισμό της επταετίας.


Β. Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, Ή ΩΣ ΠΡΟΣΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Στη χώρα μας εδώ και 40 χρόνια περίπου ισχύει ότι ακριβώς ισχύει και σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση όπου η προϋπηρεσία, είτε διανύεται στη δημόσια, είτε στην ιδιωτική εκπαίδευση, θεωρείται πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Με τον τρόπο αυτό η πολιτεία αναγνωρίζει διαχρονικά τόσο την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία ως πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία, όσο και τον ενιαίο χαρακτήρα του εκπαιδευτικού συστήματος.
Αναφέρουμε συνοπτικά τις από το 1977 (από τον εκτελεστικό του Συντάγματος νόμο 682 για την ιδιωτική εκπαίδευση) νομοθετικές ρυθμίσεις που καθόριζαν τον τρόπο χρήσης της προϋπηρεσίας που διανυόταν στην ιδιωτική εκπαίδευση ως προσόντος ένταξης σε πίνακα αναπληρωτών, ή ως προσόντος διορισμού στη δημόσια εκπαίδευση.


• Στην παράγραφο 9 του άρθρου 30 του Ν. 682/77 ορίζεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί ορισμένου ή αορίστου χρόνου που απολύονται από ιδιωτικά σχολεία ή που οι σχολικές μονάδες στις οποίες υπηρετούσαν καταργούνται μπορούν να προσληφθούν σε δημόσια σχολεία με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, όπου υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες, εκτός των περιοχών Αθηνών και Θεσσαλονίκης.

• Με το άρθρο 62 του Ν. 1566/85 επαναλαμβάνεται η πρόθεση του νομοθέτη να προσλαμβάνονται απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί και ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί με τετραετή προϋπηρεσία που έχασαν τη δουλειά τους λόγω κατάργησης σχολικών μονάδων σε θέσεις ΙΔΑΧ (ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) στην περίπτωση που έχουν διοριστεί σύγχρονοί τους (άνθρωποι από την επετηρίδα διοριστέων που έχουν λάβει την ίδια χρονιά πτυχίο του ίδιου κλάδου) στο δημόσιο. Η πρόσληψη γίνεται σε περίπτωση που υπάρχουν εκπαιδευτικές ανάγκες εκτός των περιοχών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

• Με το άρθρο 7 του Ν.1865/1989 προσλαμβάνονται στη δημόσια εκπαίδευση οι απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί «με το βαθμό και το μισθολογικό κλιμάκιο που κατέχουν».

• Με το Ν. 2525/97 του Αρσένη, καταργήθηκε ο θεσμός της επετηρίδας και θεσπίστηκε ως προϋπόθεση διορισμού η επιτυχία στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, επομένως ανεστάλη κάθε προηγούμενη πρόβλεψη για διορισμό των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Η σύνδεση της προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση ως προσόν διορισμού στο δημόσιο επανέρχεται με το Ν. 2986/2002. Στο άρθρο 13 του νόμου προβλέπεται ότι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων και ειδικοτήτων των ιδιωτικών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που απολύονται και έχουν συμπληρώσει κατά το χρόνο απόλυσής τους εξαετή υπηρεσία στις σχολικές μονάδες αυτές, προσλαμβάνονται στη δημόσια εκπαίδευση, χωρίς να απαιτείται ο διορισμός συγχρόνων τους από τον πίνακα διοριστέων του ν. 1566/1985. Εφόσον είχαν προσληφθεί μετά το 1997, άρα είχαν μικρότερη των έξι ετών προϋπηρεσία, εγγράφονταν στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Το δικαίωμα αυτό δεν ίσχυε σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός παραιτούνταν, γεγονός που επιβεβαιώνει την ειδική αξία που ο νομοθέτης αποδίδει στην εκπαιδευτική προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση.

• Με το άρθρο 13 του Ν.2986/2002 προβλέπεται η πρόσληψη στη δημόσια εκπαίδευση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύονται έχοντας τουλάχιστον εξαετή υπηρεσία σε ιδιωτικό σχολείο. Ταυτόχρονα οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται έχοντας μικρότερη από εξαετή προϋπηρεσία εντάσσονται στον πίνακα αναπληρωτών με αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους στην ιδιωτική εκπαίδευση. Την ίδια χρονιά, με το νόμο 3027 (άρθρο 7) άλλαξε η διαδικασία διορισμών εκπαιδευτικών συνολικά.

• Με το άρθρο 5 του Ν. 3194/2003 οι απολυμένοι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται λόγω καταγγελίας σύμβασης ή κατάργησης τάξης ή τμήματος ή σχολικής μονάδας και έχουν εξαετή υπηρεσία με 18 ώρες την εβδομάδα ή έχουν μειωμένο ωράριο και με αναγωγή αυτού συμπληρώνουν τέσσερα έτη με 18 ώρες την εβδομάδα τοποθετούνται με σχέση ΙΔΑΧ σε προσωποπαγείς προσωρινές θέσεις. Επίσης όσοι συμπληρώνουν δύο έτη πλήρους υπηρεσίας (ή, αν έχουν μειωμένο ωράριο, να συμπληρώνουν τον χρόνο αυτό με αναγωγή στο υποχρεωτικό) εγγράφονται στον Πίνακα Αναπληρωτών. Για κάθε σχολικό έτος λογίζεται προϋπηρεσία δέκα μηνών και ορίζεται εκ νέου ότι η προϋπηρεσία δεν μετρά σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός παραιτηθεί.

• Με το άρθρο 9, παρ. 6 του Ν. 3391/2005 ορίζεται πως για την εγγραφή στον πίνακα των αναπληρωτών απαιτείται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση να είναι συνεχής για δύο έτη στην ίδια σχολική μονάδα (είτε με πλήρες ωράριο, είτε με μειωμένο μετά από αναγωγή στο υποχρεωτικό). Ορίζεται επίσης ότι για το διορισμό των εκπαιδευτικών αυτών στο δημόσιο απαιτείται τουλάχιστον διετής προϋπηρεσία ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στη δημόσια εκπαίδευση.

• Η αναγνώριση της προϋπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση και η διασύνδεσή της με την υπηρεσία στην δημόσια πιστοποιείται και με το άρθρο 27 του Ν. 3475/2006 σύμφωνα με το οποίο εκπαιδευτικοί που έχουν προσληφθεί και υπηρετούν σε ιδιωτικό σχολείο µε πλήρες ωράριο διδασκαλίας δεν προσλαµβάνονται κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωροµίσθιοι εκπαιδευτικοί στη δηµόσια εκπαίδευση. Με διευκρινιστική εγκύκλιο που εξεδόθη στη συνέχεια αποσαφηνίστηκε ότι σε περίπτωση που ο ιδιωτικός εκπαιδευτικός επιλεγεί κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ως αναπληρωτής και δεν φύγει από το ιδιωτικό σχολείο, ο χρόνος υπηρεσίας στην ιδιωτική εκπαίδευση λογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας αναπληρωτή εκπαιδευτικού.

• Ο Ν. 3848/2010 καταργώντας τις προσλήψεις κατά 40% μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία και αντικαθιστώντας τους μόνο με πίνακα κατάταξης με βάση τα αποτελέσματα του ΑΣΕΠ, έδωσε κατ’ εξαίρεση (άρθρο 9, παρ. 5) τη δυνατότητα ένταξης στους πίνακες αυτούς ορισμένων κατηγοριών εκπαιδευτικών, μεταξύ των οποίων και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών που απολύθηκαν λόγω κατάργησης τάξης, τμήματος, ή σχολικής μονάδας και τον Ιούλιο του 2010 είχαν συμπληρώσει 24μηνη υπηρεσία. Επίσης, με την παράγραφο 10 του ίδιου άρθρου μέχρι τη διενέργεια του πρώτου ΑΣΕΠ από την ψήφιση του νόμου θα μπορούν να διορίζονται στο δημόσιο οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που περιγράφονται στο άρθρο 5 του Ν. 3194/2003. Τέλος, με την παράγραφο 14 του ίδιου άρθρου, ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί των οποίων το σχολείο έχει καταργηθεί κι έχουν μέχρι τον Ιούλιο του 2010 εξαετή υπηρεσία, διορίζονται στο δημόσιο με βάση τις προβλέψεις του άρθρου 62 του Ν. 1566/1985, αρκεί να μην έχουν αξιολογηθεί αρνητικά.

• Οι παράγραφοι 10 και 14 του άρθρου 9 του Ν. 3848/2010 καταργήθηκαν με τη μνημονιακή νομοθεσία (Ν. 4093/2012, Θ2, παρ. 1β). Ωστόσο, είναι σε ισχύ το δικαίωμα του απολυμένου ιδιωτικού εκπαιδευτικού να εντάσσεται στους πίνακες αναπληρωτών με πλήρη αναγνώριση της προϋπηρεσίας του, με την προϋπόθεση να έχει συμπληρώσει δύο πλήρη έτη στην ιδιωτική εκπαίδευση. Εδώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η προϋπηρεσία στο ιδιωτικό σχολείο δεν αναγνωρίζεται εαν η εργασιακή σχέση λυθεί λόγω παραίτησης.

• Με βάση εγκυκλίους που εξέδωσε το Υπουργείο Παιδείας το 2015 και το 2016, ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί, που απολύονται αποκλειστικά και μόνο για κατάργηση των ιδιωτικών σχολικών μονάδων, τάξεων ή τμημάτων ή με καταγγελία της σύμβασης εργασίας, εφόσον συμπληρώνουν στην ίδια σχολική μονάδα κατά την ημέρα της απόλυσης συνεχή υπηρεσία τουλάχιστον δύο σχολικών ετών με πλήρες εβδομαδιαίο ωράριο ή με αναγωγή αυτού στο υποχρεωτικό και με σειρά που εξαρτάται από το χρόνο αυτής της υπηρεσίας, εγγράφονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της παρ. 5 του άρθρου 6 του ν.3255/2004. Η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση που δύναται να προσμετρηθεί είναι αυτή που έχει διανυθεί έως τον Ιούλιο του 2010 και από την 1/9/2012 έως σήμερα.

• Τέλος, με την παρ. 4 του Ν. 4485/2017 ρητά ορίζεται ότι ως προς τη μισθολογική εξέλιξη των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνεται υπόψη η συνολική εκπαιδευτική τους υπηρεσία σε σχολεία της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση παραίτησης η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν αναγνωρίζεται για ένταξη στον Πίνακα.

Ο κοινωνικός αυτοματισμός και η διαίρεση των εργαζομένων που επιχειρείται από ορισμένους δεν πρέπει να βρει ανταπόκριση ούτε στην εκπαιδευτική κοινότητα ούτε στην κοινωνία. Δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση αποτελούν πυλώνες του Ενιαίου Εκπαιδευτικού Χώρου.


Η ισότιμη αναγνώριση της προϋπηρεσίας στα ιδιωτικά σχολεία τόσο για την ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών όσο και για τη μοριοδότηση για τους διορισμούς μόνιμων εκπαιδευτικών αποτελεί αυτονόητη συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/277048_kanena-zitima-me-tin-anagnorisi-tis-proypiresias-sti-idiotiki-ekpaideysi-os
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 26, 2018, 11:22:48 μμ από ΛΕΩΝ21 »

Αποσυνδεδεμένος dimitr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6599 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 12:03:54 πμ »
Η προσθηκη του
 ββ) έχουν συμπληρώσει υπηρεσία αναπληρωτή ή ωρομισθίου σε δημόσια σχολεία επί δύο (2) τουλάχιστον πλήρη διδακτικά έτη έως την λήξη της προθεσμίας υποβολής της αίτησης.

δε σημαίνει οτι ανακόπτει τους μελλοντικούς ιδιωτικούς που δεν αρκεί η απόλυση για ένταξη στους πίνακες;

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6600 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 12:43:14 πμ »
Συνάδελφοι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, διαβάζοντας την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας στη ΔΟΕ, και ειδικά τους ισχυρισμούς ότι το νέο σύστημα θα βοηθήσει πολλούς εκπαιδευτικούς με μηδενική προϋπηρεσία, η μόνη δίκαιη λύση είναι μια και μοναδική. Τουλάχιστον οι μισές θέσεις που θα προκηρυχθούν να είναι μηδενικής προϋπηρεσίας όπως γίνεται σε κάθε προκήρυξη για μόνιμες θέσεις στο ΑΣΕΠ. Εάν δεν προκηρύξουν θέσεις με μηδενική προϋπηρεσία δεν υπάρχει καμία ελπίδα να μπουν νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.   
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 27, 2018, 12:45:31 πμ από JimP »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2944
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6601 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 01:12:15 πμ »
Δυο πράγματα απαιτείται να γίνουν.
Προσμέτρηση βαθμού οιουδήποτε ΑΣΕΠ.
Ποσοστό άνευ εμπειρίας.
Τότε το νομοσχέδιο είναι κομπλέ.
Οι της ιδιωτικής απαιτείται να 'χουν 20 (ή 24, εκεί έχω μπερδευτεί) μήνες δημόσιας προϋπηρεσίας και ν' απολυθούν όχι με καταγγελία σύμβασης μα λόγω κλεισίματος σχολείων.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2859
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6602 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 02:04:22 πμ »
Συνάδελφοι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, διαβάζοντας την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας στη ΔΟΕ, και ειδικά τους ισχυρισμούς ότι το νέο σύστημα θα βοηθήσει πολλούς εκπαιδευτικούς με μηδενική προϋπηρεσία, η μόνη δίκαιη λύση είναι μια και μοναδική. Τουλάχιστον οι μισές θέσεις που θα προκηρυχθούν να είναι μηδενικής προϋπηρεσίας όπως γίνεται σε κάθε προκήρυξη για μόνιμες θέσεις στο ΑΣΕΠ. Εάν δεν προκηρύξουν θέσεις με μηδενική προϋπηρεσία δεν υπάρχει καμία ελπίδα να μπουν νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.   
[/quote

Ναι αλλά αν οι μισές θέσεις πάνε χωρίς εμπειρία αυτό σημαίνει ότι θα μείνουν έξω άτομα με εμπειρία για να δουλέψουν άτομα χωρίς εμπειρία τα οποία την επόμενη χρόνια θα είναι στον πάτο του πίνακα εμπειρίας και αρα δεν θα ξαναδουλέψουν!

Αποσυνδεδεμένος mariloodio

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6603 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 08:09:37 πμ »
Συνάδελφοι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, διαβάζοντας την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας στη ΔΟΕ, και ειδικά τους ισχυρισμούς ότι το νέο σύστημα θα βοηθήσει πολλούς εκπαιδευτικούς με μηδενική προϋπηρεσία, η μόνη δίκαιη λύση είναι μια και μοναδική. Τουλάχιστον οι μισές θέσεις που θα προκηρυχθούν να είναι μηδενικής προϋπηρεσίας όπως γίνεται σε κάθε προκήρυξη για μόνιμες θέσεις στο ΑΣΕΠ. Εάν δεν προκηρύξουν θέσεις με μηδενική προϋπηρεσία δεν υπάρχει καμία ελπίδα να μπουν νέοι εκπαιδευτικοί στα σχολεία.   

Και αυτό να ισχύσει σε πίνακες από τους οποίους θα αντλούν για προσλήψεις αναπληρωτών;; Δηλαδή αυτοί που τόσα χρόνια συγκέντρωναν ό,τι μόριο μπορούσαν δουλεύοντας μειωμένου ωραρίου μέχρι και τώρα και δεν θα έχουν πλέον τα μόρια της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ, ούτε και τα δυσπρόσιτα, τι θα γίνουν; Μάλλον αν οι προσλήψεις πέσουν στο μισό - στον πίνακα με προϋπηρεσία - θα μας συνέφερε να την κρύψουμε κάπως, να ζητήσουμε να μας την καταργήσουν την ελάχιστη ταλαίπωρη προϋπηρεσία τους, ώστε να έχουμε το δικαίωμα να μας λάβουν υπόψη με το 50% των νέων, "παίζοντας" μόνο τα ακαδημαϊκά μας. Μα σοβαρά τώρα;;;;
Ας μου ορίσει κάποιος επιτέλους ποιος είναι ο νέος... Γιατί εδώ και μέρες απορώ πραγματικά. Και να σκεφτούμε και τη διάκριση στους διάφορους κλάδους, γιατί τα δεδομένα είναι τελείως διαφορετικά σε κάθε περίπτωση. Είναι μήπως και αυτός που δήλωνε μέχρι τώρα μονο κοντά στο σπίτι του; Κι εγώ θα ήμουν τότε σε αυτή την κατηγορία αν δεν δήλωνα μειωμένου ωραρίου παντού. Τόσα χρόνια κάποιοι κάνουμε ο,τι μπορούμε για να παραμείνουμε, ούτως ή άλλως είχαμε ένα σωρό από πάνω μας, θα πέσουμε κατακόρυφα χωρίς ΑΣΕΠ και δυσπρόσιτα, άντε να μας σώσει κανά ακαδημαϊκό, αλλά να μας κόψει και η ποσόστωση;;;;
Όχι άλλες ποσοσώσεις. Μας φάγανε μια φορά με τον ΑΣΕΠ, όπου άνθρωποι που είχαν γράψει καλύτερα χάσανε τη θέση τους λόγω ποσόστωσης. Όχι πάλι! Για πολλαπλό χαρακίρι θα πάμε κάποιοι μετά! Ξανασκεφτείτε το και ειλικρινά ελπίζω να αναθεωρήσετε!!!

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6604 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 08:18:00 πμ »

Ναι αλλά αν οι μισές θέσεις πάνε χωρίς εμπειρία αυτό σημαίνει ότι θα μείνουν έξω άτομα με εμπειρία για να δουλέψουν άτομα χωρίς εμπειρία τα οποία την επόμενη χρόνια θα είναι στον πάτο του πίνακα εμπειρίας και αρα δεν θα ξαναδουλέψουν!

Μην συγχέεις τις θέσεις χωρίς εμπειρία με τον πίνακα μηδενικής. Στις θέσεις χωρίς εμπειρία μετράνε μόνο τα ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά μπορεί να τις διεκδικήσει οποιοσδήποτε, είτε έχει εμπειρία είτε όχι. Απλά η οποία εμπειρία δεν λογίζεται για τις θέσεις αυτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 27, 2018, 08:19:38 πμ από mtsag »

Αποσυνδεδεμένος manolis2018

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6605 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 10:16:01 πμ »
Μην συγχέεις τις θέσεις χωρίς εμπειρία με τον πίνακα μηδενικής. Στις θέσεις χωρίς εμπειρία μετράνε μόνο τα ακαδημαϊκά προσόντα, αλλά μπορεί να τις διεκδικήσει οποιοσδήποτε, είτε έχει εμπειρία είτε όχι. Απλά η οποία εμπειρία δεν λογίζεται για τις θέσεις αυτές.
Νομίζω θα μετράνε τα ακαδημαϊκά και τα κοινωνικά κριτήρια

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6606 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 10:25:17 πμ »
Ποιο Σεπτέμβρη, βρε παιδιά; Το Σεπτέμβρη το εν λόγω σύστημα θα είναι μια γλυκιά ανάμνηση. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε  :D :D

Δεν έχει πάρει θέση η ΝΔ ακόμη επί του θέματος , σωστά ; 

Αποσυνδεδεμένος mts.ag

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4094
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #6607 στις: Δεκέμβριος 27, 2018, 10:32:43 πμ »
Νομίζω θα μετράνε τα ακαδημαϊκά και τα κοινωνικά κριτήρια

Πιστευω ότι αν κάτι αλλάξει και το πάει σε ποσόστωση για τα ακαδημαϊκά, θα το πάει αντιστοίχως σε ποσόστωση στα κοινωνικά. Εκτίμηση κάνω, δεν το βασιζω πουθενά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160667
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 917
Σύνολο: 917

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.199 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.