Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 31 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βέβαια, πολλά πανεπιστήμια, που δέχονται 20-30 φοιτητές ετησίως. Και τι πιστεύετε; Ότι μόνο όσοι κάνουν μεταπτυχιακά έχουν όρεξη για σπουδές; Υπάρχει και μια ζωή παραεξω που σε κάποιους φέρνει χίλια δυο εμπόδια και δεν τους αφήνει να εξελιχθούν ακαδημαϊκά. Γι' αυτό λέω, αν πράγματι το υπουργείο ενδιαφέρεται να έχει καλούς εκπαιδευτικούς, ας τους επιμορφώσεις κατόπιν διορισμού. Άλλα μου φαίνεται πως δεν είναι αυτός ο στόχος του όταν ο καθηγητής αγγλικής φιλολογίας διδάσκει ιστορία, ο πληροφορικός μαθηματικά κλπ
Έχεις απόλυτο δίκιο, ο συνάδερφος Dimitr κινείται πρός την λάθος κατεύθυνση "να ψοφίσει η κατσίκα του γείτονα και όχι να αποκτήσω και εγώ μια μαλτέζα κατσίκα...."
θα συμφωνησω σε αυτα που λετε οσον αφορα τις αναθεσεις και τον αριθμο μεταπτυχιακων φοιτητων που δεχονται καποια παν/μιαγι αυτο υπαρχουν και τα ''πληρωμενα'' στην αγορα, που οταν γινονται δεν θα πρεπει να αποτελουν ινρτιγκα στο βωμο των μοριων.επισης υπαρχουν και οι δυσκολιες του να κανει καποιος οικογενεια, η πολυ απλα να μην θελει να κανει οικογενειααυτοι στην απέξω?
Όχι, βέβαια, γι' αυτό μεταπτυχιακά και παιδιά να εκτιμώνται μόνο μισθολογικά, κατόπιν διορισμού. Αν δεν βρίσκουν δίκαιο σύστημα έτσι, ας κάνουν γραπτό ΑΣΕΠ. Θέλετε χωρίς προσμέτρηση προϋπηρεσίας; Ναι και σε αυτό, χωρίς. Να δούμε τότε ποιος θα δουλεύει στη Δ Δωδεκανήσου και στο τελευταίο χωριό του Καρπενησίου, της Φλώρινας και του Έβρου για 700 ευρώ το μηνα
Οι υπόλοιποι που δεν προλάβαμε να δώσουμε ΑΣΕΠ τι θα λέγατε να είχαμε έτοιμο το κείμενο προσφυγής για να μην χάνουμε και χρόνο όταν βγει το οριστικό σύστημα;
Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό! Αυτός ο οποίος συνειδητά δεν επιλέγει να κάνει οικογένεια (για τους δικούς του λόγους) ή δεν είχε τη δυνατότητα, "τιμωρείται" γι αυτή του την επιλογή... Απεναντίας, όσοι έκαναν το τρίτο και τέταρτο παιδί πριμοδοτούνται, λες και η ικανότητα αναπαραγωγής είναι που σε κάνει καλό δάσκαλο!Ας μην ξεχνάμε τους τρίτεκνους και πολύτεκνους που τεκνοποίησαν για να διοριστούν τα προηγούμενα χρόνια, με την κατάπτυστη ρύθμιση και παρουσιάστηκαν στον τόπο συμφερόντων τους χωρίς καμία προσπάθεια (πέραν της τεκνοποίησης). Όσοι είμαστε στη δημόσια εκπαίδευση, γνωρίζουμε ουκ ολίγες τέτοιες περιπτώσεις εκπαιδευτικών που καυχώνται που "άλλαξαν καριέρα" με το έξτρα παιδί και "διορίστηκαν στο δημόσιο για να ξεκουραστούν". Αφού έβρισκαν, τα έκαναν!Το θέμα είναι ότι τέτοιες νοοτροπίες πρέπει να αποκλείονται και όχι να πριμοδοτούνται!Καλά κάνουν όσοι επιλέγουν να κάνουν παιδί, αλλά ας μην λειτουργεί αυτό εις βάρος των υπολοίπων!
η απόκτηση όμως της προϋπηρεσίας αυτής ανάγεται σε προσλήψεις αναπληρωτών ή ωρομισθίων, οι οποίες δεν είχαν υπαχθεί στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής
Η προϋπηρεσία, πάντως, αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού επιτρεπτώς, κατ’ αρχήν (πρβλ. ανωτ. Σ.τ.Ε. 3593 - 3595/2008), λαμβάνεται υπόψη προκειμένου να προσαυξηθεί η βαθμολογία σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. για το διορισμό σε θέσεις μονίμων εκπαιδευτικών (άρθρο 1 παρ. 7 ν. 2834/2000 και ήδη άρθρο 3 παρ. 1 ν. 3848/2010), ενώ, κατά τα εκτεθέντα σε προηγούμενες σκέψεις, έχει λειτουργήσει ως κριτήριο για την εκ νέου πρόσληψη εκπαιδευτικών ως αναπληρωτών ή ωρομισθίων και την απόκτηση, ως εκ τούτου, περαιτέρω σχετικής προϋπηρεσίας κ.ο.κ.
οποιος θελει να δουλεψει πανω στην εκπαιδευση θα παει και στη Δ δωδεκανησου και παντου. επισης τα παιδια και τα μαστερ ηδη εκτιμωνται μισθολογικα τωρα στους αναπληρωτες