Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 24 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαστε το μοναδικό κράτος που δεν μπορούμε να θεσμοθετήσουμε ένα και μοναδικό σύστημα διορισμού, χωρίς παράθυρα. Ο πρώτος διαγωνισμός του 1998, 20 χρόνια πριν δηλαδή, προέβλεψε μια μεταβατική για όσους ήταν πολύ κοντά στο διορισμό με την επετηρίδα που στην ευνομούμενη πολιτεία μας κατάφερε να διαρκέσει μια εικοσαετία! Στο μεταξύ μεικτά, μη μεικτά συστήματα, ΠΔΣ, μόρια που γράφονταν στα χαρτιά, νόμοι όπως εκείνος του Λυκουρέντζου με τα ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ, νόμοι για τους ιδιωτικούς έδωσαν παράθυρο σε κόσμο να διοριστεί. Όλοι αυτοί μπορούν να σταθούν στην τάξη;;;;;Σοβαρά; Και δεν μπορεί ο κόσμος που δεν επέλεξε για δικούς του λόγους να τρέχει στις εσχατιές, όπως λέτε; Προσωπικά έχω δύο πτυχία, δύο μεταπτυχιακά και σε λίγο καιρό θα έχω και διδακτορικό. Έχω περάσει εξαιρετικά σε δύο διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Έχω και δύο παιδιά. Τι θέλετε να μου πείτε ότι θα σταθώ χειρότερα στην τάξη απ΄αυτόν που παίρνει τη βαλίτσα; Ας σοβαρευτούμε λίγο. Υπόψη ότι στο εξωτερικό όπου εργάζομαι κατά διαστήματα, αξιολογείσαι ακόμα και για τις 4 εβδομάδες που θα πας να διδάξεις….
Μακάρι να ξεκινήσει κι εδώ επιτέλους η αξιολόγηση και τότε θα φανεί ποιοι και πόσοι είναι ικανοί να σταθούν στις σχολικές αίθουσες!
Oσοι έχουν διοριστεί μέσω ΑΣΕπ θα είναι ικανοι κατά την αποψη σου ή η μετριότητα περιορίζεται σε αυτούς με την επετηρίδα?
Η επετηρίδα που ίσχυσε μέχρι ένα σημείο είναι το πρόβλημα ή όσοι διορίστηκαν μέχρι και το 2009, με αντισυνταγματικό τρόπο, και δυστυχώς αγνοούν πολλά ακόμη κι από το γνωστικό τους αντικείμενο;Η αξιολόγηση πρέπει να αφορά σε όλο το υπάρχον διδακτικό προσωπικό, εννοείται!
το αντίθετο πως το αποδεικνύεις ? πως μπορείς ν μας πείσεις ότι όσοι θα είναι με επετηρίδα θα είναι καλύτεροι απο αυτούς που θα έχουν περάσει την αξιολόγηση ΑΣΕΠ?
Oυδέποτε είπα ότι οι της επετηρίδας είναι καλύτεροι από αυτούς με ΑΣΕΠ, ούτε το αντίθετο.Στην πραγματικότητα κανένας δεν το γνωρίζει και η αξιολόγηση μαζί με τη στατιστική είναι εκείνες οι οποίες θα μπορούσαν να αποφανθούν για κάτι τέτοιο.Ακόμη, πουθενά δεν έχω διαβάσει ότι είχε προκύψει θέμα μη ικανοποιητικής απόδοσης των εκπαιδευτικών, ώστε εξ αιτίας αυτού του θέματος να αναγκασθεί ο Πεπονής να φέρει προς ψηφιση το περιβόητο νομοσχέδιο για τον ΑΣΕΠ.Επομένως φαίνεται ότι κάποιο άλλο προβλημα υπήρχε, του οποίου η επίλυση απαιτούσε τη δημιουργία του ΑΣΕΠ.Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο νομοθέτης του ΑΣΕΠ δεν στόχευε στην πρόσληψη για το Δημόσιο καλύτερου/ικανότερου μόνιμου προσωπικού αλλά στο κλείσιμο των διορισμων από το παράθυρο.
άρα , συμπέρασμα που ίσως να συμφωνήσειςΉ το έχεις ή δε το έχεις το παιδαγωγικό κομμάτι .Για το γνωστικό κομμάτι ταπεινή μου γνώμη είναι ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ δείχνει αρκετά πράγματα Η επετηρίδα όπως τη ξέραμε πριν πολλά πολλά χρόνια τροφοδοτεί το σχολείο με μεγάλης ηλικίας εκπαιδευτικούςΟ γραπτός ΑΣΕΠ θα δώσει ευκαιρία σε ΟΛΟΥΣ να εισαχθούν στην εκπαίδευση και φυσικά και στους νέους που τους έχει ανάγκη το σχολείοΝικητής ο γραπτός ΑΣΕΠ