1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Σήμερα στις 08:36:14 μμ »Κρατώντας τα παραπάνω, ας πάμε στη Γ' φάση (εναπομείναντα κενά). Υπόθεση εργασίας: σε 6 σχολεία μιας περιοχής υφίστανται ισάριθμα οργανικά κενά στην ΠΕ04.0x ειδικότητα, τα οποία όμως παρέμειναν ακάλυπτα μέχρι και τη Β' φάση επειδή στην ειδικότητα αυτή υφίσταται έλλειμμα (δεν υπάρχουν πλέον άλλοι διαθεσίτες) στην περιοχή. (Από κακό προγραμματισμό στις μεταθέσεις και στους διορισμούς ή από άλλες αιτίες, δεν έχει σημασία.) Στη Γ' φάση λοιπόν, δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί από τις ΠΕ04.0y/z/a ειδικότητες (οι οποίοι προφανώς εξακολούθησαν να παραμένουν στη διάθεση) να διεκδικήσουν (ευμενώς) εκείνοι τα ακάλυπτα αυτά κενά (συγκρινόμενοι ενιαία στον κλάδο με μόρια τοποθέτησης); Σε αυτή την περίπτωση, υποχρεούται το ΠΥΣΔΕ να τους τα δώσει; Ή οφείλει να τα κρατήσει για τον Αύγουστο (λειτουργικά) βρέξει-χιονίσει;
Μετα το τελος της β φασης και με βαση αυτα που βλεπω στις διαφορες δδε, γινονται τα εξης:
Σύμφωνα με την παρ.11 άρ.15 ΠΔ 50/96 «..Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν δήλωση για τοποθέτηση {στη Β φαση],εφόσον δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολείο της προτίμησής τους μπορούν, αν το επιθυμούν, να υποβάλουν συμπληρωματική δήλωση για τοποθέτηση (σσ. δηλ στη Γ φαση) στις υπόλοιπες αυτές θέσεις μέσα σε πέντε (5) ημέρες από την ανακοίνωσή τους. Η τοποθέτηση αυτών γίνεται ύστερα από σύγκριση μεταξύ τους..».
Ειδικοτερα για τους πε04 ισχυει το τελευταίο εδάφιο του με αρ. πρωτ. 60818/Δ2/2011 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας «..τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία (της Β΄ φάσης) θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης… Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».
Αν εξαιρεσεις την Α φαση οπου σε ολα τα πυσδε εφαρμοζεται ενιαια αντιμετωπιση, στη Β και στη Γ φαση υπαρχουν [οπως ειναι γνωστο] διαφορετικες πρακτικες ως προς τις τοποθετησεις των εκπαιδευτικων.
Πιο συγκεκριμενα ως προς τη Γ φαση:
πχ στην α αθηνας
https://dide-a-ath.att.sch.gr/index.php/p-y-s-d-e/2459-enapomeinanta-organika-kena-genikis
δεν ακολουθειται η 60818 και εφαρμοζουν ενα «μικτο» συστημα δηλ δινουν
το κενο ανα ειδικοτητα [οπως ελεγε η 60818 οτι θα έπρεπε να γινεται ΑΛΛΑ στη Β φαση ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ Γ], ομως για να καταγραφει κενο θα πρεπει να συνυπαρχουν 12αρι-τουλαχιστον- μαθηματων Α αναθεσης [δηλ η 84852] + ενιαιο αθροισμα πε04 τουλαχιστον 12 ωρων [πατέντα του πυσδε αυτου και οχι μονο] και το ιδιο γινεται και στο πυσδε πειραια και καρδιτσας.
Η ΛΑΡΙΣΑ
https://dide.lar.sch.gr/site/2014-12-23-06-26-54/6318-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%87-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-2023-2024-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%8C%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD
οχι μονο δεν λαμβανει υποψη την 60818 και τα δινει κατα ειδικοτητα, ΑΛΛΑ επιπλεον για να δωσει κενο θα πρεπει να τηρειται αποκλειστικα η 84852 δηλ τουλαχιστον 12 αρι/ειδικοτητα α αναθεσης, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΝ για το αν υπαρχει ενιαιο αθροισμα στο πε04 πχ αν εχει απομεινει στη γ φαση: φυσικη= -17 και βιολογ = -13 δινει 2 κενα κι ας μην υπαρχει συνολο τουλαχιστον -32 [ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - Λ.Τ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ] δηλ ο χρονος στη λαρισα σταματαει στη β φαση και οτι εφαρμοζε στη φαση αυτη, εφαρμοζει και στη Γ.
Ομως σε καμια 20αρια-τουλαχιστον-πυσδε [οπως ειδα σε σχετικες αναζητησεις] τηρουνται αυτα που λεει η 60818 σχετικα με τη Γ φαση δηλ γινεται ενιαια αντιμετωπιση και το κενο δινεται, οταν υπαρχει ενιαιο ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων, κατα προτεραιοτητα στην ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης
[ως προς αυτο πρεπει να σημειωθει οτι η 60818 ειναι το μονο επισημο κειμενο που αναφερει τοποθετηση – στη Γ φαση βεβαια- σε οργανικο κενο ΚΑΙ με μαθηματα Β αναθεσης εκτος των μαθηματων Α αναθεσης, αλλα παρολα αυτα υπαρχουν πυσδε που εχουν εφευρει την πατεντα να το κανουν αυτο ΚΑΙ ΣΤΗ Β φαση].
Δηλ σε αυτα τα 20 πυσδε μολις τελειωσει η β φαση αναμορφωνεται ο πινακας οργανικων κενων και τα οποια μπορουν να δηλωθουν απ ολες τις ειδικοτητες. Παραλληλα καλουνται οσοι θελουν να κανουν δηλωση. Αν σε ενα σχολειο υπαρχει φυσ= -8 και βιολ= -4 και ο μονος που εχει κανει αιτηση ειναι ο βιολογος τοτε το κενο δινεται σε αυτον.
πχ
http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/4191-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-1-5-2024
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12807-epeigon-oristikos-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-v-fasis
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qqDqftgwfVKZDE7wqtyE70fDmwzY9zru/edit#gid=621800492
[ΛΑΣΗΘΙ]
https://dide.ioa.sch.gr/wordpress/wp-content/uploads/2024/05/2024_05_14-%CE%9A%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-2024.pdf
https://dide-d-ath-new.att.sch.gr/index.php/pysde/anakoin-k-l-p-2/6895-prosklisi-gia-topothetiseis-se-enapomeinanta-organika-kena
Στο πυσδε που υπηρετω και απ οσα εχω ακουσει. κατα την αναρτηση των εναπομειναντων κενων υπαρχει το γνωστο δίλημμα, η υπαρξη του οποιου ειναι ευθυνη της αδιαφοριας του υπουργειου να παρει θεση δηλ το αν θα πρεπει να τηρηθει η 84852 για καταγραφη κενου αποκλειστικα με ωρες α αναθεσης, ωστε να υπαρχει «σεβασμος» στην α αναθεση ή αν θα πρεπει να τηρηθει η 60818 που αναφερεται εξειδικευμενα στην Γ φαση και στην ενιαια αντιμετωπιση του πε04 κατα τη φαση αυτη. Σε οσα πυσδε προκρινεται η ενιαια αντιμετωπιση προφανως επικρατει το ειδικο {60818] εναντι του γενικου [84852}.
ναι συμβαινει αυτο σε καποια πυσδε οπως πχ στη δυτ θεσσαλονικη
Και αντίστροφα: στα ακάλυπτα αυτά κενά ΠΕ04.0x, δικαιούται το ΠΥΣΔΕ να τοποθετήσει (δυσμενώς) με αναγκαστικές τοποθετήσεις "προς συμφέρον της υπηρεσίας" εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.0y/z/a εάν εκείνοι δεν τα δήλωσαν;
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12807-epeigon-oristikos-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-genikis-paideias-apo-metathesi-veltiosi-oristiki-topothetisi-diloseis-topothetisis-ekpaideftikon-v-fasis
https://srv-dide-v.thess.sch.gr/portal/mainmenu-179/12815-pinakas-topothetisis-ekpaideftikon-apo-metathesi-veltiosi-diathesi-pysde-topothetiseis-gia-to-symferon-tis-ypiresias-genikis-paideias-eidikis-agogis
οπου στο επαλ αγ αθανασιου κι ενωυπηρχε μεγαλυτερο ελλειμμα χημικου τοποθετηθηκε "για το συμφερον" φυσικος