0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
βρε παιδια το 2ΓΕ δεν το ανοιγει βγαζει σφαλμα, εσας σας ανοιξε;
Ειδικα για τους φιλολογους, εκατονταδες κενα εξαφανιζονται εξαιτιας του μαθηματος της ιστοριας η οποια δινεται στην αρχη καθε χρονιας σε ξενογλωσσους...χιλιαδες φιλολογικες ωρες χαμενες για τις οποιες κανενας δεν μιλα...η πρωτη κινηση καθε συλλογου ειναι να "δωσει τις ιστοριες" σε γαλλικων και γερμανικων που δεν συμπληρωνουν ωραριο, οι οποιες βεβαια θα μπορουσαν να κσλυψουν τις ωρες τους σε διπλανο σχολειο, το οποιο θα παρει ... αναπληρωτη ξενογλωσσο για τα κενα του... εχουν μεγαλη ευθυνη τα σωματεια φιλολογων που δεν πιεζουν τα μελη τους να μην δεχονται τετοιες καταστασεις και οι φιλολογοι καθε σχολειου στις κατανομες των μαθηματων τους που δεν διακρινονται για την ενσυναισθηση τους σχετικα με τους αδιοριστους συναδελφους τους...
Δεν συνηθίζω να έρχομαι σε αντιπαράθεση, αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις με όλο τον σεβασμό να σου πω ότι με το σκεπτικό σου είναι σαν να βάζεις μία διαχωριστική γραμμή, δημιουργώντας ειδικότητες δύο ταχυτήτων. Δηλαδή οι ΠΕ05 και ΠΕ07 δεν πειράζει αν τρέχουν από σχολείο σε σχολείο κάνοντας τον τουρίστα, φτάνει να βολευτούν οι φιλόλογοι, οι οποίοι οφείλουν να δείχνουν συναδελφική ενσυναίσθηση μόνο μεταξύ τους... Η φάση το "διπλανό σχολείο" δεν παίζει! Πληροφοριακά θα δώσω το εξής παράδειγμα: ένας αναπληρωτής ΠΕ05 - ΠΕ07 στην Α'θμια (πολύ πιθανόν και ΑΜΩ) που τοποθετείται σε νομό της περιφέρειας συχνά είναι αναγκασμένος να υπηρετεί ακόμα και σε 5 σχολεία (!!!) για να συμπληρώσει το ωράριό του, προφανώς όχι εντός πόλης διανύοντας χιλιόμετρα επί χιλιομέτρων καθημερινά.
Δεν μιλαω για "βολεμα" φιλολογων. Μιλαω για ξενογλωσσυς που ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ και παιρνουν ιστορια για να συμπληρωσουν και για ΑΝΕΡΓΟΥΣ (μη διοριζομενους ως αναπληρωτες) φιλολογους εξαιτιας αυτου του γεγονοτος, νομιζω οτι ειναι κατανοητο. Τα κεφαλαια μου εξηγουν το φαινομενο. Αν σε ενα μεσο γυμνασιο ο β ξενογλωσσος παιρνει 8-10 ωρες ιστορια για να συμπληρωσει ωραριο (μισος φιλολογος δηλαδη) να πως αμεσως μειωνονται τα κενα φιλολογων σε μια διευθυνση, επομενως και οι αναπληρωτες φιλολογοι που προσλαμβανονται...αναρωτιεμαι αν ολοι οι φιλολογοι ενος σχολειου στην κατανμη παρουν τις ιστοριες (δικαιωμα τους ειναι να επιλεξουν) τι θα συμβει
Η διαμορφωση του ωρολογιου προγραμματος τα τελευταια και οχι μονο χρονια ακολουθει τον κανονα του βολεματος καποιων ειδικοτητων και οχι ενα σοβαρο σχεδιασμο εκπαιδευσης με βαση τις συγχρονες αναγκες και δεξιοτητες STEM. Ενδιαφερον οπως αναφερεται στο αρθρο ειναι οτι " τα κίνητρα των μαθητών STEM έχουν μειωθεί σε πολλές δυτικές χώρες, διάφορες μελέτες έχουν δείξει αυξημένο ενδιαφέρον μεταξύ των νέων σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Ινδία και η Μαλαισία" (https://stemeducationjournal.springeropen.com/articles/10.1186/s40594-016-0046-z). Το θεμα ειναι να ξερουμε τι θελουμε να δωσουμε στο μελοντικο εργατικο δυναμικο μεσω της εκπαιδευσης. Για την ωρα πτυχια μεταπτυχιακα και διδακτορικα γενικα κι αοριστως χωρις απαριατητα να εξηπηρετουν κατι ουσιαστικο. Και μετα μιλαμε για εκπαιδευση ΑΙ στα σχολεια. Και μετα μιλαμε αμπελοφιλοσοφοντας για Ανθρωποκεντρική Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση χωρις να εχουμε ιδεα τι ειναι και τι μπορει να κανει. Να δω αν ο νυν υποργος περα απο την υποτιθεμενη αξιολογηση και την ενημερωση γονεων μεσω my scool κανει κατι ουσιαστικο (αγνοοντας τις σθεναρες αντιστασεις κυριαρχων ειδικοτητων στην εκπαιδευση επειδη ετσι ειναι η εκπαιδευση στην ελλαδα τα τελευταια 0-50-60+ χρονια) στο ωρολογιο προγραμμα με βαση τις αναγκες του συγχρονου κοσμου
Ίσα ίσα το αντίθετο είπα. Είμαι πε05 και το ζω από κοντά το σκηνικό. Λόγω της απώλειας οργανικών δεν μπόρεσα να πάρω μετάθεση για 12 χρόνια (ούτε και αποσπαση) και αναγκάστηκα να μεταταχτώ στην πρωτοβαθμια όπου έχω φτάσει να είμαι και σε έξι σχολεία (φέτος είμαι σε 5). Η ώρα αυτή δεν έπρεπε να φυγει από τους ξενογλωσσους, ειδικά όταν το υπουργείο θέλει να προωθήσει την απόκτηση ΚΠΓ μέσα στο σχολειο
Ειναι η διαφορα μεταξυ α. εχω δουλεια και διεκδικω καλυτερες συνθηκες και β. Δεν εχω τιποτα και περιμενω καποια χρηματα για 10 μηνες... με αβεβαιο μελλον, με το α να επηρεαζει αμεσα το β, αν δεν καταλαβσινεις τη διαφορα, οκ τι να πω... κλεινω εδωΥ.γ. αν θεωρουμε "βολεμα" το να βρει ενας αναπληρωτης δουλεια, λυπαμαι ...