Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - thouvou

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Πολυνομοσχέδιο!!!!
« στις: Μάιος 13, 2010, 02:25:28 πμ »
Συνάδερφοι, σίγουρα θα είδατε το συγκεκριμένο εδάφιο, που παραθέτω παρακάτω, στο νομοσχέδιο.
5. Στο ν. 3699/2008 (ΦΕΚ 199 Α΄) καταργούνται:
α) στο άρθρο 20, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1.1,
η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 1.2, η περίπτωση γ΄
της παραγράφου 1.3, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου
1.4, η περίπτωση δ΄ της παραγράφου 2.2 και η περίπτω-
ση γ΄ της παραγράφου 3, β) η περίπτωση ζ΄ της παρα-
γράφου 1 του άρθρου 21 και γ) η περίπτωση β΄ της πα-
ραγράφου 1 του άρθρου 22. Η ισχύς των διατάξεων του
προηγούμενου εδαφίου για τους κλάδους ΠΕ 61 (Νηπια-
γωγών Ε.Α.Ε.) και ΠΕ 71 (Δασκάλων Ε.Α.Ε.) ισχύει από
τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Εφημερίδα της
Κυβερνήσεως. Για τους λοιπούς κλάδους, τα ειδικά τυ-
πικά προσόντα που προβλέπονται στις διατάξεις που κα-
ταργούνται με τo πρώτο εδάφιο εξακολουθούν να ισχύ-
ουν μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου και του επόμε-
νου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την πλήρωση θέσεων
στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, εφόσον τα σχετικά
πιστοποιητικά παρακολούθησης ετήσιων σεμιναρίων α-
ποκτήθηκαν έως τις 31.08.2010.-

Σύμφωνα μ΄αυτό πρέπει να περιμένουμε τη σχετική εγκύκλιο για τους αναπληρωτές στα ΣΜΕΑ, σωστά; Σε τηλεφώνημα όμως που έκαναν συνάδερφοι στο υπουργείο ,σε αρμόδιο, όπως είπε ο υπάλληλος της ειδικής αφωφής,ειπώθηκε μεταξύ άλλων, πως τέτοια εγκύκλιος μπορεί και να μη βγει, επειδή σ αυτές τις θέσεις θα αποσπαστούν μόνιμοι με αντίστοιχα προσόντα. Κάτι παρόμοιο διάβασα και προ ημερών κι εδώ στο forum,αλλά δεν έδωσα σημασία, γιατί το θεώρησα κακεντρέχεια και παραπληροφόρηση.Ερωτώ λοιπόν και θέλω τα φώτα σας: Πόσοι μόνιμοι φιλόλογοι υπάρχουν, που έχουν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή είτε με μεταπτυχιακό είτε με την απλή σεμιναριακή εκδοχή του 400ωρου ή ακόμη περισσότερο με επάρκεια στη νοηματική; Πόσοι ,που να μπορούν να καλύψουν όλα αυτά τα κενά, που υπήρχαν τη σχολική χρονιά, που διανύουμε!

2
Ειδική Αγωγή / ειδική αγωγή
« στις: Απρίλιος 22, 2010, 02:54:17 πμ »
Έχει ακούσει κανείς για αιτήσεις αναπληρωτών μέσα στο Μάιο; Κάτι τέτοιο αφήνουν να αννοηθεί οι διοργανωτές των 4οοωρών σεμιναρίων αλλά και της νοηματικής.

3
Καλημέρα σε όλους. Γνωρίζει κανείς να με ενημερώσει για τη βεβαίωση γνώσης υπολογιστών, που αναγνωρίζει το δημόσιο; Υπάρχει μόνο το ECDL ή και κάποιο κρατικό; Επίσης, πόσες ενότητες απαιτούνται να έχεις, προκειμένου η πιστοποίηση να είναι ''πλήρης''; Αν και στην Ελλάδα ας μη μιλάμε για πληρότητα:-) Ευχαριστώ και παρακαλώ χαρίστε μου τις γνώσεις σας...

4
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Φιλόλογοι Ενωθείτε!!
« στις: Νοέμβριος 24, 2009, 12:49:10 μμ »
 Παρακαλώ θερμά όλους τους Φιλολόγους-είτε είναι ωρομίσθιοι είτε αναπληρωτές ή απλώς αδιόριστοι- να αφυπνιστούν και να αγωνιστούν τόσο για την αποσυμφόρηση του κλάδου μας όσο και για την καλύτερη δυνατή παρουσία μας στον επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τη δεδομένη χρονική στιγμή- ύστερα και από τις δηλώσεις της υπουργού Παιδείας- είναι επιτακτική η ανάγκη να προβάλουμε τα αιτήματα και τα προβλήματα του κλάδου μας.
   Είμαστε οι μόνοι εκπαιδευτικοί, που αποφοιτούμε από τόσα τμήματα Φιλοσοφικών σχολών και όχι μόνο..Πρόσφατα προστέθηκαν απόφοιτοι ''Φιλόλογοι'' και άλλων τμημάτων. Το ζήτημα όμως δεν είναι ποιοι αναγνωριζόμαστε ως φιλόλογοι και ποιοι όχι. Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα. Δε θα βγάλουμε και μεταξύ μας τα μάτια μας! Άλλωστε παλαιότερα κάποιοι- πολύ αξιολογότεροι μου- είχαν μιλήσει για τριχοτόμηση των τμημάτων των Φιλοσοφικών Σχολών όχι μόνο σε θεωρητικό,αλλά και πρακτικό επίπεδο, αλλά μάταια. ''Είμαι δηλαδή πτυχιούχος του ιστορικού τμήματος, διδάσκω ιστορία στη δευτεροβάθμια, είμαι του φιλολογικού, διδάσκω αρχαία κ.ο.κ.''Αλλά αυτός ο διαχωρισμός είναι μάλλον ουτοπικός, όσο κι αν προσωπικά θεωρώ πως θα έλυνε πολλά εκπαιδευτικά προβλήματα και από τις δύο πλευρές(μαθητή-καθηγητή).
  Το αίτημά μας λοιπόν,συνάδερφοι,πρέπει να επικεντρωθεί στην ογκωδέστατη ύλη του ΑΣΕΠ και στη σύχγυση των επιμέρους ειδικοτήτων. Και σ΄αυτόν τον τομέα είμαστε ο μόνος κλάδος( μαζί με τους φυσικούς, αν δεν απατώμαι) που καλούμαστε να εξεταστούμε σε τρία διαφορετικά- και χαώδη ως προς την ύλη- γνωστικά αντικείμενα. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ προαιρετική επιλογή δύο εκ των τριών γνωστικών αντικειμένων στον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τί αναζητά το υπουργείο, ημιμαθείς φιλολόγους ή εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς;; Ας μας απαντήσει.

5
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / ΑΣΕΠ 2010-2011
« στις: Νοέμβριος 23, 2009, 09:47:32 μμ »
  Παρακαλώ θερμά όλους τους Φιλολόγους-είτε είναι ωρομίσθιοι είτε αναπληρωτές ή απλώς αδιόριστοι- να αφυπνιστούν και να αγωνιστούν τόσο για την αποσυμφόρηση του κλάδου μας όσο και για την καλύτερη δυνατή παρουσία μας στον επικείμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τη δεδομένη χρονική στιγμή- ύστερα και από τις δηλώσεις της υπουργού Παιδείας- είναι επιτακτική η ανάγκη να προβάλουμε τα αιτήματα και τα προβλήματα του κλάδου μας.
   Είμαστε οι μόνοι εκπαιδευτικοί, που αποφοιτούμε από τόσα τμήματα Φιλοσοφικών σχολών και όχι μόνο..Πρόσφατα προστέθηκαν απόφοιτοι ''Φιλόλογοι'' και άλλων τμημάτων. Το ζήτημα όμως δεν είναι ποιοι αναγνωριζόμαστε ως φιλόλογοι και ποιοι όχι. Αυτό είναι μια πολύ μεγάλη κουβέντα. Δε θα βγάλουμε και μεταξύ μας τα μάτια μας! Άλλωστε παλαιότερα κάποιοι- πολύ αξιολογότεροι μου- είχαν μιλήσει για τριχοτόμηση των τμημάτων των Φιλοσοφικών Σχολών όχι μόνο σε θεωρητικό,αλλά και πρακτικό επίπεδο, αλλά μάταια. ''Είμαι δηλαδή πτυχιούχος του ιστορικού τμήματος, διδάσκω ιστορία στη δευτεροβάθμια, είμαι του φιλολογικού, διδάσκω αρχαία κ.ο.κ.''Αλλά αυτός ο διαχωρισμός είναι μάλλον ουτοπικός, όσο κι αν προσωπικά θεωρώ πως θα έλυνε πολλά εκπαιδευτικά προβλήματα και από τις δύο πλευρές(μαθητή-καθηγητή).
  Το αίτημά μας λοιπόν,συνάδερφοι,πρέπει να επικεντρωθεί στην ογκωδέστατη ύλη του ΑΣΕΠ και στη σύχγυση των επιμέρους ειδικοτήτων. Και σ΄αυτόν τον τομέα είμαστε ο μόνος κλάδος( μαζί με τους φυσικούς, αν δεν απατώμαι) που καλούμαστε να εξεταστούμε σε τρία διαφορετικά- και χαώδη ως προς την ύλη- γνωστικά αντικείμενα. ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ προαιρετική επιλογή δύο εκ των τριών γνωστικών αντικειμένων στον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Τί αναζητά το υπουργείο, ημιμαθείς φιλολόγους ή εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς;; Ας μας απαντήσει.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160908
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 380
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 247
Σύνολο: 249

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 23 ερωτήματα.