*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2024
« Τελευταίο μήνυμα από tiel στις Σήμερα στις 10:59:30 πμ »
Ευχαριστούμε πολύ για την ανάρτηση.
Πάλι καλά που υπάρχει κ ο Κατσωνοπουλος κ ενημερωνόμαστε αναλυτικά για το τι γίνεται.
Επίσης, οι μη μοριοδοτουμενες -βυσματικες- θέσεις είναι πάρα πολλές!
2
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από harac στις Ιούνιος 01, 2024, 11:18:18 μμ »
Γνωρίζω ότι πριν από αρκετά χρόνια υπήρχε αποσπασμένος εκπαιδευτικός στην Εθνική Πινακοθήκη. Δεν γνωρίζω, όμως, αν σήμερα, εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Ιούνιος 01, 2024, 10:35:33 μμ »
Αυτό που αναφέρετε σχετικά με τα μουσεία. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Να αποσπαστεί εκπαιδευτικός σε μουσείο;

Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο. Έτσι το αναφέρω σαν κάτι συναφές που θα είχε νόημα και όφελος για τον εργαζόμενο και την υπηρεσία.
4
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από Thndsk35 στις Ιούνιος 01, 2024, 10:29:20 μμ »
Αυτό που αναφέρετε σχετικά με τα μουσεία. Υπάρχει τέτοια δυνατότητα; Να αποσπαστεί εκπαιδευτικός σε μουσείο;
5
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Ιούνιος 01, 2024, 10:16:29 μμ »
1. Με τις μουσειοσκευές (όπως βαλιτσάκια με εκπαιδευτικό υλικό), που διαθέτουν τα μεγάλα μουσεία στις βιβλιοθήκες, άνετα κάνει ο βιβλιοθηκονόμος απλά προγράμματα με τους μαθητές, που έρχονται στο πλαίσιο εκπαιδευτικών επισκέψεων.
2. Σε μεγάλα μουσεία,  που κάνουν συστηματικά/τακτικά μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα και εργαστήρια για παιδιά, ναι εκεί ίσως  να χρειάζεται και εκπαιδευτικός, που όμως να έχει εξειδικευθεί στη μουσειοπαιδαγωγική.

Δεν το λέω από θέμα επάρκειας. Το λέω ως δυνατότητα ενός εκπαιδευτικού να κάνει ένα διάλειμμα από την τάξη για να δοκιμάσει κάτι άλλο, συναφές με το επάγγελμα και τος σπουδές αλλά με άλλες συνθήκες. Δεν είναι κακό αυτό, αντιθετα είναι όφελος και για τον εργαζόμενο και για την υπηρεσία, η διεύρυνση οριζόντων και η ανταλλαγή. Αρκεί να είναι για ορισμένο χρόνο, βάσει βιογραφικού, και με συνάφεια στις σπουδές.
6
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από harac στις Ιούνιος 01, 2024, 09:41:48 μμ »
1. Με τις μουσειοσκευές (όπως βαλιτσάκια με εκπαιδευτικό υλικό), που διαθέτουν τα μεγάλα μουσεία στις βιβλιοθήκες, άνετα κάνει ο βιβλιοθηκονόμος απλά προγράμματα με τους μαθητές, που έρχονται στο πλαίσιο εκπαιδευτικών επισκέψεων.
2. Σε μεγάλα μουσεία,  που κάνουν συστηματικά/τακτικά μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα και εργαστήρια για παιδιά, ναι εκεί ίσως  να χρειάζεται και εκπαιδευτικός, που όμως να έχει εξειδικευθεί στη μουσειοπαιδαγωγική.
7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Οργανικη και Β αναθεση
« Τελευταίο μήνυμα από g.t στις Ιούνιος 01, 2024, 08:07:38 μμ »
Το πυσδε κατα την εναρξη του σχολ ετους θα καταρτισει πινακα λειτουργ κενων/πλεονασματων όπως αναφερεται στο πδ 50/96.
Υποθετουμε  ότι σε ένα σχολειο υπαρχουν δυο  πε04 εκ των οποιων ο ενας συμπληρωνει με ωρες Α αναθεσης και ο τελευταιος τοποθετηθεις πε04 (Χ) για να συμπληρωσει το ωραριο του θα χρειαστει να παρει καποιες ωρες Α και λιγες ωρες Β αναθεσης.
 Στον πινακα του συγκεκριμ σχολειου το πυσδε θα καταγραψει  μηδενικα  στη γραμμη ωρων μαθηματων πε04, αφου υποθετουμε οτι ολοι οι πε04 του σχολειου συμπληρωνουν ωραριο.
Μεχρι εδω δηλ το πυσδε θα «ακουσει» αυτά που λεει το φεκ β 2737/2020
«Με τα μαθήματα πρώτης (Α’) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β’) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο».
Στη συνεχεια θα ζητηθουν απο τους επκους δηλωσεις προτιμησης σχολειων για συμπληρ ωραριου. Εστω οτι ο Χ  του σχολειου που προαναφερθηκε, εχει καταθεσει αιτηση επεξηγωντας σε αυτη ρητα ότι δεν επιθυμει να συμπληρωσει το ωραριο του στην οργανική του με μαθηματα Β αναθεσης . Το πυσδε αρχικα δε θα ασχοληθει με την αίτηση του Χ, διοτι στο σχολειο του δεν υφισταται πλεονασμα ωρων δηλ δεν υπαρχει λειτουργ υπεραριθμια και ως εκ τουτου δεν εχει το δικαιωμα (ο Χ) να διεκδικησει διαθεση σε άλλο σχολειο και θα ασχοληθει (το ΥΣ) με τη διαδικασια τοποθετησης των  λειτουργικα υπεραριθμων και μετα με την τοποθετηση των διαθεσιτων κλπ (βλ για τα παραπανω 137644/ε1).
Αρα μεχρι εδώ, το πυσδε εχει τυπικο κωλυμα  να μετακινησει σε αλλο σχολειο τον  Χ  γιατι  προηγουνται στη συμπληρωση ωραριου οι πε04 που δε συμπληρωνουν ωραριο στο σχολειο τους και στη συνεχεια οι διαθεσιτες και οι οποιοι θα εκαναν ενσταση που θα την κερδιζαν αν τυχον τους επαιρνε τις ωρες ο Χ  που δε θα ηταν λειτ υπεραριθμος.
Μετα το τελος των τοποθετησεων όμως, εαν και εφοσον υπαρχουν διαθεσιμες ωρες στα σχολεια που δήλωσε ο Χ  και ταυτοχρονα υπαρχει και διαθεσιμος [με ασυμπληρωτο ωραριο] πε04 που εχει ως Α αναθεση τα μαθηματα που δεν επιθυμουσε ο Χ και παραλληλα ειχε  δηλωσει κιολας το σχολειο του χ , τοτε θα γινουν οι αλλαγες.
Στην περιπτωση αυτή εφαρμοζεται διασταλτικα το αρ 29 του 4521.
Η συζητηση για τα φεκ στην δευτεροβαθμια είναι μια ατερμονη, μεχρι στιγμης, συζητηση και ειδικοτερα για τους πε04,  των οποιων  η νομοθεσια που αφορα στις υπηρεσιακες μεταβολες τους είναι σαν το "αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου".
Μονο ενας νεοδιοριστος λοιπον που υπηρετει την πρωτη του χρονιά στα σχολεια, θα ηταν ευλογο  να ζηταει φεκ για κάθε ζητημα που αφορα στη λειτουργια των σχολειων γιατι αυτος δε γνωριζει την κατασταση που επικρατει δηλ ότι τα θεματα της εκπαιδευσης ρυθμιζονται από πολύ λιγα φεκ και παρα πολλες εγκυκλιους ή απλα εγγραφα προισταμενων διευθυνσεων του υπαιθα.
Ας πουμε δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα κεντρικα ζητήματα όπως πχ
δεν υπαρχει φεκ  (ουτε καν εγκυκλιος/εγγραφο) που να λεει ότι δυναται ένα πυσδε να δινει οργανικα κενα στη φαση των βελτιωσεων υπολογιζοντας ενιαία τις ωρες των πε04 , αλλα  παρολα αυτά γινεται σε καποια  πυσδε.
Δεν υπαρχει φεκ (παρα μονο μια εγκυκλιος) που να λεει ότι στα εναπομειναντα μπορει να παρει οργανικο κενο ενας πε04 με μαθηματα Α+Β αναθεσης
ή ας πουμε δεν υπαρχει σε φεκ (παρα μονο σε εγκυκλιο) το ότι οργανικο κενο δημιουργειται με τουλαχιστον 12 ωρες Α αναθεσης και παρολα αυτά τα προαναφερομενα εφαρμοζονται στην πραξη.
Επισης δεν υπαρχουν σε φεκ αρκετα από τα ζητηματα που περιεχονται στην εγκυκλιο των μεταθεσεων όπως πχ το
Α. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται επίσης και στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος διετέλεσε αθροιστικά για δύο χρόνια δημότης διαφόρων δήμων της περιοχής στην οποία ζητείται η μετάθεση
β. Αν διατεθεις για τις αναγκες υπηρεσιας σε άλλο σχολειο θα παρεις τα μορια οργανικης εάν αυτά είναι περισσοτερα από τα μορια του σχολειου διαθεσης
Ή ας πουμε δεν υπαρχει φεκ (παρα μια εγκυκλιος) που να λεει ότι κενο για μεταθεση ή διορισμο δινεται όταν υαπρχουν 20 ωρες ελλειμματος σε μαθηματα Α αναθεσης.
Και αφου δεν υπαρχει φεκ για μια σειρα από κεντρικα ζητηματα,  όπως καποια απο τα προαναφερομενα, θ περιμενε κανεις ως φυσικο επομενο να υπαρχει σε φεκ η δυνατοτητα διαθεσης σε άλλο σχολειο ενός εκπκου όταν αυτος δε  θελει να διδαξει μαθηματα β αναθεσης?
8
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΙΝΑΚΕΣ!
« Τελευταίο μήνυμα από lena207 στις Ιούνιος 01, 2024, 08:01:15 μμ »
Σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση!!. Άρα, οι επιλογές για περιοχές γίνονται μόνο αν επιλεχθείς στους πίνακες. Από ότι έχω ακούσει στον ΑΣΕΠ μπορούν να σου λύσουν απορίες σαν και τις δικές μου ή πρέπει να επικοινωνήσω κάπου άλλου;.
9
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Ιούνιος 01, 2024, 06:52:19 μμ »
Ο εκπαιδευτικός του σχολείου (φιλόλογος κλπ), ναι μπορεί (και καλά θα κάνει) να συνεργαστεί με τον βιβλιοθηκονόμο και να οργανώσουν προγράμματα, ομίλους, συμμετοχές σε δίκτυα, παρουσιάσεις συγγραφέων  και δραστηριότητες φιλαναγνωσίας για τα παιδιά, στο πλαίσιο των σχολικών δραστηριοτήτων. Αλλά δεν είναι κατάλληλος για να τον αντικαταστήσει  στην οργάνωση, ταξινόμηση  και λειτουργία της βιβλιοθήκης, που είναι εξειδικευμένη δουλειά.

Εννοείται. Ένας φιλόλογος όμως θα μπορούσε να αποσπάται σε βιβλιοθήκες για εκπαιδευτικα προγράμματα. Ή ένας παιδαγωγός αθμιας. Ή και σε μουσεία για μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα. Αρκεί να μην
δεσμεύει δια βίου οργανικές θέσεις και αρκεί να δίνεται η δυνατότητα και σε νέους επιστήμονες να διεκδικούν θέσεις σε τέτοιους φορείς χωρίς να χρειάζεται να περάσουν από την εκπαίδευση πρώτα.
10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από leon. στις Ιούνιος 01, 2024, 06:47:16 μμ »
Και φυσικά μπορείς!
Πάντως με τους λιγοστούς διορισμούς που γίνονται μένουν κατά 99% εκτός άτομα με 10-15 χρόνια αναπλήρωσης. Ειδικά σε πολύπαθες ειδικότητες.
Στους φυσικούς, ναι. Στους μαθηματικούς-χημικούς-βιολόγους, όχι. Κάτω των τριάντα διορίζονται μ' ένα μεταπτυχιακό.
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161421
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 408
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 287
Σύνολο: 298

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.