0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια χαρά τρέχει το δούλεμα.Όσο αφορά τις οργανικές το ίδιο θέμα υπάρχει και στην βθμια αφού δεν έχουν κάνει οργανικές στα ΤΕ. Αν δεν γίνουν θα υπάρχει πρόβλημα στους διορισμούς αφού τα κενά οργανικά σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ είναι ελάχιστα. Φυσικά για μεταθέσεις δεν τους ένοιαξε και γιατί άλλωστε αφού η βθμια δεν είναι ο χώρος τους. Οι αθμιοι δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα αφού υπάρχουν οργανικά σε ΤΕ (γιατί εκεί και όχι στους άλλους να μην ρωτάτε).Στην περίπτωση του ΕΕΠ-ΕΒΠ τρέχουν να προλάβουν να βγάλουν τις οργανικές ώστε να μην αδικηθεί το μόνιμο προσωπικό για τις μεταθέσεις. Κατά τα άλλα περιμένουμε να δούμε τη προκήρυξη του ΑΣΕΠ μια πρόσκληση ενδιαφέροντος υποψιάζομαι, η οποία δεν θα έχει συγκεκριμένες θέσεις σε πρώτη φάση. Τρέχουμε λέμε, γελάει ο πλανήτης και όχι τίποτα από τελείωσε το καρναβάλι.
Πάντως αυτό που αναφέρετε, προσωπικά με έβαλε σε σκέψεις και λίγο το ερεύνησα.Βρήκα στοιχεία του 2016, τα οποία αφορούν την Πρωτοβάθμια.https://www.esos.gr/arthra/44940/organika-kena-genikis-kai-eidikis-agogisΣε ΣΜΕΑ,ΚΕΔΔΥ (τότε) και ΕΕΕΕΚ βλέπω ότι είναι περίπου 1600.Σε αυτά μου λέτε πως δεν περιλαμβάνονται τα ΤΕ της Πρωτοβάθμιας;Επίσης φαντάζομαι, ότι λογικά θα υπάρχουν και νέες οργανικές, στα νέα ιδρυθέντα από τότε σχολείο Ε.Α. όπως και τυχόν θέσεις που δημιουργήθηκαν στα ΚΕΣΥ;Οπότε αν ξέρουν αυτά, γνωρίζουν και των ΕΕΠ και ΕΒΠ, μήπως γνωρίζουν και την κατανομή μεταξύ Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και ΕΕΠ-ΕΒΠ, και δεν παίζουν ρόλο οι προσλήψεις των τελευταίων δύο χρόνων σε αναπληρωτές;
Στη πρωτοβάθμια έχει οργανικές σε ΤΕ. Τα κενά αυτά από το esos περιλαμβάνουν τα ΤΕ.Στην βθμια ΔΕΝ έχουν δώσει οργανικές. Και όχι δεν είναι παράνομο να κάνει διορισμούς σε μελλοντικά οργανικά κενά που θα δώσει μετά τις μεταθέσεις. Θα ήταν παράνομο αν υπήρχαν τα οργανικά κενά και δεν τα έδινε στις μεταθέσεις.Οπότε τα καλόπαιδα στο υπουργείο θα δώσουν τα κενά οργανικά των ΤΕ στην βθμια μόνο σε νεοδιοριστους. Αν βέβαια δώσουν νέες οργανικές που ελπίζω να δώσουν έστω και έτσι.Από εκεί και πέρα η κατανομή κατά τη γνώμη μου πρέπει να γίνει δια του τρία. Φυσικά τα καλόπαιδα στο υπουργείο που είναι όλοι δάσκαλοι δεν νομίζω να το επιτρέψουν.
Θέλω να ρωτήσω κάτι αλλά δεν ξέρω ποιο θέμα είναι κατάλληλο για την ερώτηση μου. Για αυτό επιτρέψτε μου να την κάνω εδώ:Επιτρέπεται στο Γυμνάσιο, σε ένα τμήμα, να γίνονται 2 ώρες μαθηματικά την ίδια μέρα; Θα ήθελα επίσης να μου παραθέσετε και τον αντίστοιχο νόμο εάν δεν επιτρέπεται ή εαν επιτρέπεται με όρους.Ευχαριστώ πολύ.
https://enimerosi-anapliroton.blogspot.com/2019/03/blog-post_11.html?fbclid=IwAR0ttQm4StcC0k0m2SmYLJt6DwM1j_lNfGEk3dmZzkgABb0C-M07yQKEOIc&m=1Ίσως το παραπάνω δίνει πολλές απαντήσεις σε ερωτήματα σχετικά με τα χρονικά περιθώρια.
Λοιπον εχουμε και λεμε.Βγαινει προκηρυξη.Καταθετουμε τα χαρτια μας στις διευθυνσεις οπως καναμε τοσα χρονια.Ταυτοχρονα κανουμε ηλεκτρονικη αιτηση στον ασεπ για διασταυρωση χαρτιων.Βγαινει ενας προσωρινος πινακας καταταξης 15 μερες πριν τα οριστικα.Παραδειγμα δινουν δινουν 100 θεσεις μαθηματικων για διορισμο,αρα καλουνε τους 200 πρωτους να στειλουν τα χαρτια τους στον ασεπ για ελεγχο.Με λιγα λογια για μονιμους μονο εχει να κανει ο ασεπ.Για αναπληρωτες θα ακολουθηθει η διαδικασια οπως τοσα χρονια
Οτι γινοταν και περσυ.Περσυ γινοταν ελεγχος απο ασεπ για αναπληρωτες?