0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στην γενικη ολα ηταν έτοιμα. Το ΑΣΕΠ απλα εκανε την καταταξη.Στην ειδικη που υπαρχει μεταπτυχιακο ειδικης ο δοαταπ μαζι με το ιεπ κοιτουσαν την συναφεια και ο ασεπ εκανε την καταταξη
Εαν υπάρχει η πολιτική βούληση που υπάρχει απο οσο ξερω ολα θα γίνουν. Οσο για τον έλεγχο. Ασ προσεξει ο καθενας μας το τι θα δηλώσει διοτι η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων εχει τις κυρωσεις της υπεύθυνης δήλωσης. Μεγαλα ατομα ειμαστε
αν γίνει όπως το λες, θα είναι η μεγαλύτερη τραγωδία που έχει συμβεί στη ιστορία της δημοσια διοίκησης και τότε δε θα λυπηθώ κανέναν, όχι να απολυθεί αλλά και φυλακή να πάει δε θα μιλάμε για κωμωδία της 3Κ αλλά για 10 φορές χειρότερο δε πρόκειται να χάσω ούτε 1 μισθό (ο οποίος ένας μισθός μπορεί να γίνει και 3-4 χρόνια μέχρι να γίνουν οι δίκες ) επειδή κάποιος εσκεμμένα έβαλε περισσότερα προσόντα από ότι έχει (με την ελπίδα ...έλα μωρέ θα βρούμε ένα γνωστό θα βάλουμε λυτούς και δεμένους να το κουκουλώσουμε ) , δε θα υπάρξει καμία συγχώρεση
Υπάρχουν και άλλα θέματα. Δεν είναι όλα εσκεμμένα. Μην γελιομαστε. Έλεγχος θα γίνει. Δεν μπορεί για παράδειγμα ο άλλος να βάζει ξένη γλώσσα χωρίς μετάφραση κλπ. Δεν μπορεί ο άλλος να παραλείπει ηθελημένα ή άθελα να βάλει στον φάκελο δικαιολογητικό και αυτό να πιάνεται. Και τέλος δεν μπορεί ο ΑΣΕΠ να κάνει τα στραβά μάτια μόνο στον διαγωνισμό των εκπαιδευτικών.
προφανώς και όχι σε αυτά που λες αλλά είναι εσκεμμένο το να δηλώνεις κάτοχος ΜΠΣ ή ΔΔΚΤ ή γλώσσας χωρίς να έχεις τα απαραίτητα έγγραφα ... υπάρχει και η πλαστογραφία ... και την είδαμε τη καθαρίστρια πως έκλαψε για τα παιδιά της, τώρα βέβαια ότι άφησε άλλη μάνα με παιδιά χωρίς δουλειά δε μας ένοιαξε , ούτε και αυτή
Μπορείτε αν θέλετε να μου λύσετε μια απορία ακόμα;Όταν διορίζεται κάποιος, παίρνει οργανικό κενό άμεσα με το διορισμό του ή αναμένει τον Μάιο του προσεχούς σχολικού έτους (εννοώ για τους έως τώρα υλοποιηθεντες διορισμούς). Ρωτάω γιατί όσοι διορίστηκαν στην γενική εκπαίδευση, διορίστηκαν σε περιοχές διορισμού και όχι απευθείας σε οργανικές στα σχολεία. Άρα μήπως και σε αυτήν την περίπτωση το θέμα είναι να γίνουν διορισμοί σε οργανικές περιοχές και όχι απαραίτητα να υπάρχουν αντίστοιχες οργανικές θέσεις σε διάφορες εκπαιδευτικές δομές; Δηλαδή η σύσταση να μην επηρεάζει τόσο τους διορισμους, και να γίνει μετά από αυτούς; Να το πω πιο απλά; Γιατί να μην γίνουν οι διορισμοί και να βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ ή ΠΥΣΠΕ και σε βάθος χρόνου να τοποθετούνται οριστικά σε οργανικές θέσεις στις εκάστοτε δομές;Δείτε λίγο το νομοσχέδιο...Άρθρο 623. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο αριθμός, κατά κλάδο και ειδικότητα ή ειδίκευση, καθώς και περιοχή διορισμού, των θέσεων που πρόκειται να καλυφθούν και καλούνται οι υποψήφιοι που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες να υποβάλουν δήλωση προτίμη-σης για μόνιμο διορισμό σε συγκεκριμένες περιοχές δι-ορισμού, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία που ορίζεται στην ίδια απόφαση. Η ανωτέρω δήλωση προτίμησης υποβάλεται άπαξ και είναι αμετάκλητη.4. Ο διορισμός των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. διενεργείται με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, βάσει της σειράς κατάτα-ξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Οι εκπαιδευτικοί των κοινών κλάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμι-ας εκπαίδευσης διορίζονται στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.5. Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρό-ταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβου-λίου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) ή του Περιφερειακού Υπηρεσι-ακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.), κατά περίπτωση, και υποχρεούνται να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Οποια-δήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το ως άνω χρονι-κό διάστημα, δεν επιτρέπεται. Σε περίπτωση διορισμού στην Ε.Α.Ε. ισχύει η υποχρέωση του πρώτου εδαφίου και, επιπροσθέτως, ο νεοδιοριζόμενος υποχρεούται να υπηρετήσει στην Ε.Α.Ε. για χρονικό διάστημα τουλάχι-στον πέντε (5) ετών.Αν δείτε τα μαύρα και πλάγια γράμματα δεν αναφέρει πουθενά για τοποθέτηση σε κενή οργανική θέση. Επίσης αν ήταν να διοριστούν σε οργανικά κενά εκπαιδευτικών δομων, ποιος ο λόγος να μην δοθούν απευθείας και να αναφέρει διορισμούς σε περιοχές διορισμού;
3. Τα Τμήματα Ένταξης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων. Γιαπληροφορίες σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης, παρακαλούμε να απευθύνεστε αρμοδίως στη ΔιεύθυνσηΕιδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.
Φυσικά και ο διορισμός θα γίνει σε περιοχή διορισμούαλλά στην περίπτωση του ΕΕΠ-ΕΒΠ μιλάμε ξεκάθαρα για σχολεία που έχουν οργανικές αν δεν υπάρχουν οργανικές (με ΦΕΚ) δεν μπορεί να γίνει διορισμόςστους εκπαιδευτικούς τα πράγματα είναι μπλεγμένα και ειδικά στην Β/θμια για τα ΣΜΕΑΕ (πλήν ΕΕΕΕΚ) τα οργανικά είναι στο σύνολο των οργανικών που έχει το Υπουργείο (οπότε δεν χρειάζεται τίποτα) στα ΕΕΕΕΚ έχει μπέρδεμα αφού τα οργανικά τους κενά τα δίνουν με βάση συγκεκριμένα ΦΕΚ στην περίπτωση αυτή χωρίς οργανικό από ΦΕΚ (κενό) δεν γίνετε διορισμός. Για τα νέα ΕΕΕΕΚ που δεν έχουν οργανικές με ΦΕΚ είναι άγνωστο πως θα το διευθετήσουν. Φυσικά για την περίπτωση των ΤΕ β/θμιας που δεν έχουν οριστεί ποτέ οργανικές, αφού ακόμα και σήμερα στην εγκύκλιο μεταθέσεων ορίζει ρητά ότι έχουμε μια κατάφωρη αδικία αφού στην Α/θμια δίνει το δικαίωμα, φυσικά χωρίς ΦΕΚ γιατί απλά είναι δάσκαλοι και αυτοί είναι αλλιώς από τους κοινούς θνητούς της βθμιας.Επαναλαμβάνω αν δεν βγουν οργανικά κενά σε ΤΕ Β/θμιας (με κάποιο τρόπο), ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ με βάση την νομιμότητα να κάνει διορισμούς. Είναι ελάχιστα τα κενά σε ΣΜΕΑΕ-ΚΕΣΥ στην βθμια για να φτάσει το νούμερο 1000+. Τα κενά των ΤΕ φυσικά θα δοθούν στις περιοχές όπως και στις ΣΜΕΑΕ.Για τα ΚΕΣΥ τα κενά θα δοθούν στις περιοχές αφού η προκήρυξη θα είναι μια.
Να μιλήσουμε τότε πιο συγκεκριμένα για τη Δευτεροβάθμια. Όσοι έχουν διοριστεί όλα αυτά τα χρόνια καταλαμβάνουν οριστική τοποθέτηση σε σχολείο, δηλαδή δεν υπάρχουν άνθρωποι σε διάθεση ΠΥΣΔΕ; Όσοι παίρνουν μετάθεση Μαρτιο, τοποθετούνται ως το τέλος της χρονιάς με οριστική τοποθέτηση σε σχολείο;Δεν σας φαίνεται με λίγα λόγια παράξενο ότι χθες έδωσα πίνακες οργανικών κενών για ΕΒΠ, για ΕΕΠ και για Πρωτοβάθμια (παλιά). Από την άλλη μου στάθηκε αδύνατο να βρω για Δευτεροβάθμια.Όλα αυτά τα χρόνια μεταθέσεις στη Δευτεροβάθμια γίνονται με οργανικά σε σχολεία ή μήπως με αθροίσματα ωρών ανα περιοχή μετάθεσης;
Μέχρι τώρα κανείς δεν έχει διοριστεί στην ΕΙΔΙΚΗ (είτε α/θμια είτε β/θμια). Όσοι έχουν πάρει οργανική στην ειδική την έχουν πάρει αφού πρώτα είχαν διοριστεί από την γενική και κάποια στιγμή πήραν μετάθεση στην ειδική. Μέχρι πριν 5-6 χρόνια έπαιρνες μετάθεση σε συγκεκριμένο σχολείο και όχι σε περιοχή. Δηλαδή το χαρτί του υπουργείο έλεγε ότι μετατίθεσαι στο τάδε ΣΜΕΑΕ. Τα τελευταία χρόνια δίνουν μετάθεση σε περιοχή και σε τοποθετεί το ΠΥΣΔΕ σε σχολείο ανάλογα με τα κενά και την αίτηση σου όπως γίνετε και στις γενικές μεταθέσεις. Αν είσαι στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ πρέπει να κάνεις αίτηση μετάθεσεις κανονικά όπως και οι άλλοι που είναι στα άλλα ΠΥΣΔΕ παρόλο που το σχολείο που ενδιαφέρει είναι στην περιοχή που είσαι. Το υπουργείο θα σε στείλει (αν έχεις τα μόρια) ξανά στην ίδια περιοχή αλλά ως ειδικής. Τα γράφει αναλυτικά η εγκύκλιος μεταθέσεων.Δεν μου φαίνεται τίποτα παράξενο, βολεύει αρκετούς να μην φαίνονται τα κενά. Οργανικά κενά διαρρέουν μόνο αν τα δώσει κάποιος αιρετός πριν τις μεταθέσεις, καλή ώρα. Νομίζω πριν 2 χρόνια είχα βγει τα κενά στην β/θμια.