Σύνολο ψηφοφόρων: 117
0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: gio66 στις Απρίλιος 10, 2012, 11:07:30 μμΠαράθεση από: Landau στις Απρίλιος 10, 2012, 10:58:20 μμΛες και όλοι του κλάδου ΠΕ02 διδάχτηκαν ή/και ξέρουν τόσο καλά την ιστορία για να την διδάσκουν.. πλην των αποφοίτων του ιστορικού-αρχαιολογικού, οι υπόλοιποι θα έπρεπε να ελέγχονται το ίδιο Αλλά τι λέω.. δεν συζητάμε τι είναι καλύτερο για την εκπαίδευση, απλά να βολευτούμε Την εξετάζονται στον ασέπ όμως συνάδελφε...Και είναι ένα γνωστικό αντικείμενο με ασύλληπτη ύλη που δυσκολεύει τους περισσότερους.Για να μην ξεχνιόμαστε... Επειδή την περίμενα αυτή την απάντηση.. ποιο ποσοστό των διορισμένων ΠΕ02 διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ; Πόσοι, της παλαιάς γενιάς είναι μέσω επετηρίδας και πόσοι μέσω 40% κλπ; Βέβαια, έτσι κι αλλιώς, μικρό το κακό όποιος και να διδάσκει το μάθημα της ιστορίας.. με αυτά τα βιβλία και με το δεδομένο αναλυτικό πρόγραμμα και ύλη, την πραγματική ιστορία την μαθαίνει κανείς μόνος του, με εξωσχολικά βιβλία. Αλλά, ακόμα και έτσι, θα μπορούσε - με κατάλληλο εκπαιδευτικό - να αποτελεί έναυσμα για περαιτέρω προσωπική μελέτη του καθενός.
Παράθεση από: Landau στις Απρίλιος 10, 2012, 10:58:20 μμΛες και όλοι του κλάδου ΠΕ02 διδάχτηκαν ή/και ξέρουν τόσο καλά την ιστορία για να την διδάσκουν.. πλην των αποφοίτων του ιστορικού-αρχαιολογικού, οι υπόλοιποι θα έπρεπε να ελέγχονται το ίδιο Αλλά τι λέω.. δεν συζητάμε τι είναι καλύτερο για την εκπαίδευση, απλά να βολευτούμε Την εξετάζονται στον ασέπ όμως συνάδελφε...Και είναι ένα γνωστικό αντικείμενο με ασύλληπτη ύλη που δυσκολεύει τους περισσότερους.Για να μην ξεχνιόμαστε...
Λες και όλοι του κλάδου ΠΕ02 διδάχτηκαν ή/και ξέρουν τόσο καλά την ιστορία για να την διδάσκουν.. πλην των αποφοίτων του ιστορικού-αρχαιολογικού, οι υπόλοιποι θα έπρεπε να ελέγχονται το ίδιο Αλλά τι λέω.. δεν συζητάμε τι είναι καλύτερο για την εκπαίδευση, απλά να βολευτούμε
Θεωρείς ότι ο απόφοιτος του "Φ.Π.Ψ." που διορίζεται (χωρίς να είναι φιλόλογος) στον κλάδο ΠΕ02 των φιλολόγων (με μηδέν υποχρεωτικές ώρες βυζαντινής Ιστορίας στο πρόγραμμα του ΦΠΨ) είναι ικανότερος εξ επόψεως επιστημονικής να διδάξει (βυζαντινή) Ιστορία Β' Γυμνασίου και Β' Λυκείου από ένα θεολόγο (4 εξάμηνα Ιστορίας εκ των οποίων τα δύο αποκλειστικά βυζαντινή στο Θεολογικό τμήμα);
Θα συμφωνήσω με τον Ιωάννη στα περισσότερα σημεία. Βέβαια, οι αρχαίοι δεν έδιναν μόνο έμφαση στη γλώσσα και στις φυσικομαθηματικές επιστήμες, το ξέρεις σαφώς, αλλά εν ολίγοις τα επιχειρήματά σου είναι σωστά και αντικειμενικά κατά την άποψή μου. Επειδή είμαι απόφοιτος του τμήματος ΦΠΨ του Καποδιστριακού-κατεύθυνση παιδαγωγική- θα ήθελα να συμπληρώσω ότι από το 2 έτος, πέραν των παιδαγωγικών και των ψυχολογιών που διδασκόμαστε και τα οποία αυτά μαθήματα είναι υποχρεωτικά, για τα υπόλοιπα επιλέγουμε από τα άλλα τμήματα της Φιλοσοφικής, ήτοι αρχαιολογικό, φιλολογικό. Επειδή έχω τρέλα με την ιστορία σε κάθε εξάμηνο φρόντιζα τουλάχιστον η μια μου επιλογή να είναι το μάθημα αυτό. Οπότε και θεωρώ πως αδικεί κάποιος τους αποφοίτους του εν λόγω τμήματος, όταν ισχυρίζεται ότι είναι άσχετοι με τη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας.
Σαφώς Marion, συμφωνούμε. Οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν έμφαση και στη μουσική και στην άθληση, αλλά οι φυσικομαθηματικές (αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία κτλ.) και φιλολογικές γνώσεις (ορθογραφία, γραμματική, ρητορική, φιλοσοφία κτλ.) είχαν πολύ σημαντική θέση στην αρχαία ελληνική εκπαίδευση. Επίσης, προς επίρρωση των γραφομένων σου θα προσθέσω πως στην κατεύθυνση Παιδαγωγικής ΦΠΨ εκτός από τα μαθήματα επιλογής από τα άλλα δύο τμήματα της σχολής που ανέφερες υπάρχουν και πολλά υποχρεωτικά μαθήματα από τα τμήματα αυτά: πχ. 8 μαθήματα αρχαίας ελληνικής Φιλολογίας, αλλά και Λατινικής και Νεοελληνικής Φιλολογίας, Γλωσσολογίας, Ιστορίας κτλ.
Εσύ μπορεί να είχες τρέλα με την ιστορία και να επέλεγες τα εν λόγω μαθήματα, αλλά πόσα μαθήματα ιστορίας είναι υποχρεωτικά να διδαχτεί κάποιος που φοιτά στο ΦΠΨ.