Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gismix

Σελίδες: 123 ... 32
1
Τα παραπάνω δεν είναι υπόδειξη αλλά δείχνουν ότι οι εικόνες μπορούν άνετα να μπουν στα θέματα. Και φυσικά συμφωνω με τον συνάδελφο Jarvis. Χωρίς εικόνες δεν γίνονται θετικές επιστήμες.

2
Το παραπάνω το είχα αναρτήσει πριν την συζήτηση της τελευταίας σελίδας του φορουμ.

3
Ξαναλέω ότι οι εικόνες αποτελούν μέρος της εξεταστεας ύλης με την έννοια των ερωτήσεων κρίσεως. Δηλαδή δεν μπορεί ο καθητηδεν μπορεί  να βάλει . Δίνεται η παρακάτω εικόνα. Τι λέει η λεζάντα;" Μπορεί όμως να στηριχθεί στην εικόνα και να βάλει ερώτηση κρίσεως η οποία έχει την απάντηση της στην λεζάντα.
Π.χ σελίδα 20 Γ Γυμνασίου
Δεν μπορεί να βάλει : Τι μας δείχνει η παραπάνω εικόνα;
Μπορεί όμως να βάλει : Ποια από τις δυο εικόνες μας δείχνει νουκλεοτίδια και ποια πολυνουκλεοτιδική αλυσίδα. Να εξηγήσετε την απάντηση σας.
Π.χ Σελίδα 46 εικόνα 2.14. Τι μας δείχνει το διπλανο σχήμα και ποια μεταβολή υπάρχει από ένα επίπεδο στο άλλο;
Π.χ Σελίδα 97
Ποιος από τους δύο καρυότυπους ανήκει σε γυναίκα και ποιος σε άντρα. να εξηγήσετε. Να γράψετε τους αριθμούς που μας δείχνουν αυτοσωμικά χρωμοσώματα.
Σελ 100. Ποια από τις δύο εικόνες μας δείχνει αντιγραφή και ποια μεταγραφή. να εξηγήσετε την απάντηση σας
κλπ
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις οι εικόνες παίζουν τον ρόλο της ερωτησης κρίσεως. Δηλαδή αντί να βάλει κάποιος . Τι είναι αντιγραφη και τι μεταγραφή;  Βάζει την εικόνα όχι ως παπαγαλία , αλλά ώς ερώτηση που βλέπει ο μαθητής ότι στην 1η περίπτωση έχουμε τον σχηματισμό δύο μορίων DNA και στη δεύτερη το σχηματισμό mRNA. οπότε εξηγεί με βάση την θεωρία που έχει κάνει.
Φυσικά το ίδιο μπορεί να συμβεί και με άλλες εικόνες. (μίτωση , μείωση σελίδα 105 π.χ βάλτε στη σωστή σειρά της εικόνες ώστε να σχηματιστεί η διαδικασία της μίτωσης αντί γράψτε τα στάδια της μίτωσης ή ποια από τις δύο εικόνες μας δείχνει μίτωση και ποια μείωση εξηγήστε αντί τι είναι μίτωση και τι μείωση) Γι αυτό δεν χρειάζεται η απομνημόνευση των εικόνων αλλά η γνώση της θεωρίας και η παρατήρηση του τι δείχνει. Η απέξω γνώση της λεζάντας φυσικά και δεν είναι στην ύλη και φυσικά εκτοξευει τις σελίδες και δυσκολεύει πολύ την διαδικάσία. Δεν ξέρω φυσικά με ποιον τρόπο λειτουρεί ο συνάδελφος.

4
Ναι. Φυσικά και υπάγονται , οπως σε όλα τα βιβλία. Οι εικόνες είναι κανονική διδακτέα και εξεταστέα ύλη. Πάντα όμως με βάση 2 πρϋποθέσεις
α) Κατά την διάρκεια της χρονιάς ο καθηγητής έχει δώσει σημασία τις εικόνες και έχει κάνει ερωτήσεις και παραδόση σε αυτές
β) Πρέπει να το τονίσει στους μαθητές την ημέρα που θα δώσει την ύλη. "προσοχή οι εικόνες είναι στην εξεταστέα ύλη. Δηλαδή μπορεί να σας δωθεί μία από αυτές π.χ ο καρυότυπος στην σελ .... η η τροφική αλυσίδα στην σελ....και να σας ζητηθεί κάποια ερώτηση ή τι μας δείχνει. Αρα λοιπόν διαβάζετε και τις εικόνες..."
Γενικά οτιδήποτε βρίσκεται μέσα στις παραγράφους που αναφέρονται στις οδηγίες του υπουργείου, αποτελεί διδακτέα και επομένως εξεταστέα ύλη. Πάντα με βάση τον διδάσκοντα.

5
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2024
« στις: Μάιος 16, 2024, 03:05:28 μμ »
Ερώτηση. Αν και νομίζω ότι ισχύει
Δάσκαλος πρωτοβάθμιας με οργανική που έχει υπηρετήσει για 4 χρόνια, παίρνει βελτίωση και ταυτόχρονα απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ, οπότε δεν υπηρετεί την νέα οργανική .  Μπορεί να υποβάλλει αίτηση μετάθεσης αλλά όχι βελτίωσης ;

6
Νομίζω ότι τοθέμα ξέφυγε. Δεν μιλάμε για το αν θα υπάρχουν παιδιά σε σε αυτές τις περιοχές αλλά για το είδος της εκπάιδευσης που θα παίρνουν. Το κράτος είναι υποχρεωμένο να ξεσκίσει στους φόρους τους βιομήχανους , τις τράπεζες που σου κρατάνε ακόμα και από την πενιχρή σύνταξη και άλλους τόσους , έτσι ώστε να βρει λεφτά και να στείλει εκπαιδευτικούς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Η τηλεκπαίδευση θα γίνει λόγω οικονομίας και μόνο.  Και φυσικά η Γαύδος είναι μόνο η αρχή. Να δεις του σου χω για μετα....

7
Το άρθρο έπρεπε να τελειώνει ".... και αυτό είναι μόνο η αρχη. Να δεις τι σου χω για μετά........"

8
Το λέγαμε εδώ και καιρό. Τώρα ξεκίνησε.........

9
Δηλαδή από τις 60 που δίδαξε θα βάλει τις 50 (λόγω ορίου διδακτέας).

10
Παράδειγμα 2: Έστω ότι δίδαξε 60 σελίδες. Τα 2/3 του 60 είναι το 40. Δεν μπορεί να βάλει 40 σελίδες. θα βάλει υποχρεωτικά το μισό αυτού που έπρεπε να διδάξει δηλαδή 50. Επομένως θα αφαιρέσει 10 σελίδες.

11
Είναι τα 2/3 της ύλης που δίδαξε, με την προϋπόθεση ότι δεν θα πέφτει κάτω από το 50 % αυτήε που έπρεπε να διδαχθεί. Δηλαδή
Αν έπρεπε να διαδαχθούν 100 σελίδες η ύλη που θα μπει δεν μπορεί να είναι κάτω από 50
Παράδειγμα 1 : Εστω ότι δίδαξε 90 σελίδες. Τα 2/3 των 90 είναι 60 σελίδες. Αυτή είναι η ύλη. Δεν μπορεί να βαλει κάτω από 60 σελίδες.
Παράδειγμα 2: Έ

12
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 11, 2024, 08:34:48 μμ »
Θέλω να ξαναθέσω το ερώτημα. Ανγνωρίζει κανείς.
Οι υπηρεσικές μεταβολές (τοποθετήσεις-βελτιώσεις) θα ξεκινήσουν κανονικά με βάση την εγκύκλιο του 19 ή θα περιμένουμε νέα εγκύκλιο του υπουργείο εσωτερικών που θα τις επιτρέπουν (λόγω εκλογών).

13
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 10, 2024, 08:45:38 μμ »
Οπότε θα γίνουν κανονικά (σύμφωνα με την εγκύκλιο του 19)  ή θα περιμένουν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ να ξαναβγεί η ίδια εγκύκλιος για να τις κάνουν;

14
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Μάιος 10, 2024, 02:16:50 μμ »
Θα παρέμβω ως ο μοναδικός που ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει εφόσον έχω απευθυνθεί σε δικηγόρο.
α) Οι υπεραριθμίες οργανικές και λειτουργικές στους ΠΕ04 γίνονται ομαδοποιημένα (όσο και αυτό παραξενεύει ορισμένους που απορώ πως δεν το εχουν διαβάσει).
β) Οι τοποθετήσεις γίνονται ανα ειδικότητα και μόνο αν υπάρχει κενό 12 ώρών στην ειδικότητα (σε όλες τις φάσεις). Δηλαδή
Παραδειγμα 1 : κενό . 10 ωρες φυσική , 8 ώρες χημεία , 5 ώρες βιολογία (σύνολο 23 ώρες). Δεν υπάρχει οργανικό κενό. Οι ώρες θα καλυφθουν με λειτουργικές τοποθετήσεις
Παραδειγμα 2. Κενό. 12 ώρες βιολογία , 10 ώρες φυσική , 3 ώρες χημεία. Υπάρχει κενό βιολόγου. Το κενό θα δωθεί σε βιολόγο οποοίος θα καλύψει το ωράριο του με β ανάθεση.
Τέλος το κάθε ΠΥΣΔΕ εφαρμόζει τους νόμους για τους ΠΕ04 με την δική του ερμηνεία. Οπότε αν κάποιος θεωρεί ότι έχει αδικηθεί κάνει την ανάλογη ένσταση.
Εγώ έχω όμως μία βασική ερώτηση
Ισχύει και στις ευρωεκλογές η απαγόρευση υπηρεσιακών μεταβολών όπως και πέρυσι στις εθνικές εκλογές;

Σελίδες: 123 ... 32

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160777
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 485
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 472
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.