0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σύγκριση αντιθεση και αιτιολογηση. Για ορισμος δεν μου φαινεται γιατι δεν εχει ξεκαθαρη εννοια γενους και ειδοποιο διαφορα.Δεν θελω ομως πραγματικα να σκεφτομαι ποσα παιδακια θα ειδαν τον αινσταϊν και θα πέταξαν καμια επικληση στην αυθεντια....ω ρε μανα μου!
Μα η επίκληση στην αυθεντία δεν είναι τρόπος ανάπτυξης παραγράφου! Είναι γνωστά αυτά!
βεβαια θεωρω οτι δινει εμφασηεαν προυποθεσηομως αντιθεσηγια τουτο αιτιολογησηδηλαδη επεξηγηση
Ναι αλλα μιλάμε τωρα για το πως θα το χειριστει ένας μαθητής ο οποίος είναι πνιγμένος, προσπαθει να πιαστει απο τα μαλλιά του, βλεπει αινσταϊν και σου λεει εδώ είμαστε. Δεν αναφερόμαστε σε καλούς μαθητές. Υπάρχει δυστυχώς και η γκάμα των μετριων και του κάτω του μετριου που δεν θα αντιληφθουν καν οτι δεν ρωταει τροπους πειθους αλλα τροπους αναπτυξης. Τελοσπαντων. Τα θέματα ήταν για δυνατούς λύτες. Όποιος ξεπέρασε το σκόπελο των ρητορικων ερωτημάτων - ασυνδετου, είναι σίγουρα στους αριστους...για τους υπόλοιπους, προσωπικα μετα απο 11 χρονια διδασκαλιας στη γ λυκειου, προβλεπω σφαγή.
Κι εγώ έγραψα πιο πριν ότι ένας σωστά προετοιμασμένος μαθητής καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, δε θα έχει κανένα πρόβλημα με τα συγκεκριμένα θέματα, εκτός ίσως του απρόβλεπτου ασύνδετου!Αλλά δε νομίζω να γίνει "σφαγή", ίσως πολλοί βαθμοί μεταξύ του 12,5 και του 15, αν και η έκθεση είναι υποκειμενική και εξαρτάται σε τι είδους βαθμολογητή θα πέσει κανείς (λεπτολόγο και τυπικό ή πιο χαλαρό).
προς το παρόν μια μικρή "σφαγή" γίνεται μεταξύ συναδέλφων στις προτεινόμενες απαντήσεις των φροντιστηριων στο διαδίκτυο...το τι γράφεται για το ασύνδετο σχήμα για το "βέβαια" και το "εαν" δεν λέγεται...