0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σχετικά με τις πηγές, αν υπάρχουν υποερωτήματα, τα οποία σχετίζονται όμως μεταξύ τους είναι καλύτερα ο μαθητής να τα απαντά σε ενιαίο κείμενο ή ξεχωριστά:γενικά υπάρχει κάποια διαφορά στη βαθμολόγηση αν ο μαθητής επιλέγει να απαντήσει σε διαφορετικές παραγράφους τα υποερωτήματα ή αν επιλέξει να τα συνθέσει;
Να σας ρωτήσω και εγώ κάτι...αν κάποιο παιδί στις πηγές γράψει παραπάνω πράγματα σύμφωνα με τις ιστορικές γνώσεις του αφαιρούν μόρια...;
Σε ορισμούς είναι γνωστό ότι απαιτείται χρονικός προσδιορισμός ...ωστόσο αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν πρέπει να υπάρχει σε κάθε περίπτωση χρονολογία η αρκεί και αναφορά τύπου μετά τη λήξη των βαλκανικών πολέμων...τι λέτε;Αν πάλι στο βιβλίο δεν αναφέρεται σαφώς χρονικός προσδιορισμός πχ για την κρητική χωροφυλακή ,τότε τι θα γράψουν;
Ευχαριστω πολυ!Συνεπως αν σε κάποιο ορισμό δεν υπάρχει καθόλου χρονικός προσδιορισμός ( ουτε καν του τύπου μετά το τέλος των βαλκανικών πολέμων), τότε και τα παιδιά δε γράφουν τίποτα για το χρόνο ,χωρίς να θεωρηθεί αυτο απο το διορθωτή ανεπαρκές έτσι;