Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - fair_play

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 26
57
Συνάδελφοι, νομίζω πως θα πρέπει να σκεφτούμε μερικά πράγματα πολύ σοβαρά:

α) Ποιά θα είναι η πρόταση των ΕΛΜΕ; Θα υπάρξει μια δυναμική αγωνιστική στάση ή όχι;

β) Σε περίπτωση κήρυξης απεργίας ποιά θα είναι η συμμετοχή των συναδέλφων; Θα είμαστε μια γροθιά ή για κλάματα;

γ) Όσο για την στήριξη της κοινωνίας, ποιός νοήμων, μη χειραγωγούμενος από τα ΜΜΕ, ενεργός πολίτης αυτής της χώρας δεν θα στηρίξει μια απεργία που στοχεύει (ναι έτσι είναι) στη διατήρηση της δημόσιας παιδείας;
α) όχι, θα έπρεπε να έχει ήδη γίνει αυτό.
β) φοβάμαι ότι ως συνήθως θα είμαστε για κλάματα.
γ) επίσης φοβάμαι ότι οι νοήμονες πολίτες είναι πλέον μειοψηφία σε αυτή τη χώρα αλλά και έτσι να μην είναι ποιον μπορούμε
να πείσουμε τώρα ότι αυτή η απεργία στοχεύει στη διατήρηση της δημόσιας παιδείας και όχι στην απλή διατήρηση των κεκτημένων μας?
α) Νομίζω ότι υπάρχει ακόμα γήπεδο
β) Δυστυχώς συμμερίζομαι το φόβο σου
γ) Εδώ Μεταξένια διαφωνώ κάθετα. Όποιος κακοβλέπει τον αγώνα μιας κοινωνικής ομάδας για τα εργασιακά της δικαιώματα (περί αυτού μιλάμε) εθελοτυφλεί. Και καλά θα κάνει να βγάλει επιτέλους τις παρωπίδες του. Μιλάμε για απολύσεις μεροκαματιάρηδων και όχι για τα μπόνους των golden boys and girls.

58
Συνάδελφοι, νομίζω πως θα πρέπει να σκεφτούμε μερικά πράγματα πολύ σοβαρά:

α) Ποιά θα είναι η πρόταση των ΕΛΜΕ; Θα υπάρξει μια δυναμική αγωνιστική στάση ή όχι;

β) Σε περίπτωση κήρυξης απεργίας ποιά θα είναι η συμμετοχή των συναδέλφων; Θα είμαστε μια γροθιά ή για κλάματα;

γ) Όσο για την στήριξη της κοινωνίας, ποιός νοήμων, μη χειραγωγούμενος από τα ΜΜΕ, ενεργός πολίτης αυτής της χώρας δεν θα στηρίξει μια απεργία που στοχεύει (ναι έτσι είναι) στη διατήρηση της δημόσιας παιδείας;

59

Για σιγά ρε παλικάρια του ΠΕ19! Για σιγά. Δε γνωρίζετε που οφείλετε η τεράστια διαφορά; Δε γνωρίζετε ότι Φυσικοί, Μαθηματικοί, Γεωλόγοι, Θεολόγοι(!), Φιλόλογοι(!) κοκ με κάποιες ώρες σεμινάρια ή Μεταπτυχιακό(καλά μη φανταστείτε...) μπήκαν στην επετηρίδα και διορίστηκαν ως ΠΕ19 ενώ τα ΤΕΙ τότε ήταν λίγα και με ελάχιστους απόφοιτους; Δε γνωρίζετε ότι από τους 5,7,17 χιλιάδες που είστε οι Πτυχιούχοι Σχολών Πληροφορικής ΑΕΙ είναι (πόσοι; είστε καλοί στο ψάξιμο, βρείτε το).
.....
Καταλαβαίνω την αγωνία σας, ειδικά αυτών που βρίσκονται μακριά αλλά μην εκτονώνεστε στο forum. Κάντε μια βόλτα, κάντε ποδήλατο, κάντε το άλλο...

Παιδιά, ο pe20! έχει δίκιο. Ο κλάδος της Πληροφορικής ξεκίνησε στραβά, συνέχισε και συνεχίζει ακόμα στραβά.
Και τον λέω κλάδο Πληροφορικής γιατί, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να είναι ένας ενιαίος κλάδος.
Έτσι δεν θα υπήρχε και αυτή η άδικη, κατά τη γνώμη μου πάλι, ποσόστωση του 60-40 σε αυτές τις μετατάξεις.
Αλλά, και κάποιοι εδώ μέσα το γνωρίζουν, ποιοί δεν θέλουν την ενοποίηση των 2 κλάδων;
Οι ίδιοι που έβαλαν το χεράκι τους και στις τελευταίες κρίσεις σχολικών συμβούλων οι ΠΕ20 δεν είχαν δικαίωμα να διεκδικήσουν θέση.
Τώρα βέβαια, που γυρίζει μπούμεραγκ η υποκρισία τους στους συναδέλφους τους ΠΕ19 σφυρίζουν αδιάφορα, ως συνήθως....

Υ.Γ. Και για το τελευταίο σχόλιο του pe20! να το πούμε και εδώ. Ένας ΠΕ20 βρίσκει πάντα λύση!  :)

60
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 09, 2013, 03:51:44 μμ »
΄΄Αυξήστε το Ωράριο των εκπαιδευτικών εδώ και τώρα, απαιτεί η τρόικα΄΄

Σιγά να μην ασχολείται η τρόικα με το ωράριο των καθηγητών. Ένα κύκλος ντόπιων συμφερόντων, τραπεζίτες, ολιγάρχες του πλούτου, κομματικοί, σύμβουλοι κυβερνητικών και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης πιέζουν την κυβέρνηση να πάρει κάθε φορά τα τάδε μέτρα. Είναι οι ίδιοι που επιλέγουν και καθορίζουν τις κυβερνήσεις πριν και μετά τις εκλογές. Ότι άλλο γράφουμε τσάμπα μελάνι...

Φίλε Sikat, κι εγώ που νόμιζα ότι οι ψηφοφόροι με την ψήφο τους εκλέγουν τις κυβερνήσεις; Λες να έχω τόσο λάθος;

61
Να είσαι καλά φίλε. Σε ευχαριστώ.

62
...
Πάντως, αν ήταν στο χέρι μου, θα αύξανα τα προβλήματα πρακτικής αριθμητικής στο δημοτικό...
+++++++++++++++++++++++++

63
....
Πάντως, για να είμαι δίκαιος, ενώ υπήρχε (και υπάρχει) πολύς προβληματισμός και ισχυρή βούληση σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης προβλημάτων στη μαθηματική εκπαίδευση (παγκοσμίως), πριν μερικά χρόνια (το 2007 αν θυμάμαι καλά), μελέτη αμερικάνικου παν/μίου (αρκετά γνωστού, αλλά δεν θυμάμαι το όνομα τώρα) αποδείκνυε ότι τελικά τα προβλήματα δεν ωφελούν τη μαθηματική σκέψη όσο τα "καθαρά" μαθηματικά θέματα. Δεν ξέρω αν ήταν συντεταγμένη στη λογική που ανέφερα μερικές γραμμές πιο πάνω, απλά την αναφέρω, διότι μου έκανε εντύπωση...

Βέβαια φίλε Gauss, πρέπει να κάνουμε μια διευκρίνιση. Τα "καθαρά" μαθηματικά θέματα μήπως, σύμφωνα με την έρευνα, ωφελούν την "καθαρή" μαθηματική σκέψη των "καθαρών"  Μαθηματικών. Π.χ. των συνονόματων σου του 21ου αιώνα.
Από την άλλη η ανάπτυξη της δεξιότητας επίλυσης προβλημάτων μήπως( ; ) ωφελεί όλους τους υπόλοιπους επιστημονικούς κλάδους;

64
Εγώ προτείνω σε όσους κάνουν σε Λύκειο, να το βάλουν σε ένα τμήμα Α' - Β' - Γ' Λυκείου και να κλείσουν ραντεβού και με τον οδοντίατρο, γιατί ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ...

Πολύ καλό αυτό με τα σφραγίσματα, δεν το είχα ξανακούσει.

Το πιο παράδοξο πώντως είναι να έχεις έναν μαθητή που μπορεί να λύνει τριγωνομετρικές, λογαριθμικές και εκθετικές εξισώσεις, μπορεί να μελετάει συναρτήσεις και να υπολογίζει ολοκληρώματα αλλά να μήν μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα ποσοστών!

65
Παιδιά η αρχική πρόταση της happiness ήταν:

.....
Εφόσον λοιπόν το θέμα, όπως λένε και τα υπόλοιπα μέλη, είναι όχι απαγορευτικό για την τάξη αυτή, να προτείνω το εξής: Δώσε ένα τέτοιο "τσιμπημένο" θέμα για άσκηση και λύση στο σπίτι ή στο σχολείο εφόσον τους δώσεις αρκετή ώρα για να το λύσουν, και ζήτα εκτός από τις πράξεις και τις συνηθισμένες μαθηματικές επεξηγήσεις να σου αναπτύξουν αναλυτικότατα όλο το σκεπτικό επίλυσης που ακολουθούν. Κάτι σαν έκθεση δηλαδή. Μπορείτε μετά να διαβάσετε τις εκθέσεις και να εντοπίσετε τα λογικά λάθη.

Πως σου φαίνεται αυτή η ιδέα;

Μου φαίνεται ενδιαφέρουσα. Οι μαθητές καλούνται να εκφράσουν τις σκέψεις τους. Τώρα αν κάπου προκύψουν μπερδέματα, δεν είναι κακό. Φωτίζοντας τα σκοτεινά σημεία κάτι καλό μπορεί να προκύψει.
Ξεμπερδεύοντας τα μπερδέματα μαθαίνουμε. Αλλά θα επανέλθω σε αυτό με στοιχεία σύντομα.

Μόνο που καλύτερα είναι να γίνει στο σχολείο. Γιατί στο σπίτι φοβάμαι τους "άλλους".

Καλό ξημέρωμα


66
Με όλα αυτά θυμήθηκα την παρακάτω ιστορία:

Παράθεση
Το κείμενο που ακολουθεί αφορά μια ερώτηση που ήταν θέμα σε εξετάσεις Φυσικής στο Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης:

«Να περιγράψετε πώς μπορούμε να μετρήσουμε το ύψος ενός ουρανοξύστη χρησιμοποιώντας ένα βαρόμετρο».

Ένας φοιτητής απάντησε: «Δένετε ένα μακρύ σπάγγο στο λαιμό του βαρόμετρου και στη συνέχεια κατεβάζετε το βαρόμετρο από την ταράτσα μέχρι να εγγίζει το έδαφος. Το ύψος του κτιρίου θα ισούται με το μήκος του νήματος συν το μήκος του βαρόμετρου».

Ο φοιτητής αυτός ήταν ο Niels Bohr, ο μόνος Δανός που τιμήθηκε με το βραβείο  Νόμπελ Φυσικής. Ο ανεξάρτητος εξεταστής που έκρινε τον φιτητή, ήταν ο Ernest Rutherford. Αυτή η συνάντηση σηματοδότησε την αρχή μιας γόνιμης επαγγελματικής συνεργασίας ανάμεσα στον Rutherford και τον Bohr.

Φίλε Landau, νομίζω ότι οφείλουμε να αποκαταστήσουμε την αλήθεια: Λοιπόν ο Niels Bohr δεν είναι ο μόνος Δανός που έχει τιμηθεί με Nobel Φυσικής. Υπάρχουν άλλοι 2: Ο γιός του Aage Bohr και ο Ben Roy Mottelson που βραβεύτηκαν το 1975.

Όλα τα Nobel Φυσικής είναι εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF%CE%BF_%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BB_%CE%A6%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82#.CE.92.CF.81.CE.B1.CE.B2.CE.B5.CF.85.CE.B8.CE.AD.CE.BD.CF.84.CE.B5.CF.82

BTW το nickname σου έχει κάποια σχέση με το Nobel Φυσικής του 1962;

67
Λοιπόν, επειδή έχω όρεξη, θα το χοντρύνω;D

fair_play το πρόβλημα της βαθμολόγησης-διόρθωσης το αποφεύγεις εύκολα με το να βάλεις την άσκηση για επίλυση στην τάξη. Και εγώ προτείνω το εξής: την βάζεις με την εκφώνηση που έχεις κάνει (αυτή που αν κατάλαβα καλά ο Siobaras σου λέει πως καταλήγει σε 3 λύσεις). Αφήνεις χρόνο για να την λύσουν. Μετά ρωτάς για τις λύσεις που βρήκαν τα παιδιά και την λύνετε μαζί και στον πίνακα. Εκεί φροντίζεις να ωθήσεις τα παιδιά να σκεφτούν και να παρουσιάσεις ΚΑΙ τις 3 λύσεις, ως περιπτώσεις του στυλ "και τι γίνεται εάν το σκεφτούμε από αυτή την σκοπιά;". Και στο τέλος διαλέγεις μία λύση και  βάζεις άσκηση για το σπίτι τα παιδιά να σου γράψουν ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΛΥΣΗ την πιο ακριβή και σαφή εκφώνηση που μπορούν.


.... το χόντρυνα, ε;  ;D ;D ;D ;D

Λοιπόν η πρόταση σου δεν είναι καθόλου κακή. Λέγεται Reverse Engineering νομίζω. Μέχρι πρότινος ήξερα ότι ήταν θέμα Διδακτορικών. Αλλά η εφαρμογή του στην Α' Γυμνασίου θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα μελέτης.  :)

Πάντως αγαπητή Happiness, την προηγούμενη πρόταση σου τη σκέφτομαι πολύ σοβαρά.  :)


68
Με όλα αυτά θυμήθηκα την παρακάτω ιστορία:

Παράθεση
Το κείμενο που ακολουθεί αφορά μια ερώτηση που ήταν θέμα σε εξετάσεις Φυσικής στο Πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης:

«Να περιγράψετε πώς μπορούμε να μετρήσουμε το ύψος ενός ουρανοξύστη χρησιμοποιώντας ένα βαρόμετρο».
...
Αυτή η πρωτότυπη απάντηση εξόργισε τόσο τον εξεταστή, ώστε αυτός έκοψε το φοιτητή στο συγκεκριμένο μάθημα. Ο φοιτητής προσέφυγε αμέσως στις αρχές του Πανεπιστημίου, ισχυριζόμενος ότι η απάντησή του ήταν αναμφίβολα σωστή και ότι αδίκως κόπηκε.

Το Πανεπιστήμιο όρισε έναν άλλο ανεξάρτητο εξεταστή να διερευνήσει το θέμα και να αποφασίσει εάν έπρεπε να κοπεί ο φοιτητής ή όχι.
 
Ο κριτής αυτός θεώρησε ότι η απάντηση που δόθηκε ήταν πράγματι σωστή, αλλά δεν φανέρωνε καμία αξιοσημείωτη γνώση Φυσικής.

Για να διαλευκανθεί τελείως το θέμα, αποφασίστηκε να καλέσουν το φοιτητή και  να του αφήσουν έξι λεπτά, μέσα στα οποία αυτός θα έπρεπε να δώσει μια προφορική απάντηση που να μην είναι τόσο απλοϊκή, αλλά να δείχνει κάποια εξοικείωση με τις βασικές αρχές της Φυσικής.
...

«Όμως, επειδή ως φοιτητές παροτρυνόμαστε συνέχεια να ασκούμε την ανεξαρτησία  του μυαλού μας και να εφαρμόζουμε επιστημονικές μεθόδους, αναμφίβολα ο καλύτερος τρόπος θα ήταν να χτυπήσουμε την πόρτα του θυρωρού και να του  πούμε: "Αν θα ήθελες να έχεις ένα ωραίο καινούριο βαρόμετρο, θα σου χαρίσω  αυτό αν μου πεις το ύψος του ουρανοξύστη"».

Ο φοιτητής αυτός ήταν ο Niels Bohr, ο μόνος Δανός που τιμήθηκε με το βραβείο  Νόμπελ Φυσικής. Ο ανεξάρτητος εξεταστής που έκρινε τον φοιτητή, ήταν ο Ernest Rutherford. Αυτή η συνάντηση σηματοδότησε την αρχή μιας γόνιμης επαγγελματικής συνεργασίας ανάμεσα στον Rutherford και τον Bohr.

Δεν ξέρω σε ποιό βαθμό είναι αληθινή αυτή η πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία. Αυτά με τις προσφυγές στις αρχές του πανεπιστημίου, τον ανεξάρτητο εξεταστή κ.λπ. μου θυμίζουν διοικητικά δικαστήρια και όχι Πανεπιστήμιο. Και μάλιστα του 1910, έστω και της Κοπεγχάγης.
Δυστυχώς όμως η τελευταία επισήμανση δεν θυμίζει καθόλου ελληνικό Πανεπιστήμιο!

69
Παραθέτοντας το ανωτέρω απόσπασμα, αλλά και σε συνέχεια αυτών που λέει ακριβώς πριν ο συνάδελφος Siobaras, θα έλεγα -πάλι- ότι, σύμφωνα με το (γνωστό, να υποθέσω) διδακτικό συμβόλαιο, η απάντηση σε ένα μαθηματικό πρόβλημα πρέπει να είναι μοναδική.  Αν δεν είναι, και βρεθούμε με την apri σε κανένα σχολείο μαζί, θα μπερδευτούμε και θα διδάσκει εκείνη μαθηματικά κι εγώ λογοτεχνία (τι θέλει να πει ο ποιητής κτλ).  :) :) :)

Ούτως ή άλλως τα Μαθηματικά είναι ποίηση!  :)


Kαι για του λόγου του αληθές, σας έχω και μερικά αξιώματα του Ελύτη από το Μικρό Ναυτίλο:


"T' ανώτερα μαθηματικά μου τα έκανα στο Σχολείο της θάλασσας. Iδού και μερικές πράξεις για παράδειγμα:

(1) Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.

(2) Tο γινόμενο των μυριστικών χόρτων επί την αθωότητα δίνει πάντοτε το σχήμα κάποιου Ιησού Xριστού.

(3) H ευτυχία είναι η ορθή σχέση ανάμεσα στις πράξεις (σχήματα) και στα αισθήματα (χρώματα). H ζωή μας κόβεται, και οφείλει να κόβεται, στα μέτρα που έκοψε τα χρωματιστά χαρτιά του ο Matisse.

(4) Όπου υπάρχουν συκιές, υπάρχει Ελλάδα. Όπου προεξέχει το βουνό απ' τη λέξη του, υπάρχει ποιητής. H ηδονή δεν είναι αφαιρετέα.

(5) Ένα δειλινό στο Αιγαίο περιλαμβάνει τη χαρά και τη λύπη σε τόσο ίσες δόσεις, που δεν μένει στο τέλος παρά η αλήθεια.

(6) Κάθε πρόοδος στο ηθικό επίπεδο δεν μπορεί παρά να είναι αντιστρόφως ανάλογη προς την ικανότητα που έχουν η δύναμη κι ο αριθμός να καθορίζουν τα πεπρωμένα μας.

(7) Ένας «αναχωρητής» για τους μισούς είναι, αναγκαστικά, για τους άλλους μισούς, ένας «Ερχόμενος»."


apri, είναι υπέροχα!

70
Fair play ασφαλώς λάθη κάνουμε όλοι και ασφαλώς πρέπει να είμαστε υπέρ του εποικοδομητικού διαλόγου.
Κανένα πρόβλημα με αυτό, και αν σε ενόχλησε το ύφος στα μηνύματά μου ζητώ συγνώμη.

Αυτό που εννοώ είναι ότι δεν πρέπει να δοθεί σε παιδιά άσκηση όταν υπάρχουν διάφορες ερμηνείες με αποτέλεσμα τις διάφορες "σωστές" λύσεις. Επειδή μιλάμε για Μαθηματικά, η ακρίβεια είναι το σημαντικότερο, κατά τη γνώμη μου, που πρέπει να καλλιεργείται στα παιδιά. Έχεις δίκιο ότι πολλά παιδιά έχουν διάφορα γνωστικά προβλήματα στη σχετική ύλη και καλά κάνεις και επιμένεις, αλλά θεωρώ ότι μια ασαφής εκφώνηση θα δημιουργήσει πιο πολλά προβλήματα από αυτά που θα λύσει.

Δεν υπάρχει λόγος να ζητάς συγνώμη φίλε Siobaras. Σε ευχαριστώ που ασχολήθηκες και συνέβαλες στην βελτιωμένη εκδοχή του προβλήματος.
Βέβαια η επίλυση προβλήματος δεν είναι ένα καθαρά μαθηματικό πεδίο. Κατά τη γνώμη μου, πρόκειται για εφαρμογή μαθηματικών (και όχι μόνο) γνώσεων σε ζητήματα κοινής λογικής.
Όπου στο κοινής περιλαμβάνω και τη διάσταση της ταύτισης του σκεπτικού προβληματοδότη και λύτη.

Δες λίγο το εξής: Οι Τράπεζες π.χ. διαφημίζουν τρίμηνη προθεσμιακή κατάθεση με επιτόκιο 5%.
Σκέφτομαι εγώ ο υποψήφιος καταθέτης "Δηλαδή θα βάλω 100€ και σε 3 μήνες θα πάρω τόκο 5€". Όχι κύριε σου λέει χαμογελώντας ο υπάλληλος: Γιατί εννοούμε ότι το 5% είναι ετήσιο επιτόκιο μείον το φόρο....

Από διδακτικής πλευράς τώρα νομίζω ότι η επίλυση προβλήματος βοηθά τον μαθητή στη διερεύνηση και την ερμηνεία των εκάστοτε δεδομένων, αλλά και στην ανάγκη για παροχή διευκρινίσεων, που είναι τόσο απαραίτητες στην καθημερινή ζωή. Και το κυριότερο, όταν οι διευκρινίσεις δεν μπορούν να δοθούν, στην απόκτηση της ικανότητας να κάνει τις βέλτιστες υποθέσεις εργασίας, ώστε να λαμβάνει τις ορθότερες αποφάσεις.

Και όλα τα παραπάνω (συλλογισμοί και πορεία λύσης) ασφαλώς βαθμολογούνται στη λύση ενός προβλήματος. Με κανένα τρόπο δεν τίθεται "Εγώ αυτό εννοούσα, άρα η λύση σου είναι λάθος".

Και κλείνοντας κάτι από τον μεγάλο εφευρέτη Τόμας Έντισον: "Δεν απέτυχα, βρήκα 10.000 τρόπους που δεν δουλεύουν".

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160731
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 397
Σύνολο: 407

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.