0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό πάλι που κάποιοι κάναν όποιους ήθελαν ?
Για ΠΕ03 δώστε καμιά ιδέα για δειγματική διδασκαλία σε γυμνάσιο. Ζήτησα από συνάδελφο που είναι σε λύκειο πολλά χρόνια να μπεί σε μια τάξη της Γ γυμνασίου. Ποιο θέμα θα μπορούσε να παρουσιάσει; Δώστε κάποιες προτάσεις
Μαθηματικός δεν είμαι αλλά· η «δειγματικη» διδασκαλία είναι υποτίθεται για ανταλλαγή ιδεών μεταξύ διδασκόντων. Καθηγήτρια με πολλά χρόνια σε λύκειο, έχει κάποιο παραπάνω προσόν για να κάνει δειγματικη διδασκαλία σε γυμνάσιο; Δεν είναι δηλαδή του σχολείου σας; Ή απλώς έχει πολλά χρόνια και σε λύκειο; Γιατί το να φέρεις για δειγματικη καθηγητη άλλου τύπου σχολείου, είναι θεωρώ άτοπο. Κατ αρχας συντηρεί το σύμπλεγμα ανωτερότητας πολλών καθηγητών λυκείου εναντίον του γυμνασίου. Το γυμνάσιο έχει πολλές ιδιαιτερότητες λόγω ηλικίας των παιδιών. [...]
Η αρχική ιδέα είναι <<η μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο για τα μαθηματικά: τί, πώς και γιατί;>>
Eίναι στο πλαίσιο του mentoring!
Η διδασκαλία άλλου από άλλο σχολείο ίσως μπορούσε να ενταχθεί στις διδασκαλίες που οργανώνει ο ενδοσχολικος συντονιστής, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς τη διατύπωση τώρα.
Οργανώνουν, σε συνεργασία με το Σύμβουλο Εκπαίδευσης και τους εκπαιδευτικούς, την πραγματοποίηση τουλάχιστον τριών διδασκαλιών εντός του διδακτικού έτους, τις οποίες παρακολουθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί της ομάδας τάξεων/ειδικοτήτων.Αυτό κάνουν οι συντονιστές. Είναι αρκετά ασαφές και αφήνει περιθωρια να γίνει κ το δικό σας.