Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gmork

Σελίδες: 1 ... 464748
659
Καλημέρα συνάδελφοι.Δέχομαι απόλυτα ότι ο εκπαιδευτικός δεν είναι σε καμία περίπτωση ψυχολόγος και κοινωνικός λειτουργός όπως και ο ψυχολόγος-χωρίς ειδίκευση στην σχολική ψυχολογία-δεν μπορεί να επωμίζεται την ευθύνη της παιδαγωγικής αξιολόγησης ενός μαθητή, πράγμα το οποίο συμβαίνει σε κάποιες ιατροπαιδαγωγικές υπηρεσίες.Ο δάσκαλος δεν έχει κανένα δικαίωμα να χορηγήσει π.χ. WISC  ή να κάνει λήψη κοινωνικού ιστορικού αλλά ούτε και ο ψυχολόγος, εφόσον δεν έχει ειδίκευση, δεν μπορεί να αξιολογεί το μαθησιακό προφίλ ενός μαθητή (ζητούν από τα παιδιά να διαβάσουν μια παράγραφο, να γράψουν άλλη μία, να κάνουν 1-2 πράξεις, άντε να πούνε και τις εποχές). Η αξιολόγηση των μαθησιακών δυνατοτήτων και αδυναμιών ενός παιδιού είναι πολύ βαρύ χαρτί και απαιτεί χρόνο και κόπο τόσο εκ μέρους του ειδικού δασκάλου όσο και του μαθητή. Ένα ακόμη σχόλιο. Ένας εκπαιδευτικός, με πρώτο πτυχίο από κάποια παιδαγωγική/καθηγητική σχολή αλλά με μεταπτυχιακές ή ακόμη και διδακτορικές σπουδές στην Ειδική Αγωγή, με επάρκεια στη γνώση της Νοηματικής και πιστοποίηση στη γραφή Braille (δεν βάζω την ιδιωτική επιμόρφωση βλ. σεμινάρια, συνέδρια, ημερίδες) δε θεωρείται ειδικός δάσκαλος. Τι πρέπει να έχει κάποιος για να είναι ειδικός εκπαιδευτικός??? Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες είδικός εκπαιδευτικός είναι αυτός που είναι εξειδικευμένος στην ειδική αγωγή μέσω συγκεκριμένων τίτλων σπουδών. Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν ειδικοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι πέραν της καλής διάθεσης (για μένα δεν αρκεί) στηρίζονται και στις εξειδικευμένεις γνώσεις τους. Όσο καλή διάθεση και αν έχεις δεν μπορείς να κάνεις μάθημα σε μαθητή μΕ ΝΥ και προψυχωτικά συμπτώματα. Φαντάζομαι emmaki ότι αναφέρεσαι σε κάποιους "αλεξιπτωτιστές" της ειδικής αγωγής, εκ των οποίων πολλοί έχουν καλή διάθεση και προσπαθούν αλλά πολλοί δεν μπαίνουν καν στον κόπο να αποκτήσουν...λίγη διάθεση γαι το καλό των παιδιών. :-\

660
Στο σχολείο που είμαι φέτος η πλειονότητα των εκπαιδευτικών είναι αναπληρωτές, ωρομίσθιοι, αποσπασμένοι, άλλοι πήραν μετάθεση, ελάχιστοι οι έχοντες οργανική. Αυτές τις μέρες θα κάνουμε σύλλογο για να ψηφίσουμε αν θέλουμε η συγκεκριμένη σχολική μονάδα να μπει στη διαδικασία αυτοαξιολόγησης. Ο διευθυντής είναι υπέρμαχος της ιδέας, μήπως επειδή οι διευθυντές θα παίρνουν το κατιτίς?? (δείτε το ΕΣΠΑ). Είναι γελοίο, οι αναπληρωτές και οι ωρομίσθιοι, οι οποίοι παίζει αν θα έχουν δουλειά του χρόνου, να αποφασίσουν για αυτούς που θα έρθουν και να στηρίξουν ένα πρόγραμμα που θα στοιχίσει 7.200.000 ευρώ.


http://www.alfavita.gr/ank_b/ank17_5_10_738.php

661
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« στις: Μάιος 15, 2010, 11:20:16 πμ »
Δεν αναφέρομαι στη συγκεκριμένη κοπέλα.Αναρωτιέμαι αν έχει υποπέσει στην αντίληψη σας η τακτική να στέλνουν τελευταία στιγμή αναπληρωτές, οι οποίοι χρειάζονται λιγα μόρια για συμπλήρωση 24 μηνου. Την εβδομάδα που διανύσαμε μας έστειλαν 2 αναπληρωτές. Οι ανάγκες υπήρχαν απο την αρχή της χρονιάς και δεν προέκυψαν λόγω άδειας κάποιου συναδέλφου. Μάλιστα ο ένας μας είπε πως συμπληρώνει 24 μηνο με επιτυχία ΑΣΕΠ και για τον άλλο μπήκα στον κόπο να δω τα μόριά του και όντως είναι μια ανάσα απο 24+ΑΣΕΠ.΄Μην το παίρνετε προσωπικά λοιπόν για τη συνάδελφο, μια απορία εξεφρασα και ρωτάω αν έχει συμβεί και σε εσάς. Αλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που μου συμβάινει.Λέτε να βλέπω παντού θεωρίες συνωμοσίας???

662
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« στις: Μάιος 14, 2010, 10:58:50 μμ »
Καλησπέρα.Σχετικά με την τοποθέτηση αναπληρωτή 1 μήνα πριν λήξει το διδακτικό έτος.Δέχομαι πως πολλά απρόοπτα συμβαίνουν στη ζωή μας και προκύπτουν κενά ακόμα και μια εβδομάδα πριν την επίσημη λήξη. Ωστόσο έχετε ακούσει την περίπτωση τα κενά να είναι πλασματικά και να γίνονται τοποθετήσεις κάποιων συναδέλφων μόνο και μόνο για να κατοχυρώσουν το 24 μηνο, έστω και την τελευταία στιγμή?Μήπως, λοιπόν, κάποιοι ακούγοντας για τη μεταβατική περίοδο που ευνοεί μερικές ομάδες περισσότερο από τις υπόλοιπες, επιστρατεύσαν  όλα τα μέσα για προσωρινή τοποθέτηση?Συγχωρέστε την καχυποψία μου και περιμένω να ακούσω πως ό, τι λέω είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας...
 
 
 

663
Ειδική Αγωγή / Απ: Ειδικη αγωγη και ΑΣΕΠ
« στις: Μάιος 14, 2010, 10:57:48 μμ »
Είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν τη θέση έστω και για μια βδομάδα, σκεφτείτε το από την πλευρά των παιδιών που μένουν χωρίς εκπαιδευτικό και όχι σαν εργαζόμενοι,ειδικά στην ειδική αγωγή στην πρωτοβάθμια.Δεν υπάρχουν πάντα άτομα που μπορούν να καλύψουν τέτοιου είδους ανάγκες,διαφορετικά φαντάζομαι θα το είχε τακτοποιήσει το ΠΥΣΠΕ της περιοχής..
[/quo

Καλησπέρα.Σχετικά με την τοποθέτηση αναπληρωτή 1 μήνα πριν λήξει το διδακτικό έτος.Δέχομαι πως πολλά απρόοπτα συμβαίνουν στη ζωή μας και προκύπτουν κενά ακόμα και μια εβδομάδα πριν την επίσημη λήξη. Ωστόσο έχετε ακούσει την περίπτωση τα κενά να είναι πλασματικά και να γίνονται τοποθετήσεις κάποιων συναδέλφων μόνο και μόνο για να κατοχυρώσουν το 24 μηνο, έστω και την τελευταία στιγμή?Μήπως, λοιπόν, κάποιοι ακούγοντας για τη μεταβατική περίοδο που ευνοεί μερικές ομάδες περισσότερο από τις υπόλοιπες, επιστρατεύσαν  όλα τα μέσα για προσωρινή τοποθέτηση?Συγχωρέστε την καχυποψία μου και περιμένω να ακούσω πως ό, τι λέω είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας...

Σελίδες: 1 ... 464748

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160023
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 457
Σύνολο: 458

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.