0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nikitas στις Σεπτέμβριος 08, 2013, 10:01:19 πμΜπορεί μερικά από αυτά που θα γράψω να είναι προϊόν άγνοιας, οπότε feel free to correct me. Η δεύτερη ανάθεση είναι κάτι που δε μπορεί ν' αποφευχθεί, γιατί είναι θεσμοθετημένη από το νόμο. Το πρόβλημα λοιπόν για τους φίλτατους φιλόλογους δεν είναι η 2η ανάθεση αλλά ποιες ειδικότητες είχαν ως 2η ανάθεση το μάθημα της Ιστορίας. Διάβασα την πολύ ενδιαφέρουσα και ρεαλιστική τοποθέτηση του anestiou. Δε νομίζω ότι είπε κανείς σε τούτο το thread ότι δεν είναι κατάλληλοι οι φιλόλογοι, κι ακόμα περισσότερο οι ιστορικοί, να διδάσκουν Ιστορία, ή ότι οι ξενόγλωσσοι είμαστε πιο κατάλληλοι από τους φιλολόγους. Ο χαμός που έχει γίνει στις τελευταίες σελίδες αφορά ένα κατάπτυστο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο alfavita από τη/ το 'μαχόμενη δευτεροβάθμια'-Χρηστάκη, στο οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ εύχεται διαθεσιμότητα και απολύσεις στους ξενόγλωσσους κλάδους. Επιπλέον, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά αφού η Ιστορία είναι 1η ανάθεση στους φιλολόγους και 2η στους ξενόγλωσσους, είναι ποτέ δυνατόν αν θέλει ο φιλόλογος να πάρει Ιστορία, να τη χάσει από τον ξενόγλωσσο; Έχω την εντύπωση ότι όλη αυτή η μάχη που μαίνεται για την Ιστορία όλο το καλοκαίρι, κυρίως από την πλευρά... κάποιων (όχι όλων) φιλολόγων, είναι λίγο για το θεαθήναι, κι έχει περισσότερο να κάνει με τις πνευματικές αγκυλώσεις ορισμένων.Σε όσα σχολεία έχω πάει όλα αυτα τα χρόνια, αν και φιλολογος δεν μπορεσα να πάρω ιστορία γιατι πάντα κάποια άλλη ειδικοτητα έπερεπε να συμπληρώσει ωράριο για να μην πάει σε διπλανο σχολείο! Μπορεί δηλαδή οι φιλολογοι να είχαμε την ιστορία πρώτη αναθεση , στην πράξη όμως ούτε δευτερη δεν ήταν. Φυσικά κ κανένας δεν εύχεται οι ξενογλωσσοι συναδελφοι να χάσουν το ψωμί τους. Εχω δει όμως πολλες φορές να εξαφανίζεται κενο που θα έπρεπε να καλυφθει απο αναπλητωτη φιλολογο. Αυτοί δεν είναι άνθρωποι που χάνουν το ψωμί τους;
Μπορεί μερικά από αυτά που θα γράψω να είναι προϊόν άγνοιας, οπότε feel free to correct me. Η δεύτερη ανάθεση είναι κάτι που δε μπορεί ν' αποφευχθεί, γιατί είναι θεσμοθετημένη από το νόμο. Το πρόβλημα λοιπόν για τους φίλτατους φιλόλογους δεν είναι η 2η ανάθεση αλλά ποιες ειδικότητες είχαν ως 2η ανάθεση το μάθημα της Ιστορίας. Διάβασα την πολύ ενδιαφέρουσα και ρεαλιστική τοποθέτηση του anestiou. Δε νομίζω ότι είπε κανείς σε τούτο το thread ότι δεν είναι κατάλληλοι οι φιλόλογοι, κι ακόμα περισσότερο οι ιστορικοί, να διδάσκουν Ιστορία, ή ότι οι ξενόγλωσσοι είμαστε πιο κατάλληλοι από τους φιλολόγους. Ο χαμός που έχει γίνει στις τελευταίες σελίδες αφορά ένα κατάπτυστο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο alfavita από τη/ το 'μαχόμενη δευτεροβάθμια'-Χρηστάκη, στο οποίο ούτε λίγο ούτε πολύ εύχεται διαθεσιμότητα και απολύσεις στους ξενόγλωσσους κλάδους. Επιπλέον, διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά αφού η Ιστορία είναι 1η ανάθεση στους φιλολόγους και 2η στους ξενόγλωσσους, είναι ποτέ δυνατόν αν θέλει ο φιλόλογος να πάρει Ιστορία, να τη χάσει από τον ξενόγλωσσο; Έχω την εντύπωση ότι όλη αυτή η μάχη που μαίνεται για την Ιστορία όλο το καλοκαίρι, κυρίως από την πλευρά... κάποιων (όχι όλων) φιλολόγων, είναι λίγο για το θεαθήναι, κι έχει περισσότερο να κάνει με τις πνευματικές αγκυλώσεις ορισμένων.
Την παρασκευη το ΥΠΕΠΘ απέστειλε εγκύκλιο τροποποιητική που αφορα τις Β αναθέσεις μαθημάτων. Σε αυτήν διαβάσαμε με εκπληξη οτι το μαθημα της Γεωγραφίας δίνεται ως Β αναθεση και μάλιστα κατα προτεραιοτητα ολων των ΠΕ04 και ΠΕ03 στην ειδικότητα των ΠΕ15 οικιακής οικονομίας. Ειναι προφανής η ελειψη συναφείας των ΠΕ15 με το μαθημα της Γεωλογια-Γεωγραφίας καθως ουδεμία σχεση εχει η εν λογω ειδικότητα με τις ΦΕ. Η κινηση αυτη ειναι άκρως αντιπαιδαγωγικη και υποβαθμίζει το μαθημα της Γεωλογιας-Γεωγραφίας. Λαμβάνοντας υποψην την κατάργηση της Γεωλογιας απο τις ΦΕ στο λυκειο και την παράλειψη των κεφαλαίων της Γεωλογιας απο τη δίδακτεα ύλη εκφράζουμε τους φόβους οτι επιχειρηται εξοβελισμος του μαθήματος απο τις ΦΕ και πιθανότατα αντικατάσταση του απο μαθημα Οικολογίας το οποιο δε θα ανήκει καθαρά στην ομάδα μαθημάτων των ΦΕ. Ως σχολικοί σύμβουλοι ΦΕ θεωρω οτι εκτιμάτε την ιδιατερη αξία του μαθήματος Γεωλογια-Γεωγραφία και είστε ενάντια σε οποιαδήποτε μορφή υποβάθμισης του. Παρακαλώ να προωθηθεί στον πανελλήνιο σύλλογο συμβούλων ΦΕ με σκοπό την έκδοση επιστολής διαμαρτυρίας στο ΥΠΕΠΘ για την εν λογω αντιπαιδαγωγικη τροποποίηση των Β αναθεσεων.
απαραδεκτη η αναθεση της Γεωγραφιας στους πε15 και μαλιστα κατα προτεραιότητα .Θα πρέπει να επικοινωνησουμε με τους συμβουλους Φε ΑΜΕΣΑ και τους αιρετους να θεσουν το θέμα . Επαναλαμβανω ΑΜΕΣΑ
δηλαδη η αναθεσεις γινονται για να βγουν τα νουμερα >? ειναι λογικη αυτη ? και τα παιδια τιΓεωγραφια θα μαθουν απο συναδελφο της οικιακης οικονομιας .Ειναι λαθος και παρανομο 100% η αναθεση της Γεωγραφιας σε πε15, πρεπει να γινει αμεσα ενεργεια στο Υπεπθ. Στα μικρα σχολεια συναδελφοι πε04 θα αναγκαστουν να πανε και σ αλλα σχολεια τι στιγμη που το μαθημα ειναι των πε04 καθαρα! ειναι απαραδεκτο και αντιπαιδαγωγικο
[quote author=nikitas link=topic=3257.msg717297#msg717297 date=1378623Σε όσα σχολεία έχω πάει όλα αυτα τα χρόνια, αν και φιλολογος δεν μπορεσα να πάρω ιστορία γιατι πάντα κάποια άλλη ειδικοτητα έπερεπε να συμπληρώσει ωράριο για να μην πάει σε διπλανο σχολείο! Μπορεί δηλαδή οι φιλολογοι να είχαμε την ιστορία πρώτη αναθεση , στην πράξη όμως ούτε δευτερη δεν ήταν. Φυσικά κ κανένας δεν εύχεται οι ξενογλωσσοι συναδελφοι να χάσουν το ψωμί τους. Εχω δει όμως πολλες φορές να εξαφανίζεται κενο που θα έπρεπε να καλυφθει απο αναπλητωτη φιλολογο. Αυτοί δεν είναι άνθρωποι που χάνουν το ψωμί τους;