*

Αποστολέας Θέμα: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης  (Αναγνώστηκε 118694 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #280 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 12:03:55 μμ »
η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος λειτουργεί θετικά μόνο στην περίπτωση όπου ο μαθητής συμπεριφερόνταν άσχημα εξαιτίας κάποιων συγκεκριμένων καθηγητών ή συμμαθητών που "δεν χώνευε".
Όμως δεν νομίζω ότι αυτή είναι η σύνηθης περίπτωση.
Ενας προβληματικός μαθητής είναι προβληματικός σε οποιοδήποτε σχολικό περιβάλλον και αν πάει...

Πως μπορεί να λυθεί μια κατάσταση όταν τίθεται σε κίνδυνο η ζωή συμμαθητών αλλά και καθηγητών από τον συγκεκριμένο μαθητή;
Ήδη κάποιοι καθηγητές αρνούνται να μπουν στην τάξη αν είναι μέσα αυτός ο μαθητής και επικαλούνται ότι απειλείται η ασφάλεια τόσο των ιδίων όσο και των υπολοίπων μαθητών.

Η πολιτεία τι θέση παίρνει; Τον διώχνουμε από όλα τα σχολεία του νομού και της Ελλάδος και τον αφήνουμε στην τύχη του και δεν μας ενδιαφέρει για το μετά;
Μάλλον αυτή φαίνεται να είναι η λύση.

Τα ΚΕΔΔΥ μπορούν να επέμβουν και να σώσουν την κατάσταση; Αν και αυτά φαίνεται να τα καταργεί (http://m.alfavita.gr/artro.php?id=44549)

Δεν μπορεί να μην προβλέπεται κάτι για αυτές τις ακραίες περιπτώσεις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:53 »

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #281 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 12:59:29 πμ »
όταν έχεις μια ακραία κατάσταση με έναν μαθητή που έχει ξεφύγει από κάθε λογικό πλαίσιο, όπου η επίπληξη, η ωριαία αποβολή, η ημερίσια ή διήμερη αποβολή, η ενημέρωση γονέων κλπ κλπ όχι απλά δεν λύνουν το πρόβλημα αλλά μοιάζουν αστεία, τι μπορεί να κάνει το σχολείο; Νομικά δηλαδή πως κινείται το σχολείο και τι προβλέπεται;

Αναφέρομαι σε περιστατικό όπου μαθητής βρίζει τον καθηγητή του μέσα στην τάξη με την μεγαλύτερη χυδαιότητα που μπορείτε να φανταστείτε. Στη συνέχεια επιχειρεί να δείρει τον διευθυντή και να τα σπάσει όλα μέσα στο γραφείο όταν τον πάνε εκεί. Βάζει φωτιά στην κουρτίνα μέσα στο μάθημα φωνάζοντας ότι όλοι εδώ θα καούμε μαζί, προκαλλώντας τον πανικό στους συμμαθητές αλλά και καθηγητές.
Ο μαθητής λέει ότι δεν τον νοιάζει καθόλου αν θα μείνει και για τα επόμενα 10 χρόνια στην ίδια τάξη και ότι έχει το σχολείο και όλους τους καθηγητές γραμμένους και ότι θα κάνει ότι του γουστάρει.
Οι γονείς (χωρισμένοι) λαβαίνουν γνώση της κατάστασης και αδιαφορούν λέγοντας ότι το ξέρουμε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα ή δεν θέλουμε να έχουμε ανάμιξη, πετώντας τις ευθύνες ο ένας στον άλλον να λύσει το πρόβλημα.

Αντιλαμβάνεστε το πρόβλημα
Η λύση ποιά είναι; τι κάνεις τότε;
Εμας μας πετάξανε σε μια τάξη να διδάξουμε χωρίς να έχουμε ιδέα για διαχείριση τέτοιων καταστάσεων, και θεωρηθήκαμε ικανοί επειδή γράψαμε σε έναν ΑΣΕΠ επιτυχώς τα multiple choice. Αλλά ας μην ανοίξω τέτοιο θέμα;

Αποβολή για πάντα από το σχολείο; έχουμε το δικαίωμα; έτσι απλά με μια αποφαση συλλόγου ή πρέπει να κινήσουμε άλλες διαδικασίες;
Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; μα καλά αυτή είναι λύση; εκεί που θα πάει θα συνετιστεί επειδή τον έδιωξαν από ένα σχολείο; Μιλάμε για άτομο που δεν τον νοιάζει και δεν λογαριάζει τίποτα.

Φαντάζομαι ότι κατι θα προβλέπεται για τέτοιες περιπτώσεις.
Τι λέει η νομοθεσία;


Εγώ θα έπαιρνα καλάσνικοφ και 2 ντουλάπες μπράβους, και στο επόμενο μάθημα, θα το φύλαγα κάτω από το μπουφάν, με το έμπαινα στη τάξη θα έπιανα το καλοπαίδι από το λαιμό με τη συνδρομή των μπράβων με το καλάσνικοφ στο κρόταφο και μετά θα έβλεπες τι ήσυχο θα καθόνταν  :o :o :o :o :o

Χωρ΄ςι πλάκα ένας καθηγητής είχα ακούσει παλιά έφερε στο τμήμα του έναν στρατιωτικό των ΟΥΚ φίλο του για χρόνια, το τμήμα μέσα δεν είχε και τόσο καλά παιδιά, και τον έβαλε να επιβάλει σταρτιωτική πειθαρχία. Από ότι άκουσα βέβαι αο καθηγητής έφαγε ξύλο μετά από τα καλοπαίδια διότι ο ΟΥΚΑΣ τα φέρθηκε έτσι όπως το αξίζουν  :o :o :o :o

Πλάκα κάνω (ως προς το πρώτη παράγραφο, το δεύτερο περιστατικό που περιγράφω είναι αληθινό), απλά είναι τραγικό το περιστατικό, σίγουρα για ψυχίατρο άμεσα, απορώ πως το άφησαν. Υπάρχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα.

Υποθέτω προσπαθείς να μην εκνευρίσεις ιδιαίτερα το μαθητή, δεν τον επιπλήττεις ιδιαίτερα με αυστηρό τρόπο,  ενθαρύνεις και τον επιβραβεύεις έστω και αν σου δώσει μια κάπως σωστή απάντηση σε κάτι που ρωτάς.

Πιστεύω ότι ο μαθητής έχει συμβιβαστεί με την απόλυτη αποτυχία σε όλα τα επίπεδα, στο σπίτι αδιαφορούν για αυτό, θεωρώ ότι τεχνικές να του δώσεις έστω και ένα μικρό κίνητρο να ασχοληθεί με κάτι απλό την ώρα του μαθήματος, ας είναι και σχετικό με το μάθημα ή έστω άσχετο αλλά να είναι μια απλή ευχάριστη εργασία για αυτόν και φυσικά η επιβράβευση αν το εκτελέσει σωστά (είπαμε δεν χρειάζεται να είναι και ολόσωστο) θα βοηθήσει κάπως.

Δεν έχω και μεγάλη εμπειρία, αλλά σίγουρα είναι δύσκολη η κατάσταση. Υποθέτω στα ΕΠΑΛ;;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 07, 2011, 01:16:33 πμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #282 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 08:10:49 πμ »
ευχαριστώ,
αυτα ακριβώς επιχειρούμε να κάνουμε όλοι οι συνάδελφοι δηλαδή να του δίνουμε σημασία, να τον ενθαρύνουμε να του δείχνουμε ότι είμαστε κοντά του, να του δίνουμε ευκαιρίες , να τον αναδεικνύουμε να μην νιώθει παραμελημένος και ότι τρώει απόρριψη και στο σχολείο.
Δυστυχώς όμως μπήκε ο διάολος μέσα του! και έκανε ότι έκανε. Μας πήρε αρκετό διάστημα και νομίζαμε ότι κάπως τα είχαμε καταφέρει. Όμως τα γκρέμισε όλα ξαφνικα...

Αποσυνδεδεμένος nellynelly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 304
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #283 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 08:54:48 πμ »
 Το παιδί χρειάζεται ειδικό.Εσείς καλό θα ήταν να κρατάτε σε πρακτικό ό,τι κάνει και να απευθυνθείτε στο προιστάμενο διεύθυνσης.Το λέω αυτό γιατί σε κάποιο άλλο σχολείο μου είχαν πει για μια περίπτωση(πολύ πιο ήπια) που όταν δημιουργήθηκε πρόβλημα,οι γονείς έφεραν δικηγόρο και είχε πει στο διευθυντή ότι δεν μπορούν να αποδείξουν τίποτα από την προηγούμενη συμπεριφορά του παιδιού αφού δεν ήταν καταγεγραμμένο.Το κακό είναι ότι παρόμοιες περιπτώσεις αντιμετωπίζονται με τη λογική...κάνουμε το σταυρό μας να περάσει η χρονιά.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:53 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #284 στις: Οκτώβριος 07, 2011, 05:29:10 μμ »
ξέρετε, συνηθίζω να λέω ή μάλλον να υπενθυμίζω στον εαυτό μου ότι ένας μαθητής δεν κάνει "φασαρία" αλλά "διαμαρτυρία"!
Αυτό είναι το σωστό να λέμε!!  Η φασαρία είναι ουσιαστικά διαμαρτυρία γιατί η ώρα του φαίνεται ανιαρή, το σχολείο του φαίνεται βαρετό, δεν βρίσκει κάποιο νόημα και αντιδρά έτσι.

Κανείς δεν έχει σκεφτεί αυτά τα παιδιά που έχουν ένα 7ωρο γεμάτο μαθήματα, πάνε σπίτι να φάνε και μετά ξεκινάνε άλλο ένα 5ωρο-6ωρο φροντιστήρια τα απογεύματα μέχρι το βράδυ.

Αν το σκεφτεί κανείς, θα έλεγε ότι και λίγα που κάνουν στο σχολείο!
Εκεί θα πρέπει να εστιάσουμε πιστεύω, στο γιατί τα παιδιά κάνουν "διαμαρτυρία"¨και όχι φασαρία. Δεν είναι προσωπικό το θέμα με τον εκάστοτε καθηγητή-καθηγήτρια. Δεν σου κάνει φασαρία γιατί έχει κάτι μαζί σου. Τα έχει με την κατάσταση.

Το έχω ξαναγράψει, ότι θα επρεπε το ωρολόγιο πρόγραμμα αντί για 5 ώρες Μαθηματικά εβδομαδιαίως ή 5 ώρες Αρχαία και αντί για 500 φιλολογικά μαθήματα, να συμπεριλάβει και Δραστηριότητες, όπως θεατρική ομάδα, χορωδία, μουσικό συγκρότημα, αθλητικές ομάδες, σκάκι, ζωγραφική, διακοσμητική κλπ
Και αυτά μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα, να "σπάει" η μονοτονία και το κουραστικό πρόγραμμα.

Με λίγα λόγια αν ένας μαθητής έρχεται με όρεξη στο σχολείο, γιατί ξέρει ότι κάποιες ώρες από τις 7 θα τις περάσει δημιουργικά , τότε θα αποκτήσει νόημα για αυτόν. Κατ' επέκταση, δεν θα έχει λόγο τότε να σου κάνει φασαρία και να δημιουργεί προβλήματα

Η ειρωνία ξέρετε ποιά είναι; ότι και η ίδια η νομοθεσία το προβλέπει αυτό! σε περίπτωση που ένας μαθητής κάνει φασαρία τον απομακρύνεις από την αίθουσα και κάποιοςάλλος καθηγητής ή διευθυντής φροντίζει να τον απασχολήσει με κάτι δημιουργικό για αυτόν!!

Στην εκπομπή "Η δυστυχία να είσαι μαθητής" του Παύλου Τσίμα στο mega (ψάξτε το στο Youtube θα βρείτε τα επεισόδια) δείχνει ένα σχολείο του εξωτερικού, όπου εκεί βλέπεις τον μαθητή να έχει 1η ώρα χορό, 2η ώρα κινηματογράφο και να σου λέει ότι αποφάσισε ο μαθητής να μην πάρει Μαθηματικά το 1ο τετράμηνο και να τα πάρει το 2ο για να μην φορτωθεί πολύ το πρόγραμμά του!!
Ακούγονται εξωγήινα αυτά για εμας το ξέρω. Όμως ο κάθε μαθητής φτιάχνει το πρόγραμμά του. Υπάρχει ευελιξία.

Αυτά πιστεύω κρύβονται πίσω από την όποια προβληματική συμπεριφορά παρατηρούμε καθημερινά.
Γιατί όσα προβλήματα και αν έχει ενα παιδί και τραύματα από το σπίτι του, αν στο σχολείο έβρισκε έναν ενδιαφεροντα κόσμο για αυτό, τότε θα είχε και άλλη στάση!

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #285 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 12:21:41 πμ »
Ωραιότατα όσα λες. ΑΛΛΑ, εδώ δεν υπάρχουν ούτε τα στοιχειώδη στο σχολείο. Σε λίγο όποιος βρίσκεται εκεί κοντά , δηλαδή, ο επιστάτης, η καθαρίστρια, θα διδάσκουν και από 1 μάθημα  :o μια και απαξιώνονται σχολικά μαθήματα ως "περιττά". Όταν, λοιπόν, απαξιώνουν τα πάντα, πιστεύεις ότι τους κόβει μέχρι εκεί, να σκεφτούν δηλαδή την ευεργετκή επίδραση του χορού, της μουσικής κλπ; Ίσα ίσα που για το υπουργείο, όλα αυτά θα είναι ένας επιπλέον βραχνάς ως προς τους διορισμούς και τις ειδικότητες που θα πρέπει να τις διδάξουν.

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #286 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 12:32:17 πμ »
Πολύ με βοήθησε το βιβλίο του David Fontana, Ο εκπαιδευτικός στην τάξη, εκδ. Σαββάλας, Αθήνα,1996 ΚΑΙ ΤΟ
Ντράικωρς, Ρ., 1979, Διατηρώντας την ισορροπία στην τάξη. Εκδ. Θυμάρι 1979, ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΊΡΗΣΗ ΠΑΡΌΜΟΙΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #287 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 08:08:29 πμ »
karxarias συμφωνώ ότι στην υλοποίηση από πλευράς Υπουργείου είναι δύσκολο έως αδύνατον ειδικά σήμερα!
απλά μιλάμε γενικα για το τι θα μπορούσε να αλλάξει...

ΚΑΚΤΟΣ το 1ο βιβλίο το έχω και εγώ. Το 2ο όμως λέει τίποτα; γιατί βλέπω είναι και παλιό 1979!!

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #288 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 11:18:12 πμ »
αναφέρει πολλές συγκεκριμένες περιπτώσεις κρίσεων μέσα στην τάξη με παραστατικούς διαλόγους με μαθητές και στρατηγικές διαχείρησης.Επίσης το βιβλίο του Ηλία Ματσαγγούρα, Η σχολική τάξη:χώρος ,ομάδα, πειθαρχία,μέθοδος, Αθήνα 1998- καλό και για ΑΣΕΠ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ αφού όπως λέγεται αυτός βάζει και ταθέματα ΑΣΕΠ στα παιδαγωγικά (ήταν λέει πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης των σχολικων συμβούλων εφέτος). Περιμένω βιβλιογραφικές προτάσεις
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 08, 2011, 11:33:08 πμ από KAKTOS »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #289 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 01:20:56 μμ »
KAKTOS έχεις καμία σχέση με τις εκδόσεις Κάκτος;  :P

Αποσυνδεδεμένος KAKTOS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 199
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #290 στις: Οκτώβριος 08, 2011, 02:02:26 μμ »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #291 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 05:20:02 μμ »
όταν ένας μαθητής έρχεται πολύ καθυστερημένα στην τάξη αφού έχετε μπει και έχει ξεκινήσει το μάθημα, και εσείς φυσικά δεν τον δέχεστε, αφήνετε να φαίνεται κανονικά ότι δηλαδή δεν ήταν παρων; όπως όταν κάποιος λείπει επειδή πχ ηταν άρρωστος;

ή μήπως και αυτή η περίπτωση εντάσσεται στην απουσία όταν βγάζεις κάποιον έξω, όπου πρέπει να γράψεις στο ποινολόγιο τα σχετικά, να τον πας στον διευθυντή και αυτός σύμφωνα με τον νόμο να του δώσει μια δραστηριότητα όπως πχ να διαβάσει Καβάφη;  :P

τι ισχύει και τι κάνετε εσείς;

εγώ αφήνω την απουσία να φαίνεται κανονικά. Σαν να μην μπήκε καν στην τάξη δηλαδή. Ούτε κυκλώνω, ούτε παρατηρήσεις δίπλα, ούτε ποινολόγιο, ούτε στον διευθυντή .
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2011, 05:22:13 μμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος AntreaEirini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1538
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #292 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 05:27:03 μμ »
όταν ένας μαθητής έρχεται πολύ καθυστερημένα στην τάξη αφού έχετε μπει και έχει ξεκινήσει το μάθημα, και εσείς φυσικά δεν τον δέχεστε, αφήνετε να φαίνεται κανονικά ότι δηλαδή δεν ήταν παρων; όπως όταν κάποιος λείπει επειδή πχ ηταν άρρωστος;

ή μήπως και αυτή η περίπτωση εντάσσεται στην απουσία όταν βγάζεις κάποιον έξω, όπου πρέπει να γράψεις στο ποινολόγιο τα σχετικά, να τον πας στον διευθυντή και αυτός σύμφωνα με τον νόμο να του δώσει μια δραστηριότητα όπως πχ να διαβάσει Καβάφη;  :P

τι ισχύει και τι κάνετε εσείς;

εγώ αφήνω την απουσία να φαίνεται κανονικά. Σαν να μην μπήκε καν στην τάξη δηλαδή. Ούτε κυκλώνω, ούτε παρατηρήσεις δίπλα, ούτε ποινολόγιο, ούτε στον διευθυντή .

Εμάς πέρσι ο διευθυντής μας είχε πει να δεχόμαστε μαθητές μόνο αν έχουν χαρτάκι με την υπογραφή του, που σήμαινε ότι τους επέτρεπε να μπει. Αυτά τα χαρτάκια έπρεπε να τα μαζευουμε εμείς, αλλά επειδή οι περισσότεροι συνάδερφοι τα άφηναν στην έδρα τα αστέρια μας τα μάζευαν για μελλοντική χρήση  :P :P

Και κάθε φορά που βγάζαμε κάποιον έξω έπρεπε να τον στέλνουμε σ'  εκείνον για τους αναθέσει μια εποικοδομητική εργασία, η οποία συνήθως ήταν να τους βάζει στην καρέκλα απέναντι από το γραφείο του για τους βλέπει  :P :P

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης
« Απάντηση #293 στις: Οκτώβριος 11, 2011, 06:04:25 μμ »
Κι εμείς μπορεί να καθυστερήσουμε κάποια φορά να μπούμε στην τάξη λόγω κάποιου απρόοπτου. Αν ο μαθητής το κάνει για πρώτη φορά, καλό είναι να τον αφήσουμε να μπει μέσα χωρίς να πάρει απουσία, διευκρινίζοντας σε αυτόν και στους υπόλοιπους συμμαθητές του ότι δεν είμαστε διατεθειμένοι να δείξουμε επιείκεια την επόμενη φορά που θα επαναληφθεί αυτό. Νομίζω ότι πρέπει να καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να κρατάμε το μαθητή μέσα στην τάξη. Εκεί είναι η θέση του και όχι να τριγυρίζει άσκοπα για μια ολόκληρη ώρα έξω από αυτή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 11, 2011, 06:12:44 μμ από Κυκλάμινο »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160545
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.