0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το αντίθετο, αν δεν αιτιολογηθεί η απουσία υποχρεωτικά μπαίνει μοναδα
Ωραία, φέρνει ο άλλος χαρτι γιατρού έτσι τυπικα. Και; Το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε ή να κάτσει να διαβάσει και να γράψει?
Φυσικά και το θέμα είναι τι βαθμό θα βάλουμε. Εκπαιδευτικοί είμαστε; Αξιολογητές είμαστε.
Οπότε εγω που όλη την ώρα λέω ότι δεν με νοιάζει ο βαθμός του διαγωνισματος γιατί θεωρώ ότι απλώς δείχνει την γραπτή επίδοση, και μετράω πιο πολύ την καθημερινή συμμετοχή, δεν είμαι καλή αξιολογήτρια.
Πέρα από πλάκα. Το γραπτό είναι ένας βασικός παράγοντας αξιολόγησης. Φυσικά και πρέπει να μετράει σε ένα ποσοστό στον βαθμό του τριμήνου. Η σωστή και ολοκληρωμένη γραπτή παρουσιαση ενός θέματος (σε οποιοδήποτε μάθημα) σε ορισμένο χρόνο είναι μία από τις βασικές δξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ένας μαθητής και για την οποία πρέπει να αξιολογείται. Κατά την γνώμη μου το "δεν με νοίαζει και πολύ το γραπτό" πρέπει να γίνει " έχουν και τα γραπτά την σημασία τους σε ορισμένο (σημαντικό) ποσοστό βέβαια". Σου λέει ο άλλος "μα δεν ήταν στην μέρα του, αγχώθηκε κλπ" . Φυσικά μπορεί να συμβαίνει σε καποιες λίγες περιπτώσεις (στις περισσότερες ο μαθητής δεν ήταν καλά προετοιμασμένος). Αλλά ακόμα και σε αυτή την περίπτωση (μη καλή ημέρα κκλπ) είναι δεξιότητες που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής και που αποτελούν μέρος της συνολικής αξιολόγησης.