*

Αποστολέας Θέμα: Βιολογία και "νέο"Λύκειο  (Αναγνώστηκε 142005 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #98 στις: Ιούλιος 24, 2013, 03:09:22 μμ »
Νομίζω τα δύο τελευταία ποστ φανέρωσαν την αλήθεια!
νομίζω ότι μόνο ο Bill231 βγάζει μίσος και κακία και δεν θα ήθελα να τον έχω στο σχολείο μου συνάδελφο. Φαίνεται να μη γνωρίζει τη διαθεματικότητα σε κάποια θέματα, όπως τα περιβαλλοντικά και να αγνοεί ή όχι ότι τα βιογεωχημικά φαινόμενα που αναφέρει διδάσκονται από τη χημική πλευρά στη χημεία της Β Λυκείου. Τεσπα, σε τέτοιες περιπτώσεις δεν βρίσκεις άκρη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:50:30 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #99 στις: Ιούλιος 24, 2013, 03:47:41 μμ »
Όπως πρέπει και να αφαιρέσουν τις φυσικές και τις γεωλογίες από τους βιολόγους που δεν τις έκαναν στο πανεπιστήμιο.

Αληθεια, εσυ δεν εκανες Φυσικη στο Πανεπιστημιο; :o Εγω εκανα Φυσικη στο Πανεπιστημιο Αθηνων με καθηγητες απο το Φυσικο τμημα. (υπαρχει κι η Βιοφυσικη που ηταν προαιρετικη και δεν την πηρα) Επισης, εκανα Παλαιοντολογια με καθηγητες απο το Γεωλογικο τμημα. Κι ως εισακτεα στο Βιολογικο Αθηνων με τις υψηλες βασεις, επρεπε να γραψω αριστα στη Φυσικη και τη Χημεια, πραγμα που δε χρειαζοταν να κανουν οσοι εμπαιναν στο Φυσικο! Αλλά αν η λογικη της ομαδας του Υπουργου ειναι "εκανα ενα μαθημα κι αρκει για να διδαξω το αντικειμενο σε επιπεδο γυμνασιου", τοτε να διδασκουμε κι ενα σωρο αλλα, βρε συναδελφοι! Ειναι λογικη αυτη; Οχι. Το σωστο ειναι να διδασκει ο καθενας το αντικειμενο του, ακομη κι αν πρεπει να πηγαινει σε 2 σχολεια για να το επιτυχει. Αν ακομη και με τα 2 σχολεια δε συμπληρωνει ωραριο, τοτε μονο να παρει ως Β'αναθεση καποιο αντικειμενο που διδαχθηκε σε περιορισμενο βαθμο στο Πανεπιστημιο.

τοσο καιρο που σας ευνοουσαν ολοι ητανε μαλλον καλα για την παραγωγη επιστημη τησ βιολογιας..
που ακουστηκε στη γ λυκειου βιολογια γενικης και οχι χημεια..

Προαγωγη λεγεται, οχι παραγωγη. Με 5 πηρες το πτυχιο;

Φυσικα και να υπαρχει χημεια γενικης στη Γ'Λυκειου - το ενα μαθημα δεν αποκλειει το αλλο! Οι βιολογοι το υποστηριζουμε εδω και χρονια. Περα απο το γεγονος οτι η χημεια ειναι υπεροχη επιστημη, ειναι απο τα μαθηματα που μπορουμε να κανουμε με μεγαλη ευκολια ως Β' (ακομη κι ως Α') αναθεση διοτι οχι μονο επρεπε να γραψουμε αριστα στις Πανελλαδικες, αλλά να κανουμε και πληθος υποχρεωτικων μαθηματων με αυστηροτατους καθηγητες του Χημικου τμηματος. Μαλιστα, οσες συμφοιτητριες μου απο το Πανεπιστημιο Αθηνων εδωσαν στον ΑΣΕΠ 2002 διοριστηκαν ολες, διοτι τοτε δεν εδινες μονο τη Διδακτικη του αντικειμενου σου αλλά δυο αντικειμενων και διαλεξαν ολες τη Διδακτικη Χημειας οπου αριστευσαν. (ενω οι Φυσικοι δεν τα πηγαν καλα και ζητησαν σπασιμο του κλαδου σε ειδικοτητες για να δινει ο καθενας μονο τη Διδακτικη του δικου του αντικειμενου και να διοριζεται στις δικες του θεσεις)


Παντως, συναδελφοι αναπληρωτες, ρωτησα σημερα μια διορισμενη συναδελφο βιολογο στις Κυκλαδες για το θεμα των γυμναστων διοτι θορυβηθηκα απο τη χθεσινη επιστολη και μου ειπε οτι κανεις δεν το εχει ακουσει, ουτε οι ιδιοι οι γυμναστες της περιοχης. Πιθανον λοιπον αυτες οι επιστολες των συλλογων γυμναστων να μην εισακουστουν διοτι δεν εχουν καμια σχεση με την αντικειμενικη πραγματικοτητα. (αν ειναι δυνατον να βαλουν τους γυμναστες να κανουν εργαστηριακες ασκησεις μικροσκοπιας ή διδακτικη διπλασιασμου DNA με διαδραστικα μεσα!)

Αγαπητε gioskpsy, δινεις link για τη Φιλανδια, οπου επιβεβαιωνεις αυτα που ειπα για την πρωτη θεση που κατεχει η υποχρεωτικη βιολογια στη Δευτεροβαθμια εκπαιδευση:
"Διδάσκονται κατά μέσο όρο: Φυσική, Χημεία, Βιολογία Γεωγραφία 1,5 ώρα την εβδομάδα κάθε αντικείμενο, και Αγωγή Υγεία 1 ώρα την εβδομάδα."
Οπως βλεπεις, ειναι το μοναδικο μαθημα που εχει 1,5 + 1 = 2,5 ωρες εναντι ολων των αλλων που εχουν 1,5. ("Αγωγη Υγειας" στην Ελλαδα ειναι αυτο που περιλαμβανει το αναλυτικο προγραμμα Βιολογιας διαφορων ταξεων - δεν εχουμε κανενα προβλημα να τα αφαιρεσουμε απο την υλη και να τα διδασκουμε ως ξεχωριστο μαθημα! Με μεγαλη μας χαρα, διοτι ειναι πολυ δυσκολο να διδασκουμε τοση υλη σ'ενα μονωρο μαθημα - κι εξαλλου ως ξεχωριστο μαθημα θα εμπλουτιστει κιολας!)

"Στο Λύκειο: όσον αφορά στη Φυσική, από τις 8 διδακτικές ενότητες πρέπει οι
μαθητές υποχρεωτικά να επιλέξουν μία και από τις υπόλοιπες 7 όσες, όποιες και αν
επιθυμούν. Στις εξετάσεις όμως του απολυτηρίου ή τις εισαγωγικές τα θέματα
περιλαμβάνουν και τις 8 ενότητες. Αυτό οι μαθητές το ξέρουν και έχουν την ευθύνη
των επιλογών τους. Όσον αφορά τη Χημεία, Βιολογία και Γεωγραφία, οι
υποχρεωτικές και προαιρετικές ενότητες είναι 1+4, 2+3 και 2+2, αντίστοιχα."

Οπως βλεπεις, στο Λυκειο οι υποχρεωτικες ωρες Φυσικης και Χημειας ειναι μονο 1, ενω για τη Βιολογια και τη Γεωγραφια ειναι 2. Κι οπως εξηγησα στο μηνυμα μου, οι μαθητες που επιλεγουν τις προαιρετικες ενοτητες φυσικης ειναι οσοι σκοπευουν ν'ακολουθησουν αναλογες σπουδες. Εχω τα παλαιοτερα αλλα και τα πιο προσφατα Science Standards των ΗΠΑ κι ισχυει για ολες τις πολιτειες, με εξαιρεση οσες εχουν μονο 3 μαθηματα (Βιολογια-Χημεια-Φυσικη) και δεν εχουν ως 4ο μαθημα Γεωγραφια (που συγκεκριμενα στις ΗΠΑ δε λεγεται Γεωγραφια αλλά Earth and Space Science, περιλαμβανοντας την αστρονομια). Αυτο γινεται σε Ευρωπη, Αμερικη κι Ασια, αγαπητοι μου συναδελφοι των ΦΕ, ενω μονο στην Ελλαδα εχουμε την παγκοσμια πρωτοτυπια να διδασκονται οι μαθητες υποχρεωτικα εξειδικευμενες γνωσεις φυσικης (αλλά και μαθηματικων) ωστε να βολεψουν τους υπεραριθμους διορισμενους καθηγητες και τους υπεραριθμους αποφοιτους των τμηματων τους.


Και κανω edit για να προσθεσω αυτο που μολις διαβασα σε αλλο τοπικ του φορουμ: ως Ειδικος Συμβουλος στο Υπουργειο ειναι ενας φυσικος κι απο τους δυο αποσπασμενους ο ενας ειναι γυμναστης. Αν δεν κρινουν με γνωμονα το συμφερον των ελληνων πολιτων αλλά τα συμφεροντα των ειδικοτητων τους, αυτη η χωρα θα συνεχισει να μην εχει τιποτα να δειξει στον 21ο αιωνα και θα εξαναγκαζει τους νεους επιστημονες με ορεξη για δουλεια να φευγουν στο εξωτερικο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 04:13:18 μμ από biov »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #100 στις: Ιούλιος 24, 2013, 04:05:27 μμ »
Ολα θα έρθουν στα ίσα τους πιστεύω τουλάχιστον στο Λύκειο, το θέμα είναι θα διοριζονται εκπαιδευτικοι με οργανικη 23 ωρών;  ;)

Αποσυνδεδεμένος zzz

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #101 στις: Ιούλιος 24, 2013, 04:31:04 μμ »
νομίζω ότι μόνο ο Bill231 βγάζει μίσος και κακία και δεν θα ήθελα να τον έχω στο σχολείο μου συνάδελφο.

Τέτοιοι 04 κελεπούρια είναι ντροπή για τον κλάδο (δεν είναι λίγοι δυστυχώς). Ανταποδίδω την κακία και του εύχομαι να φτάσει να διδάσκει το αντικείμενό του με 40+ μαθητές μέχρι να σιχαθεί τον εαυτό του (αλλά αυτό μάλλον του συμβαίνει ήδη)  8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:50:30 »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #102 στις: Ιούλιος 24, 2013, 04:38:38 μμ »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους. Με την ιδια λογικη εφοσον στις φυσικες περιεχονται μερος των μαθηματικων θα μπορουσαμε να ενταξουμε στις φυσικες μερος των μαθηματικων αλλα και τεχνολογικων μαθηματων.  Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους λογω ευνοικου τροπου εισαγωγης και ανισοτιμια επιπεδου δυσκολιας θεματων και θυμαμαι τοτε εψαχναν απεγνωσμενα φυσικους να διδαξουν φυσικη γ κατευθυνσης. Τωρα οσον αφορα τις απιατησεις της φυσικης και της βιολογια κατευθυνσης εγω που ειμαι φυσικος μπορω να πω οτι περισσοτερο δυσκολευομαι στη φυσικη. Συμφωνω οτι το αναλυτικο προγραμμα της φυσικης θα πρεπει να απλοποιηθει για τη γενικη παιδεια (αδιανοητο το πυρηνικη και ατομικη φυσικη στη γ γενικης) αλλα θα πρεπει να ενισχυθει πολυ περισσοτερο στις κατευθυνσεις. Αλλωστε υπολογισε το ποσο και σε ποιες σχολες της τριτοβαθμιας ειναι απαραιτητη η βιολογια και σε ποσες η φυσικη??
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #103 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:06:14 μμ »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους. Με την ιδια λογικη εφοσον στις φυσικες περιεχονται μερος των μαθηματικων θα μπορουσαμε να ενταξουμε στις φυσικες μερος των μαθηματικων αλλα και τεχνολογικων μαθηματων.  Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους λογω ευνοικου τροπου εισαγωγης και ανισοτιμια επιπεδου δυσκολιας θεματων και θυμαμαι τοτε εψαχναν απεγνωσμενα φυσικους να διδαξουν φυσικη γ κατευθυνσης. Τωρα οσον αφορα τις απιατησεις της φυσικης και της βιολογια κατευθυνσης εγω που ειμαι φυσικος μπορω να πω οτι περισσοτερο δυσκολευομαι στη φυσικη. Συμφωνω οτι το αναλυτικο προγραμμα της φυσικης θα πρεπει να απλοποιηθει για τη γενικη παιδεια (αδιανοητο το πυρηνικη και ατομικη φυσικη στη γ γενικης) αλλα θα πρεπει να ενισχυθει πολυ περισσοτερο στις κατευθυνσεις. Αλλωστε υπολογισε το ποσο και σε ποιες σχολες της τριτοβαθμιας ειναι απαραιτητη η βιολογια και σε ποσες η φυσικη??
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"
Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!
Πως εξηγούνται τα κενά και το γεγονός ότι οι περισσότεροι ΠΕ04 κάνετε βιολογία;
Εκείνοι οι Βιολόγοι είχαν όντως μπει πιο εύκολα, αλλά δεν τους έκαναν χάρη, χρειάζονταν να μπουν παραπάνω. Αντιθέτως από ότι μπορούμε να πούμε για τους φυσικούς.
Χάλασε ένα κατεστημένο που βόλεβε τις παλιές επιστήμες και αυτό, από ότι βλέπω, δεν το συγχώρησαν ποτέ. Δεν θεωρείτε την βιολογία ισότιμη. Θέλετε εργασιακά ποσοστα 100-50-25-12. Από που και ως που; Συντεχνία!
Οι βιολόγοι δεν είναι ειδικοί στην αγωγή Υγείας. Όμως είναι πιο σχετικοί από όλες τις ειδικότητες εκπαιδευτικών και των γυμναστών, με εξαίρεση τους νοσηλευτές και τους γιατρούς. Εκτός αν πάλι νομίζεις ότι έχεις επάρκεια να γνωρίζεις και για αυτό το μάθημα όπως γνωρίζεις και για την βιολογία κατεύθυνσης.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 05:18:21 μμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #104 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:18:10 μμ »
Το ξαναγράφω.....το θέμα είναι άλλο, θα γίνονται διορισμοι;Αμάν βρε Βασίλη  ,οι φυσικοί σε λίγο θα ζητάνε ενοποιηση ΑΛΛΑ  πλέον......αλλάζουν πολλά πια στα εργασιακα! "Θέλετε οργανική 23ωρων χμμμμ χωρίς β αναθεσεις ; Λυπομαστε, δεν υπάρχει..."

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #105 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:24:59 μμ »
Το ξαναγράφω.....το θέμα είναι άλλο, θα γίνονται διορισμοι;Αμάν βρε Βασίλη  ,οι φυσικοί σε λίγο θα ζητάνε ενοποιηση ΑΛΛΑ  πλέον......αλλάζουν πολλά πια στα εργασιακα! "Θέλετε οργανική 23ωρων χμμμμ χωρίς β αναθεσεις ; Λυπομαστε, δεν υπάρχει..."
Υπάρχει σε 2+ σχολεία, όπως σε κάθε μια από τις 6 χρονιές μου.
Στις πολεις έχει γυμνάσια και λύκεια μαζί.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #106 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:39:53 μμ »
Προσωπικη εκτιμηση κρινοντας απο τις μεταθεσεις ειναι οτι θα υπαρξει ενας πολυ μικρος αριθμος διορισμων βιολογων. Τωρα το με ποια κριτηρια καποιο οργανικο κενο ειναι βιολογου παει με τις ωρες α αναθεσης και εφοσον ειναι ισες με τις συνολικες ωρες με β αναθεση. Ενα παραδειγμα ας πουμε συγκεκριμενα το μουσικο σχολειο Κορινθου εχει τρια τμηματα γυμνασιου και μια λυκειακη ταξη Α λυκειου. Η οργανικη εχει καλυφθει απο βιολογο και το λειοτουργικο κενο αφορα παλι βιολογο. Με ποιοα λοιπον κριτηρια? εδω το αναλυτικο προγραμμα των μουσικων σχολειων http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/moysika/1763-programma-mousikwn-scholeiwn.html
Υπαρχουν κι αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως και το αντιστροφο. Απο την αρχη δε μου αρεσε εμενα αυτο το συνοθυλευμα  με τη βιολογια. Ο καθενας στον κλαδο του. Αναδιανομη των οργανικων δε νομιζω να γινει αλλα ο καθενας στην ειδικοτητα του. Ετσι δικαιότερο ειναι οι οργανικες καθως και τα λειτουργικα κενα να ειναι με ξεκαθαρα κριτηρια. Αλλωστε σε λιγο καιρο θα εχουμε πιθανον και διαθεσιμοτητες πε04 οποτε ποιοι θα βγουν υπεραριθμοι απο καθε κλαδο? η θα υπολογιστουν αυστηρα με τις ωρες α αναθεσης και αθροιστικα με β αναθεση σε περιπτωση ισοψηφιας η θα εχουμε ενιαια αρση υπεραριθμιας ( κατι με το οποιο γενικα διαφωνω αλλα ισως δημιουργει λιγοτερες αδικιες απο την κλαδικη αρση) και ενιαιο πινακα αξιολογησης
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 05:46:26 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #107 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:44:25 μμ »
Προσωπικη εκτιμηση κρινοντας απο τις μεταθεσεις ειναι οτι θα υπαρξει ενας πολυ μικρος αριθμος διορισμων βιολογων. Τωρα το με ποια κριτηρια καποιο οργανικο κενο ειναι βιολογου παει με τις ωρες α αναθεσης και εφοσον ειναι ισες με τις συνολικες ωρες με β αναθεση. Ενα παραδειγμα ας πουμε συγκεκριμενα το μουσικο σχολειο Κορινθου εχει τρια τμηματα γυμνασιου και μια λυκειακη ταξη Α λυκειου. Η οργανικη εχει καλυφθει απο βιολογο και το λειοτουργικο κενο αφορα παλι βιολογο. Με ποιοα λοιπον κριτηρια? εδω το αναλυτικο προγραμμα των μουσικων σχολειων http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/moysika/1763-programma-mousikwn-scholeiwn.html
Υπαρχουν κι αλλες τετοιες περιπτωσεις οπως και το αντιστροφο. Απο την αρχη δε μου αρεσε εμενα αυτο το συνοθυλευμα  με τη βιολογια. Ο καθενας στον κλαδο του. Αναδιανομη των οργανικων δε νομιζω να γινει αλλα ο καθενας στην ειδικοτητα του. Ετσι δικαιότερο ειναι οι οργανικες καθως και τα λειτουργικα κενα να ειναι με ξεκαθαρα κριτηρια. Αλλωστε σε λιγο καιρο θα εχουμε πιθανον και διαθεσιμοτητες πε04 οποτε ποιοι θα βγουν υπεραριθμοι απο καθε κλαδο? η θα υπολογιστουν αυστηρα με τις ωρες α αναθεσης και αθροιστικα με β αναθεση σε περιπτωση ισοψηφιας η θα εχουμε ενοιαια αρση υπεραριθμιας ( κατι με το οποιο γενικα διαφωνω αλλα ισως δημιουργει λιγοτερες αδικιες απο την κλαδικη αρση) και ενιαιο πινακα αξιολογησης
Συμφωνώ με όλα απολύτως
ΑΠΟΛΥΤΩΣ (που λέει και ο Βενιζέλος ;D ;D)

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #108 στις: Ιούλιος 24, 2013, 05:58:36 μμ »
Προπαγάνδα το "Να θυμησω επισης τη κατασταση μετα τους τρεις πρωτους ασεπ που τα σχολεια ειχαν γεμισει βιολογους"
Τι γίναν αυτοί οι βιολόγοι λοιπόν; Άντε να ακούσουμε μια λογική εξήγηση!

Ξεχασα να συμπληρωσω οτι τα επομενα χρονια καλως η κακως εγιναν πολυ διορισμοι φυσικω (κακως κατα τη γνωμη μου).
Τωρα το θεμα με την αγωγη υγειας αν τελικα μπει ενα τετοιο μαθημα( που σε καμια περιπτωση δε θα πρεπει να εντασεται στις θετικες επιστημες αλλα να ειναι ανεξαρτητο σαν προσθετη ωρα) αυτο θα γινει καθαρα για αναθεση γυμναστων. Δεν ειναι πανως τοσο ευκολο να διαχωρισεις τις φυσικες επιστημες ιδιαιτερα στο γυμνασιο και η οποια καταρτιση πχ φυσικων στη εργαστηριακη βιολογια γινεται με την πολυτιμη βοηθεια των βιολογων απο τα ΕΚΦΕ. Αλλωστε θυμαμαι την πρωτη φορα που πηγα νανδειξω δομη φυτικου κυτταρου στο μικροσκοπιοπου δεν ειχα ιδεα πως ετοιμαζεται το δειγμα...
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #109 στις: Ιούλιος 24, 2013, 06:54:19 μμ »
Δεν μπορεις να υπολογιζεις την αγωγη υγειας ( με το οποιο δεν εχουν και μεγαλη σχεση οι βιολογοι και κακως ενοποιηθηκε με τη βιολογια) ως βιολογια καθοτι αν υπαρξει τετοιο μαθημα στην ελλαδα θα ειναι πρωτη αναθεση στους γυμναστες και πιθανον δευτερη στους βιολογους.

Αληθεια, θα 'θελες να κανεις μια νεα παγκοσμια πρωτοτυπια; :o Ετσι διδασκεις επι 10 χρονια Βιολογια ως Β'αναθεση, χωρις να γνωριζεις ουτε τους σκοπους και στοχους του αναλυτικου προγραμματος; Αφου η Βιολογια Κατευθυνσης σου φαινεται πιο ευκολη να τη διδασκεις απο τη Φυσικη Κατευθυνσης που την εχεις σπουδασει, γιατι δεν πας να παρεις ενα δευτερο πτυχιο στο Βιολογικο Αθηνας; Ιδου η Ροδος, ιδου και το πηδημα.

Τα υπολοιπα που λες περι των μονιμων βιολογων ειναι καθαρα ψευδη (δινεις το παραδειγμα του μουσικου σχολειου Κορινθου, χωρις ομως να λες οτι το λειτουργικο κενο εκει δοθηκε σε βιολογο διοτι φυσικος πηρε το οργανικο κενο του βιολογου σε αλλο σχολειο), διοτι εχουμε εκατονταδες οργανικα κενα που εφταναν για να εχουμε διοριστει εδω και χρονια ολοι οι αναπληρωτες βιολογοι. Ομως με τη διασπαση του κλαδου αρχισατε να διοριζεστε εσεις στα κενα μας και γινατε τοσο υπεραριθμοι που δεν ειχαν σε ποιο σχολειο να σας βαλουν. Γι'αυτο οι φυσικοι συστηματικα ηταν αποσπασμενοι εκτος σχολειου, ενω τους βιολογους που δεν περισσευουν δεν τους αφηνουν ν'αποσπαστουν. Αλλά φταιμε εμεις που δεν εχουμε κινηθει δικαστικα τοσα χρονια για τους παρανομους μαζικους διορισμους σας σε οργανικα κενα αλλης ειδικοτητας, αφηνοντας εμας να δουλευουμε αναπληρωτες! (κι η ΠΕΒ, βεβαιως - φταιει κι η ΠΕΒ που τοσα χρονια δε μας εστειλε ενα καλεσμα για μια μαζικη αγωγη, οταν μεναμε απεξω στον ΑΣΕΠ γιατι εδιναν τα οργανικα κενα μας σε αλλες ειδικοτητες!)

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #110 στις: Ιούλιος 24, 2013, 07:14:26 μμ »
Για να δικαιολογήσουμε και τον τίτλο, πώς τα καταφέρνετε με τη Βιολογία της Α Λυκείου; Ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη τακτική, αφαιρείτε κομμάτια, κάνετε περιλήψεις. Γιατί η ύλη δεν βγαίνει με τη μία ώρα και είναι τόσες πολλές οι πληροφορίες που πρέπει να παρέχεις στα παιδιά! Τι τακτική ακολουθείτε, για να διδαχθεί η συγκεκριμένη ύλη αξιοπρεπώς; Θυμάμαι και στο πανεπιστήμιο, ότι οι φυσιολογίες ήταν από τα πιο απαιτητικά μαθήματα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #111 στις: Ιούλιος 24, 2013, 07:24:52 μμ »
Έχω πάρει απόφαση ότι προλαβαίνω να κάνω μόνο το 1ο , το 12ο και το 9ο με αυτή την σειρά. Κάνω εργαστήρια όταν υπάρχουν, μέχρι τώρα αυτές τις δύο χρονιές, πάντα. 1 εργαστήριο γενική μικροσκοπία, με τα έτοιμα δειγματα του σχολείου, για να μάθουν τα παιδιά τα μικροσκόπια. Συνήθως τα σχολεία έχουν πολλά, τα πήραν φαντάζομαι με μίζες κάποτε, που δεν τα χρησιμοποιεί κανείς. Μετά ένα εργαστήριο με τα στάδια ωογένησης-σπερματογένεσης πάλι με τα μικροσκόπια. Επίσης τα περισσότερα σχολεία έχουν 1 εγκέφαλο και τα προπλάσματα του αναπαραγωγικού, οπότε γίνεται κάποιο παιχνίδι με αυτά.
 Έπίσης έχω κάνει όλα τα μαθήματα παρουσίαση με Prezi και τα κάνω με προβολέα, με video και εικόνες, επίσης βάζω έξτρα πληροφορίες και εφαρμογές από την επικαιρότητα. Τα παιδιά μπορούν να τα δουν και στο ιντερνετ, όπου έχω σημειώσεις σε μορφή εννοιολλογικών χαρτών, και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής. Πολύ πιο ενδιαφέρον μάθημα από την βιολογία Β λυκείου. Ελπίζω να μείνει.
Να προσθέσω ότι αν έχω την τύχη να δουλέψω φέτος, θα προσπαθήσω να κάνω περισσότερο το 9, και να πάω στα αισθητήρια όργανα και να πηδήξω κάποια αόριστα και γενικά πράγματα στο 12.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 07:32:27 μμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160095
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 567
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 543

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.