0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οταν εγω ημουν η μονη απο τους 4 που εκτελουσα ολα μου τα καθηκοντα κι οι αλλοι περα βρεχει επειδη ειχαν το απυροβλητο της μονιμοτητας, νομιζεις οτι μ'ενδιαφερει αν απολυθουν; Δε μ'ενδιαφερει ποσώς, οπως βεβαια δεν ενδιεφερε κι εκεινους οτι εγω θ'απολυομουν το καλοκαιρι. Να φανταστεις στον τελευταιο συλλογο δεν ηθελαν καν να κανουν τη μια μερα εφημερια! Κι ουτε θελω το παιδι μου να εχει τετοιους "εκπαιδευτικους" στο σχολειο - για να μαθει το στελνω, οχι για παιδοφυλαξη. Γι'αυτο κι ειμαι τοσο κατά της Β'αναθεσης σε αντικειμενα που ο εκπαιδευτικος δεν μπορει να διδαξει ικανοποιητικα.
Μήνυμα Προέδρου της Δημοκρατίαςγια τις επιτυχίες των μαθητών μαςστην 24η Διεθνή Ολυμπιάδα Βιολογίας Θέλω να συγχαρώ θερμά τους μαθητές που έλαβαν μέρος και διακρίθηκαν στην 24η Διεθνή Ολυμπιάδα της Βιολογίας. Άξιοι συγχαρητηρίων είναι, επίσης, οι εκπαιδευτικοί που τους προετοίμασαν κατάλληλα για να συμμετάσχουν στον απαιτητικό αυτό διαγωνισμό! Τέλος, θέλω να τονίσω τη σημασία της Βιολογίας ως της επιστήμης για την οποία οι ειδικοί πιστεύουν ότι μπορεί να μας προσφέρει στον εικοστό πρώτο αιώνα επιτεύγματα ανάλογα με εκείνα που πέτυχε η Φυσική στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα. Επιτεύγματα που θα βοηθήσουν στην καλυτέρευση της υγείας κι εν γένει της ζωής του απλού ανθρώπου σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης.
Οι αριθμοί λένε άλλα. Δες πιο πάνω.
Άχρηστοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ανάξιοι (όχι πάντα αμόρφωτοι) γονεις που παρκάρουν τα παιδιά τους στο σχολείο! Ας καταργηθεί η μονιμότητα, σιγά μη κλάψουμε οι αναπληρωτές
Παράθεση από: biov στις Ιούλιος 25, 2013, 02:15:05 πμΟταν εγω ημουν η μονη απο τους 4 που εκτελουσα ολα μου τα καθηκοντα κι οι αλλοι περα βρεχει επειδη ειχαν το απυροβλητο της μονιμοτητας, νομιζεις οτι μ'ενδιαφερει αν απολυθουν; Δε μ'ενδιαφερει ποσώς, οπως βεβαια δεν ενδιεφερε κι εκεινους οτι εγω θ'απολυομουν το καλοκαιρι. Να φανταστεις στον τελευταιο συλλογο δεν ηθελαν καν να κανουν τη μια μερα εφημερια! Κι ουτε θελω το παιδι μου να εχει τετοιους "εκπαιδευτικους" στο σχολειο - για να μαθει το στελνω, οχι για παιδοφυλαξη. Γι'αυτο κι ειμαι τοσο κατά της Β'αναθεσης σε αντικειμενα που ο εκπαιδευτικος δεν μπορει να διδαξει ικανοποιητικα.Δυστυχώς η κατάσταση αυτή επικρατεί σε αρκετά μεγάλο ποσοστό των σχολείων ... συμφωνώ μαζί σου σε όλα. Άχρηστοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, ανάξιοι (όχι πάντα αμόρφωτοι) γονεις που παρκάρουν τα παιδιά τους στο σχολείο! Ας καταργηθεί η μονιμότητα, σιγά μη κλάψουμε οι αναπληρωτές
Η αχρηστια καποιων μονιμων δεν εγγυται στην ελλειπη ικανοτητα διδασκαλιας πχ ενος βιολογου στο να διδαξει γεωγραφια β γυμνασιου αλλα στην ελλειψη θελησεως. Αν δεν αγαπας το αντικειμενο σου και την ταξη δε πα να εχεις 3 διδακτορικα μετα απο καποια χρονια το μονο που θα σε ενδιαφερει ειναιμτο πως θα λουφαρεις και πως θα γινεις διευθυντης. Η αδιαφορια των μονιμων προς τους αναπληρωτες υπηρχε παντα. Αλλωστε θυμομαστε και μεις την αντιμετωπιση που ειχαμε οταν ειμασταν αναπληρωτες ( μια φιλη πριν καμια δεκαρια χρονια μου ειχε πει οτι ειμαστενοι "αλβανοι" της εκπαιδευσης). Οσο για νεοτερους "μονιμους" συναδελφους που αδιαφορουσαν για τους αναπληρωτες να επισημανω οτι σε λιγο καιρο με αυτα τα δεδομενα καποιοι απο εμας θα ειμαστε και παλι αναπληρωτες, μπορει και ωρομισθιοι ( δειτε για παραδειγμα τους συναδελφους που τεθηκαν σε διαθεσιμοτητα που πιθανον να εργαστουν ως ωρομισθιοι).Τωρα οσον αφορα τα στοιχεια με τις υπεραριθμιες που εβγαλε ο syrvey ειναι εικονικα γιατι αν λαβουμε υποψην τις εκτιμωμενες συνταξιοδοτησεις ( περι τις 800+ φυσικων και περι τις 400-χωρις μεγαλη βεβαιοτητα-βιολογων στα επομενα δυο χρονια) καθως και τις β αναθεσεις των φυσικων σε μαθηματικα γυμνασιου και τη μεγαλη ελλειψη μαθηματικων τα επομενα χρονια οι αριθμοι αυτοι μονο εικονικοι μπορει να ειναι. Οποτε αυτοι που πρεπει να διαμαρτυρονται περισσοτερο ειναι οι μαθηματικοι με τους φυσικους για τη β αναθεση στο γυμνασιο (με το οποιο αντικειμενο η συναφεια των φυσικων ειναι πολυ μεγαλυτερη αφου στο πανεπιστημιο τα καθαρα μαθηματικα ειναι περιπου το 1/3 των μαθηματων σε αντιθεση με την ανυπαρκτη βιολογια).Γι αυτο προτιμοτερος ειναι ο παλαιος διαχωρισμος της ΣΘΕ σε φυσικομαθηματικους και φυσιογνωστες
Τα παιδιά μας βγαίνουν ήδη αμόρφωτα στη γεωλογία, νομίζουν ότι την γη την έφτιαξε ο θεός και ότι ο σεισμός είναι ο εγκέλαδος.
ρε συ Βασίλη , έχω γράψει και εγώ νούμερα και αν θες αραδιάζω και ένα κατεβατό ακόμα. βάλτε στην άκρη επιτέλους την πιπίλα του ποιος είναι η όχι ευνοημένος.έχω δει σχολείο να γίνεται δουλειά εξαιρετική συναδέλφων σε άλλα αντικείμενα του ΠΕ.04 , και αντίστροφα οι ορίτζιναλ συνάδελφοι να είναι σούπα.Το θέμα ρε σεις είναι αν θα υπάρχουμε στον χώρο , για να μπορούμε να τα συζητάμε όλα αυτά σε άλλη βάση, πιο ήρεμα. τώρα οι καιροί είναι πολύ κρίσιμοι και το ενδιαφέρον διαφορετικό.
Να τονισω οτι δε μιλαω για ολους τους μονιμους ΠΕ04. Στο δευτερο σχολειο που ημουν, οι συναδελφοι εκαναν εργαστηριακες ασκησεις.
ρε συ Βασίλη , γιατί αναφέρεσαι στον πληθυντικό σε δική μου τοποθέτηση; και τι ασυνάρτητα είναι αυτά ότι σε πατήσανε κλπ; στο πίτσι φυτίλι σου καταρρίπτω ότι θες περί ευνοημένων η όχι- τίποτα κρυφό άλλωστε και τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές. αλλά είσαι εκτός ελέγχου σήμερα και σέβομαι τους άλλους συναδέλφους στο τόπικ , είτε χημικοί όπως εγώ είτε όχι. δεν είναι ο καιρός για τέτοιο ύφος γραφής. Αδιαφορώ λοιπόν προς το παρόν- γιατί έχεις δείξει και εξαιρετικά δείγματα γραφής- και κλείνω λέγοντάς σου:ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΟΙΤΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΝΑ ΣΟΥ. Καληνύχτα.
και τι ασυνάρτητα είναι αυτά ότι σε πατήσανε κλπ; στο πίτσι φυτίλι σου καταρρίπτω ότι θες περί ευνοημένων η όχι-