0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό ακριβώς είναι για μένα το λάθος που κάνουν οι φροντιστηριούχοι Μάρκο. Ότι το μόνο που κοιτούν είναι η εμπειρία. Και μετα απορούν γιατί πατώνουν στις εξετάσεις.. Φυσιολογικά πατώνουν.. Τσπ, οκαθένας κρίνει με τα δικά του κριτήρια. Δεν διαφωνώ ότι η εμπειρία είναι σημαντική αλλά είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ. Για μένα κάποιος που είναι νέος , με όρεξη ,κάνει μεταπτυχιακό, δείχνει ότι του αρέσει να μαθαίνει νέα πράγματα , αν μη τι άλλο αυτός ο άνθρωπος θα είναι πάντα "ανήσυχος" και θα ψάχνεται και θα μαθαίνει συνέχεια. Και σίγουρα ένας εκπαιδευτικός που δεν είναι "¨αει διδασκόμενος" (όσα χρόναι εμπειρίας και να κουβαλάει οι καιροι αλλάζουν και οι επιστήμες εξελίσσονται) δεν λέγεται εκπαιδευτικός.
και το "ετοιμος" σημαινει πώς ο,τι εμαθα - έμαθα? τώρα θα αφοσιωθω στο αφεντικό μου, που θα με στίψει και μαι μερα θα με πετάξει?...
Εγω σαων ιδιοκτητης φροντιστηριου δεν κοιταζω τοσο την εμπειρια αλλα αυτον που εχω απεναντι. Καλη η εμπειρια αλλα το θεμα ειναι πως πιστευεις εσυ οτι μπορει να δεσει καποιος με τους μαθητες. Συμφωνω μαζι σου στο ορεξη για δουλεια και ψαξιμο. Εγω εχω φτασει στο σημειο να λυνω την ιδια ασκηση σε καθε τμημα με διαφορετικο τροπο.
Ποια είναι τα δικά σου κριτήρια συνάδελφε για να προσλάβεις έναν εκπαιδευτικό ? Τι χαρακτηριστικά θα ήθελες να δεις?
Αν έχει το κατάλληλο παρουσιαστικό και τον κατάλληλο τρόπο να στηρίξει την άποψή του χωρίς να γίνει ενοχλητικός ή εκνευριστικός ή να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που προσπαθεί να λύσει.
Το έτοιμος για μένα δεν είναι μόνο θέμα γνώσεων. Για την ακρίβεια οι γνώσεις δεν με απασχολούν καθόλου γιατί μπορώ εύκολα να τις τσεκάρω με μια συνέντευξη στα αγγλικά και ένα τεστ (φαντάζομαι το ίδιο μπορεί να γίνει με οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα). Το αν είναι ένας καθηγητής έτοιμος να εργαστεί σε φροντιστήριο ή όχι για μένα σημαίνει τρία πράγματα: 1. Αν είναι έτοιμος να δουλέψει μέσα σε τάξη, να χειριστεί τους δύσκολους μαθητές, να κάνει ένα μάθημα πλήρες, να μπορεί ταυτόχρονα να βοηθήσει και τον άριστο μαθητή και τον μέσο και τον αδιάφορο. 2. Αν μπορεί να μιλήσει όπως πρέπει στους γονείς και αν μπορεί να δέσει με τους συναδέλφους. Αν έχει το κατάλληλο παρουσιαστικό και τον κατάλληλο τρόπο να στηρίξει την άποψή του χωρίς να γίνει ενοχλητικός ή εκνευριστικός ή να προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα από αυτά που προσπαθεί να λύσει.3. Αν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εργασίας σε φροντιστήριο, δηλ. να είναι πάντα εκεί στην ώρα του (10 λεπτά πριν την έναρξη του μαθήματος και όχι 15 λεπτά μετά), να μην ακυρώνει ή μεταφέρει ώρες για να κάνει τριήμερα και ταξίδια, να μην αρρωσταίνει 2-3 φορές κάθε χειμώνα, να μην αμελεί να διορθώσει γραπτά, να έχει την ευελιξία να καλύψει αλλαγές στο πρόγραμμα αν χρειαστεί.Το να έχεις όρεξη να μαθαίνεις νέα πράγματα είναι σαφώς κάτι που μετράει υπέρ σου. Το να κάνεις μεταπτυχιακό ή διδακτορικό ενώ δουλεύεις δεν είμαι σίγουρη ότι προσφέρει κάτι παραπάνω, αντιθέτως δημιουργεί αμφιβολίες ειδικά ως προς την ικανότητά σου να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις της εργασίας σε φροντιστήριο.