Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eng_teacher2

Σελίδες: 1
1
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Ιδιαίτερα-φορολογικό
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2018, 04:24:17 μμ »
Ψάξε το εργόσημο, από το πληρωτέο ποσό κρατά το ΙΚΑ το 25% κι εσύ τα υπόλοιπα.

2
evi06, ναι, πώλουν το υλικό που έχουν σχεδιάσει και δημιουργήσει οι ίδιοι.


3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Διαδικτυακό μάθημα
« στις: Σεπτέμβριος 06, 2018, 08:16:50 μμ »
Είμαι εξειδικευμένη στην online διδασκαλία, σε Αμερικάνικη εκπαιδευτική εταιρεία που δούλευα χρησιμοποιούσαμε το Zoom αντί του Skype.

Στείλε μου μήνυμα εάν θα σε ενδιέφερε ένα training session σε online teaching και την πλατφόρμα Zoom.

4
Καλησπέρα σας και καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Έχω να σας κάνω μία σημαντική ερώτηση καθώς είμαι προβληματισμένη.

Είχα μία ιδέα που με βασανίζει μέρες και δε λέει να φύγει - θα σας εξηγήσω αμέσως.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αφότου εργάστηκα για 1-2 χρόνια σε online Αμερικάνικη εκπαιδευτική εταιρεία που παρείχε ποιοτικά μαθήματα Αγγλικών σε μικρούς μαθητές του εξωτερικού, παραιτήθηκα κάποια στιγμή γιατί, ενώ μεν γινόταν πολύ καλή δουλειά, εγώ ήθελα να φύγω από τους Young Learners καθώς πάντα στόχευα να ασχοληθώ με μεγάλα επίπεδα και κυρίως εφήβους κι ενήλικες. Κι αυτό έκανα. Όλα πάνε σχεδόν όπως τα είχα στο μυαλό μου και είμαι ευχαριστημένη, αλλά το θέμα μου είναι ότι μου έχει μείνει μία ολόκληρη ηλεκτρονική βιβλιοθήκη / συλλογή, ας πούμε, με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, books, levelled readers, φοβερά editable games(!), ό,τι μπορείτε να φανταστείτε... κι εμένα μου είναι παντελώς άχρηστη γιατί δε διδάσκω παιδιά πλέον.

Ενώ καταλαβαίνω ότι για ένα φροντιστήριο ή έναν μεμονωμένο καθηγητή Αγγλικών όλο αυτό το υλικό θα ήταν πραγματικά χρυσός, δεν ξέρω πώς ή αν θα μπορούσα να το αξιοποιήσω και να έχω κάποιο όφελος, κατά προτίμηση οικονομικό. Δηλαδή η ιδέα μου ήταν να δίνω, με κάποιο μικρό (για τον όγκο του υλικού) αντίτιμο πρόσβαση σε άλλους π.χ. 10 καθηγητές ή φροντιστηριούχους για να το κατεβάσουν και να το επωφεληθούν και οι ίδιοι και ακόμα περισσότερο οι μικροί μαθητές τους.

Εσείς τι θα κάνατε;

5
Φροντιστήρια / Απ: Να βοηθήσω ή να μη βοηθήσω;
« στις: Οκτώβριος 13, 2015, 09:24:42 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Δεν ξέρω πώς τα καταφέρνω και βρίσκομαι μπλεγμένη - προσπαθώ να το διορθώσω αυτό.

Υποτίθεται ότι με πήρε τηλ κατά λάθος και ρώτησε τα νέα μου κτλ (πολλές ερωτήσεις), εγώ του είπα την αλήθεια, δλδ ότι λόγω του ότι υπάρχει η πιθανότητα να φύγουμε με τον άντρα μου για εξωτερικό, δεν δεσμεύτηκα φέτος με φροντιστήρια/ μαθήματα εδώ αλλά έχω κάνει απότομη στροφή στο online (και ιδιαίτερα και συνεργασίες με εξωτερικό) και πάει ικανοποιητικά καλά. Εκεί 'τσίμπησε' και επειδη κάνει ο ίδιος κάτι εκπαιδεύσεις (άσχετες με τις ξένες γλώσσες) είπε να το αξιοποιήσει/εκμεταλλευτεί.

Να μου πείτε "κι εσύ τι το άνοιξες το στόμα σου για το online", αλλά σκόπιμα το ανέφερα μήπως, γνωρίζοντας ότι είναι εφικτό, επεκταθεί και σε γλώσσες online (academic/ business english, etc) και σκεφτεί εμένα. Αλλά δεν ξέρω αν πήρε το μήνυμα. Αυτή η στιγμιαία δαιδαλώδης σκέψη με οδήγησε στο μπλέξιμο.

Θα επανέλθω μετά την Τετάρτη για να σας πω για εξελίξεις. Ευχαριστώ και πάλι για τις διαφορετικές οπτικές γωνίες.

6
Φροντιστήρια / Να βοηθήσω ή να μη βοηθήσω;
« στις: Οκτώβριος 12, 2015, 05:50:55 μμ »
Καλησπέρα σας,

Θα τα γράψω σύντομα γιατί ξεκινάω δουλειά σε λίγο. Πρώην εργοδότης μου ζήτησε βοήθεια και πληροφορίες σχετικά με το online teaching (τι, πώς, κτλ) γιατί θέλει να κάνει εκπαιδεύσεις σε νέους online. Εγώ παραιτήθηκα καλοκαίρι μετά από 1 χρόνο συνεργασίας για Βusiness English.. ήταν σε αρκετά σημεία καλός εργοδότης αλλά είχα και αρκετά παράπονα (πχ μαύρη εργασία).

Εγώ να τον βοηθήσω στο θέμα του online teaching μήπως και οργανώσει Business/ Academic English online και σκεφτεί εμένα; Να κάνω αγγαρεία τζάμπα από την οποία θα έχει εκείνος άμεσο οικονομικό όφελος; Ή να προσφέρω τις πληροφορίες και συμβουλές μου με το αζημείωτο (και πώς θα το πω); Ή τελικά να βρω πρόφαση να το ακυρώσω να τελειώνουμε;

Πώς μπλέκω έτσι, δεν το καταλαβαίνω...   :-\ Καταλαβαίνετε τη φύση του διλείμματός μου; Να το κάνω τζάμπα μήπως ανοίξει καμία πόρτα, ή απλά θα με εκμεταλευτούν για δικό τους κέρδος;

7
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 10:40:48 πμ »
Δεν αναγνωρίζω τις απόψεις μου στις απαντήσεις σου. Απαντάς σε κάποιου άλλου τις απόψεις, όχι τις δικές μου - με εξαίρεση την πρώτη παράθεση για την οποία είπα κι από μόνη μου ότι δεν έχω εμπειρία από τα άλλα μέσα μάθησης αλλά ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ότι το φροντιστήριο έχει πέσει στην χειρότερη κατάντια συγκριτικά.

Εγώ είπα απλά τις δικές μου απόψεις, όποιος κατάλαβε ακριβώς τι περίεγραφα, έχει καλώς. Δε θα επεκταθώ κι άλλο, γιατί δε θα γίνουν αυτά ποτέ και δεν έχει νόημα.

Όσοι μπορούν ας φύγουν εξωτερικό (όπου δεν είναι ούτε εκεί ρόδινα, αλλά λίγο καλύτερα έστω), ας στραφούν σε άλλους κλάδους, ή ας παραμείνουν στον χώρο της εκπαίδευσης δουλεύοντας πάνω σε δικές τους ιδέες (όχι άλλο ένα φροντιστήριο)... online teaching ανεξάρτητοι ή σε συνεργασία με σχολεία, κτλ του εξωτερικού, εκπαιδευτικές ιστοσελίδες ή εφαρμογές, δημιουργία πρωτοπόρων βιβλίων και εκπαιδευτικού υλικού, ή θα μπορούσαν έχοντας μεγάλη εμπειρία να πιστοποιηθούν σαν εκπαιδευτές καθηγητών (το τελευταίο δύσκολο στην Ελλάδα βέβαια γιατί ο κάθε ιδιοκτήτης αναλαμβάνει την εκπαίδευση, αλλά ίσως εξωτερικό).

Ό,τι και να κάνετε, εύχομαι καλή συνέχεια, υγεία να έχουμε και θέληση και θα βρούμε μία λύση. ;)

8
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 09:38:46 πμ »
Εύη, δε μίλησα για δημόσιο/ιδιωτικό σχολείο, ινστιτούτα, κτλ γιατί δεν έχω εμπειρία από εκεί, αλλά αναγνωρίζω το ότι είναι παρόμοια κατάσταση - υποπτεύομαι όμως ότι το φροντιστήριο είναι ο πάτος και τα υπόλοιπα είναι λίγο καλύτερα για μαθητές και καθηγητές!

Ίσλα, ας μείνουν λίγοι, ναι! Ας δωθεί ένα τέλος σε αυτό το σύστημα με την υπερπληθώρα μικρών, μεσαίων και μεγάλων ΚΞΓ που λειτουργούν όχι σαν εκπαιδευτήρια (δε μιλάω για όλα, μα την πλειοψηφία) αλλά σαν βιομηχανίες στείρας/επιφανειακής μάθησης που επιβιώνουν με φτηνά δέλεαρ και κόλπα PR και marketing. Ας στραφούν οι ξενόγλωσσοι σε άλλες εναλλακτικές ή κλάδους, κι ας μείνουν λίγα κέντρα (δεν είπα ποτέ τα κέντρα/ινστιτούτα που θα προτιμούσαν να υπάρχουν να είναι μόνο για τους εύπορους - μην παίρνουμε 2 λέξεις που έγραψα σε διαφορετικές παραγράφους και τα συνδέουμε).

Όπως η ελληνική νοοτροπία απέναντι στα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας (χαρτοθηρία) χρήζει ριζικής αλλαγής*, έτσι και η νοοτροπία απέναντι στους καθηγητές και στην εκπαίδευση σαν σύνολο. Όταν δεν κλαίγεσαι για την τιμή του iphone και όμως ζητάς χαμηλές τιμές για να πάρει το παιδί σου FCE, σημαίνει ότι δεν κατανοείς την αξία του καλού μαθήματος, της εκπαίδευσης, δε σέβεσαι το καθηγητή τον ίδιο και το έργο του. Αυτό ισχύει και από την μεριά του κράτους, όχι μόνο από τον κόσμο... οπότε πουθενά δεν υπάρχουν καλές συνθήκες εντός και εκτός τάξης.
*Να μάθουν επιτέλους ότι αυτά τα χαρτιά δεν αξίζουν σχεδόν τίποτα και πως δεν είναι ο πρωτεύον στόχος της εκμάθησης μία γλώσσας, αντιθέτως το εξετασεοκεντρικό μάθημα σε όλη την A2-C2 είναι ό,τι χειρότερο. Δεν είναι τυχαίο το ότι οι μοναδικοί μαθητές που έχω γνωρίσει και είχαν κριτική ικανότητα, ιδέες, και πολύ καλή χρήση της γλώσσας ήταν από ξενόγλωσσο ιδιωτικό σχολείο στην Ελλάδα. Όλα τα υπόλοιπα Ελληνόπουλα ανεξαιρέτως είτε ήταν από (για τα ελληνικά δεδομένα) καλό είτε από κακό φροντιστήριο/ ιδιαίτερο, έχουν ελάχιστες γνώσεις, ιδέες, γράφουν αγγλικά κουτσά στραβά, αρνούνται να μιλήσουν, και όσα χρόνια και να'χουν κάνει αγγλικά με τα βίας αγγίζουν τη μετριότητα. Πολύ κρίμα.


9
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2015, 11:23:51 μμ »
To 1000 ευρώ καθαρά που κάπου διάβασα εδώ πέρα, δεν ειναι ουτοπικό. Είναι για γέλια, ειδικά με τις σημερινές συνθήκες. Το τονίζω το ειδικά. Ας έχουν κάποιοι υπόψιν τους ότι το πλήρες ωράριο καθηγητή στα φροντιστηρια ειναι 18 ωρες εβδομαδιαίως (διορθώστε με αν έχει αλλάξει κάτι προσφάτως).
Οπότε 18χ4 εβδομάδες=72ωρες μηνιαιως. Αν το διαιρέσουμε με το 1000 μας κάνει περίπου 14 ευρώ την ωρα καθαρά. Ας πουμε οτι στην καλυτερη των περιπτωσεων το ΙΚΑ ενος τετοιου μισθου θα ειναι 300 ευρώ μηνιαίως. Οποτε για 18 ωρες την εβδομάδα το φροντιστήριο θα πρέπει να δινει 1300 ευρώ το μηνα.
Πειτε μου και εμένα σε ποια χωρα αυτη τη στιγμη τα δινουν αυτά για τοσες ωρες εργασιας την εβδομάδα και φευγω με το επομενο αεροπλάνο.  :)

Ε τότε, ας κλείσουνε. Γιατί να υπάρχουν; ΕΙΔΙΚΑ - όπως λες κι εσύ - υπό αυτές τις συνθήκες, στην Ελλάδα η εκμάθηση της ξένης γλώσσας (όχι της 2ης, αλλα ακόμα και της 1ης) τείνει να γίνει πολυτέλεια. Ε ας γίνει, δεν ανήκει στις βασικές ανάγκες, αλλά στα θέλω.

Θα μου πεις.. τα ΚΞΓ προσφέρουν γνώσεις, αναπτύσσουν δεξιότητες, προσόντα, και ανοίγουν τους ορίζοντες ειδικά στα παιδιά. Θεάρεστο έργο... στη θεωρία! Γιατί εγώ δεν βλέπω κάτι τέτοιο πλέον. Εγώ βλέπω επιχειρηματίες που κάνουν τα πάντα για να μη χάσουν πελατεία, και είτε εν γνώσει τους ή άθελα τους ρίχνουν την ποιότητα για να έχουν χαμηλές τιμές και να είναι ανταγωνιστικοί, είτε πατάνε κάτω τους καθηγητές τους και τους 'στραγγίζουν' για να έχουν ποιότητα μέσα στην τάξη αλλά απο την άλλη... πώς μπορεί να θεωρείται θεάρεστο έργο το να εκμεταλλεύεσαι κάποιον (καθηγητή) για να κάνεις καλό σε ποιον άλλο (μαθητή);

Ξαναλέω, ας γίνει η ξένη γλώσσα πολυτέλεια για τους εύπορους, και πέρα από αυτούς ας την μαθαίνουνε όσοι -μικροί και μεγάλοι- αξιωθούν/ έχουν το μυαλό και το μεράκι να τη μάθουν με αυτοδιδασκαλία αν δεν έχουν τα χρήματα. Έρχονται μεγάλες αλλαγές, θα πρέπει να προσαρμοστούμε.

10
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2015, 11:08:18 μμ »
Το φροντιστήριο, για μένα, έχει ημερομηνία λήξης! Εννοώ πως είναι για 2-3, το πολύ 5 χρόνια εμπειρία και μετά πρέπει να επιδιώξεις κάτι διαφορετικό γιατί παύει να σε καλύπτει από όλες τις απόψεις η εργασία σε φροντιστήριο. Παίρνεις την εμπειρία, κάποια εκπαίδευση (με καλά και κακά στοιχεία, γιατί το να είσαι ιδιοκτήτης δε σημαίνει ότι είσαι qualified or effective teacher coach) και κάποιες συστατικές. Αυτά. Πιστεύω πως με το πέρας των 5 χρόνων δεν έχεις να κερδίσεις πολλά περισσότερα απ'ό,τι τον πρώτο καιρό, και σίγουρα θα πάψει να αξίζει την υπομονή σου για το νομικο-οικονομικό κομμάτι, τις εργασιακές συνθήκες, τον χρόνο σου, κτλ. Πρέπει να στραφείς αλλού. Κυνικό, αλλά είναι η προσωπική μου άποψη (δεν την επιβάλλω σε κανέναν).

Έτσι όπως είναι το σύστημα στην Ελλάδα, τα κέντρα ξένων γλωσσών δεν είναι καριέρα, δεν θεωρείται καν δουλειά. Ίσως κάτι σαν internship να μπορεί να αντιμετωπιστεί. Και δεν το λέω εγώ αυτό. Σε ένα συνέδριο που ήταν βασική ομιλήτρια η Αμερικανίδα πρόεδρος του TESOL International, όταν την πλησίασα μετά την ομιλία της για να της συστηθώ (δούλευα full-time σε ΚΞΓ) και να της ζητήσω τη συμβουλή της, μου είπε "Αν θες πραγματική δουλειά, κάνε Master". Δεν παρεξηγήθηκα γιατί είχε δίκιο.

Τελοσπάντων, ο κλάδος αυτός έχει πεθάνει εδώ και καιρό, απλά θα αργήσουμε να το παραδεχτούμε. Θα μου άρεσε πάντως η ιδέα του να γίνουν ριζικές αλλαγές και να δημιουργηθεί ένα άλλο σύστημα. Προσωπικά θα προτιμούσα να υπάρχουν μεσαία και μεγάλα ινστιτούτα τα οποία να συμφωνούν όσον αφορά τα ελάχιστα δίδακτρα και να κρατάνε την ποιότητα υψηλά, χωρίς marketing αηδίες (δωρεάν η χρονιά, ο 1 στους 2 δώρο, πάρτε κι ένα ποδήλατο, κτλ). Υψηλή ποιότητα, καμπάνιες διαφήμισης και διαφήμιση από στόμα σε στόμα. Α, και να έχουν διαφορετική προσέγγιση στη μάθηση, και περισσότερο επαγγελματισμό, και πολλά άλλα. Όνειρο απατηλό για Ελλάδα μάλλον.

11
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 05:24:28 μμ »
Isla η αλήθεια είναι ότι διαβάζω τα μηνύματά σου με θρησκευτική ευλάβεια που λένε, εκτιμώ πολύ την γνώμη σου, την εμπειρία σου και τη συμβολή σου στο forum καθώς και την ουκ ολίγη βοήθειά σου προς νεότερους καθηγητές σαν κι εμένα. Αλλά εδώ θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω... Υπόψιν, βάζω ένα ερωτηματικό σε όσα θα πω παρακάτω γιατί αναγνωρίζω το ότι όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει, κι εγώ δεν έχω ανοίξει ποτέ δική μου επιχείρηση.

Το ότι δε δέχονται εύκολα οι γονείς δε σημαίνει ότι δεν μπορείς να έχεις την Α junior πάνω από 50 ευρώ! Αν τα περισσότερα φροντιστήρια είχαν μία συνεννόηση ως προς τα ελάχιστα δίδακτρα κάθε τάξης τότε θα σου έλεγα για πότε θα γινόντουσαν πιο δεκτικοί και διαλλακτικοί οι γονείς. Κι εμένα το τι μου έχουν ζητήσει στο τηλ για ιδιαίτερα... δε λέγεται! Ένας πατέρας μου μίλησε για τιμή 1 ευρώ, για το ότι η προηγούμενη καθηγήτρια, που ήταν -λέει- και μεγαλύτερη, έπαιρνε 8 ευρώ/ώρα από κάθε παιδί (η μεγάλη στο Lower πάτωσε βέβαια) και στο τέλος δε δέχτηκε 10 ευρώ/ώρα, τη δική μου τιμή για το καθένα από τα 3 παιδιά. Επειδή ήταν παλαβός/ τσιγκούνης/ κουτοπόνηρος/ τζαμπατζής εγώ θα δεχτώ συνεργασία και θα ρίξω στο 1-8 ευρώ τις τιμές μου; Τα φροντιστήρια γιατί το κάνουν; "Αααα δε θα δεχτούν εύκολα οι γονείς"... ε ΟΚ, είτε προσπάθησε να τους πείσεις γιατί αξίζει η δουλειά σου τα λεφτά της, είτε πες "Δυστυχώς δεν μπορώ να κάνουμε κάτι καλύτερο στα δίδακτρα γιατί έτσι θα κινδυνεύσει η ποιότητα του μαθήματος και η στήριξη που θα έχει ο μαθητής." Εγώ έτσι λέω πάντως. Δεν μπορεί να παίρνουν για ιδιαίτερο IELTS από παλιό ξεχασμένο Β2, να έχουν τελειώσει ιδιωτικά κολλέγια, να θέλουν μάστερ στο εξωτερικό και να ισχυρίζονται ότι 15-20 ευρώ/ώρα είναι πολλά. Έλεος, μη σώσω και διδάξω IELTS τότε. Κι όμως, ξέρω για φροντιστήρια που βάζουν καθηγήτρια με 3,5ε μεικτά να διδάξει IELTS ιδιαίτερο μέσω φροντ. και το φροντ. παίρνει 80ε το μήνα ΜΟΝΟ! Και έχω δει και διαφημίσεις συνοικιακών φροντ. που λένε για IELTS/ TOEFL/ TOEIC κάπου στα 80 ευρώ πάλι.

Καταλαβαίνεις τι εννοώ; Όποιος δεν μπορεί ή δε θέλει να ανταπεξέλθει οικονομικά, ας μη γραφτεί μία χρονιά αγγλικά. Δεν έγινε και τίποτα. Δεν μπορεί μία τέτοια σάπια νοοτροπία να παίρνει μαζί της έναν ολόκληρο κλάδο κατρακύλα. Ακόμα κι αν τους δεχτείς, αυτοί συνήθως είναι που σε ζαλίζουν και είναι και κακοπληρωτές κι από πάνω, οπότε ούτε τα λίγα δε θα πάρεις, ή θα τα πάρεις και δε θα αξίζει τον κόπο σου. Θα μου πεις.. θα έχω λιγότερους μαθητές. Ναι, μπορεί! Αλλά τουλάχιστον θα έχεις λίγους και καλούς (αξιοπρεπή δίδακτρα που για να τα δέχτηκαν οι γονείς να τα πληρώσουν σημαίνει ότι δίνουν αξία στην ποιότητα εκπαίδευσης και στη μόρφωση, άρα δε θα σου βγάλουν και την ψυχή). Επειδή έχεις μικρότερο αριθμό μαθητών, απόλυσε κάποιους καθηγητές και κάνε εσύ τις ώρες. (Το "εσύ" είναι για τον κάθε φροντιστηριούχο, όχι για εσένα προσωπικά.) Καλύτερα απόλυση παρά εκμετάλλευση και μισθοί πείνας, μαύρη εργασία, κτλ.

12
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 04:51:41 μμ »
eng_teacher2,αφού έτσι είναι η νοοτροπία στην Ελλάδα,αφού οι εργοδότες δεν κοιτούν qaulifications,παρά μόνο σου λένε 5-6 ευρώ την ώρα με υφάκι και σου βάζουν και χ αν δεν το δεχτείς αμέσως,γιατί εμείς ως εκπαιδευτικοί να είμαστε ρομαντικοί;Γιατί να χαλάσεις χρήματα όπως σε λες σε υλικό και επιμορφώσεις;Δεν σε κατηγορώ,κι εγώ τα ίδια έκανα παλιά,αλλά από τη στιγμή που συνειδητοποίησα ότι δεν υπάρχει ανταποδοτικότητα,είπα θα κάνω τη δουλειά μου απλώς,χωρίς πολλά-πολλά.Αφού έτσι κι αλλιώς οι γονείς δεν θα αποζητήσουν την ποιότητα,πλην ελαχίστων περιπτώσεων.

Μαρκέλλα δεν είμαι ρομαντική, απλά πάντα με ό,τι καταπιανόμουν ήθελα να κάνω ό,τι μα ό,τι μπορώ για να είμαι καλή σε αυτό, πόσο μάλλον τώρα με τη δουλειά. Δεν ξέρω αν είμαι καλή καθηγήτρια, μπορεί να μην είμαι, αλλά θέλω να έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι έδωσα το 100%, ότι δε σταμάτησα να προσπαθώ, να μαθαίνω, να πειραματίζομαι, να ρωτάω. Αν είναι να μην τα κάνω όλα αυτά και να πω "ε δεν πληρώνομαι αρκετά, δεν αναγνωρίζεται η δουλειά μου, δεν εισπράττω ευγνωμοσύνη ή σεβασμό (γιατί προφανώς όλα είναι δεδομένα πια ή δεν ξέρουμε να εκτιμούμε κάποια πράγματα)" και να πηγαίνω να κάνω ένα 'στεγνό' μάθημα όπως οι δικοί μου παλιοί καθηγητές για να έχω καλύτερη αναλογία χρόνου:κόπου:εισοδήματος, όχι... αν είναι να φτάσω εκεί, μάλλον θα τα παρατήσω όλα και ή θα ψάξω σε άσχετο κλάδο για δουλειά, ή θα κάτσω σπίτι μου, θα κάνω οικονομία και θα έχω άπλετο χρόνο να δουλέψω σε δικά μου project.

Αυτός ο κλάδος πάντως έχει φοβερά αρνητικά, κατά τη γνώμη μου πολύ περισσότερα από άλλους κλάδους. Είναι σχεδόν μόνο αρνητικά και θέλει πάρα πολλή αγάπη και πολύ μεράκι για να τα υπομείνεις και να αντέξεις χρόνια αυτή τη δουλειά. Μακάρι να μπορέσω να 'μείνω' άλλα λίγα χρόνια τουλάχιστον.

Το περασμένο καλοκαίρι παραιτήθηκα πάλι από εκπ. όμιλο που ήμουν, και από τότε δεν έχω κάνει ούτε μία αίτηση για Ελλάδα. Προσπαθώ να βρω συνεργασία με εξωτερικό για online teaching μήπως και είναι καλύτερα τα πράγματα. Έχω κάποιες συνεντεύξεις αρχές Οκτώβρη... μακάρι να ξεφύγω από αυτήν την εκμετάλλευση της ελληνικής ιδιωτικής εκπαίδευσης και εύχομαι το ίδιο να κατορθώσουν και άλλοι καθηγητές γιατί είναι αρρωστημένη η κατάσταση εδώ.

13
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 03:40:10 μμ »
1000 ευρώ καθαρά για 25 διδακτικές την εβδομάδα θα έπρεπε να είναι κατά τη γνώμη μου. Με 25 ώρες συμπληρώνεις περίπου 100 ώρες τον μήνα, άρα αμοιβεσαι 10 ευρώ την ώρα καθαρά. Αυτό είναι πράγματι ένα αξιοπρεπές ποσό! Το είχα πει κι εγώ 1-2 χρόνια πριν κάπου στο forum και φροντιστηριούχοι είχαν γράψει πως δεν είναι εφικτό κάτι τέτοιο και πως είναι εντελώς ουτοπικό.

Όπως τα ιδιαίτερα, έτσι και τα φροντιστήρια δεν έπρεπε να ρίξουν τις τιμές τους και να σταθούν στο ύψος τους. Συνέχεια διαφημιστικά με 30 ευρώ η A junior.. Για μένα φτηνό φροντιστήριο, 9 στις 10 περιπτώσεις, είναι φροντιστήριο όπου δε θα γίνεται σωστή δουλειά. Κατ'αρχήν, ισχύει το ό,τι πληρώσεις παίρνεις ("If you pay peanuts, you get monkeys"). Αλλά και τους πιο μορφωμένους και εκπαιδευμένους καθηγητές να έχεις, με τόσο μικρό περιθώριο κέρδους δεν μπορείς να τους κρατήσεις ικανοποιημένους και κατά συνέπεια αποδοτικούς (αργά ή γρήγορα θα πούνε "why bother anyway? I'm getting paid peanuts"), δεν έχεις λεφτά για να εξελίξεις και να επενδύσεις στη δουλειά σου, στην επιχείρηση, σε resources, σε επιμορφώσεις, κτλ κτλ.

Και για να προλάβω ερωτήσεις του στυλ "θα έδινες 90-100 ευρώ για να πάει A junior το παιδί σου;". Ναι, θα τα έδινα και χωρίς δευτερη σκέψη.. αν δεν τα είχα, δε θα το πήγαινα - τόσο απλά. Οι γονείς στην Ελλάδα -συγγνώμη αλλά θα το πω ευθέως- δεν ξέρουν από σωστή/ λογική διαχείρηση χρημάτων και τι θα πει budgeting, κουτοπόνηροι (γιατί ακόμα κι αν έχουν λεφτά σου κλαίγονται για να χαλάσουν όσα γίνεται λιγότερα) και είναι ψωνισμένοι μέχρι το κόκκαλο (θέλουν υλικά αγαθά για να κάνουν το κομμάτι τους, και τα παιδιά τους να κάνουν 100 δραστηριότητες όπως σε αριστοκρατικές οικογένειες, νομίζουν ότι ανεξαρτήτως εισοδήματος έχουν το δικαίωμα να κάνουν ζωή αριστοκράτη πχ ιδιωτικά σχολεία, δραστηριότητες, πληθώρα αγαθών, ταξίδια, πανεπιστήμια εξωτερικό, κτλ). Το ότι οι φροντιστηριούχοι από την άλλη ενδίδουν τόσο εύκολα στις απαιτήσεις των γονιών ή μαθητών είναι και το μεγάλο τους λάθος και τώρα θα υποστούμε όλοι μαζί γλυκά γλυκά  τις συνέπειες. Δεν αλλάζεις την νοοτροπία των ανθρώπων με το να υποκύπτεις στην κάθε παλαβομάρα που ζητάνε.

Για να μην παρεξηγηθώ, στους Έλληνες γονείς που περιέγραψα παραπάνω βάζω και την δική μου οικογένεια. Έμαθα από τα λάθη των γονιών μου και άλλων, και από τότε που αποφοίτησα από το πανεπιστήμιο και είμαι οικονομικά ανεξάρτητη από γονείς, παίρνω χαρτί και μολύβι κάθε τόσο και κάνω budgeting, βάζω προτεραιότητες, κτλ. Βγάζουμε λιγότερα; Ζούμε με λιγότερα, βασιζόμενοι πάντα στις προτεραιότητες. Βγάζουμε περισσότερα; Βάζουμε στην άκρη για ώρα ανάγκης αλλά ξοδεύουμε λίγο παραπάνω και απολαμβάνουμε τις περισσότερες ανέσεις για όσο διαρκέσουν. Αυτό το πράγμα με τους Έλληνες γονείς έχει ξεφύγει εντελώς. Είσαι άνεργος και έχετε οικονομικά προβλήματα; Κάτσε σπίτι με το παιδί σου, χρησιμοποίησε το Internet για εκπαίδευση και ψυχαγωγία (φοβερές ιδέες και υλικό τσάμπα), και περάστε ποιοτικό χρόνο μαζί. Περισσότερα πράγματα (συναισθήματα, γνώσεις, εμπειρίες, κτλ) θα κερδίσει έτσι από το να το τρέχεις σε ταεκ βοντο, αγγλικά, γερμανικά, τέννις, μπαλέτο των 40 ευρώ έκαστο!

Είναι ΤΟΣΟ δύσκολο πια; Απο όοοολα τα επαγγέλματα γιατί πρέπει οι καθηγητές να ζούνε στα όρια της φτώχειας και στην ουσία να πεινάνε για να μάθει το παιδί σου μία ξένη γλώσσα σε φροντιστήριο σχεδόν τσάμπα; Συγγνώμη αν 'ακούγεται΄άσχημο, αλλά η αλήθεια πονάει συνήθως. Η διδασκαλία δεν είναι μόνο λειτούργημα, είναι και επάγγελμα. Ειδάλλως θα δουλεύαμε όλοι εθελοντικά. Είμαστε κι εμείς εργαζόμενοι δίνουμε την ψυχή μας και πρέπει τουλάχιστον να μας παρέχεται μία αξιοπρεπής ζωή για να μπορούμε να αποδίδουμε να και συνεχίζουμε το έργο μας. 

14
Φροντιστήρια / Απ: Συμβουλές για εργασία σε φροντιστήριο
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 12:18:26 πμ »
Φέτος είναι η 4η χρονιά μου στο χώρος της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Γκρινιάζω πολύ αλλά κατά βάθος μου αρέσει πολύ αυτή η δουλειά, αλλά... υπάρχει ένα 'αλλά'. Συνειδητοποιώ ότι μετά το πτυχίο αφιέρωσα 3 χρόνια να κοιμάμαι και να ξυπνάω με τη δουλειά - κάποια στιγμή πήγε να επηρρεάσει μέχρι και τον γάμο μου - για να αποκτήσω την πολυπόθητη διδακτική εμπειρία εντός και εκτός τάξης, μικρών και μεγάλων επιπέδων, μαθήματα σε εταιρείες, κτλ, να 'χτίσω' το βιογραφικό μου, να κάνω συλλογή από εξαιρετικές συστατικές, να περνάω τον ελεύθερο χρόνο μου κάνοντας συνέχεια επιμορφώσεις και προσωπικό διάβασμα.. και όχι μόνο! Ατελείωτες ώρες για επαγγελματικά προφίλ, blog με δείγματα δουλειάς μου και των μαθητών μου, facebook page πάλι για ανάδειξη και προώθηση της δουλειάς μου, και πολλά άλλα project. Όλα αυτά με απίστευτες θυσίες από άποψη χρόνου, ενέργειας, προσωπικής ζωής και χρημάτων. Αλλά γιατί; Με λύπη μου συνειδητοποιώ σιγά σιγά τώρα ότι τελικά όλος αυτός ο κόπος και αφοσίωση δε θα αποδώσει στο κοντινό μέλλον, ίσως και ποτέ. Ούτε στο οικονομικό κομμάτι, σε συνεχή ασφάλιση, σε λίγο -έστω- περισσότερη σταθερότητα (job security), ούτε σε καλύτερους όρους εργασίας, σεβασμό, παροχές, προοπτικές, κ.ο.κ. Τι θα πει "αν το αγαπάς, συνέχισέ το"; Θέλω να μην τρέμω μην αρρωστήσω, να μπορώ να συμβάλλω οικονομικά στο σπίτι μου για να μην αρρωστήσει ο σύζυγος από το άγχος του στο τέλος, και να μην ανησυχώ για το τι γίνεται μετά τα 35-40 γιατί απ'ό,τι φαίνεται η διδασκαλία ξένων γλωσσών έχει ηλικιακό περιορισμό όπως στους αθλητές και στα μοντέλα.

Φοβάμαι ότι θα γίνω άλλη μία στατιστική του "οι περισσοτέροι καθηγητές παρατάνε την εκπαίδευση πριν τα 5 χρόνια". Ενώ θα ήθελα να το συνεχίσω για πάντα αυτό το επάγγελμα, η λογική μου μου λέει πως δεν είναι εφικτό -όχι για τους πολλούς τουλάχιστον- και χτυπάει καμπανάκια για εύρεση άλλης λύσης/ εναλλακτικής. Αλλά τι;

Συγγνώμη για το μεγάλο post, ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις που έχω από το καλοκαίρι και που με βασανίζουν αυτόν τον καιρό.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160024
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 507
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.