0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
διδασκω λογοτεχνια απο το 2010, πιστευω οτι εχω εμβαθυνει αρκετα στα κειμενα μετα απο πολλες ωρες μελετης . ομως ο καθηγητης του σχολειου της μαθητριας μου τους λεει κατι σχολια τα οποια δεν τα εχω διαβασει και δεν τα εχω ακουσει ποτε και ερχομαι σε αμηχανια φετος που η μαθητρια μου μου λεει οτι εμεις δεν τα εχουμε κανει. για παραδειγμα στο ονειρο στο κυμα ενα σχολιο ηταν για τη λεξη παιδισκη που αφορα τη μοσχουλα και οτι εσκεμμένα ο παπαδιαμαντης επιλεγει αυτο το υποκοριστικο γιατι υπηρχε το στερεοτυπο εκεινη την εποχη σε ενα ζευγαρι η γυναικα να ειναι μικροτερη απο τον αντρα για να την προστατευει και να τον εχει ως προτυπο και να εχει λιγοτερες εμπειριες αφου ηλικιακα θα ειναι μικροτερη και να τον εχει στηριγμα κι αυτος να την προστατευει μες στην αγκαλια του. ειναι πολλα τα παραδειγματα που μου λεει η κοπελα. μου φαινονται πολυ λεπτομερειες αυτα τα σχολια και θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας ή αν εχω ελλειψεις στις σημειωσεις να ανατρεξω και σε αλλες πηγες.