*

Αποστολέας Θέμα: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου  (Αναγνώστηκε 65349 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #126 στις: Νοέμβριος 28, 2009, 11:11:51 μμ »
Παιδιά, ρίξτε μια ματιά εδώ. ;)

http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=15426.0

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:15:28 »

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #127 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 09:24:12 πμ »

όταν δίδεται επικοινωνιακό πλαίσιο , η περίληψη πρέπει να προσαρμόζεται σε αυτό..άρα να έχει εκφωνηση...
όσο για τα εισαγωγικα ρήματα που αναφέρονται στο συγγραφέα, προσωπικά δεν τα συνιστώ πάνω απο 2 φορές στην περίληψη κ προτιμώ να συνδέονται τα νοήματα με διαρθρωτικές φράσεις που εκφράζουν νοηματικές σχέσεις χωρίς συνεχή αναφορά στο συγγραφέα.. :)
[/quote

ευχαριστώ πολύ όλους για τις άμεσες απαντήσεις...αυτό που λες για την αναφορά στο συγγραφέα το κάνω και γω.λέω διαρκώς στα παιδιά να αποφευγουν τα έπειτα και επιπλέον. απλά κάποιος μαθητής μου διορθώνοντας μια περίληψη που τους έδωσα είπε ότι στα σημεία που δεν ανέφερα το συγγραφέα είναι σαν να κάνω απλή πύκνωση...και έτσι άρχισα να το ψάχνω.βρήκα οδηγίες από το υπεπθ που στην περίληψη που περιελάμβαναν δεν είχαν ούτε επικοινωνιακό πλαίσιο,παρόλο που η εκφώνηση το έθετε, και είχαν φορτίσει το κείμενο με τα τονίζει κτλ. κούραζε πραγματικά πολύ αλλά.... πρότυπο σκέφτηκα...και καταμπερδεύτηκα.











]

Αποσυνδεδεμένος max

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 463
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #128 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 09:49:06 πμ »
Συνάδερφοι, δείτε αυτές τις σελίδες... είναι από το Υπουργείο παιδείας Κύπρου και τις θεωρώ πολύ
καλές...έχει ασκήσεις και θεωρία...
εγώ τις εμπιστεύομαι και τις χρησιμοποιώ (είμαι διορισμένη καθηγητρια φιλόλογος σε λύκειο και βαθμολογήτρια πανελληνίων)
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/nea_ellinika/lyk_ekpaidevtiko_yliko.html


νεφέλη αυτές τις σελόδεσ που παραπέμπεις τις βρήκα και γω χτες και κοίτα τι με προβλημάτισε..παρόλο που στο υπόδειγμα δίνει επικοινωνιακό πλαίσι στην περίληψη δεν το χρησιμοποιεί και φορτίζει κάθε της περίοδο με αναφορά στο συγγραφέα...προφανώς γιατί υιοθετεί αυτό το μοντέλο πύκνωσης.αλλά δεν είναι λίγο κουραστικό;;;

Αποσυνδεδεμένος Lenazagor

  • Συλλέκτης Παραστάσεων
  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 858
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Lenazagor
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #129 στις: Νοέμβριος 29, 2009, 09:59:41 πμ »
Συγχωνεύτηκαν δύο παρόμοια θέματα, που ήταν σε εξέλιξη παράλληλα,  για την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία του forum.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:15:28 »

Αποσυνδεδεμένος xariklia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 62
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #130 στις: Δεκέμβριος 04, 2009, 12:07:30 πμ »
καλησπέρα....μια ερώτηση πιο θέμα θεωρείται ή πια θέματα πιο πιθανά για πανελλήνιες φέτος?

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #131 στις: Δεκέμβριος 11, 2009, 01:15:55 μμ »

Παράθεση
καλησπέρα..λοιπόν έχουμε και λέμε..μέχρι το 2003 στην εκφώνηση της περίληψης στις πανελλήνιες έθεταν επικοινωνιακό πλαίσιο...αυτό συνέβαινε επειδή όπως λένε οι  οδηγίες διδασκαλίας η περίληψη σαν κείμενο έχει κάποιο σκοπό σύνταξης. τα παιδιά έπρεπε να ξεκινήσουν πχ αγαπητοί συμμαθητές ή δεν ήταν απαραίτητο και η εκφώνηση ήταν διατυπωμέννη έτσι απλά επειδή αυτή η διατύπωση ήταν η πιο σωστή;


Καλησπερούδια,συνάδελφοι!
Πιστεύω ότι περάσαμε ντούκου ένα  θέμα που θα επιστρέψει! Έθεσε ο/η Max το επικοινωνιακό πλαίσιο στην περίληψη.
Αναφέρω κάποια επικοινωνιακά πλαίσια ,όπως τα έχω συναντήσει σε κριτήρια αξιολόγησης,και τα κατατάσσω σε δύο κατηγορίες:σε εκείνα που το επ.πλ.είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει είναι ένα και το αυτό (υπάρχει για να εξυπηρετεί αυτό που λέμε πάντα στους μαθητές δηλ."γράφεις το κάθε κείμενο για κάποιο χρηστικό λόγο") και σε εκείνα που μάλλον πρέπει να το λάβουμε υπόψη.

Π.χ α) "Στο πλαίσιο του μαθήματος της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας αναλαμβάνετε την εκπόνηση μιας εργασίας  με θέμα τη λειτουργία των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Να γράψετε την περίληψη του παραπάνω κειμένου ,προκειμένου να την εντάξετε στην εργασία σας." Το επ.πλ. δεν εμφανίζεται στην περίληψη.
΄Ομως
β)"Κάποιος φίλος σας σκέφτεται να πάρει μέρος σ΄ένα τηλεοπτικό παιχνίδι (ριάλιτι).Με μια περίληψη να του παρουσιάσετε το περιεχόμενο του κειμένου, προκειμένου να ενισχύσετε τις ενστάσεις που διατυπώνετε".
Δηλ. εδώ ξεκινώντας θα πούμε :"Το  άρθρο του ..τάδε ..που αναδεικνύει το διασυρμό της προσωπικότητας των συμμετεχόντων στα ριάλιτι έρχεται σε επίρρωσιν των ενστάσεων πολλών για το ίδιο θέμα";
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2011, 12:27:22 μμ από desperino »

Αποσυνδεδεμένος desperino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #132 στις: Δεκέμβριος 11, 2009, 01:22:07 μμ »
Παιδιά συνεχίζω,γιατί καθώς είχα κάνει πατάτα ,έγραφα μέσα στην παράθεση και δεν έβλεπα τι έγραφα.
Τέλος πάντων.Θα εμφανιστεί ο γράφων στην περίληψη ή όχι; Υπάρχει βέβαια και η εκδοχή πάντα να θεωρούμε ότι το επ.πλ. ,όπως είπα και παραπάνω, δημιουργεί τις πραγματικές συνθήκες και δεν εμφανίζεται πουθενά αλλού. Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος sofoulitsa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #133 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 10:47:39 μμ »
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω πώς βαθμολογούμε την περίληψη (αλλά και την έκθεση) μαθητή με δυσλεξία. Υποτίθεται ότι το 30% της βαθμολογίας σχετίζεται με την έκφραση (ορθογραφία, σύνταξη κ. ά.) Από τη στιγμή που αυτό δεν μπορεί να ελεγθεί ή δεν διορθώνουμε τέτοια λάθη, πώς θα πρέπει να βαθμολογήσουμε την έκφραση του μαθητή; Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος διοτίμα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Οδηγίες για Διόρθωση Έκθεσης Λυκείου
« Απάντηση #134 στις: Ιούνιος 22, 2013, 09:21:48 μμ »
καλησπέρα . μπορεί κάποιος να μου πει μία σελίδα που να έχει ακριβώς τις οδηγίες από το υπουργείο σχετικά με το πως διορθώνουν την έκθεση στις πανελλήνιες ?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160265
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 830
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 465

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.