Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pasxalisΠΕ02

Σελίδες: 123 ... 14
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:14:00 μμ »
Τρία επιχειρήματα σε τρεις χωριστές παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο και το αντίστοιχο για το δεύτερο. Μ' αυτό το σκεπτικό βαθμολογούμε και στις Πανελλήνιες.

Και τι συμβαίνει αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους;
Αν έχουμε 4 επιχειρήματα σε 3 παραγράφους, π.χ σε μία παράγραφο 2, αυτό είναι αρνητικό. Διότι δείχνει αδυναμία του μαθητή να υποστηρίξει το αρχικό επιχείρημα που έθεσε στη θεματική και προκειμένου να μη δημιουργήσει μία παράγραφο μικρή, προσθέτει ένα επιπλέον επιχείρημα στην ίδια. Αν υποθέσουμε όμως πως είναι πολύ σχετικά μεταξύ τους τα δύο επιχειρήματα που μπαίνουν στην ίδια παράγραφο και στο περιεχόμενο να μη χάσει μόρια, λογικά θα χάσει από τη δομή.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 06, 2013, 01:09:16 μμ »
Με δεδομένο ότι η κάθε παράγραφος είναι 80-100 λέξεις, δεν θα ξεφύγει κατά πολύ από το όριο των λέξεων;
Τα άρθρα δεν τα μετράμε στον αριθμό των λέξεων. Οι καθαρές λέξεις μας ενδιαφέρουν. Και φυσικά αν μια έκθεση βγει 650 ή 700 λέξεις, δεν αποτελεί κριτήριο αρνητικής βαθμολόγησης.

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 06, 2013, 12:29:18 μμ »
Στην παραγωγή λόγου,σε επιπεδο πανελληνίων, με δύο ζητούμενα πόσες παραγράφους θεωρείτε ότι είναι καλό να γραφονται στο καθε ζητουμενο για να είναι πιο ολοκληρωμένη η δομη και η ανάπτυξη;3 στο κάθε ζητούμενο;
Τρία επιχειρήματα σε τρεις χωριστές παραγράφους για το πρώτο ζητούμενο και το αντίστοιχο για το δεύτερο. Μ' αυτό το σκεπτικό βαθμολογούμε και στις Πανελλήνιες.

4
Και κάτι ακόμη για την παρατήρηση Γ3β. Ζητούν, οι αθεόφοβοι, αναγνώριση πλαγιασμένου υποθετικού λόγου, χωρίς να ζητούν μετατροπή του σε ευθύ λόγο. Τι είδους λοιπόν είναι;
Απλή σκέψη του λέγοντος; Ναι, γιατί όχι; (ΕΛ: εἰ τοῦτον ἐξελάσαιμεν, πρῶτοι ἂν εἶμεν).
Γιατί όμως να αποκλειστεί το προσδοκώμενο (ΕΛ: ἢν τοῦτον ἐξελάσωμεν, πρῶτοι ἂν εἶμεν), όταν ξέρουμε ότι η δυνητική ευκτική, ως μελλοντική έκφραση, είναι απολύτως αποδεκτή ως απόδοση του προσδοκωμένου;

Οι απαντήσεις που στάλθληκαν από ΚΕΕ σήμερα στα βαθμολογικά έδιναν ως απάντηση την απλή σκέψη του λέγοντος και μας έδιναν και τη μετατροπή του πλαγίου υποθετικού λόγου σε ευθύ.

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 17, 2013, 03:36:01 μμ »
εχει δώσει το υπουργείο απαντήσεις; μπορείτε να παραθέσετε το link;
[/quot

Το υπουργείο δεν δημοσιεύει απαντήσεις. Έρχονται μόνο από την επιτροπή εξετάσεων στα βαθμολογικά κέντρα απαντήσεις για τη Β2, Β3 και Β4 άσκηση.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Μάιος 17, 2013, 03:12:38 μμ »
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν υπάρχει πρόταση-κατακλείδα στην παράγραφο. Προβληματίστηκα αρκετά για αυτό...

Για μένα η τελευταία περίοδος, με την αντωνυμία "αυτή" (η υπερφίαλη αυτή στάση) αναφέρεται μόνο στην ακριβώς προηγούμενη περίοδο, η ο οποια και έχει ως θέμα της το περιβάλλον, και επομένως συνοχικά συνδέεται μόνο με αυτή. Επίσης το επίθετο "υπερφίαλη" νοηματικά μόνο με την προτελευταία περίοδο κατ' εμέ μπορεί να συσχετιστεί.

Βέβαια, όσες απαντήσεις έχω δει  ως τώρα δίνουν κατακλείδα...
Στις απαντήσεις που δόθηκαν από το υπουργείο, η τελευταία περίοδος δόθηκε ως κατακλείδα.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 12, 2013, 01:19:50 μμ »
οκ σε ευχαριστω..ας τα βλεπουν αυτα ορισμενοι συναδελφοι που "θεοποιουν" τις μεταφρασεις του υπουργειου και τρομοκρατουν τα παιδια σε οτιδηποτε διαφορετικο γραψουν..ελεοςςς...

Και ποιος μάς εγγυάται ότι δε θα πέσουμε σε κανένα συντηρητικό διορθωτή που έχει κόλλημα με την παπαγαλία και αποδέχεται ΜΟΝΟ του υπουργείου; Στην "Αντιγόνη" η καθηγήτρια του σχολείου μάς είχε υποχρεώσει να μάθουμε ΜΟΝΟ του υπουργείου, γιατί μόνο εκείνη δέχονταν. Εγώ τής είχα πει ότι τη μάθαινα από το βοήθημα του Κουταλλόπουλου, που ήταν από τα καλύτερα της εποχής, αλλά μού είπε ότι έπαιζα με το κεφάλι μου.
Όταν κληθεί να διορθώσει κανείς, δεν παίρνει ένα στυλό κι αρχίζει να διορθώνει με βάση ό,τι έχει στο κεφάλι του. Η ομάδα των διορθωτών για το κάθε μάθημα, συγκεντρώνεται πρώτα για να συζητήσει τα θέματα, υπάρχει υπεύθυνος συντονιστής για το κάθε μάθημα κι ακολουθούν όλοι τις κατευθύνσεις της ομάδας. Οι βαθμοί στο τετράδιο των πανελλαδικών γράφονται αναλυτικά για το κάθε ερώτημα (π.χ Α1 τόσο, Α2 τόσο κλπ.), οπότε όταν θα ανοιχθούν βλέπει ο συντονιστής τι έχει βάλει ο ένας βαθμολογητής και τι ο άλλος. Αν λοιπόν εγώ έχω βάλει 40/40 στη μετάφραση και συ 30/40, θα κληθούμε και οι δύο να εξηγήσουμε. Δεν γίνονται τόσες αυθαιρεσίες λοιπόν που φαντάζεσαι. Όσον αφορά στην περίπτωση της Αντιγόνης την εποχή που δινόταν το μάθημα πανελληνίως, να σου πω καταρχάς πως το υπουργείο δεν έδινε καμία μετάφραση, απλώς έδινε ως οδηγία να λαμβάνουμε υπόψη για τη μετάφραση τα μεταφραστικά σχόλια του βιβλίου. Αυτό δεν είναι κακό. Ίσα ίσα που υπήρχε ένας κοινός μπούσουλας για όλους τους μαθητές και δεν χρειάζονταν να καταφεύγουν στην μετάφραση βοηθημάτων είτε του Κουταλόπουλου είτε  οποιουδήποτε άλλου. Δεν χρειάζεται να τρομοκρατούμε τα παιδιά λοιπόν, τα πράγματα είναι πολύ πιο καθαρά απ' ό,τι φαντάζεσαι ή σου έχουν πει. Διορθώνω από το 2001 κι έχω περάσει απ' όλα τα μαθήματα ως διορθωτής.

8
Γενικό Λύκειο / Απ: Διαγωνίσματα τετραμήνων
« στις: Ιανουάριος 10, 2013, 05:03:07 μμ »
στο δευτερο   τετραμηνο   ειναι υποχρεωτικο το διαγωνισμα?

Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό το διαγώνισμα στο β' τετράμηνο.

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 02:42:11 μμ »
καποιος που εχει  διατελεσει διορθωτης στις πανελλαδικες δεν μπορει να μας κατατοπισει; οι οδηγιες τι λενε; γινεται αποδεκτη μια και μονη μεταφραση και σε περιπτωση εναλλακτικης κοβονται μορια ακομα και αν ειναι σωστη;
Όχι, δεν λαμβάνεται ως σωστή μόνο μία μετάφραση. Ως διορθωτής είσαι υποχρεωμένος να λάβεις ως σωστή τη μετάφραση που υπάρχει στο βιβλίο του καθηγητή κι από κει κι έπειτα, αν ένας μαθητής έχει διαφορετική μετάφραση, είναι στην κρίση σου να αξιολογήσεις ως σωστά ή όχι αυτά που μεταφράζει. Οι μονάδες κατανέμονται ισομερώς για την κάθε λέξη, δηλαδή διαιρούμε τις 40 μονάδες που πιάνει η μετάφραση με τον αριθμό των υπό μετάφραση λέξεων και αναλόγως αφαιρούμε το αντίστοιχο για την κάθε λέξη που ο μαθητής μεταφράζει λάθος. 

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 12:00:23 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους διορθωτες της ιστοριας αν οι μαθητες χανουν μόρια όταν απαντουν περισσότερα απο όσα πρέπει στα ερωτηματα των εξετάσεων.
Καθηγητρια σε σχολείο επιμενει πως δεν χάνονται μόρια αν κάποιος γράψει παραπάνω .
Αν και διαφωνώ μ' αυτό, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως κάνω εγώ λαθος....
Όχι, δεν χάνουν. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση.
Έίανι δυνατόν να μη χάνουν;;;; προφανώς εξαρτάται από το τι παραπάνω γράφουν. Ας απαντήσει κάποιος που διορθώνει.
Αξιολογείς τα στοιχεία που έχεις ορίσει ως σωστά και απαραίτητα μαζί με τους άλλους διορθωτές στο βαθμολογικό κέντρο και με βάση αυτά κατανέμεις τις μονάδες. Διορθώνω αρκετά χρόνια.

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 02:23:20 πμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους διορθωτες της ιστοριας αν οι μαθητες χανουν μόρια όταν απαντουν περισσότερα απο όσα πρέπει στα ερωτηματα των εξετάσεων.
Καθηγητρια σε σχολείο επιμενει πως δεν χάνονται μόρια αν κάποιος γράψει παραπάνω .
Αν και διαφωνώ μ' αυτό, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως κάνω εγώ λαθος....
Όχι, δεν χάνουν. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολόγηση.

13
η θέση της ολμέ είναι υπερ της προυπηρεσίας .Τουλάχιστον αυτό κατάλαβα από τα έγγραφα που είχαν έρθει στο σχολείο που είμουν.
Όμως η ΟΛΜΕ αδιαφορεί για τους αναπληρωτές,δεν τους υπόλογίζει καν.Μονο τα 30ευρα τους ενδιαφερουν κάθε χρόνο στις εκλογές για να πηγαίνουν δωρεαν διακοπες οι συνδικαλιστές τους...αυτό έχω καταλάβει προς το παρόν...
Από πού έχεις την πληροφορία ότι με τη συνδρομή των καθηγητών στην ΟΛΜΕ οι συνδικαλιστές κάνουν δωρεάν διακοπές;

14
!
Αυτό που σου είπαν από τη Δευτεροβάθμια ισχύει. Για να κατοχυρώσεις την προϋπηρεσία από το ιδιωτικό χρειάζονται τουλάχιστον δύο χρόνια αναπλήρωσης. Αυτό ερμηνεύεται σε 20 μήνες προϋπηρεσία από  δημόσιο σχολείο. Από κει κι έπειτα προστίθενται οι μήνες του ιδιωτικού μαζί με τους μήνες του δημοσίου σχολείου κι ανάλογα το σύνολο κατατάσσεσαι στον ενιαίο πίνακα διορισμών μέσα από τον οποίο προσλαμβάνεται το 40% των διορισμών. Αυτά τουλάχιστον ίσχυαν μέχρι το 2009 που διορίστηκα εγώ και το 2010 που διορίστηκε μία φίλη συνάδελφος. Δεν ξέρω τι γίνεται μετά το κλείδωμα των πινάκων του 2010.

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 346
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.