0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΔΟΕ-ΟΛΜΕ προκήρυξαν απεργία-αποχή. Τονίζουν ότι είναι νόμιμο δικαίωμα του καθενός που προκύπτει από έναν νόμο του 1982 που έχει κριθεί και δικαστικά ότι ευσταθεί. Προτρέπουν όλους τους εκπαιδευτικούς (και τους διευθυντές) να συμμετέχουν στην απεργία και τονίζουν ότι με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν προκαλεί οικονομική απώλεια η απεργία-αποχή. Μέχρι και η ΔΑΚΕ έβγαλε ανακοίνωση που καλεί τους συναδέλφους σε απεργία-αποχή.
Προπομπός απολύσεων είναι.
Σχετίζεται η απεργία με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων;
Προφανώς για να απαντάω σε αυτό το νήμα, κήρυξαν απεργία-αποχή για την αξιολόγηση...
Στο σχολείο μας συζητείται η παντελής αποχή ακόμα κ από τη «διερευνητική» συζήτηση που κανόνισε ο διευθυντής σαν τέχνασμα για να καταφέρει να κάνει μια έστω συνεδρίαση πάνω στο θέμα.
Και στο δικό μας το ίδιο και πολύ χαίρομαι!
Εγω δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο κ δεν ξέρω αν θα απέχω μελλοντικά γιατί θεωρώ πιο εποικοδομητικό είναι να κανεις αξιολόγηση σχολείου θάβοντας τον διευθυντή. Όχι αδίκως αλλά για διαφορα που του επισημαίνουμε ως δυσλειτουργίες κ αγνοεί. Φέτος όμως δεν θέλω να συμμετάσχω σε μια εμμονική κ ιδεοληπτικη διαδικασια.
Εποικοδομητικά θα μπορούσαμε, αν συμφωνούσε ο σύλλογος, να πούμε ότι εμείς κάνουμε μια καταγραφή των προβλημάτων, προτείνουμε λύσεις, δεν στέλνουμε εκθέσςεις (αποχή δηλαδή ως προς αυτό το κομμάτι), και την επόμενη χρονιά αξιολογούμε αν βελτιωθήκαμε. Πχ αν υπάρχουν ελλείψεις εξοπλισμού και ο διευθυντής δεν κα΄νει τα δέοντα ενώ υπάρχουν τα χρήματα. Αν οι εφημερίες δεν λειτουργούν όπως πρεπει, γιατί είμαστε όλοι λίγο αμελείς. Αναφέρω δηλ. 2-3 θέματα αποκλειστικά για το δικό μου σχολείο, που θα ήθελα να συζητήσουμε με ειλικρίνεια και χωρίς διάθεση για φαγωμάρα και που δεν υπάρχει λόγος να τα γνωρίζει καποιος εξωτερικός παράγοντας.
Τέλος πάντων, εμείς για διαφόρους λόγους είμαστε πολύ εκνευρισμένοι με τον διευθυντή μας και η αντίδραση πιο πολύ είναι προς αυτόν και δευτερεόντως στην αξιολόγηση, από την πλειοψηφία του συλλόγου. ΄΄Ομως γνωρίζοντας τη βιβλιογραφία περί αυτοαξιολόγησης μονάδων, που φυσικά δεν έχει σχέση με το νομικό πλαίσιο, θεωρώ σωστό να υπάρχει κάποια διαδικασία εντός του σχολείου, ενα ομαδικό πνεύμα, να συζητά ο σύλλλογος με ειλικρίνεια, να παραδέχεται τα λάθη του. Νεφελοβατώ φυσικά, στο δικό μου σχολείο δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο. Σκεφτείτε όμως, τι χαστούκι θα ήταν και πόσο θα μας συνέφερε επικοινωνιακά, να κάναμε όλοι εσωτερική αξιολόγηση, να καταγράφονται τα πορίσματά μας στα πρακτικά, και να καταγράφαμε μετά τα αποτελέσματα των παρεμβάσεων, και να αρνούμασταν να εμπλέξουμε άτομα εκτός σχολείου. Θα ήταν ένα δυνατό επικοινωνιακό χαρτί: ορίστε κύριοι, εμείς δεν το αρνούμαστε, γνωρίζουμε και τη βιβλιογραφία για το θέμα, που εσείς αγνοείτε, κάνουμε τα δέοντα για να βελτιώσουμε το σχολείο μας, δεν αντιδρούμε ενάντια σε κάθε μορφή αξιολόγησης αλλά ενάντια στη δική σας αντιεπιστημονική αξιολόγηση. Ουτοπικό.....Για να προσγειωθώ όμως, ένας λόγος που διστάζω λίγο για την αποχή από τη συζήτηση (όχι την αποχή από τη διαδικασία), είναι γιατί θα ήθελα να πω στον διευθυντή, μεταξύ σοβαρού και αστέιου, ότι δεν θα έπρεπε να βιάζεται τόσο πολύ να την εφαρμόσει, γιατί αν θέλουμε να την κάνουμε σοβαρά, θα πούμε πολλά πράγματα που δεν τον συμφέρουν.