Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Stiliani

Σελίδες: 123 ... 6
1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 19, 2013, 08:09:12 μμ »
  Πολύ χρηστικός ο κανόνας για τη διάκριση ανάμεσα στα μονόθεμα και διπλόθεμα με βάση το πώς γράφονται στα νέα ελληνικά . Ομολογώ οτι δεν τον γνώριζα.

Έτσι διαλύεται ακόμη ένα συννεφάκι χάρη στο forum.
                       Ευχαριστώ.

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Απρίλιος 15, 2013, 05:50:54 μμ »
Υπάρχει κάποιος κανόνας με τον οποίο τα παιδια  θα αναγνωρίζουν πότε τα τριτόκλιτα ουσιαστικά σε -ων διατηρούν
  το    -ω-  της  ονομαστικής :   
                     α)   σε όλες τις πτώσεις  (π.χ. κώδων)
                     β)   μόνο στην κλητική   (π.χ. κηδεμών)
                     γ)   σε καμμία άλλη πτώση (π.χ. γείτων) ;

Είναι δύσκολο γι 'αυτά να τα θυμούνται όλα  τα ουσιαστικά που αναφέρονται στη γραμματική απ' έξω. 

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 12, 2013, 10:26:40 πμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Μάλλον παρασύρθηκα από τον παθητικό τύπο  και άρχισα να σκέφτομαι και το ποιητικό αίτιο.
Ευτυχώς για μας υπάρχει το forum και μας βάζει ξανά στο σωστό δρόμο.
Να 'στε καλά για την άμεση ανταπόκριση.

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Απρίλιος 11, 2013, 10:09:10 πμ »
Ανθ' ων βασιλεύς οργισθείς ημιν, σύμμαχος γενόμενος Λακεδαιμονίοις, παρέσχεν αυτοις εις τον πόλεμον πεντακισχίλια τάλαντα, έως κατέλυσεν ημων τήν δύναμην.

Το ημιν εδώ είναι αντικείμενο ή δοτική του ποιητικού αιτίου; (ή είναι σωστά και τα δύο;)

Το οργιουμαι στο Liddell- Scott το έχει συνήθως παθητικό, αλλά και οργιουμαι τινι.

Ευχαριστώ.

5
Το είδα και αυτό ...
Γέμισε η γειτονιά μου και ενα μεγάλο μέρος της πόλης μου
με μια αγγελία φιλολόγου.Μέχρι εδώ όλα καλά, αλλά διαπίστωσα πως
υπάρχει και τιμή. Και τι τιμή!!!  5 ευρώ την ώρα!!
Η κρίση μας έχει επηρεάσει σίγουρα όλους, αλλά μάλλον κάποιους πιο πολύ.
Δεν κατακρίνω τον /την συνάδελφο που εκτιμά ότι η δουλειά του αξίζει τόσα,
όμως πώς να απαντήσω εγώ στην μητέρα που θεωρεί τα δέκα ευρώ που παίρνω εγώ διπλάσια τιμή;
Πόσα να μένουν καθαρά με το εισιτήριο στο 1.10 (2.20 με επιστροφή) και τη βενζίνη
στα ύψη;Βάλε και τις φωτοτυπίες...Για την ψυχή των πεθαμένων τους δουλεύουν;
Συγχίστηκα παρασκευιάτικα...

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Αδίδακτο κείμενο
« στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 01:34:43 μμ »
Κατά τη γνώμη μου εχουμε:

α) δεδεμένους - τετρεμένους : επιθετικές μετοχές ως κατηγορηματικοί προσδιορισμοί στα αντικείμενα

β)επιθυμων, δεόμενος     -      βουλόμενος:όλες  αιτιολογικές μετοχές ( σχήμα άρσης - θέσης)

γ) Αρμενίοις - Χαλδαίοις :δοτικές προσωπικές χαριστικές (για χάρη των Αρμενίων....)  ή δοτικές  ως επιρρηματικοί προσδιορισμοί τόπου, το μεταξύ,  μεταφορικά ( ανάμεσα στους Αρμενίους και ....)

7
Μαθήτριά μου της β' λυκείου σκέφτεται να επιλέξει ιστορία γενικής για τις πανελλήνιες του χρόνου.
Συμμαθητές και κάποιοι καθηγητές την αποτρέπουν λέγοντας πως είναι δύσκολο μάθημα, αν και ειναι μαθήτρια της θεωρητικής και αγαπά την ιστορία.
Εγώ προσωπικά δεν έχω διδάξει το μάθημα καθόλου, αλλά με μια ματιά που έριξα στο βιβλίο δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα δύσκολο. Ή μήπως είναι η ύλη μεγάλη;
Πείτε μου τη γνώμη σας εσείς  για να τη βοηθήσω να αποφασίσει καλύτερα....

8
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου πει πως βαθμολογείται η μετάφραση στο αδίδακτο κείμενο; Βρήκα κάπου πως κάθε σειρά του αγνώστου βαθμολογείται με 1,16 μονάδες. Ισχύει ή πάει ανά λέξη; Σαφώς και λαμβάνουμε υπόψη τη συνολική εικόνα και απόδοση του κειμένου.


Η Νεοελληνική Απόδοση λαμβάνει 20/ 40 μονάδες και αυτές κατανέμονται: α) οι 10 πρώτες μονάδες πηγαίνουν στην γενική κατανόηση του αρχαιοελληνικού κειμένου. Κατά πόσον ο υποψήφιος είναι σε θέση να κατανοήσει σε γενικές γραμμές αυτό που έχει μπροστά του. Δεν βαθμολογούμε το κατά πόσον σωστά έχει αποδοθεί η κάθε λέξη, όρος, περίφραση ή κατά πόσον έχει μεταφραστεί σωστά η έγκλιση, ο χρόνος κ.ο.κ. Ενδιαφέρει τον βαθμολογητή να δει αν το κείμενο του υποψηφίου προσεγγίζει αυτό που έγραψε ο πεζογράφος ή διαφορετικά έχει "πλάσει" μια δική του ιστορία. Γι' αυτό και παραδοσιακά δύσκολα θα βαθμολογούσαμε με λιγότερο από 8/ 10 ένα σύνηθες αξιοπρεπές γραπτό. Κατ' έθος έχει υψηλή βαθμολογία.
β) Το δεύτερο δεκάρι, σύμφωνα με τις οδηγίες του υπουργείου, πηγαίνει στο κατά πόσον ο μαθητής έχει μεταφράσει επ' ακριβώς και ορθώς επιλεγμένα χωρία του κειμένου. Π.χ. σε κάθε κείμενο τρία- τέσσερα είναι τα χωρία που αντικατοπτρίζουν παγίδες ή ενέχουν μεταφραστικά προβλήματα. Για παράδειγμα, το φετινό που βαθμολόγησα είχε 2 μονάδες: ὥσπερ ἐπιτεταγμένον ὑπὸ κρείττονος, 3 μονάδες: φθονῆσαι στέγης, 2 μονάδες: δῆλον ὅτι σκῶμμα..., 3 μονάδες: συνεσκευασμένος... ἀνάριστον. Εγώ προσωπικά, καθώς και άλλοι, κόβουμε και από άλλα σημεία, π.χ. απόδοση χρόνων, εγκλίσεων, δυνητικών ἄν, αοριστολογικών ἄν κ.λπ. Η βαθμολόγηση στο β' δεκάρι επαφίεται στο κατά καιρούς κείμενο. Π.χ. θυμάμαι από παλαιότερους ότι τη μεγαλύτερη δυσκολία στο β' δεκάρι είχε η Θεοδότη (1998) και κυρίως ο μοναδικός Ισαίος που έχει μπει (1986 --> η χαμηλότερη βαθμολογία σε Μετάφραση). Αντίθετα η υψηλότερη βαθμολογία το 1997 (Κατὰ Λεωκράτους) και πρόσφατα με τον Λυσία (2008). Για όποια περαιτέρω διευκρίνιση μπορείς να ρωτήσεις.

 Οι πληροφορίες αυτές ειναι μέσα απο το φόρουμ.Τις  είχα αποθηκεύσει πριν λιγο καιρό όταν έψαχνα κι εγώ να μάθω.
Ας με συγχωρέσει ο συνάδελφος  που δεν θυμαμαι το όνομά του.


9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Ιανουάριος 08, 2013, 01:06:59 μμ »
Ευχαριστώ πολύ pasxalisΠΕΟ2.
Γηράσκω αεί διδασκόμενη...

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« στις: Ιανουάριος 07, 2013, 10:44:37 μμ »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους συναδέλφους διορθωτες της ιστοριας αν οι μαθητες χανουν μόρια όταν απαντουν περισσότερα απο όσα πρέπει στα ερωτηματα των εξετάσεων.
Καθηγητρια σε σχολείο επιμενει πως δεν χάνονται μόρια αν κάποιος γράψει παραπάνω .
Αν και διαφωνώ μ' αυτό, άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως κάνω εγώ λαθος.... 

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 02, 2013, 09:24:13 μμ »
Καλή χρονιά σ' όλους μας!!!
Marikaki θα ήθελα να ρωτήσω αν ξαναδιδάσκεις τα θέματα από την α' και β'  λυκείου(όπως η διαφημηση και η εργασία κτλ) στη γ'  ή  κάνεις μονο μια σύντομη  επανάληψη, γιατι δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για όλους τους θεματικους κύκλους στη γ'. Ήδη τα θέματα που πρέπει να διδαχθούν στη  γ' είναι αρκετά .

12
  Προτείνω παντοτε συνάντηση με τους γονεις χωρίς να δίνω λεπτομέρειες απο το τηλέφωνο.
Αυτός που πραγματικά ενδιαφέρεται δέχεται τη συνάντηση σχεδόν πάντα. Ετσι ξέρω κι εγώ που βαδίζω.
 Οι κακοί τρόποι δεν σημαίνει οτι δεν ενδιαφέρονται για το παιδί τους απαραιτητα.
Απλά θέλουν το καλύτερο με τα λιγότερα, πράγμα που δεν ειναι τοσο δύσκολο λόγω της κρίσης πια.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Β' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 16, 2012, 09:02:13 μμ »
      Θα ήθελα να ρωτήσω τη  διάρκεια της εξέτασης   του μαθηματος τον Ιούνιο στις προαγωγικές εξετάσεις,
είναι δύο  ή δύομιση ώρες;

14
   Εννοείται πως ολα γινονται σε προσωπικη συνάντηση και οταν παω να μιλησω για δικό μου ιδιαίτερο και όταν χρειάζομαι για τους γιους μου.
Πιστευω πως πρέπει να βλέπεις τον άλλον στα μάτια οταν μιλάς για παιδια και για χρήματα.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160666
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 922
Σύνολο: 925

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.