0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: marion στις Ιούνιος 16, 2008, 10:23:32 μμΠαράθεση από: sisses στις Ιούνιος 16, 2008, 08:59:46 μμΚαλησπέρα σε όλους !Ομολογώ ότι είμαι πολύ προβληματισμένη για το τι θα διαβάσω από νεότερη ιστορία, αλλά μάλλον θα αρκεστώ στα σχολικά ( 2 τόμοι της ΓΛυκείου, επιλογής Β' Λυκείου και το καινούριο της Γ' Γυμνασίου, που αν και συνοπτικό το βρίσκω αρκετά καλό). Ωστόσο θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσει κάποοις συνάδελφος τα εξής:1) Όταν λέει στην ύλη: μέχρι τέλος 20ου αι. δηλαδή μέχρι πού να φτάσουμε χρονικά; 2)από την Ιστορία κατεύθυνσης της Γ Λυκείου χρειάζεται να διαβάσουμε(νομίζω ότι πε΄ριπου καλύπτονται αυτά που αναφέρει από τους 2 τόμους γενικής παιδείας) 3)ναζισμός ,φασισμός, αμερικανική οικονομική κρίση, καλλιτεχνικά ρεύματα α+β βιομηχανική επανάστασ, είανι κατά τη γνώμη σας κομμάτια της ύλης;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!To καινούριο είναι της γ'Λυκείου "Ιστορία του νεότερου και του σύγχρονου κόσμου από το 1815-σήμερα. Βέβαια και της γ' γυμνασίου σχετικά καινούριο είναι αλλά το είχαμε και στον προηγούμενο διαγωνισμό.1) Μέχρι το 2000, ως τις μέρες μας εν ολίγοις.2) Βιβλίο κατευθ. σελ. 20-25 (οι σελ. που αναφέρω ακολουθούν την έκδοση του 2006 - σε παλαιότερες εκδόσεις η αριθμ. είναι διαφορετική), 29-45, 52-54, 70-110, 129-133, 138-140, 149-169, 181-220, 232-234, 249-254(είναι το Ποντιακό Ζήτημα, ίσως πολύ περιληπτικά).γ) Θεωρώ πως ακροθιγώς πρέπει να διαβαστούν και αυτά ώστε να έχεις μια γενικότερη ιδέα της διαμορφωθείσας κατάστασης και πως επηρρέασαν τα συγκεκριμένα γεγονότα την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις τέχνες - καλλιτεχνικά ρεύματα πολύ περιληπτικά θα έλεγα αλλά ας έχουμε μια ιδέα , καθώς ποτέ κανείς δε γνωρίζει.Μάριον είσαι σιγουρη για τις σελίδες που δίνεις; Πολλά από αυτά είναι καθαρά εσωτερική πολιτική (Τράπεζα Ελλάδος, Σύνταγμα 1844, κλπ). Με ποια κριτήρια δίνεις αυτές τις σελίδες;
Παράθεση από: sisses στις Ιούνιος 16, 2008, 08:59:46 μμΚαλησπέρα σε όλους !Ομολογώ ότι είμαι πολύ προβληματισμένη για το τι θα διαβάσω από νεότερη ιστορία, αλλά μάλλον θα αρκεστώ στα σχολικά ( 2 τόμοι της ΓΛυκείου, επιλογής Β' Λυκείου και το καινούριο της Γ' Γυμνασίου, που αν και συνοπτικό το βρίσκω αρκετά καλό). Ωστόσο θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσει κάποοις συνάδελφος τα εξής:1) Όταν λέει στην ύλη: μέχρι τέλος 20ου αι. δηλαδή μέχρι πού να φτάσουμε χρονικά; 2)από την Ιστορία κατεύθυνσης της Γ Λυκείου χρειάζεται να διαβάσουμε(νομίζω ότι πε΄ριπου καλύπτονται αυτά που αναφέρει από τους 2 τόμους γενικής παιδείας) 3)ναζισμός ,φασισμός, αμερικανική οικονομική κρίση, καλλιτεχνικά ρεύματα α+β βιομηχανική επανάστασ, είανι κατά τη γνώμη σας κομμάτια της ύλης;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!To καινούριο είναι της γ'Λυκείου "Ιστορία του νεότερου και του σύγχρονου κόσμου από το 1815-σήμερα. Βέβαια και της γ' γυμνασίου σχετικά καινούριο είναι αλλά το είχαμε και στον προηγούμενο διαγωνισμό.1) Μέχρι το 2000, ως τις μέρες μας εν ολίγοις.2) Βιβλίο κατευθ. σελ. 20-25 (οι σελ. που αναφέρω ακολουθούν την έκδοση του 2006 - σε παλαιότερες εκδόσεις η αριθμ. είναι διαφορετική), 29-45, 52-54, 70-110, 129-133, 138-140, 149-169, 181-220, 232-234, 249-254(είναι το Ποντιακό Ζήτημα, ίσως πολύ περιληπτικά).γ) Θεωρώ πως ακροθιγώς πρέπει να διαβαστούν και αυτά ώστε να έχεις μια γενικότερη ιδέα της διαμορφωθείσας κατάστασης και πως επηρρέασαν τα συγκεκριμένα γεγονότα την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις τέχνες - καλλιτεχνικά ρεύματα πολύ περιληπτικά θα έλεγα αλλά ας έχουμε μια ιδέα , καθώς ποτέ κανείς δε γνωρίζει.
Καλησπέρα σε όλους !Ομολογώ ότι είμαι πολύ προβληματισμένη για το τι θα διαβάσω από νεότερη ιστορία, αλλά μάλλον θα αρκεστώ στα σχολικά ( 2 τόμοι της ΓΛυκείου, επιλογής Β' Λυκείου και το καινούριο της Γ' Γυμνασίου, που αν και συνοπτικό το βρίσκω αρκετά καλό). Ωστόσο θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσει κάποοις συνάδελφος τα εξής:1) Όταν λέει στην ύλη: μέχρι τέλος 20ου αι. δηλαδή μέχρι πού να φτάσουμε χρονικά; 2)από την Ιστορία κατεύθυνσης της Γ Λυκείου χρειάζεται να διαβάσουμε(νομίζω ότι πε΄ριπου καλύπτονται αυτά που αναφέρει από τους 2 τόμους γενικής παιδείας) 3)ναζισμός ,φασισμός, αμερικανική οικονομική κρίση, καλλιτεχνικά ρεύματα α+β βιομηχανική επανάστασ, είανι κατά τη γνώμη σας κομμάτια της ύλης;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Παράθεση από: stratos91 στις Ιούνιος 17, 2008, 03:46:59 πμΠαράθεση από: marion στις Ιούνιος 16, 2008, 10:23:32 μμΠαράθεση από: sisses στις Ιούνιος 16, 2008, 08:59:46 μμΚαλησπέρα σε όλους !Ομολογώ ότι είμαι πολύ προβληματισμένη για το τι θα διαβάσω από νεότερη ιστορία, αλλά μάλλον θα αρκεστώ στα σχολικά ( 2 τόμοι της ΓΛυκείου, επιλογής Β' Λυκείου και το καινούριο της Γ' Γυμνασίου, που αν και συνοπτικό το βρίσκω αρκετά καλό). Ωστόσο θα ήθελα να μου ξεκαθαρίσει κάποοις συνάδελφος τα εξής:1) Όταν λέει στην ύλη: μέχρι τέλος 20ου αι. δηλαδή μέχρι πού να φτάσουμε χρονικά; 2)από την Ιστορία κατεύθυνσης της Γ Λυκείου χρειάζεται να διαβάσουμε(νομίζω ότι πε΄ριπου καλύπτονται αυτά που αναφέρει από τους 2 τόμους γενικής παιδείας) 3)ναζισμός ,φασισμός, αμερικανική οικονομική κρίση, καλλιτεχνικά ρεύματα α+β βιομηχανική επανάστασ, είανι κατά τη γνώμη σας κομμάτια της ύλης;Ευχαριστώ εκ των προτέρων!To καινούριο είναι της γ'Λυκείου "Ιστορία του νεότερου και του σύγχρονου κόσμου από το 1815-σήμερα. Βέβαια και της γ' γυμνασίου σχετικά καινούριο είναι αλλά το είχαμε και στον προηγούμενο διαγωνισμό.1) Μέχρι το 2000, ως τις μέρες μας εν ολίγοις.2) Βιβλίο κατευθ. σελ. 20-25 (οι σελ. που αναφέρω ακολουθούν την έκδοση του 2006 - σε παλαιότερες εκδόσεις η αριθμ. είναι διαφορετική), 29-45, 52-54, 70-110, 129-133, 138-140, 149-169, 181-220, 232-234, 249-254(είναι το Ποντιακό Ζήτημα, ίσως πολύ περιληπτικά).γ) Θεωρώ πως ακροθιγώς πρέπει να διαβαστούν και αυτά ώστε να έχεις μια γενικότερη ιδέα της διαμορφωθείσας κατάστασης και πως επηρρέασαν τα συγκεκριμένα γεγονότα την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις τέχνες - καλλιτεχνικά ρεύματα πολύ περιληπτικά θα έλεγα αλλά ας έχουμε μια ιδέα , καθώς ποτέ κανείς δε γνωρίζει.Μάριον είσαι σιγουρη για τις σελίδες που δίνεις; Πολλά από αυτά είναι καθαρά εσωτερική πολιτική (Τράπεζα Ελλάδος, Σύνταγμα 1844, κλπ). Με ποια κριτήρια δίνεις αυτές τις σελίδες;Μα πως είναι δυνατό να διαβαστεί και να καταννοηθεί η εξωτερική πολιτική χωρίς αντίστοιχη γνώση της εσωτερικής πολιτικής και κατάστασης, που επικρατούσε στη χώρα, ώστε να εννοήθουν συνολικά οι λόγοι, που κάθε φορά οδήγησαν στην εφαρμογή συγκεκριμένης πολιτικής και στην υιοθέτηση συγκεκριμένων πολιτικών εξωτερικών κινήσεων; Θα είναι σαν να κάναμε μονόπλευρη ανάγνωση της ιστορίας και φυσικά ίσως και να μην μπορούσαμε να εξηγήσουμε τις αποφάσεις, που κάθε φορά πάρθηκαν και ακολουθήθηκαν στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής. Η γνώση θα πρέπει να είναι ολοκληρωμένη και όχι αποσπασματική. Σε ό,τι φυσικά έχει να κάνει με κομμάτι εσωτερικής πολιτικής εννοείται ότι θα διαβαστεί περιληπτικά, ουτως ώστε όμως να έχει εμπεδωθεί η γενική ιδέα. Αυτή είναι η δική μου πρόταση.