0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, τι; Ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα; Ότι παιδιά 15 χρονών δεν ξέρουν να φτιάχνουν πανό; Τα 2-3 παιδιά που έφτιαξαν αυτό το πανό είναι απρόσεκτα. Το 'χει αυτό η εφηβεία. Το μήνυμα του πανό όμως το είδες; Είναι αποτελεσματικό μέσο παιδαγωγικής η τράπεζα θεμάτων;
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να βλέπω ανθρώπους που υποτίθεται ενδιαφέρονται για την παιδεία και τους μαθητές να μη συγχωρούν ένα λάθος των μαθητών. Αυτό δείχνει εμπαθή δάσκαλο, που φοβάται τα παιδιά, που περιμένει να κάνουν το λάθος για να τους το τρίψει στα μούτρα... Όχι πως περίμενα να πάρω απάντηση για την τράπεζα θεμάτων. Όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα, ενοχλούν τα ορθογραφικά.
Συγγνώμη που επεμβαίνω στην κουβέντα, αλλά γιατί έχεις πρόβλημα με την τράπεζα θεμάτων; Σε τι ενοχλεί; Οι μαθητές αγνοούν τη σημασία της και το βάζουν στα αιτήματά τους, όπως και όλα τα άλλα. Η μάσκα εξ αρχής ήταν το πρόβλημα. Τα ίδια θέλουν να είναι όλα μαζί. Δεν τους άρεσε το εκ περιτροπής του Μαίου. Την κατήργησε η προηγούμενη κυβέρνηση, χωρίς αιτιολογία, διαλύοντας μια προσπάθεια. Είχε τα προβλήματά της, γιατί κυρίως έγινε κάπως βιαστικά και κάποια θέματα δεν είχεν ελεγχεί, όπως θα έπρεπε. Δεν μπορεί να θεωρείται όμως μεταρρύθμιση το ότι καταργήθηκε. Και πολύ περισσότερο δεν μπορεί να αποτελεί αίτημα και δικαιολογία για καταλήψεις. Όπως πολλές φορές έχω πει, μόνο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα θα τη δικαιολογούσα. Για αιτήματα συνοδά με την ελευθερία. Από εμπειρία δική μου να καταθέσω ότι αρκετές φορές ενώ έχουμε κάποιοι συνάδελφοι ολοκληρώσει την ύλη και κάνουμε και επαναλήψεις, ένας δυο δεν έχουν κάνει παρά μόνο 2 κεφάλαια τα αρχικά. Με βαθμούς από 18-20 οι κύριοι, ενώ εμείς αξιολογούσαμε κανονικότατα. Τέτοια ευτράπελα δεν μπορούν να συμβούν με την τράπεζα. Ένα θετικό αυτό από εμένα.
Καλά τα λες για την εμπειρία σου, elranna. Μπορείς να την εφαρμόσεις σε κάποιο βαθμό έστω και στο ελληνικό σύστημα. Υπάρχει απίστευτος χώρος να κινηθείς. Ποτέ πχ δεν δουλεύω με το ένα και μοναδικό εγχειρίδιο, το σχολικό βιβλίο. Αν κάποιος επίσης αποκτήσει τη γνώση, οι εξετάσεις δεν τον τρομάζουν. Ούτε είναι απαραίτητη η παπαγαλία. Προσωπικά ούτε ένα δίστιχο για σχολική εορτή δεν κατάφερα να αποστηθίσω ποτέ. Δεν με εμπόδισε αυτό σε κάτι...ποτέ δεν στάθηκε εμπόδιο στις σπουδές μου. Μύθος ότι οι εξετάσεις αντιμετωπίζονται με παπαγαλία. Έχει εδραιωθεί από τα φροντιστήρια κυρίως. Ευτυχώς δεν πήγα ποτέ!
Ο συνδυασμός της βάσης με την τράπεζα οδήγησε στο να μείνουν κάποια παιδιά στο Λύκειο. Βασικά έδειξε ποιοι πραγματικά μπορούν να περάσουν. Δεν τη βρίσκω δαιμόνια. Αν περιοριστεί μάλιστα η ύλη και αν είναι στο ποσοστό που ήταν όσον αφορά στα θέματα, θα φέρει και θετικά αποτελέσματα. Το Λύκειο πρέπει να προσφέρει εγκύκλιο παιδεία αλλά και να προετοιμάζει για τις σπουδές. Το ότι οι μαθητές μας ανταπεξέρχονται σε όποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού και αν βρεθούν πρέπει να συνυπολογίζεται στην κριτική που ασκούμε στο ελληνικό σύστημα. Δεν θεωρώ πως τα παιδιά ζητούν κάτι άλλο από το να μην κοπιάσουν.
[...] Μιλάμε για ΙΒ,όταν εξακολουθούμε να έχουμε τις πανελλαδικές εξετάσεις και οι μαθητές μας φτάνουν στο Λύκειο και δυσκολεύονται ακόμα και με δεξιότητες,όπως της ανάγνωσης.Φυσικά και δεν είναι το ζητούμενο η μαθητική διαρροή, αλλά φτάσαμε στο σημείο να καταβάλεις υπερπροσπάθεια για να μείνεις στην ίδια τάξη και πάλι να σε περνάνε.Ας κλείσουν πανεπιστημιακά τμήματα και ας πάνε τα κονδύλια αυτά στα ΕΠΑΛ, μήπως και αναβαθμιστούν και προσελκύσουν περισσότερους μαθητές.Αλληλοκοροϊδευόμαστε αυτή τη στιγμή στο Λύκειο.